FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Site-ul stă încă bine cu nivelul
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


http://www.220.ro/gaming/Nivelul-Scazut-Al-Erectiei-In-Romania/wEDMxpjP79/



Vezi mai multe din Jocuri, Gameplay pe 220.ro

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu cred că e nevoie să te deplasezi pînă aici!
Vaccinat fiind contra tuturor nuanțelor portocalii, am pasat-o unui vecin care are daltonism, altfel i-aș fi găsit pielea expusă, dimineața, pe gard. Că, și aici, portocaliul e o culoare prohibită și nu e indicat să o porți nici măcar în glumă.
Astfel că nu sunt numai generos, ci și caritabil.

Deci nu te obosi, riști să nu te mai întorci întreg dacă suflu o vorbuliță despre preocupările tale secrete!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-05 19:55:19
         
 
  Ioane, felicitări, ai cîștigat!

te-ai dovedit și generos, și practic (oricum, nu puteai decît s-o ții de vorbă, ceea ce te și rog, cu această ocazie să faci, pînă ajung eu pe ceața asta la Giurgiu).

dacă e agitată și continuă să se manifeste zgomotos, o idee ar fi să-i citești 5 minute, ușurel, din Lenuța Toma.

ai grijă să nu mi-o zgîrii!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-05 19:45:43
         
 
  Ți-o pasez ție, că am învățat la Electronică Aplicată - ceea ce știi și tu - că dacă dispozitivele specifice de separare a culorilor, în TV, spre ex,. nu funcționează corect, atunci ceea ce apare pe ecran se cheamă că nu mai deosebești om de persoană.
Ori, cum persoanele portocalii sunt într-o continuă agitație termică, dar inseparabile, sunt șanse ca tipa cu semnalmentele descrise de către tine să aibă șanse mari a fi satisfăcută.
Cum ar fi: o blondă celebră sugînd o portocală cam smochinită! Da, dar e Portocala Supremă!

Văd că toți, din grup, aveți cam aceleași fișe de post: mape cu teste, interogatorii, sondaje etc.
Mi se pare normal: specialitatea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-05 19:34:56
         
 
  bade Ioane, fă-mi și mie hatîrul și răspunde-mi cu sinceritate la chestionarul de mai jos:

să presupunem că ești abordat cu mare pasiune de un top model, așa, pe la vreo 25 anișori (că decît una de 50, mai bine două de 25, zic eu, dar la o adică bună și una), care-ți rupe cămașa de pe tine, plînge, moare, strigă iubi sunt fierbinte, mi s-a ars garnitura de chiulasă, ia-mă, răcorește-mă, etc.

detaliu necesar: tipa e echipată exclusiv cu un bikini minuscul de culoare portocalie, cercei oranj, și suge (nu te gîndi la prostii) o portocală.

ce faci?

a. o salvezi de la moarte, făcîndu-i hatîrul. că, se știe, decît să te blesteme...

b. îl suni pe domnul Corbu, atenționîndu-l că se pune la cale o penetrare parșivă.

c. îi compui la iuțeală o filipică, și o postezi în europeea.

d. suni un prieten.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-05 19:23:41
         
 
  Chiar mi-ar făcea plăcere auto/deconspirarea dlui Atanasiu. Adecă să știm și noi cu cine ne-ncontrăm. Mă rog, știm, dar jocul cu masca nu ne prea tentează.
Probabil că a fost chemat în ajutor de către ceilalți agitatori care activează pe aici.
Peruș e de două parale.
Andrei Florian s-a dat pe față rău de tot.
Ștefănescu e cam mătăhălos, nu se trădează ușor, dar lasă urme suspecte.
Ăi de pe dincolo sunt prea subțiri ca să aibă pondere demnă de a fi luată în seamă.
Așa încît, s-a recurs la soluția baypassului abilității sofistice.
Ntz!
Nu ține.
Mai răsfirați, băieți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-05 17:48:43
         
 
  Continuați cu diversiunea. Chiar nu puteți da o replică pe fond? Vă întreb, nu vă interoghez!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-05 14:30:58
         
 
  Domnule Corbu, verbiajul dv. trădează inflamarea. Și n-are niciun haz. Se vede că sînteți doar vajnicul urmaș al virtualului. E adevărat, cu fermoarul tras la șliț. Altfel, din eleganață, ați lăsa măcar un nasture, priapic și politic, deschis.

Aveți un stil cu argumente insinuant-plicticoase și militant-agitatorice de literatură cu tendinți. Îl plagiați pe A. Toma. Foarte curînd, Buricea vă va dedica un poem înălțător și înflăcărat cu titlul: Silvester Andrei salvează abatajul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-05 11:50:53
         
 
  De ce nu aveți curajul să susțineți opinii contrare "derapajului politic" al site-ului? De ce nu vă asumați binefacerile regimului civililor constituit din militari? Sigur, diversiunea este mult mai la îndemână.

Un fel de Bobu, poate mai stilați, bogați, infatuați și obraznici. Însă prostul gust și incultura le iese precum păduchele în frunte. La cursul de cultură standard nu li s-a spus că, în civilie, o haină nu se încheie niciodată la toți nasturii. Ei continuă să se încheie, civili pretinzându-se, reglementar, la toți nasturii! Limbajul vestimentației trădează de asemenea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-05 04:09:45
         
 
  "Și cei interogați răspund tot ca dv."

Mi-a scăpat amănuntul relevant de mai sus. În viața civilă se utilizează termeni ca "întrebați", "intervievați" "li s-a cerut opinia, părerea" etc.

Vă spuneam mai de mult, și nu m-ați crezut: scrisul trădează! Freud denumea o asemenea situație act ratat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-05 03:55:08
         
 
  Neconvingător. Și tot din zona "idealurilor" domniei voastre.

Neîmplinirile site-ului sunt mai vechi. Tacit, cei care activează aici, au înțeles că funcționează atelierul.

Așadar reșaparea diversionistă a interpelării, mai vechi, a domniei voastre, pare a nu fi calificată pentru prezumția de bună credință. De ce? Și mai ales de ce acum?

Simplă diversiune menită a distrage atenția de la "derapajul politic" și pentru a o duce în zona "derapajului obsesional". Comportament de substituție. Un fel de scamă, pe un costum!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-05 03:43:33
         
 
  Domnule Peia, știți cum se spune, eu am avut destul timp ca să n-o lungesc. Ceea ce vă doresc și dv.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-04 23:53:20
         
 
  Cam "sofistificat" răspuns, cum zicea un nene, spre impresionare, nu musai intervievat de Gaiță, ci aflîndu-se într-o discuțiune savantă cu mine.

Cît privește Viagra, m-am pomenit într-o seară cu o reclamă din asta, tot cotrobăind anapoda pe google, dar nu mi-a făcut impresia că ar veni taman dintr-o rădăcină informatică, via nu'ș care sait liternautic!
Mărturisesc că acum e prima dată cînd mi se sugerează o astfel de conexiune și am devenit, brusc, bănuitor: oare de ce? Las răspunsul în suspans, ca să nu pot fi acuzat de oarece subversiuni interpretative.

Pdap, priaprismul politic de care pomeniți cu maximă decență, este, actualmente, expus la domnii guvernanți cu o... "erecție" de-a dreptul uriașă - ca să fim în tonul interviului!!
Ori, în clipa cînd astfel de pornografice comportamente, care vizezază direct existența noastră umilo-erectilă de oameni de rînd sau, în cazul nostru, de ditamai literații fără vină, care nu trăim, nu-i așa? din solda murdară a potentaților, - mă rog, numai unii dintre noi! - atunci, dacă nu am lua atitudine, înseamnă că am sta rău de tot cu erecția aia în bugetul moral personal!
Așa încît, în cazul ăsta chiar se recomandă o doză forte de Viagra, pentru corectarea antenumitei funcției. Că știți cum e: dacă nu ne-avem ca frații, ne... pardon! înhamă alții!...
Sau dv. sunteți complet imun la situație?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-04 22:29:32
         
 
  Aș fi răspuns că pe un anume site, în urma publicității excesive făcute la Viagra, la cei mai mulți useri se manifestă sindromul priapismului politic. Și că, orice le-ai flutura în față, de la batistă la elefant, userii smotocesc neobosit portocala.

Și că, dacă țin să aibă un nivel mai ridicat, e bine să-și facă un cont aici.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-04 21:49:38
         
 
  poi n-ati vazut la final ce "sinplu" era sa raspunzi ???

verbiaj si deviatia verbala, discursul paralel cu obiectul in discutie, asta ne caracterizeaza inca de hă, hă, nu vreau sa-mi mai aduc aminte.
asta am vazut, asta am invatat, asta producem, saracii de noi.

acum, ce sa zic. nu e frumos sa te iei de saraci, dar & uneori nu se mai poate altfel, poate fi curativ, chiar necesar pentru progres !!!
sa o faci.

:)
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-02-04 21:41:35
         
 
  Da' matale, domnu Atanasiu, dacă ai fi nimerit în microfonu lu musiu Gaiță, ce ai fi răspuns?
Acu', pe bune, că dacă tot adusăși vorba...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-04 21:26:19
         
 
  scuze: care  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-04 17:42:50
         
 
  Testul a reușit pe deplin.

Și cei interogați răspund tot ca dv.

Îi întrebi de erecție și li se scoală... păru-n cap de... responsabilitate.

Era o vorbă cu unul căruia, arătîndu-i luna, se uita inteligent la deget.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-04 17:40:42
         
 
  V-am mai spus, distinse coleg, scrisul spune multe despre cel ce scrie și despre obsesiile sale.

Spuneți doar "help" și vă ajutăm. În ciuda polemicilor noastre, suntem o comunitate coezivă și coerentă. Domnia voastră faceți ce faceți și tot la miezul mărului, la pubertate, acnee, erecție și alte cele vă este gândul. Iată, distinse coleg, ilustrați perfect distincția dintre ideal și obsesie. Că tot vorbeați deunăzi despre "obsesii politice"

Sigur, l-am citit de mult pe Volkoff, Malaparte și alții. Așa că această nouă diversiune nu ne va împiedica să continuăm radiografia noastră asupra Partidului Huntei Militare, cel mai nou partid de civili alcătuit din militari!

În țările democratice intelectualii promovează democrația iar militarii o apără. La noi militarii fac demagocrația iar intelectonii le ciugulesc din palmă. Nu toți. Doar oportuniștii, șantajabilii și cei acoperiți!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-04 17:07:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE