FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ne abtinem si traim bine?
Text postat de ecsintescu virtual
Rusine sa va fie! Daca va este frica, plecati! Acum nu se mai vorbeste despre functiile noastre, vemelnice sau nu, acum este vorba de viitorul Romaniei! Si de viitorul poporului roman!


Puterea, adica PDL, ceilalti ai lor si UDMR, vor sa se abtina de la votul motiunii. Le este frica sa spuna Da sau Nu. Aceste artificii de 2 lei vechi nu mai pacalesc pe nimeni, poporul roman este prea infometat pentru a mai rabda prestidigitatiile politruce pedeliste. Poporul are propria motiune pe care scrie “Jos Guvernul”!

Cezar Preda, noua trompeta a B.U.B.A, a turnat in cea mai interesanta stenograma marca Traian Basescu cum ca daca trece motiunea, Basescu face alegeri anticipate si atunci parlamentarii PDL mor la scena deschisa. Si ce daca? “Colegii mei din PDL si-au castigat mandatul prin votul poporului!” Popor care plange acum si le cere sprijinul. Iar daca sunt solidari cu poporul, vor castiga!

Sa traim bine, ne spunea Basescu si Romania este condamnata la saracie si pauperizare! Romanii mor de foame, sunt cu pensiile taiate si salariile facute franjuri. Votul PDL-ului privind reducerea TVA cu 5 % la zahar, ulei si lapte, a reprezentat o recunoastere clara a necesitatilor de baza ale poporului roman. Nu le trebuie mult romanilor sa traiasca bine. Lor le trebuie respect!

Domnule Toader, draga Roberta, stimate domnule Presedinte si toti care “traiti bine”, haideti sa punem punct unei guvernari dezastroase si sa il mutam pe Boc in istorie, la capitolul erata!

Promit in fata voastra, stimati colegi PDL-isti ca daca votati cu poporul, eu Oana Niculescu Mizil, va sustin la alegerile anticipate in colegiile din Calarasi. Toata lumea stie ca ma tin de cuvant.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Articol preluat de pe www.oananiculescumizil.wordpress.com, cu acordul autoarei!

Doamne ajuta!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE