FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Inaugurarea Teatrului Excelsior
Text postat de ecsintescu virtual
Primarul General, Sorin Oprescu, impreuna cu Maestrul Ion Lucian, au inaugurat astazi noul sediu al Teatrului Excelsior.
"Ma bucur ca, dupa renovarea Teatrului Constantin Tanase, am reusit sa construim primul teatru din ultimii 20 de ani. Sunt multumit ca dupa 12 ani, de cand a luat nastere aceasta initiativa, am reusit sa avem un teatru nou pentru cei mici. Actorii de la Excelsior nu si-au oprit niciodata activitatea, insa Dumnezeu stie in ce conditii au jucat. Maestre Ion Lucian, va multumesc pentru daruirea si entuziasmul cu care ne incantati zi de zi".

In cadrul aceluiasi eveniment, Primarul General i-a oferit Maestrului Ion Lucian placheta orasului Bucuresti, in semn de recunoastere si apreciere pentru activitatea sa artistica.

La randul sau, Maestrul Ion Lucian i-a multumit Primarului General pentru ca a reusit sa ofere actorilor Teatrului Excelsior un sediu nou.
"Ii multumesc domnului doctor Sorin Oprescu ca a facut ca acest vis al meu, pe care l-am purtat 12 ani in suflet, sa se implineasca. Le multumesc de asemenea colegilor mei cu care am creat acest lacas de cultura".
Totodata, Maestrul Ion Lucian i-a invitat pe bucuresteni la "saptamana Excelsior", care va incepe la data de 1 iunie si va cuprinde sapte spectacole pentru copii.

Evenimentul a fost urmat de premiera spectacolului “Vrajitorul din Oz” in sala care poarta, de astazi, numele Maestrului Ion Lucian.

Cu o capacitate de 181 de locuri, Teatrul pentru copii si tineret Excelsior este primul teatru construit in Bucuresti in ultimii 20 de ani.

NOTA:
Teatrul Excelsior dispune de trei etaje, cu o suprafata utila de aprox. 600 mp. La etajul 1 se afla sala de spectacole si foaierul, iar la etajul al doilea balconul si loje, cabinele de lumini si sunet, etajul 3 fiind destinat birourilor.

Lucrarile de constructie au presupus, printre altele, montarea de instalatii de iluminat sala si scena, instalatii ventilatie, mecanica de scena, compartimentari specifice, tratamente acustice etc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  e ok, bătrîne, mergem amîndoi la reprezentații, și n-o să mai am nevoie de reportofon. i-am spart...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-05-05 14:39:38
         
 
  Radu, acest text este un comunicat de presa. Am acordul autorului pentru a-l publica aici :)
n-am inteles faza cu "hartist" si "meserie de halesc". Mai ales ca eu sunt blond si tu esti brunet :)
Ai putea colporta acest text. Priceput cum esti sunt sigur ca s-ar umple sala "Ion Lucian" la orice reprezentatie. :)

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-05-05 12:05:20
         
 
  o excepțională compilație sinteză a știrilor din cotidianul-libertatea și etc, pentru care îi suntem profund recunoscători marelui hartist ecsi! meserie, te halesc!

da' și noi ne-am bucurat, grozav ne-am bucurat!!! totuși, unde e strada Ion Câmpineanu? că așa scrie pe net, Ion Câmpineanu 28.

mulțumim încă o dată!!!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-05-05 09:39:43
         
 
  Multzumesc, Ecsi, pentru stire. Grozav ma bucur sa aflu ca infine acel teatru s-a deschis. Eram acum cativa ani la Bucuresti si i-am facut o vizita acasa lui Ion Lucian impreuna cu o prietena care-i facuse un portret si i l-a daruit.

Ne-a spus el atunci ca se va deschide acest teatru in anul urmator, invitand-o pe prietena mea sa faca o expozitie de portrete in hall. N-a fost doar un an, ci mai multi, tot asteptam stirea si iata ca acuma am aflat-o prin tine.

Mi se pare ca e pe undeva pe langa Piatza Romana, nu?

Multzumesc inca odata pentru ca ne-ai spus!

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-05-05 02:12:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE