FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cezar Ivănescu - Dacă sunteți interesați
Text postat de Emanuel Cristescu
http://www.petitieonline.ro/petitie-promo-40546046.html

Accesați link-ul de mai sus.
Dacă doriți semnați petiția.
Puteți să o promovați și pe alte site-uri.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dar de ce musai pe aici, domnule Kritik?!
În inflamația asta neuronală nu putem decît să ne strangulăm cromozomii în dispute minore.
Apoi,
Contrar părerii domniei-voastre, mai trebuie să existe și nebuni care respectă un principiu.
Fie el și foarte, foarte incomod!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-28 11:22:50
         
 
  chiar trebuie să te sinucizi temporar? că mai schimbam și noi o vorbă, o rublă la Gazprombank, o măslină, o samahoancă pe niște zaibăr...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-08-28 11:17:56
         
 
  er:
"trebuiau rezervate oușoarele și cărnița aia mai vînjoasă dintre ele"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-28 10:56:17
         
 
  Stimate domn Corbu,
Întrucît vă dovediți un foarte mare adorant și protector al fameliei Bundy, compusă din una mamă adoptivă și, respectiv, amantă, precum și puradelul ei alcoolizat,

...și pentru că m-ați amenințat că dacă mai fac comentarii sub lirica magistrală a sus-numitei doamne cu duflețel caritabil...

...și întrucît NU mi-ați dovedit în care fel am călcat regulamentul comentînd acolo-șa,

...vă aduc, cu nesfîrșită pioșenie, la cunoștină, că voi recomenta la poezicile aiurite ale madamei în cauză, pentru a vă da fericitul prilej să vă dovediți, ancorunfoa, filiația duioasă față de respectivii.

Iată, reproduc, aici, din amintire, comul la capodopera gastronomico-utilitară "cazane":

"Dacă tot l-ați vîrît pe "pe bogdan într-un cazan mic pentru albit rufe" și dacă tot l-ați "fiert", ar fi trebuit să-i spui sfinției-sale să adauge și nește mălai și mirodenii, ca să-l faceți mămăligă aromată! Și să-l consumați mai cu plăcere, la cheful de după botez, fir-ar să fie!
Iar pentru doamna, trebuia rezervate oușoarele și cărnița aia mai vînjoasă dintre ele!
Altcum, poftă bună, canibalilor!"

Și la cealaltă capodoperă:

"Mai bine o numeai "borșură de martori"!
Că taman borșură este poliloghia asta fără cap și coadă!

Postez acum comurile sub cap/de/operele doamnei autoare, cu porniri carnasiere, și aștept, cu infinită pioșenie, repercusiunile!
Să fiți iubit, că are cine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-28 10:55:02
         
 
  Pînă la răspuns, mă dezactivez.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 19:39:16
         
 
  DECI,REPET întrebarea la care nu mi-ați răspuns:

CE ANUME ERA ÎMPOTRIVA REGULAMNETULUI DIN COMENTARIUL MEU ȘI VĂR ROG SĂ-L REPOSTAȚI PENTRU A VEDEA CARE ESTE ȘI PĂREREA MEMBRILOR.
ASTA DACĂ NU VĂ CONSIDERAȚI UN ZEU!

Pe de altă parte, mă doare-n cot de nivel!
Și nici nu am comportament de erou troian și centripet, așa cum sugerați, ca să mă victimizez!

NU-MI PLAC AMENINȚĂRILE!
Indiferent din partea cui vin!

Așa că vă rog să vă reconsiderați poziția.
Ca să nu fiu nevoit să-mi scad singur nivelul.
Știu că nu aveți aceleași sensibilități solidare ca și față de membrii de famelie, dar totuși...!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 19:37:03
         
 
  "Dar lasă că pun altele și mai dihai!"

Înțeleg că vreți să vă reduc nivelul și să vă victimizați. Este opțiunea domniei voastre.

Să nu aveți dubii că nu o voi face. Consrtat că nu literatură vă face să veniți aici ci harța.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 19:18:58
         
 
  "Am invalidat cele două comentarii care încălcau regulamentul."

CE ENORMITATE!!!

Încălcau regulamentul???
Sau, cumva, doar sensibilitatea fasonată a membrului de familie?
Puteți să-mi justificați în ce fel călcau regulamentul comentariile mele?
Chiar aș vrea să știu.
Și, of course, comparativ cu isprăvile plodului iubit al domniei-voastre, care încalcă orice, nu numai regulamentul...

Dar lasă că pun altele și mai dihai!
Să vedem dacă sîngerează sofisticata autoare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 19:14:23
         
 
  Păi acu știu că nu vă mai preocupă!
Dar faptul că a stat cca 20 de ore pe ilustrul dv. săituleț, în văzul tuturor, și chestia asta v-a lăsat cam rece, cu toate că acuș vă ofensează și briza mării, nu vi se pare puțin cam dispropo?
Nu, desigur.
Plodul iubit poate face orice.
Famelia Bundy nu se destramă din atît.
Felicitocuri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 19:09:29
         
 
  Am invalidat cele două comentarii care încălcau regulamentul.

"ați pe google titlul și o să ajungeți taman acolo!" Eu mă ocup de Europeea nu de Google. Aici dați-mi exemple de încălcarea regulamentului. În rest nu mă interesează. Eu știu că m-am luptat singur cu ecsintescu să nu mai scrie vulgar aici. Dacă am reușit sau nu puteți constata. Însă dacă îl provocați și încălcați regulamentul vă voi invalida și dumneavoastră comentariile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 18:30:12
         
 
  Tocmai ați primit o plîngere, dle Cristescu.
Cică nu a înțeles nimic din comentariul meu.
Firesc: nici eu nu am înțeles nimic din text.
Cum ar fi trebuit? Să mă fac că înțeleg?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 18:22:50
         
 
  Simplu: dați pe google titlul și o să ajungeți taman acolo!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 18:21:05
         
 
  Unde este publicatăa această "OPERA MAGNA"?
Credeți că dacă încalcă regulamentul am vreo reținere în a o radia? Dați-mi link-ul din Europeea.

Însă ați schimbat subiectul. Insanitatea îmi era atribuită mie. Când am procedat astfel eu cu domnia voastră?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 18:17:45
         
 
  Domnule Cristescu, tocmai am primit niste comantarii offtopic la ultimele mele doua texte. In afara de agresivitate si bascalie nu inteleg nimic din ele. Va rog sa le moderati ca sa nu fiu nevoita sa-mi scot textele.

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=38499

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=38500

Va multumesc
IBG
...
 
Postat de catre I BG la data de 2010-08-27 18:11:40
         
 
  Se pare că principiile pe care le apărați sunt, deseori, cam turmentate, și mai distinse coleg!
Păi dacă e insanitate ceea ce spun eu aici, atunci cum trebuie calificată OPERA MAGNA a iubitului matale plod, operă publicată în plin saitul matale și cu care nu scapă prilejul de a se lăuda?
Te pomeni că o fi capodoperă și astea nu mai pot trece prin filtrul rațiunii!
Sunt nemuritoare, deci inatacabile!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 18:10:11
         
 
  "Sau v-a cedat, deja, drepturile de autor pornografic, pe 400 de mangoți și-un gît de vodcă?"

Este deja o insanitate. Dacă mai continuați nu vă mai răspund.

Eu apăr aici un principiu distinse coleg.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 18:02:34
         
 
  Sau v-a cedat, deja, drepturile de autor pornografic, pe 400 de mangoți și-un gît de vodcă?  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 17:57:23
         
 
  Tineri? Tineri care ce? Care au citit cartea de telefon, și aia cînd nu mai știau adresa la care stau?
Aci nu e vorba de tinerețe sau bătrînețe, cum tot încearcă să inducă ideea sclembericiul de pe aici, cum că el ar fie etern iar alții duși de pe lume. E vorba de talent și pricepere. Cei care au ceva în sevă au fost comentați pozitiv. Ceilalți, nu - cum era și firesc. Nu poți cîștiga nimic pe drum dacă pornești de la zero.
Iar de ecsintescu vom mai auzi, ce-i drept. Pe la dezalcolizări sau la poliție!

La urma urmei, orice pasăre pre limba dumisale piere!
De ce nu și susținătorul falsei idei că poți face, din trabant, mașină!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 17:55:50
         
 
  "măscărici" era literatură? Trebuie să-mi schimb ochelarii. Sau computerul. Sau viziunea. Sau planeta!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 17:43:33
         
 
  De cand ai dubii ca n-ar fi un mascarici?

Inainte de intalnire voastra, sau dupa?

Analizam prestatii literare, sau ii preluam, din reflex, tema favorita?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-27 17:38:59
         
 
  De când este "măscărici"? Dinainte să te fi întâlnit cu el sau după? Simți în vreun fel că te afli într-o contradicție logică?

Ioan Peia poate să-l ignore. Eu l-am atenționat că-i voi șterge toate intervențiile nereguklamentare. Însă dac aș crea precedentul eu rămân dacă îl dați afară pe X aș rămâne efectiv singur!

Aici, păstrând proporțiile, ca și în celebrul Cenaclu de la Casa Pogor, intră cine vrea și rămâne, cine poate.

Pe mine mă îngrijorează că nu vin tineri sau dacă vin sunt alungați. Ori a cădea în narcisismul propriilor crații și a-i exclude pe alții, nu mi se pare corect. Ca să spun numai atât.

Domnul Peia s-a bucurat și se bucură de sprijinul meu atâta timp cât nu devine "rasist". Adică atâta timp cât nu condiționează prezența domniei sale de alungarea cuiva. Prefer să închid site-ul decât să fac discriminare. Ecsintescu este cel mai sancționat membru al site-ului. Însă ecsintescu este un om valoros de care se va mai auzi. Că vă place sau nu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 17:36:36
         
 
  Fie, Emanuel: Ioan Peia.

ai preferat sa pastrezi un mascarici, al carui IP, (judecand dupa prestatia de aici, in mod normal si in orice comunitate literara din Romania), ar fi banat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-27 17:25:28
         
 
  "Au mai plecat unii că nu-i țin curelele argumentației. Însă eu nu am interzis nimănui accesul. (Cândva, justifict al, domnului Peia. Insă eu nu sunt ranchiunos.)"

Chiar aș vrea să produceți dovada aia "justificată" prin care mi-ați interzis accesul pe sait! Chiar aș vrea. Ca să ne rîdem.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 17:19:50
         
 
  Nu am sters absolut niciun text de opinie, iar formularile de genul "te-ai aruncat cu capul înainte" nu te onoreaza, maestre.

Da un exemplu.

Iti dau eu altul, acum. Prin faptul ca scriu pe un text pe care n-am sa-l pot sterge niciodata.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-27 17:15:42
         
 
  Exemple de oameni care au plecat din cauza mea! Că unii nu au capacitatea coexistenței și nu acceptă filosofia Europeei privind dreptul la liberă exprimare nu cred că este vina mea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 17:11:34
         
 
  "Emanuel, mi-am șters textele pe care le-am considerat slabe"

Nu la ele mă refeream ci la acelea polemice în care te-ai aruncat cu capul înainte și apoi ai constatat că nu aveai dreptate. Le-ai șters Radu! De ce? ca să dispară argumentația? Cel puțin nu îmi mai face procese de intenție.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 17:08:16
         
 
  si amandoi editori in agonia... si mai sunt.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-27 17:07:55
         
 
  Laurentiu Orasanu, Vasile Munteanu.

Ambii din cauza Lenutei Toma, care scrie dupa cum se vede.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-27 17:06:09
         
 
  Exemple Radu.
Am avut o polemică elegantă spun eu cu un epigramist nu-mi amintesc numele acum. Pe care sincer îl simpatizez iar el a interpretat greșit nu mai știu ce remarcă a mea. Însă am conștiința împăcată. Eu nu l-am alungat.

Îm rest unii au plecat șantajându-mă că dacă nu îl dați afară pe X plec eu. Nu am cedat și nu voi ceda niciodată niciunui șantaj.

Au mai plecat unii că nu-i țin curelele argumentației. Însă eu nu am interzis nimănui accesul. (Cândva, justifict al, domnului Peia. Insă eu nu sunt ranchiunos.)

Că s-ar dori o atmosferă căldicică, ori băltită, ori confiscată de vreun grupuscul? Asta nu o vreau eu. Aici evoluează oameni care au vână, și pe care îi țin curelele, oameni talentați și neimplicați polemic, oameni care doresc să învețe, ingenui și chiar netalentați în virtutea dreptului la liberă exprimare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 17:04:57
         
 
  Emanuel, mi-am șters textele pe care le-am considerat slabe. O fac periodic, și în ultima vreme (poate pentru că scriu din ce în ce mai prost) din ce în ce mai des. Și nu e vorba de polemici, ci de simple poezele.

Da, așa cred, din vina ta au plecat câțiva autori valoroși.

Eu doar am încercat sa fac deratizare, și recunosc, uneori (din păcate rareori), mi-a ieșit.

Pentru asta ar fi trebuit să fiu, dimpotrivă, decorat :)

...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-27 16:46:05
         
 
  A fost o simplă repunere în drepturi a regulamentului. Atunci nu-și mai are justificare nivelul.

Oricare are dreptul la liberă exprimare. Și eu am dreptul la liberă exprimare. Argumentația decide. Așadar, bănuiam, este o percepție. Eu nu mi-am șters niciun text în care am avut o anumită poziție. Chiar când am greșit. Tu câte ți-ai șters? Argumentele erau acolo și ale mele și ale tale. Oricine cu un creier valid poate analiza și decide.

Pe de altă parte era corect ca unii să invalideze texte fără să și le asume iar mie să-mi fie imputate faptele? Așa, cel puțin, mi se reproșează doar ceea ce fac eu. Cred că ar fi sugestiv dacă ai putea produce exemple de oameni care au plecat de pe site din vina mea. Eu pot produce exemple de oameni care au plecat din vina ta și tu îmi reproșezi mie că au plecat oameni de pe site.

Mai adaug că de "teama" de a nu fi acuzat de dictatură nu înseamnă ca eu să nu mai am opinii ori argumente pe texte și idei.

Poate mai ai vreun exemplu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 16:26:19
         
 
  păi, gândul mă duce la ziua în care câțiva dregători și curteni de vază, altminteri credincioși, au fost scosi din fireștile lor drepturi (sub amenințarea scurtării de cap), pentru păcatul de a fi pus pe foc vreo câteva măscări aparținând bufonului regal, aflat, se pare, într-o stare de maximă grație, ce nu se cuvenea în niciun chip tulburată.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-27 16:12:58
         
 
  Radu nu intenționez să-ți combat percepția. Însă te rog dacă poți produ un exemplu de despotism. Să văd și eu ce înțelegi tu prin despotism europeic!

Domnule Peia se pote trăi frumos indiferent de circumstanțe. Acum două ore mi s-a făcut de către o instituție a statului o nedreptate îngrozitoare. Strigătoare la cer. Și nu una teoretică. Ci una concretă și cu niște consecințe grave. Voi lupta cât voi puea cu acest sistem corupt și mizerabil. Însă asta nu înseamnă că și eu să procedez nedrept. Fără să fiu un om religios am admirat și admir spusele Maicii Terza: "ați făcut bine și vi s-a plătit cu rău? Continuați să faceți bine!" Superb. Poezia este ori ar trebui să fie un act de cultură care să aureoleze ființa umană.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 15:44:41
         
 
  Bla-bla-bla!
Dar, de fapt, ce adevăruri rostiți voi aici? Teoretice. Speculative. Moarte.
De mii de ani există nedreptate.
De mii de ani lumea se împarte în ticăloși - o groază - și oameni morali - o cîtime!
De mii de ani javrele fără principii devansează orice tip de considerație etică, violînd flagrant cel mai elementar drept al ființei umane la demnitate și respect de sine. De mii de ani sunt fel și fel de jivine - diplomate au grobiene, nu are importanță - care domină lumea. Care-o scuipă în creștet. Care-o spîrcîie! (Vezi exemplarul ecsintescian, de față). Și voi veniți să-mi povestiți despre cutare și cutare eveniment care așa și pe dincolo. Dar astea-s fapte ultra/comune, se petrec în ochii tuturor.
Jigodia umană supremă nu va pieri decît odată cu sfîrșirea combustibilului nuclear din soare.
Sau cu demența absolută a unui manevrant de bombă atomică.
Restul e aberație și aerație sublinguală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 14:55:08
         
 
  Petițiile nu se exclud. Sunt antiregalist din principiu. (Emanuel Cristescu)



Emanuel, dă-mi voie să mă îndoiesc. Între toate comunitățile literare, Europeea îmi pare singura monarhie constituțională autentică. Demonstrația e simplă. Europeea = Monarh + Plebe, legați de Sfântul Regulament Ecoliterar.

Celelalte site-uri sunt banale republici parlamentare, sau republici prezidențiale (în general bicefale).

Edificiul numit Europeea exprimă poate cel mai bine simpatia irepresibilă și mai ales indicibilă (pe care, evident, o poți nega până mâine dimineață, deși nu văd la ce ți-ar folosi) pe care o porți valorilor autentice ale elitei, în general, și despotismului luminat, în particular.

Dacă mă mai gândesc și la dragostea nemărturisită (oricum, îndelung probată) pe care o manifești față de clasicul dicton "Promettre c'est noble, tenir c'est bourgeois", cred că n-ar mai fi nimic de adăugat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-27 12:57:12
         
 
  oamenii sunt ingeri. uneori isi serbeaza ziua de nastere in ovatii. un fapt fara importanta.
conteaza ca simt, traiest, si se preocupa. uneri Cetatea este mai presus decat ei. Exista varianta Duda. Pe cai. Important este sa-i dam pas, chiar daca ea nu e cristalizata in ochiul Margaratei.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 05:30:01
         
 
  Petițiile nu se exclud. Sunt antiregalist din principiu. Pentru că, oamenii nu sunt nici măcar îngeri. Nicidecum zei. Sau coborâtori din zei. Este rău ce se întâmplă acum în Republica România. Însă de acest rău vom scăpa. De regalism (simt cum exultă de bucurie și întrețin această ceartă politică generală în speranța că regalismul va fi salvare!) nu, pentru vreo sută de ani!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 05:19:44
         
 
  Scuzati, Typo. Ca sa ce facem. Domnule Corbu, haideti sa facem o petitie impotriva Regelui Mihai. Ala care a adus comunistii in tara. Nu el l-a arestat pe Antonescu? Ce parere aveti?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 05:11:56
         
 
  "Ca sa ce facem noi o petitie." Ca să se facă lumină. Incertitudinea naște monștri!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 05:01:12
         
 
  Informatorii turnau. La fel ca si Cezar Ivanescu, ca Augustin Doinas sau ca Balaceanu Stolnici.
Problema nu e asta. Petitia e oricum o cretinitate. Ca sa ce facem noi o petitie. Sa-l scoatem pe Cwzar Ivanescu ne colportor? Pai colporteaza el ......de pe=acilea. MaI ales ca colportarea pe atunci era legala si revolutionara. Ce tampenie sa ne justificam pentru ca am aplicat o lege sau am ajutat la aplicarea ei. Cartea Alba a Securitatii, domnule Corbu plus coroborarile.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 04:44:10
         
 
  Dacă ai dovezi pune-le pe site. Mie îmi tremură cuvântul când este vorba să acuz pe cineva. Mai ales când acesta nu mai este. Mai ales că l-am cunoscut personal. Îmi este greu să cred. Înainte de 89 conduceam la Casa de Cultură M. Eminescu un Cenaclu literar în care activau și câțva autori care acum sunt mari personalități publice. Cum eu știu că nu am avut de-a face cu celebra instituție și cum, pe atunci, probabil ca și acum, nimic nu rămânea nesupravegheat, stau și mă întreb care vor fi fost informatorii! De multe ori după cenaclu mergeam, mulți dinte noi, acasă la o colegă. Mult mai târziu, un amic scriitor, pe care l-am pierdut recent, mi-a zis că și acolo eram înregistrați. Nu mi-a oferit vreo probă dar părea credibil în ce spunea.
Incultura nu poate percepe cerul înstelat de deasupra ca un fel de reverberație a legii morale.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 04:23:36
         
 
  Cezar Ivanescu a turnat. O stia si Aurelia Ralianu si multi altii. Si cine ar face lumina? Basescu? Pai mai bine sa aflam unde e flota? Culmea, Augustin Doinas il turna pe Paunescu. Omagii. Macar unii erau pe bune.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 04:09:47
         
 
  Eu cred că este necesar să se facă lumină. Adică să poată fi văzute probele. Ca să putem constata dacă există, dacă sunt reale ori contrafăcute, etc.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 04:01:52
         
 
  Cezar Ivanescu a turnat la securitate. La fel ca si Augustin Doinas. Alea erau timpurile. Mihail Sadoveanu a scris Mitrea Cocor. Ana Blandiana e starostele de la memorialul Sighet asta dupa ce a lins arpagic fata sistemului.
Asta e viata.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 00:23:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE