FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Veronica Pavel, o singura intrebare...
Text postat de ecsintescu virtual
Opera Magna s-a nascut dintr-o dorinta abjecta de-al nauci pe limba lui pe un poiet care patimeste ziua si seara isi indeamna polutiile trecutului dramatic din preput sa fie glontul ucigas.

Opera Magna este un colaj de injuraturi pustiite de fond dar suculente in forma. In fond cum poate cineva injura un batran.

Opera Magna este o clipa tanara mustiind a primavara in toamna unui masochist care o tot cheama si o tot cheama.

Opera Magna a fost o fronda tembela impotriva unui dezaxat care imi jignea iubita, familia si iubirea.

Opera Magna nu ar fi trebuit sa existe. Cu toate astea a existat si a facut deliciul publicului si mai ales al lui.

Opera Magna i se adresa lui. Un barbat aflat la andropauza! Defecata si aia!

Veronica, de ce un poet tristic se coboara la injurii de mahala?

Veronica, de ce un sonetist si traducator se supara cand cineva ii spune ce si cum barfeste?

Veronica, de ce se supara alt sonetist atunci cand il intreb despre ISBN?

Veronica, de ce un batran descoperit scenarist se crede facatorul de cadre intr-o zona in care numai zoomul este permis?

Veronica, de ce Ela Victoria, Gina Goia, Elia Ghinescu, si toate celelalte nume, Andrei Petre, nu sunt printre noi? Batranul tristic are nevoie de patimi?

Veronica, de ce crede lumea ca Ion Corbu ma avantajeaza? Poate pentru ca niciodata in viata nu o sa spun altceva decat ceea ce gandesc? (Ion Corbu este demential de vizionar, ba baieti. )

Veronica, de ce as mai sta pe acest site, daca poietii ma cer ca ei, pierdut in fata oglinzii convexe, aia in care neputinta ia viagra?

Veronica Pavel, ti-am citit textul. Este cu mult pentru ce poate Europeea! Cel putin acum!

Multam
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  De cîte ori am postat eu astfel de mizerii, dle patron?
Este în regulă ce scrie mai sus?
Sau e... ecoliterar?
Dacă e vorba de scădere a nivelului, cînd anume se face acest lucru?
După ce sunt împroșcat cu noroi de insul ăsta pe care-l ții mata la piept cu o dragoste infinită?
Ești imparțial, stimate patron?
Se vede.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-11 00:00:41
         
 
  dacă "editorul" Iovan ar fi invalidat așa ceva, iar fi sărit jumătate din membri, inclusiv proprietarul la beregată. Singura soluție pentru "poluțiile" literare e să le lăsăm să se usuce pe cearșaful bleu?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-10 16:20:11
         
 
  cred ca europeea e singurul site literar din virtualul romanesc unde aparitia unui astfel de subprodus scatologic este sanctionata dubitativ cu parinteasca dojana "Am sau nu dreptate?", dar mai ales, cred ca europeea e singurul loc in care aceasta a devenit posibila.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-10 15:41:05
         
 
  in anii 2005-2009, acest text, continand multiple si abjecte atacuri la persoana, insulte, calomnii si limbaj noneco, ar fi fost invalidat fara nicio discutie, de un editor oarecare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-10 15:34:12
         
 
  Traiane,
Ce te face să crezi că-mi pasă de judecățile tale? Nu ești juriul de la TIFF 2010, zoomul tău prinde pe gaura cheii doar cadre din chiloți.
HBO a fost generos și mi-a oferit oportunități. Europeea îmi oferă doar ciorne; ale tale-s pătate.
Nu-ți citesc blogurile, prefer literatura.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-10 13:43:19
         
 
  O întrebare care de fapt este o miriaîntrebare! Care conține și răspunsuri uneori. Mai ales în ceea ce privește războiul de o sută de ani dintre tine și distinsul coleg Peia. Ț-am spus cândva, pe acest site, și nu m-ai crezut, că ai un complex Peia. Pe care acum și aici l-ai recunoscut cu vârf și îndesat. Pentru a scăpa de acest complex ai ales cea mai contraindicată cale. Atacul la Peia și nu la ideile sale. Soluție pierzătoare din start. O ții într-una cu bătrânețea, și celelalte. Toate sunt datum-uri ale ființei umane, de care ar fi trebuit să fi luat cunoștință mai demult (om sunt și nimic din ceea ce este omenesc nu-mi este străin; și vai dulcea pasăre a tinereții așa iute zboară!) Așadar nu-l mai înfrunta pe omul Peia. Înfruntă-i argumentat și, cu paciență și dacă te țin curelele, ideile. Însă chiar dacă vei avea dreptate în argumentație dacă mai faci trimitere la tristice, bătrânețe, etc. vei pierde. Și mai reține ceva: nimeni nu ne poate învinge din afară. Grăuntele învingerii este în noi! Așadar, exorcizează-ți complexul, fă pace ori ignoră și exprimă-te artistic, viu, original și creativ. În plus asumarea rolului de Mâșkin nu este confortabilă. Și, ca să fii credibil, și asta ți-am mai spus-o, șterge "Opera" aceea a cărei motivație complexatorie ne-ai oferit-o astăzi. Nu realizezi că ești și vei fi vulnerabil și profesional vorbind?

De ce nu mai scrie Gina Goia aici? Din orgoliu femenin în urma unei steluțiade deconspirate. De ce nu mai scriu alții? Unele poete se pare că și din cauza ta? Am sau nu dreptate?
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2010-10-10 09:48:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE