FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Se misca tara - Oana Niculescu Mizil
Text postat de ecsintescu virtual
Romania este in cel mai profund colaps din ultimii 20 de ani. Dupa ce le-au fost hacuite salariile si li s-au triplat darile cu o samavolnicie demna de domniile fanariote, romanii se revolta strigandu-si disperarea in sediile ministerelor , administratiilor financiare si inspectoratelor de munca. S-a umplut paharul domnilor guvernanti! Oamenii acestia au declansat protestul spontan de foame si de frica. Cei mai multi dintre ei au rate la banci si familii de intretinut iar salariile lor nu depasesc 100 de euro.

Se misca tara, domnilor guvernanti. Romanilor le-a ajuns cutitul la os. Ei nu vor vile si averi, masini luxoase si excursii pe Coasta de Azur. Oamenii astia vor respect, respectul cuvenit dupa 30 de ani de munca. Ei isi cer dreptul la viata. Este inadmisibila nesimtirea cu care acestia sunt tratati de un Guvern al rusinii nationale.

Ieri, guvernantii nostri se scaldau in sampanie in sediul Ateneului Roman unde se puneau bazele unei asa zise Fundatii Crestin-Democrate si isi schimbau amabilitati si bezele, ca si cum activitatea lor este un maret succes iar in Romania se traieste bine si curge lapte si miere. Nu cred ca am vazut vreodata o mai mare nesimtire, incompetenta si prostie. Uneori ma intreb daca nu cumva acesti guvernanti nu ar avea nevoie de un examen psihiatric. Nu este normal ca atunci cand romanii pe care ii guvernezi sa iasa in strada iar tu sa participi la sindrofii pseudo-culturale. Va amintiti ca atunci cand Constantinopolul era atacat de turci, autoritatile discutau despre sexul ingerilor. Pastrand proportiile guvernantii sunt atacati de disperarea romanilor iar ei discuta despre Land of Choise si elucubratiile ideologice ale lui Baconski, proaspatul cirac al lui Basescu.

Am ramas perplexa de replica primului ministru al Romaniei data in timpul unei emisiuni la televiziunea nationala. Nici mai mult nici mai putin, acesta infiera cu manie de vechil un ziarist care i-a adresat o intrebare de bun simt. La fel si seful ANAF decreta ca presa este vinovata pentru protestele spontane din Romania. Toate aceste declaratii aberante continua teza stabilita de Traian Basescu care catalogheaza presa ca o amenintare la adresa statului roman. ( paragraful 10, articolul 6, intitulat Vulnerabilitati din Strategia Nationala de Aparare). Din fericire pentru noi, liderii a trei din cele mai importante Grupuri politice din Parlamentul European au adresat o scrisoare Parlamentului României

Deputații europeni apreciază că includerea presei la capitolul vulnerabilități în Strategia Națională de Apărare „reprezintă nu doar un act nedemocratic ci și o încălcare a art.11 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, a art.10 din Convenția Europeană a Drepturilor Omului, precum și a art. 6 din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene”. În scrisoare se mai atrage atenția asupra faptului c㠄este în interesul bunei funcționări democratice a instituțiilor din România să fie garantate și respectate drepturile și libertățile mass-media așa cum sunt ele definite în actele fundamentele ale Uniunii”. De asemenea, domniile lor apreciaza „că este interesul țării dumneavoastră de a-și consolida credibilitatea în cadrul Uniunii Europene”

Singurii vinovati de iesirea romanilor in strada sunt actualii guvernanti. Luni, Partidul Social Democrat, va initia motiunea de cenzura. Am convingerea ca pentru binele romanilor aceasta motiune de cenzura va fi votata, si astfel trimitem in istorie cea mai proasta guvernare din ultima suta de ani. Revenirea PSD la guvernare este ultima sansa a acestui popor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  copiii
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-15 21:33:17
         
 
  Se misca, este adevarat, dar se misca in directia buna. Fortele comuniste de rezistenta s-au atrofiat prin emancipare. Informatia si civilizatia a invins eczema comunista. Nici minerii nu mai sunt minerii de odinioara. Au inteles ca intelectualaii nu sunt dusmanii tarii, iar studentii, multi dintre ei, puteau fi chiar copii lor. Ce vremuri rusinoare pentru natia si istoria noastra!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-15 21:32:41
         
 
  D-le Peia, mă bucur că îmi dați dreptate în privința faptului că masa monetară și modul cum este distribuită constituie adevărata problema.
Privitor la faptul că nu am specificat o categorie de nesimțiți, este pentru că am preferat să mă leg strict de categoriile de mijloc, categorii ce dau pulsul întregii societăți, și nu la căpușa din vârf care, o fi ea mare, dar suge mult mai puțin în comparație cu numărul mare al căpușelor mijlocii. In plus, dacă domnia voastră uitați, eu nu uit că "smekerii" sunt și cei de acum, dar și cei din opoziție, car vor veni, dacă vor veni. Apropo, tocmai am auzit despre măsurile pe care vrea sa le ia PSD-ul, imediat ce va începe guvernarea. Si nu am auzit o vorbuliță despre alinierea salariilor demnitarilor la nivelul de trai al populației. Insa nu-i acuz pentru asta de vreme ce, actualmente, contactele intre parlamentarii din diverse tari europene sunt foarte dese și este greu ca un parlamentar roman să accepte să fie pus în situații de inferioritate fata de cei străini, în cazul unui contact direct, din cauza venitului pe care îl are. Ar trebui sa le cer sa dea dovada de bun simt, dar bunul simt nu este mereu cea mai buna soluție când vine vorba de politica.
Îmi place însa că sunteți bătăios, va apreciez mult, și aștept cu nerăbdare ziua când voi reuși să scot ce aveți mai bun în domnia voastră și nu apă tulbure, ca acum.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-15 09:24:06
         
 
  Tudorică,
Tu, carele nu ești doar predicator sectant, ci și, văd, ideolog socialmente necesar, ai putea să ne spui de ce masa aia monetară a rămas lungă cît un capăt de brăcinar?
A?
Nu cumva pentru că șmekerii tăi (partea aia, adică) de la guvernare au făcut tot ce au putut ca masa aia, de care faci vorbire, să se strecoare - iac-așa! - prin buzunarele lor lungi și largi, de benevolenți, cît privește propria-le stare? (Văzuși ce petrecere pe ei la Atheneu?)
Nu cumva pentru că proștii tăi (partea aialaltă) de la guvernare au făcut tot cea au putut ca să pună economia pe butuci?
Și, prin asta să scurteze și mai mult brăcinarul mesei monetare?
Ce hram porți matale, măi Tudorică?
Hai, zi-ne, nu te mai piti după corcoduș, că te vezi cît ești de mare.
Și deștept!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-14 23:50:52
         
 
  no comment. a murit Stefan Daday, azi, la ora 18  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2010-10-14 23:34:31
         
 
  Finantele, politia, profesorii, cadrele sanitare. Categorii sociale cautate, curtate, favorizate. Salarii mari, privilegii multe, dorinte mari, rate mari la banca. Societatea se reaseaza. Masa monetara, intr-o economie stabila si prospera, este stabila, adica nu creste sau scade, eventual urmareste curba demografica. Daca ai categorii favorizate si nesatule, cu cat va creste nivelul lor de trai, cu atat va scadea nivelul de trai al categoriilor defavorizate, in situatia in care oferta de marfuri de pe piata ramane constanta. Momentan s-a ajuns in situatia in care categoriile favorizate au ajuns ca o capusa pe trupul populatiei sarace, o capusa ce nu se multumeste daca pe langa "curge" nu mai si "picura". Puse in situatia de a fi in rand cu categoriile pe care s-au obisnuit sa le jumuleasca si dispretuiasca, fac greva. Dar au tacut chitic pana acum, desi vedeau bine ca veniturile lor depaseau de 2, 3, 4...10 ori venitul unui om obisnuit, a unui muncitor oarecare.
Nu intelegeti gresit, nu zic ca politistii, finantistii, profesorii si sanitarii nu au dreptate si nu au motive sa faca greva, doar afirm ca, momentan, propria nesimtire s-a intors impotriva lor. Un singur lucru nu vor sa priceapa insa dulaii: ciolanul nu creste daca te certi pe el, dar il va castiga unul singur, ala mai rau, sau stapanul va pune bata pe toti dulaii si le va da doar paine si apa. Mai pe direct spus, conducerea tarii se poate schimba si oricum se va schimba pana la urma, dar masa monetara va ramane aceeasi. Ar trebui sa creasca productia de marfuri, dar aceasta depinde tocmai de cei care, desi nu le-au scazut veniturile, oricum castiga mai putin decat castiga, cu veniturile micsorate, cei care au iesit in strada. Din punctul meu de vedere, cei care striga sunt asemeni celui care isi da singur cu ciocanul peste degete. Iar daca ma insel, sa ridice, va rog, mana sus, cei care sunt multumiti de prestatia politiei si nu s-au ciocnit niciodata de un politist prea zelos sau prea alunecos, cei care au avut de-a face cu sistemul sanitar si nu au dat spaga, cei care sunt multumiti de modul cum li se face educatie copiilor in scoli sau cum se desfasoara examenele. Cat despre finante, adica despre cei care ne vamuiesc, numai de bine!

 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-14 22:03:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE