FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un raspuns pt d-l Cristescu
Text postat de nino ionica
Domnule Cristescu,
Imi fac putin timp liber pentru a va da un raspuns scurt si la obiect care este ca un fel de ADIO pentru ca sunt impotriva oricarei cenzuri. Intru mai rar pe site-ul pe care il administrati. Un coleg de serviciu care este un abonat cu participare activa si are talent literar, m-a atentionat ca sunt somat. Si am vazut ca in mod imperativ imi cereti lucruri pe care le refuz pentru ca o poveste, daca vreti s-o luati ca poveste, trebuie cunoscuta. “A fost odata un caine bun care a murit in chinuri. Si a fost lasat sa moara. Un doctor a refuzat sa-l ajute, o femeie l-a luat de pe strada sa-l duca la eutanasiere...”. Povestea continua. Nu am veleitati de romancier sau poet. Am scris peste 150 de lucrari stiintifice publicate in strainatate si nu am de gand sa-mi schimb preocuparile. Dar nu pot ierta pe cei care au contribuit voit la curmarea unei vieti, nu pot sa numesc oameni pe cei care omoara voit niste fiinte care nu stiu sa vorbeasca dar care, asa cum spunea marele Gandhi, se deosebesc atat de putin de oameni: iubesc si sufera, doresc sa traiasca in libertate, si ceea ce este mai important, impart cu oamenii aceeasi planeta.

Din respect pentru oamenii de calitate care posteaza pe site va raspund punctual:
1. nu imi place tonul imperativ prin care imi solicitati sa permit comentarii. Cand am intrat pe un forum de protectia animalelor si am prezentat povestea lui Alburica, Aurelian Stefan si cativa din oamenii sai (Emisarul etc.) sau chiar Aurelian Stefan sub divesrse pseudonime, au trecut la comentarii pe care nu am avut macar curiozitatea sa le citesc pana la capat pentru aberatiile scrise si limbajul de mahala al unora.. Decizia mea a fost una: i-am lasat sa “latre” unul la altul. Nu am mai deschis site-ul respectiv
2. Daca vreti sa stergeti textul, va rog sa-l stergeti. Eu sunt impotriva oricarei cenzuri iar daca vreti s-o instituiti este dreptul d-voastra. Eu imi voi directiona povestea spre alte site-uri ºi spre alte lumi..
3. Aurelian Stefan daca o fi adevarat mitul cu reincarnarea, cred ca intr-o alta viata a avut o alta meserie. Iar acum, cand eu si altii, i-am descoperit adevarata fata, incepe sa tipe: “calomnie”, “Nu stiti cate vieti de caine am salvat?”. Acest om nu este impacat cu el insusi. Nu a inteles ca Mengele a fost un doctor care in mod sigur a salvat vietile unor oameni. Dar cand a ucis, chiar si un singur om daca ar fi ucis, el a devenit un criminal. Viata trebuie protejata, indiferent in ce forma de organizare se manifesta. Asta este conceptia mea si nu o fac din bravada. Am plans pentru Alburica si plang. Am plans luni intregi si imi amintesc cu durere de primul meu caine otravit in curte atunci cand eram un copil.
4. Nu ma sperie amenintarile lui Aurelian Stefan. Acest individ nu intelege ca un adevar asa cum s-a petrecut, nu este calomnie. Lumea trebuie sa cunoasca fata reala a acestui doctor si a d-nei Popescu Oana.Abia astept sa fiu dat in judecata pentru calomnie. Prin art. 1 pct. 56 din legea 278/2006, infractiunile de calomnie si insulta prevazute de Codul penal au fost abrogate. Si sa mai citeasca si art.7 al. 1 din Conventia europeana a drepturilor omului
5. Am primit mesaje de la multi oameni care au fost stupefiati de ceea ce s-a intamplat cu Alburica. Si rugamintile lor au fost sa ma adresez unor organizatii internationale care in mod real protejeaza aceste patrupede iubiotoare de libertate si de oameni
6. In ceea ce priveste dovezile pe care le solicitati , nu am cum sa le prezint din mai multe motive si anume:
7. Eu am facut plangere penala impotriva cuplului Aurelian Stefan – Popescu Oana iar dosarul se afla la organul de cercetare penala. Se administreaza probe si se vor audia martori.
8. Daca rezolutia Parchetului este impotriva lui Alburica, voi urma toate caile de atac din Romania si voi transfera cauza la CEDO. Nu trebuie sa mai treaca si altii prin experienta mea.
9. Leonardo da Vinci scria candva ca vrea sa prinda ziua cand omenirea va considera omorarea unui animal drept o crima. N-a prins ziua visata. S-ar putea sa n-o prind nici eu dar amintirea lui Alburica va ramane in inima mea si a multora si voi lupta ca povestea lui sa nu se mai repete.

Cu bine sau adio d-le Cristescu,
Ion Carstea
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE