FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
D-le Corbu, cine te crezi?
Text postat de Marian Tudorel Lazar




Deși sunt pasionat de religie și toate manifestarile ei, până acum mi-a scăpat din vedere ce încărcătură puternic religioasă are pseudonimul utilizat de d-l Corbu. Și mi-ar fi scăpat în continuare, dacă nu aș fi remarcat zelul de mântuitor al neamului cu care tot încearcă să ne convingă că Băsescu este Dracu sau, mă rog, ceva pe aproape, și țara ajunge în iad daca nu scăpăm de tartorul lup de mare.
Ca Cristescu vine de la Cristos, era ușor de dedus. Uitasem însă de semnificația numelui Emanuel. Așa că m-am dus pe amicul Google și mi-am reamintit:


„Emanuel, Emmanuel, Emmanuil or Immanuel (Hebrew: עמנואל, God is with us)”.

Deci Emanuel nu înseamnă nici mai mult nici mai puțin decât c㠄Dumnezeu este cu noi”. Păi, o fi, d-le Corbu, daca o spuneți cu atâta osârdie. Dar când un om își alege ca pseudonim și „Emanuel” și „Cristescu” iar apoi se comportă ca un vajnic apostol, să mă pici cu ceară și nu cred că este o pură întâmplare. Și când mai știu și că Beserica tot militează împotriva și afurisește noua conducere europeană și mondială care „încearcă să ne pună de-a sila” pe mâna dreaptă ( aia cu care românul fur㠄drept”) sau pe frunte (aia cu care judecă strâmb) „blestemata” de cifră a Fiarei încorporată într-un microcip și că este singura care ar avea tot interesul ca toată clasa politică actuală să dispară pentru că s-a aliat cu „Satana”, atunci nu mă pot opri să nu asociez persoana domniei voastre și a tuturor celor ce vă susțin cu doleanțele Mamei Biserici.
Și atunci îmi apare într-o altă lumină tot efortul pe care îl faceți pentru a discredita întreaga clasă politică. Și sunt tot mai convins că anunțatele răzmerițe de anul acesta vor avea o strânsă legătură cu Biserica și frica de proorociile Apocalipsei. Deci ne veți scăpa de „dictatura portocalie” să ne-o aduceți pe cea de sutană bisericească. Și să vezi atunci fericire că, în loc de cipuri și coduri de bare, ca să poți cumpăra ceva de la supermarket va trebui nici mai mult nici mai puțin decât să-ți faci un maaare și sfânt semn al crucii. Iar dacă toate astea vă sunt necunoscute și le auziți acum pentru prima oară, atunci eu sunt patriarhul României.
Dar bineînțeles că s-ar putea să spuneți că Emanuel vine de la prenumele lui Kant și Cristescu de la cristelnița mamei lui. Sunt curios totuși ce altă explicație aveți pentru numele ce vi l-ați ales, presupunând că veți catadicsi să-mi dați vreuna și articolul meu nu va ajunge la coșul de gunoi.
O seară plăcută!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ioan Jorz,
Interesantă analiză, dar să știi că acest "psittaciformes portocalius flatulațius" de care pomenești, a ups!gradat de mult stadiile de tîmpit, respectiv prost!
Acu e pe post de orătanie împăiată, dotată cu un butonaș de comandă în spate și o baterie cu acid sulfuric în nări. Și nu mai face altceva decît să să repete ce i se spune la ședințele de lucru.
Uite, taaman acuș s-a întors cpt. Florică de la inctructaj și i-a refăcut comenzile.
Așadar, nu mai e, săracu, nici măcar tîmpit sau prost.
E cu mult sub!...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 21:13:43
         
 
  Maestre Peia, perușul (melopsittacus undulatus - adică papagalul pitic) s-a maturizat, s-a "up-gradat" - care va' să zică! Metamorfozat în papagal, seamănă, din ce, în ce, mai mult, cu Florian, de unde se poate observa că papagalul portocaliu (psittaciformes portocalius flatulațius) se înmulțește prin spori, ca și ciupercile otrăvitoare, traduce Shake-speare, din cea mai pură engleză elizabethină - via George Tomozei - în limba nostră de daci. Aflat în stadiul de tâmpit, tinde să se metarmofizeze în cel de prost, evoluția acestor păsări - a căror înapoiere are peste cinci milioane de ani - este una dintre cele mai dinamice. Așa că aveți răbdare... și semințe de mei! Dacă n-aveți semințe de mei, poate aveți sămânță... să-l hrăniți!

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2011-02-08 20:55:47
         
 
  Perușe, (ce repede ți-ai intrat în rol și ce bine ți se potrivește!) ești un aidaiot! Dacă ai încăpea pe mîinile mele, te-aș scopi cu cosorul lui Moceanu și ți-aș arunca momițele la cîinii vagabonzi!
Iar cu proprii-ți fulgi te-aș împăia, lăsîndu-te în pielicica goală, să fii și tu un exemplar aparte, nu ca toți papagalii dă poznar care cîrîie profetic pe scărița flașnetarului, cu biletul în cioc!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 19:20:26
         
 
  Peius scump si cu penele zburlite, mai ai cu cine sa ma compari? Deocamdata vad ca ai ajuns sa ma pui pe aceeasi treapta cu un ministru. Si esti atat de "dastept" ca iti inchipui ca ma va deranja, in loc sa ma simt flatat! Pai, daca eram eu ministru, te sponsorizam din banii statului sa infiintezi un circ. Tu ai face-o pe clownul, vopsit fie cu masca tristetii, fie cu cea a veseliei, iar d-l Corbu ar fi imblanzitorul de lei care, pocnind din bici, scoate in arena o duzina de fioaroase...pisicute.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 08:10:14
         
 
  Florică,
"Simțul umorului involuntar" este caracteristica specifică a nebunului - după cum văd că se și autodefinește - ajuns să se plimbe liber pe coclauri, după ce a scăpat din instituția aia specializată, în care viețuiește cîte un Napoleon pe fiecare rezervă. Ăsta, pe care văd că l-ai scos iar la interval să facă tumbe și să-și ventileze aerul de sub limbă, este exemplarul pedelistului model: prost, da' tupeist, cu o spoială de școală făcută prin corespondență - adică un fel de igaș, trecut direct din producția de cercevele și pizza la pulanul penal; derbedeu, prin vocație, și limbut ca un patefon care a făcut șanț.
Pe de-o parte te înțeleg: asta ți-au pus la dispoziție, asta folosești - de unde nu e, nici jupînu' ăl mare al profetului ăsta de ocazie nu cere.
Dar, pdap, în ce companie de culoarea lămîiei trecută cu coptul, dînd în oranjadă spiralată și cu moț te afișezi!
Dealtfel, îmi vine în minte un titlu de carte goethian, ceva cu afintitățile elective. Altfel spus: a tunat și v-a adunat!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-06 23:40:13
         
 
  Andrei, sunt momente cand umorul ramane singura scapare. Tocmai l-au "auzit" pe d-l Cristescu ca "cronometrul s-a pornit". Crezi ca vorbeste in dodii? Eu nu cred! Cat priveste "blondele care vor alimenta de la o singura pompa", blondele sunt "proastele" prin definitie. Ori conform credintei secrete si intens mediatizate a d-lui Corbu, @toti este blonde"(in afara de el). Adica, in curand, tot poporul se va "alimenta" de la o singura pompa. Cum tot 'mnealui este de parere ca "toti politicenii e corupti sau prosti" si o conducere armata inseamna dictatura, ce alta posibila conducere ramane decat cea popeasca?
Crezi ca este doar umor ce spun eu aici? Apai, sa de Domnul, dar mi-e ca-s cam dogit de scafarlie si "gura nebunului adevar graieste".
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-06 22:58:27
         
 
  Chiar ai simtul umorului. Fie el si involuntar :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 22:41:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE