FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Destinși domni, doamne și domnișoare,
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu

(nu mă adresez și celor crispați și înverșunați de idealuri extraliterare)

Mi se reproșează că nu particip la viața agitatorică a site-ului. În afară de faptul că mi se pare dezagreabilă, vă rog să mă credeți că prefer alte preocupări o leacă mai rodnice.

Vă rog aveți un pic de răbdare și accesați linkurile de mai jos:

Pe calaméo

Nr. de Anul Nou 2011 - http://tinyurl.com/38jybpc

Nr. 3 - http://tinyurl.com/25yjwso

Nr. 2 - http://tinyurl.com/39k5cpf

Nr. 1 - http://tinyurl.com/3agu55w

Pe YU DU Library

Nr. de Anul Nou 2011 - http://tinyurl.com/2whh4jk

Nr. 3 - http://tinyurl.com/29d6nz8

Nr. 2 - http://tinyurl.com/3594qwa

Nr. 1 - http://tinyurl.com/3aay65t



De cînd nu-mi mai pierd vremea cu “polemicile” de aici, am avut vreme să fac multe lucruri mult mai plăcute și mai folositoare. Ultimul, început în primăvara lui 2009, a fost o revistă online pe care o puteți vedea la linkurile pe care le-am afișat mai sus.

Dacă doriți să aveți o revistă (poate mai bună decît a mea), faceți-o, învățați cum, căutați colaboratori, cultivați-i și realizați o echipă. Nu e greu, dar e un pic mai delicat decît să-ți pierzi vremea aflîndu-te-n treabă și punînd țara la cale.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Atanasiu, va felicit pentru calitatea si bunul gust care da valoare revistei dumnevoastra virtuale.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-05 22:45:26
         
 
  Radule, am găsit o diplomă de literat a domnului doctor cucerită cu vreo doi ani în urmă în tîrgul moșilor:

Photobucket

O poate arhiva la profil. Una-n plus nu strică.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-05 21:56:14
         
 
  dom' profesor nea Buricea, așa-i, la număr de diplome îl depășești clar pe domnul Atanasiu. bașca rubașca: dumnealui făcu un amărît de triplu salt, mata săriși peste gimnaziu, și nici nu faci atîta caz.

nu mai zic de medaliile pe care le obținuși la halbere, sticlism și coniac canoe, taman în domeniul de activitate al domniei sale, așa, ca un fel de violon d'ingres.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-05 21:50:34
         
 
  Interesant dictionarul de termeni japonezi. Multumesc. O seara buna!  
Postat de catre Sebastian Chirimbu la data de 2011-02-05 21:40:13
         
 
  O, tu rege al bîlbîxolanilor, nu te mai forța că faci cîrcei la limbă!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-05 21:34:00
         
 
  Cum de-ai aflat, lat-in-ski, pe toate le știi!
Țțțțț, ce băștept mai ești, gaspadin!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-05 21:29:40
         
 
  "Diplomele mele nu sunt de nasul tău, sunt luate cu multă trudă,..." (M.B.) iar cea mai trudnică este eliberată de Facultatea de limbă și literatură sumeriană contemporană.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-05 21:24:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  O cred că ești singurul "cetitor" al maculaturii pe care o scoți, scăpându-mi scopul efortului cu care vii pe-aici să te dai grande!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-05 20:55:46
         
 
  Diplomele mele nu sunt de nasul tău, sunt luate cu multă trudă, mult mai mare decât alergările de triplu salt cu care ai ieșit învățător de educație fizică!!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-05 20:52:50
         
 
  "La câtă maculatură se scoate"

Știm, doar o afișezi zi de zi. Nu vrei să-ți expui și diplomele?



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-05 20:34:25
         
 
  Domnul Peia are mare dreptate, domnule profesor de sport!
La câtă maculatură se scoate eu unul, cu preocupări științifice concrete, nici nu m-ating de așa ceva!
Ar fi o imensă pierdere de vreme!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-05 20:27:32
         
 
  "Numărătoarea inversă a început!"

Păzea! Sînteți cumva kamikaze?


"Reactivitatea, cred eu, face farmecul Europeii și produce dependență."

QED. Farmecu-i cam deocheat. Și spațiul rău famat. Fumați buruieni? De-aici, poate, și fumurile.

"Considerațiile de mai sus nu scad cu nimic meritul distinsului coleg."

Aveți grijă că se destramă monstruoasa coaliție.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-05 20:26:35
         
 
  domnule Corbu, și mie mai îmi cade, recunosc, dar am una de rezervă!

conexiune, zic!

deh, misia...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-05 19:28:10
         
 
  Vă înșelați domnule Ștefănescu. Acum am sosit și, niciodată nu-mi cade netul ca scuză. Probabil experiența personală... Cunosc revista. Am și lăudat-o cum voi lăuda orice inițiativă culturală.

Este meritorie, realizarea tehnică propusă de site-ul specializat este de excepție. Însă, trebuie să recunoașteți că este altceva decât o revistă interactivă în timp real. Reactivitatea, cred eu, face farmecul Europeii și produce dependență. Iar măsura o dă viața concretă reală având posibilitatea confruntării directe. Spațiile aseptice, de cele mai multe ori, par livrești.

Considerațiile de mai sus nu scad cu nimic meritul distinsului coleg. Și nici nu poate abate atenția de la momentul istoric de astăzi. Numărătoarea inversă a început!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-05 19:19:23
         
 
  Grupa mare, la ordin!

Ar fi interesant de aflat, totuși, domnu Atanasiu, dacă vă preocupă atît de mult erectitudinea preopinenților, domnia voastră ce fel de, vorba aia, pilulă folosiți?
Mai eficentă, mai erectilă, mai portocalie?
Sau e sicret?
Folosește, cumva, și colegu dă celulă propagandistică aceeași piluliță?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-05 19:18:26
         
 
  Eu cred că a luat 3 pastile deodată și ne dă imediat o lecție usturătoare de civism. Singurul bastion al țării rămăsese aici și trebuie demascați intrușii cu bombele în sîn.

S-ar putea totuși să-și facă somnul de frumusețe.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-05 19:02:08
         
 
  domnule CTA, puneți pariu cu mine că în clipa asta domnul profesor Corbu i-a căzut wirelessu'?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-05 18:54:55
         
 
  Arc, struguri, viagra?
Cred că ceva e în neregulă cu pregătirea dv. propagandistică!
Sincer, nu aveți fason de linia-ntîi!
Mai bine lăsați-l pe Perusică să bată cîmpii fără grație, că poate găsește vreun fraier să creadă-n Bib(i)lica lui!.

Dar apropo, vorbiți, prea des de Viagra!
Cumva este "ex librisul" tuturor revistuțelor ălora pe care presupun că le-ați inițiat?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-05 18:46:47
         
 
  Mă adresam persoanelor detensionate. Aveți arcul prea strîns. Nu-i așa că strugurii-s prea acri? Renunțați la viagra.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-05 18:15:31
         
 
  Personal, nu cred că punerea "țării la cale" ar fi un delict.
Ba, dimpotrivă, o obligație morală.
Pe cînd revistuțele făcute pe ici, pe colo, prin zone tipogarfice sau internautice, ar putea fi, în mod potențial, un moftuleț, o maroțică personală, o pierdere de vreme.
Reviste și revistuțe de orice fel sunt cu duiumul, pe tot drumul; oameni lucizi care să-și sacrifice timpul pentru a forța crearea unui climat social sănătos, nu prea, domnu Atanasiu.
Așa că, ne pare foarte rău, dar încercarea dv. subtilă de a ne abate gîndul de la porcăriile portocalii nu are sorți de izbîndă.
Noi vom continua să "punem țara la cale", după puetrile și înțelegerea naostră, convinși fiind că, decît o maculatură inutilă, mai bine un spirit civic, fără formate editoriale, dar cu un format social pozitiv.
Numai bine!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-05 17:35:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE