FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mulțumiri
Text postat de Emanuel Cristescu
Un frumos cadou, pentru care vă mulțumesc, distinse coleg, autor al cronicilor lavrei.

Într-adevăr locul lor este aici cum și locul domniei voastre.

Vă aștept.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cre' ca ai uitat-o pe Loredana si pe fra-su, Tomita.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-18 00:08:45
         
 
  Exact Andrei. Si locul tau este aici. Si al lui Peia, si al meu, si al Domnului Ion Corbu. Altfel de ce ne-am juca?

Pana la urma Ioan Peia mai face dragoste?

sT O Iosif a primit o astfel de intrebare de la Dimitrie Anghel. Se intampla in ziarul Albina.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-17 22:48:19
         
 
  Daca ar mai fi loc de inca un comentariu, eu l-as scrie din citate. Ceva de genul: ”Un frumos cadou, pentru care vă mulțumesc, ...într-adevăr locul lor este aici”  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-17 09:35:13
         
 
  Ioane, m-am gandit, ramane ca-n seara aia!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-17 01:31:14
         
 
  Ioane,
Am ramas siderat. interzis. Te-am intrebat daca ai facut dragoste? Sau cand ai facut dragoste ultima oara? Eu am facut astazi.

Dar nu asta e important. Important este ca un om matur si intelept, cu o nevasta devastata de cancerul vintrelor, are un asemenea comportament fata de un copil.

Eu am 28 de ani neimpliniti, tu vreo 58. Te comporti ca un pusti de maidan. Dar te iert. Si uite, imi cer scuze pentru nebunia pe care ti-am declansat-o.

Eu nu sunt din Braila. Am avut o iubita acolo, in ilo temporo.

Ai impresia ca la varsta si portofoliul meu nu decelez intre ipocritii deferiti deznadejdi, poietii isbenari, si oamenii de mare caracter?

Te pup.

Hai sa ne-ntalnim, sa sporovaim cele poveri care te-apasa ca o piatra de moara. Nimic renal. Ma abtin, ti-o jur!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-17 01:13:17
         
 
  Putoare ordinară!
Mincinos de esență maronie!
Pui de securist împuțit!
Limbric bicefal!
Toate invectivele din lumea asta, oricît ar fi de violente, nu te-ar putea defini.
Atît îți spun: să te ferească sfîntul să apuci pe mîna mea vreodată și să te pot oferi drept exemplu de josnicie umană!
În rest, poți să mănînci cu polonicul pînă ți s-o bloca omușorul!...

Dar uite că spun o vorbă mare: vinovat nu ești tu,- cum să fie vinovată o amărîtă de scolopendră, pe care o poți strivi fără nici o remușcare? - ci acei care te trag de sforicele și te pun să arunci cu borhotul din tine, ca să bagi sfanți în burdihane, în timp ce pe tine te țin agățat de furtunașul cu spirtoase.
A ajuns prăpădenia asta de net o baltă putridă în care înoată toate putorile, asfixiind ideea de umanitate.
Cu voi nu există decît o singură soluție, dacă lumea asta mai dorește să rămînă sănătoasă la cap, cît de cît.
Deratizare totală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-17 00:51:39
         
 
  www.ecsintescuvirtual.wordpress.com  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-17 00:30:44
         
 
  Ioane,
M-ai sunat. Dar nu asta e important. Vad ca suferi. De aceea mutam acest razboi inegal pe blogul www.ecsintescuvirtual.wordpress.com.

Unde voi posta si acest comentariu al tau.

Era vorba de YM. Adica adresa de messenger. Vroiam sa-ti prezint scuzele si in scris.

Opera magna, asa cum ii spui tu, este postat pe blogul lui Ecsintescu Virtual.

Acolo sunt comms la vedere.

Incepand din aceasta noapte ecsintescu virtual va publica marturii in exclusivitate despre Ioan Peia. Despre poietul patimirii lui. I-am promis lui Ion Corbu, domnului Ion Corbu, ca va voi permite sa postati aici. Eu imi tin promisiunile.

Cat despre conspiratia proprie neputinte, maestre, de cand nu ai mai facut dragoste? Ai curajul marturisirii?

Pa, si ne vedem pe blog.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-17 00:22:52
         
 
  "acest alambic biped"  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-17 00:15:10
         
 
  Deși știu că nimeni nu-i mai acordă nici un pic de atenței nemernicului de ecsintescu, vin, totuși, să infirm această nouă minciună de japiță bulevardieră, pe care o colportează ipochimenul, în ultimul topic:

El spune: "M-a sunat si pe mine acest user de mare valoare."

Nu l-am sunat niciodată și nici prin cap nu mi-a trecut să port un micronic dialog, măcar, cu această alambic bipedă, încărcat cu borhot.

La minciuna de mai sus, jigodia mai adaugă un fitil, mimînd inocența viperei cu corn: cică ar vrea să afle sms-ul meu de la cineva!!
Drojdierul buhăit a tot dat buzna peste mine, de cîte ori a avut chef, cu duhoarea lui de sconcs, deversîndu-și întreaga colcăială de cadavru ambulant în porpria-i farfurie și ținînd morțiș să mi-o arate și mie.
Aceasta, pentru că sinapsele lui îmbibate de samahoancă aveau viziuni paradisiace și încercau să traducă în limba păsărească infernul lui Dante.

Mai spune: "Eu nu cred ca am avut complexe. In niciun caz nu am complexe in fata inculturii si a grobianismului, a ipocriziei si neputintei. Sa am complexe generate de degenarati?"

Îi rog, cu această ocazie, pe cei de la spitalul 9 să facă publică fișa medicală a zgripțuroaicii stafidite care stă în spatele lui culifrici ăsta, numit ecsintescu și care-l suge de snagă, cu toate gingiile din dotare, în timp ce-l trage de sfori ca pe un hopa-mitică cu mucii pe piept, ghionoaie avidă să tulbure apele și să îmbîcsească aerul cu bîrfoșteniile ei patologice.
Apoi, să-și procure un cur de oglindă și să-și contemple muianul de sclemberici cu vată-n nas.
Abia după aia să peroreze despre "grobianism", "ipocrizie", "neputință" și "degenerare"!
Mă rog, despre setul ăsta de atribute, ultra/prezente în capul lui și al amantei cu estrogenii din calotă scurși în praf, poate să vorbească pînă-i ies ocularii din orbite, ca la melci!
Cine știe ce mama dracului de poveste mai încondeiază pe privata aia de blog a lui, alături de scîrba aia de zgripțuroaică-ghionoaie-amantă.
Le urez putrefacție plăcută și îi sfătuiesc pe cei care sunt avizi de can-can-uri infecte să cercetez, mai întîi, "OPERA MAGNA", găsibilă pe Google - cartea de vizită a unui boschetar fugit din Brăila, care, după ce a lăsat cu burta mare o femeie naivă, s-a înhăitat cu o bagaboantă de bulivar și linchește din farfuria ei nespălată, ca să trăiască.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-17 00:14:18
         
 
  "m-ar vrea fript și, sigur ar pune ceva sare, dar tenace"

Chiar așa, și-a lăsat cumva coada pe-aici sau și vorbele astea sînt tot șopîrle?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-07-16 22:56:13
         
 
  Radu,
Cine i-a gonit? Pana acum cateva luni ecsintescu era vazut ca si conflictogenul siteului. Ioan Peia a folosit expresii inimaginabile culminand cu blestemul ala care m-a facut sa rad in draci. Loredana are un limbaj de centurista la adresa lui Cristi Vasile?
De ce ar fi vina lui Ion Corbu?
Ii provoc eu sa fie grobieni?
Radu, iti sedea mai bine colportor in particular, mare maestre al barfelor de muieri ajunse la menopauza bunului simt.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-16 20:22:43
         
 
  Emanuel,

până una-alta Ioan Peia s-a retras (cu texte cu tot), Loredana Cristea idem, iar tu ne ții referate despre Întorsura Buzăului, Sf. Gheorghe, Bețanii mari, Mici și altele (recte holistica acvaplanării la rațele de polistiren expandat în medii anizotrope).

de observat că în ceea ce privește underground-ul europeic, guzganii rămân singura sursă de informații.

corecte sau nu, asta e altceva.

totuși, iubirea.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-16 18:52:03
         
 
  acord  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-16 17:58:53
         
 
  De acort distinse patriarh!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-16 17:57:49
         
 
  Tania,

Am fost la Sf Gheorghe chiar de Paști acum vreo trei ani.

În același timp se desfășurau slujbele la ortodocși, catolici, unitarieni și parcă mai erau unii. Și foarte aproape erau unii de alții. Am fost pe la toți. Au avut loc și procesiuni, adică au ieșit într-un fel de plimbare pe stradă. S-au respectat cu toții și nu am văzut niciun incident. Păi dacă ne gândim la Irlanda de Nord, Bascii, etc. acoloa fost cu adevărat raiul înțelegerii între oameni!

M-am întors recent din zona Întorsura Buzăului, Sf Gheorghe, Bețanii mari, Mici și altele. Nimic să mă fi simțit lezat.

Cred că se exagerează. Ori unii au interes să învenineze atmosfera. Eu sunt un mondialist. Cred că naționalismele și fanatismele religioase fac mult rău planetei.

Am "hălăduit" cu mașina mea prin Alsacia și Lorena. Sute de ani de lupte, sânge și durere. Și acum pace. De fapt pacea se face între dușmani.

Domnule Peia, nu vă mai puneți la mintea lui ecsintescu. Îl complexați și el își sublimează frustrarea și neputința de a ieși din vraja forței gravitaționale a domniei voastre, devine agresiv. Încercați să nu-i mai replicați deloc. Vă prezint eu scuze că pe site-ul meu vi s-a întâmplat așa ceva. Eu am fost plecat o vreme, apoi acum sunt extraordinar de ocupat cu examenul de licență și nu am putut interveni la timp să aplanez conflictul. Acum este prea târziu.

Ecsintescu,
Pot să te mai cred? Ai promis că nu vei ma face referiri la domnul Peia. Chiar ții să confirmi "diagnosticul" ?
În plus ce ai cu Loredana? Este o mare poetă și ai face ori am face bine cu toții să ne bucurăm de creațiile ei! Reține Este o mare poetă!

Necredinciosule,
De ce folosești cuvinte urâte și ești așa agresiv? spiritele mari se bucură când sunt nedreptățite!

Radu, cam aceea este "strategia" ta de autoapărare? Adică recursul la "șobolani" ?

CTA, în nota obișnuită. Incorect, m-ar vrea fript și, sigur ar pune ceva sare, dar tenace.


Domnule latunski, răbdare, răbdare. Și dacă nu ajunge iar...răbdare!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-16 17:57:24
         
 
  Să păstrăm un moment de jenă.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-07-16 16:05:48
         
 
  Bine, frumoaso, acum esti libera sa te duci la culcare. Dar mai repede ca ti se divide iar personalitatea, Tomita, tata.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 23:36:07
         
 
  Loredana e bolnava. Sa nu cazi in depresie. Cat este de penibila..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 23:32:11
         
 
  Stii ceva imbecilule? eu nu am timp de pierdut pe aici prea mult!
Vreau doar sa spun ca cea pe care o pupati cu atata foc in fund, a fost editor pe acest site inca de la infiintare, ea avand numar de inregistrare ceva aproape de 120. Tin minte ca am vazut-o la primu cenaclu Europeea, era cu o familie care ii erau rude sau asa ceva, un copil frumos si speriat de necuviinta voastra nemernica care ati dedus ca era amanta lui Mircea Micu, doar pentru ca el venise acolo, vorbise despre ea si plecase!
Prostilor! prima ei recenzie a fost facuta de Alex Stefanescu, a doua de Florea Miu, au urmat premiile nationale si lansarea cartii ei la Petrosani in prezenta lui Gabriel Chifu, Varujan Vosganian si Alex Stefanescu, care si-a lansat Istoria Literaturii Roamane in clasa unde Loredana era absolvent de liceu!
Ea a tacut si tace mereu, s-a retras, nu mai raspunde la telefoane, a disparut si are mereu o vesnica explicatie "scuzati-ma, ma grabesc, vorbim altadata"
Alt copil fara minte ar fi afisat toate acele recenzii, toate acele laude care i s-au adus de-a lungul a spate ani, dar ea a plecat pur si simplu asa cum vad ca o face si acum! Nu vi se pare ca sunteti cumplit de prosti? ca doar Lore sau Vasile Munteanu sau Ela Luca nu atentau la ceea ce voi ati putea dobandi daca nu ati fi ata de imbecili!

Eu voi fi aici sa va arat cat!
TOMA BUZEA
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2010-07-15 23:23:04
         
 
  Culca-te tu prima, Tomita, tata. Oricum ti-ai pierdut tot hazul. Hai, fuguta la culcare, ca plictisesti.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 23:04:55
         
 
  Adreitza taicule, cand Isaura sta pe vine tu stateai culcat... eh! dar tot ce e frumos tine putin! stand up! si tu ai vise cu loredana ai?:)))))
hai.... ca sa vada si domnul corbu ce latentza literara zacea in voi, drojdii puturoase:)
ne mai culcam si noi?
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2010-07-15 23:02:10
         
 
  Tomita, tata, mai mult imi plac scenele cu sclava Iaura stand pe vine, dar ca sa fim cu totii, eu zic sa o inviti si pe Loredana. Ca sa fie tacamul complet.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 22:54:04
         
 
  Cineva din Malu m-a sunat si mi-a spus ca se pare ca Ioan Peia este internat in spital. S-a intamplat astazi la ora 14. Sa-i tinem pumnii!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 22:52:27
         
 
  tu esci si tata si nene, alege  
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2010-07-15 22:50:05
         
 
  Stiam eu ce stiam :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 22:49:50
         
 
  andrew, poti sa-mi spui tata!  
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2010-07-15 22:49:43
         
 
  subscriu  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 22:49:34
         
 
  Eu as dori sa comenteze Tomita, ca e mai amuzant.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 22:49:10
         
 
  sunt cel ce-i tinea de urat ma-tii cand vena uraganul catrina!
baiii! sunteti imbecili amandoi!:)))) cu fixatia asta!
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2010-07-15 22:48:51
         
 
  Loredana, pe forumul spiru haret si nu numai iti apar tribulatile de aici.
Cum comentezi, puiut
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 22:46:58
         
 
  Tomita, esti turnator de meserie, adica cu vechime si experienta, sau esti neoturnator al neocomunistilor?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 22:44:47
         
 
  domnule corbu!
am vb cu dvs la telefon cand v-am cerut nivelul
nu mai suport tampeniile imbecilului de escsintescu si oligofreniile bolnavului de andrei florian care se crede einstein

nu se poate sa nu vedeti tampenia in toata splendoarea ei

cu respect! Toma Buzea
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2010-07-15 22:40:47
         
 
  Am așteptat cu răbdare o luare de poziție a dlui Corbu, așa cum am spus aseară, în problema mizerabilului de ecsintescu.
Ea a întîrziat să apară.
Nu spun că mă surprinde, ci că, dimpotrivă, vine în întîmpinarea previziunilor mele: anume că de jigodia ordinară ecsintescu îl leagă, ombilical, interese subterane, pe care le maschează inabil și le expune, din cînd în cînd, cu o plăcere compensatorie și perversă. De ce? Pentru că, nu-i așa? este apropitar și face doar ce are chef. Nu neg asta. Dar îi neg în mod violent dreptul de a amesteca sentimentele umane firești cu scîrna unui individ, care ar putea avea un loc de cinste în muzeul fetușilor umani, scăpați din uter înainte de a fi sugrumați. Și care, printr-o condamnabilă generozitate a sorții, au apucat să-și sloboade în mediul înconjurător excrețiile ucigașe.
O javră declasată pînă la dezintegare, care scîrmă în flegme cu satisfacția gelatinoasă a porcilor lăsați liberi prin resturile menajere, așa cum este ecsintescu, nu ar fi patentată, în mod normal, nici măcar în locul unei flanșe de vidanjă.
Sunt aproape convins, dle Corbu, că nu mai beneficiați nici măcar de minimumul de credibilitate pe care vi-l mai acordau unii ciraci de-ai dv., deși aceștia nu au tupeul să o spună fățiș.
Dar asta este, desigur, propria-vă problemă și nu catadicsesc să-mi consum nici măcar un minuțel din viață ca să fac eu analize pe caz.
Ceea ce-mi rămîne, ca de fiecare dată, este să mă cărăbănesc binișor de pe aici și să nu mai revin atîta vreme cît miasmele puturoase ale unuia din cele mai ratate exemplare umane mai se împrăștie prin zonă.
Ocrotiți-l, dle Corbu, și scoteți-l din budă ori de cîte ori vi se pare că a devenit necesară o re/exemplificare a stării de josnicie omenească ajunsă la paroxism.
Asta-i tot.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-15 22:35:28
         
 
  noaptea. vremea sobolanilor. omule, urmeaza duhoarea salcie plutind in aburul diminetii, te va conduce la vizuina unde dorm cu boturile cascate. arunca o bucata de paine inauntru si vezi-ti de drum.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-15 06:48:06
         
 
  Domnule Corbu, v-ar fi fost suficienta o vizita si prin Sfantu Gheorghe pentru a va trece brusc euforia bucolica. V-ati fi lovit de investitia cu tendinta spre maghiarizare subtila ar completa a zonelor din Covasna si Harghita despre care pomeneste Amalia. Si va asigur ca daca nu cunoasteti limba maghiara v-ar fi fost foarte greu, venind dinspre Brasov sa o luati spre Valcele, sa va descurcati folosind indicatoarele din centru si asta pentru ca ele sunt scrise in limba maghiara si abia dedesubt cu litere de o schioapa in limba romana. Da, este adevarata si povestea amintita de Amalia despre arborarea steagurilor straine de tara in care locuim, la care adaug tendinta de a se schimba denumirile romanesti ale strazilor( e singura situatie din tara cand un bulevard principal- revolutia 1989, e impartit in trei, doua bucati fiind cu denumiri de nume maghiare. Ideea celor trei scaune exista inca in zona pana si asta chiar pana in maduva oaselor. Sa nu mai vorbim de sfidarea care se manifesta fata de romanul nimerit prin oras sau la piata intr-un grup de unguri prin folosirea limbii maghiare ca si cand el nu exista acolo. Chiar duminica am asistat la concertul fanfarei, concert care se tine in fiecare duminica ca si in Herastrau, dar prezentarea pieselor si comentariile aferente se faceau in limba maghiara. Nu mi-ar fi lipsit mult sa cer sa mi se traduca dar spuneti si dvs daca e normal ca in fiecare moment sa ajung sa fiu nevoita sa imi afirm cetatenia de roman, sa ma rog de ei sa imi traduca si mie in romana diferite evenimente surprinse pe strada. Au fost afisate zile intregi anunturile pentru Circul Europa doar in limba maghiara, romanii intuiau cam ce e doar dupa poze. Si lista ar putea continua.
Personal, cred, dupa puternica tendinta de a se face copii, taman in plina criza in aceasta zona, o zona predispusa la gemeni cu mult peste rata obisnuita pe tara, doar pentru a dovedi ca sunt mai multi si ca in felul acesta ar fi normal sa se vorbeasca limba maghiara si/sau sa se foloseasca doar radioul in limba maghiara( daca nu ai un radiou puternic la indemana risti sa nu prinzi posturile romanesti). De cate ori ajung in capitala si aud in jurul meu doar romaneste am impresia ca vin in alta tara. Si toate astea sunt mult, mult mai accentuate de cand avem la Ministerul Culturii un reprezentat Udmr.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2010-07-14 23:01:11
         
 
  Nu-l mai imita pe Buricea.

Și învață că delațiunea:

"L-ai desfiintat pe Ion Corbu : Batranul e dus. Habar nu are de servere, mi-a zis Cipri.

Sau: Rudy e urat ca moarte i-am dat eu o slujba la romtelecom

Sau : ......A vrut sa se sinucida.......

Sau: Aia e o moldoveanca..."

nu-i polemică, e jeg de pîrîcios cu genom de securist.

Sau, în jargonul patronului, prestația de gușter fără șanse intelectuale.

Îți face de ocară admiratorul.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-07-14 22:10:56
         
 
  Scuze Radu, domn profesor mi-a dat un pei, a -ti spune ca nu esti un gunoi.

Pubela.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-14 22:03:24
         
 
  Domnule profesor de sport, care este problema?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-14 21:58:03
         
 
  "Dacă nu-i prezinți scuze domnului Ștefănescu"

Nerușinații sînt foarte lejeri, ling degrabă unde-au scuipat, iar voma o savurează ca pe o delictesă călduță.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-07-14 21:56:47
         
 
  S-a dat startul la comentarii (și nu mumai) care vor scoate în iveală "un fabulos underground europeic!"(E.C.) Curiozitatea mea va fi matură cînd vor cădea vălurile. Mai ales că-mi mirosea maro de multă vreme. Și după spălăturile vagi..., stomacale de rigoare, va răsări iar soarele îmbuibării ecoliterare. Răbdare, răbdare, cum spunea și fata mare încercînd să se bucure de o banană prea coaptă...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-07-14 21:47:54
         
 
  Imi cer scuze, Stefaescu nu esti un gunoi. Premizele celea in care colportai reprezinta versuri.
Pubela.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-14 21:45:41
         
 
  De la Pascal, parcă, știm că din zece oameni care ne vorbesc când nu suntem de față, 9 ne vorbesc de rău iar al zecelea, care ar vrea să ne vorbească de bine, nu știe să o facă.

Fabulos underground-ul europeic. Vâlul cade, încetul cu încetul.

Ecsintescu ai o atenționare pentu "Esti un gunoi." Dacă nu-i prezinți scuze domnului Ștefănescu pentru această insultă această atenționare devine bilă neagră și la următoarea abatere o luăm iar de la 10. Voi invalida eu comentariul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-14 21:43:05
         
 
  Evident, scala polemicii pe care o agreează și o gustă SSM se întinde între secătură și lichea. Cota zilei: cioflingar slugarnic.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-07-14 21:42:14
         
 
  Radu, habar nu am daca sunt 4 milioane sau 6 milioane, crede-ma pe cuvant. Oricum o suma apropiata. Am recunoscut aest lucru fara ca nimeni sa mi-o ceara vreodata. Mi se pare normal sa dau Cezarului ceea e Shahespeare nu concepe.
Ion Corbu face greseli pe banda rulanta. E patimas si uneori dictator. Dispune editori si niveluri literare. Predica ecoliteratura. Maenerveaza la culme! Dar e altfel! E perfect. Omul asta are viziune, cultura, inteligenta si sinapse. De aceea il iubesc. Si e si extrem de critic aplicat. Plus o mama dolores a ta, a lui Cristian Vasile, Ioan Peia si HBO 2 gHITA. Ca voi parati, amaratilor.

Radu, noi eram ok, in buna stiinta a prieteiilor de stele.
Nu am fost de acord ca sa nu-l comentez acid pe kosta. M-ai sunat si cu vocea ta de cuceritor metafizic ai incercat sa ma convingi. Intre metafizica si clitoris am ales clitorisul.

Dupa aceasta a inceput vacarmul. Ne-am intalnit. Erai; misto. Am baut o cafea la Diham si pareai om in toata firea.

L-ai desfiintat pe Ion Corbu : Batranul e dus. Habar nu are de servere, mi-a zis Cipri.

Sau: Rudy e urat ca moarte i-am dat eu o slujba la romtelecom

Sau : ......A vrut sa se sinucida.......

Sau: Aia e o moldoveanca...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-14 21:01:30
         
 
  Prestația MSS poate fi surprinsă și pe scurt: o cioclopedică bulibășeală. Cu ștaif (citește scorțoșenie) academic.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-07-14 21:00:14
         
 
  typo: milioane...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-14 19:35:00
         
 
  ecsi, mai ai de prestat in alea 4 miioane. cam nasol. pe undeva te inteleg. oricum, in 2012 se prescrie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-14 19:33:08
         
 
  erată

personajul din secolul XVI era Conrad Hass, tot un sas de ispravă din Transilvania ca și Oberth, inventatorul rachetei în trepte.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-14 18:38:31
         
 
  Amelia,
Scoti foarte multe lucruri din context. Plus ca falsezi la greu, contrazicandu-te. Nu am timp acum, dar spre seara, cand te apuca silogismele disperarii, ca sa-l citez pe Cioran, am sa te pun la punct.
Atentionata mica si frumoasa!
I love you
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-14 18:34:46
         
 
  Domnule Corbu Mare Șef de Site, îndelungi plecăciuni și replicile de rigoare (că altfel nu se poate):

1. despre Blaj și revoluția pașoptistă: țin din capul locului să vă spun că nu agreez sub nicio formă denaturarea istoriei și folosirea ei în scopuri propagandistice. Blajul NU este simbolul toleranței ci al naționalității. Acesta este ADEVĂRUL istoric. Nu mă interesează clișeele umanisto-globaliste, sentimentalo-ecumeniste câtuși de puțin. Dacă la Blaj s-au adunat ortodocși și greco-catolici la 1848 asta numai Națiunea a făcut-o. Și interesele naționale care, în acel moment, cereau drepturi pentru românii din Ardeal și acceptarea faptului că Transilvania nu este Ungaria. Dacă la primele două adunări (cea din aprilie și cea din Duminica Tomei, 3 mai 1848) s-au proclamat niște principii și s-au dat Ungariei avertismente, la Adunarea din septembrie, tot la Blaj, dacă ați fi fost prezent (știți filmele proaste de gen cu întoarcerile) ați fi văzut o mulțime de 50.000 de țărani români înarmați cu puști, furci sau topoare care numai în spiritul toleranței nu veniseră acolo.

Acesta este adevărul istoric, cu el nu putem să ne jucăm. Nu spun acum dacă e bine sau nu, așa cum nu știu câți maghiari din România discută despre tribunalele sângeroase ale generalului Bem. Ce încerc să spun: NU mai falsificați. 1848 înseamnă naționalism (că vă convine sau nu). Bălcescu nu a înțeles nimic, sau nu a vrut să înțeleagă nimic din lupta de supraviețuire națională pe care o duceau românii acolo. Bălcescu nu „vedea”, fiindcă avea pe ochi valurile ideologiei, el dorea unirea revoluțiilor europene. Era un spirit umanist, pacifist, foarte nobil de altfel. Dar vedeți dvs, el nu percepea realitatea, care este crudă de multe ori. Așa cum nici dvs nu percepeți astăzi câtuși de puțin din realitate. Oamenii aceia, atunci, la Blaj, vroiau lucruri concrete. Să-și folosească limba în școală, în administrație, vroiau să se simtă în țara lor. Și erau în țara lor câtă vreme ei fuseseră dintotdeauna acolo, și erau cei mai numeroși. Era firesc să fie țara lor.

Ce ați înțeles dvs astăzi? Că transilvănenii de la Babes Bolyai sunt nemulțumiți că detașamentul lui Boc s-a dat cu miticii de la București. Pur și simplu repetați o manipulare ordinară, de tipul comentariilor întreținute în subsolurile articolelor din presă de propagandiștii de la Sfântu-Gheorghe. Guvernul de la București NU este nici regățean și nici moldovean, se vrea a fi în cea mai mare parte românesc. Mă întreb de ce intelectualii de la Cluj cu care ați discutat nu sunt îngrijorați de jaful pe care îl face la Ministerul Culturii Kelemen Hunor. Știu distinșii universitari clujeni că întregul buget al M. Culturii destinat restaurărilor a mers la obiective din Harghita și Covasna? Mai știu ei că întregul Cabinet al Culturii este format din maghiari (în timp ce ei pretind proporționalitate).

http://www.catavencu.ro/dare_de_seama_despre_maghiarizarea_culturii_romane-14034.html


Nu-i îngrijorează pe domniile lor că într-un stat de drept ministrul mediului și pădurilor refuză să utilizeze în antete oficiale antetul statului român? Sau despre contractele preferențiale încheiate de Ministrul Sănătății doar cu firme din Ungaria,în bătaie de joc de amărâtul de buget pe timp de criză al Ministerului? Sau că în județe din Transilvania se arborează drapele străine încălcându-se Constituția? Ce părere au avut colegii universitari de la Cluj de faptul că viceprimministrul României își întâmpină omologul de la Budapesta la Târgu-Mureș cu cuvintele „Bine ați venit în Ungaria!”.
Așa că, atenție mare, nu tot detașamentul lui Boc a trecut de partea miticilor.

Sigur, se poate trage concluzia că pe intelectualii din mediul clujean îi doar-n cot de identitatea națională. În final, pot să-nvețe de pe-acum maghiara și să se adapteze. Numai că să nu mai invoce Blajul, Blajul le e străin lor.
Cât despre Înălțimea Voastră Mare Șef de Site, bag seama că sunteți mare critic al guvernului Boc care a nenorocit țara, dar nu suflați o vorbuliță despre partenerii la guvernare care continuu din 1996 au tot participat la jaful generalizat. Sau de, ei nu sunt mitici, ei au alte principii, firește, naționalismul lor etnic e de bun augur. Doar valahului împuțit nu trebuie să-i permitem așa ceva, minoritarului, oricare ar fi el, îi este permis.

2. Nu pot să nu remarc grava confuzie pe care o afișați:
„În drumul de la Blaj, am trecut astăzi prin Mediaș și am vizitat Muzeul Aviației respectiv Casa memorială Herman Oberth. Român de naționalitate germană. Sas. Părintele zborurilor aerospațiale. Profesorul lui Verner von Braun! Dacă te națiuni ar avea o asemenea personalitate nu cred că ar fi așa discreți precum suntem noi. Și Herman Oberth nu este un caz singular!”

Permiteți-mi să clarific lucrurile, stimate Mare Șef de Site.
Pe de o parte afirmați că Herman Oberth ar fi „român de naționalitate germană”, pe de altă parte în următoarea frază vă lamentați că națiunea română e foarte discretă cu el. Păi dacă e de naționalitate germană nu poate fi și de naționalitate română. Bănuiesc unde bateți, nici aici foarte clar, ci, voit sau nu, amestecați lucrurile într-un mod impardonabil. Presupun că ați dori o definire civică a națiunii, ca toți trepădușii de serviciu de la 22, Dilema Veche etc, care se pretind intelectuali. Numai că sărmanului Oberth i-a trecut demult veacul ca să se mai autodefinească. Așa că nu-l putem lua decât ce-a fost: un sas din Transilvania care nu a avut niciodată cetățenie română, fiindcă nu avea cum: a trăit în secolul XVI. Și atunci…de unde până unde să fie român? Că s-a născut pe meleagurile astea? Conform acestei logici, o bună parte din creatorii statului Israel sunt români, grecii din coloniile grecești de pe malul Mării Negre îi vârâm în panoplia noastră, locuitorii turcescului Kustende din secolul XVI au fost români get-beget, cel puțin la fel de români ca armenii fugăriți din Moldova de Leon Tomșa. Mare Ți-e grădina Ta, Doamne!! Aveți mare grijă, domnule profesor, ideologia face rău logicii!!


3. Zarzavatul pe care-l faceți din așa-zisa diversitate pe care o clamați, să știți că este complet nefast în practică. Bisericile din Maramureș, din Sighișoara sau din Brașov sunt rodul credinței unor oameni și a existenței unor comunități profund atașate tradiției. Atenție!! NU IDEII DE TRADIȚIE. Oameni cu frică de Dumnezeu, nu filosofând pe marginea fricii de Dumnezeu, oameni toleranți tocmai fiindcă credeau într-un singur Adevăr, nu toleranți fiindcă nu mai aveau ce apăra. Abia atunci se vede valoarea toleranței: Când mărturisești Adevărul tăi ca fiind singurul valabil, și singura Cale. Așa încât, eu zic mai bine să nu-i mai utilizați pentru toate lozincile la modă azi: lăsați-i în lumea lor care a murit demult. Sau, mă rog, precum un japonez le mai puteți face poze. Imagini descărnate ale morții unei culturi.

P.S. Despre Olanda ar fi util să consultați Immanuel Walenstein, "Sistemul mondial modern". N-ar fi rele nici lucrările lui Braudel, și, cu atât mai mult ale lui Chaunu, pe care nu-i puteți bănui de subiectivism și nici de „cantonare provincială”, „conservatorism pășunist” etc. Acolo veți descoperi importanța capitalului evreiesc care a emigrat de la Anvers în Țările de Jos și apoi la Londra, precum și alte procese cum ar fi rolul Olandei de azil pentru indezirabilii din spațiile german și francez, ideologia toleranței care s-a născut aici…În altă ordine de idei, am văzut aseară întâmplător niște știri cu bieții fotbaliști olandezi purtați în niște care alegorice asemenea celor de la paradele gay. Nu știu peste patru ani ce primire o să li se facă la Amsterdam. Doamne ferește, poate îi încoronează ca regine ale balului.


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-14 15:58:56
         
 
  D-le Corbu,
Locul hronicului e firește aici;al meu, judecînd după cum bat,a pustiu,(trecînd doar prin subsolul acestei pagini încărcate cu orice, numai cu literatură, nu) stihiile prin lavră, mă îndoiesc!
Adriana,
C-un zîmbet-două nu cred că se mai poate mătura mitocul de mediocritatea agresivă...mais ou sont les veleitares d'antan?
Liviu,
Firește, da' mai curînd aiurea, fiindcă oricîtă trudă s-ar împrăștia pe-aici, osîrdia e-n van!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-07-14 10:10:52
         
 
  Adriana Giurcă,

Mulțumiri. Am mai primit o corectură și pe e-mail. Însă, ai văzut, tastatura, graba, lipsa de atenție și câte altele ne pot juca feste. Am corectat. Sper!

Amelia,

15 mai 1848! Evident este vorba de un typo. Și repet este vorba de 15 MAI 1848! Adunarea de la Blaj. Ironiilor gratuite nu le voi răspunde. Încă.

Din câte știu Nicolae Bătcescu a încercat concilierea dintre români și maghiari. Dacă ai alte date pune-le pe site.

Este mai jos un comentarii neecoliterar, surprinzător, pentru care primești o ATENȚIONARE.

Însă acel comentariu și nu numai, probabil că relevă un fabulos underground europeic! M-ați făcut curios! Cine ridică vălul?

PS.

În drumul de la Blaj, am trecut astăzi prin Mediaș și am vizitat Muzeul Aviației respectiv Casa memorială Herman Oberth. Român de naționalitate germană. Sas. Părintele zborurilor aerospațiale. Profesorul lui Verner von Braun! Dacă alte națiuni ar avea o asemenea personalitate nu cred că ar fi așa discreți precum suntem noi. Și Herman Oberth nu este un caz singular!

Am mai trecut prin Sighișoara, cu excepționala moștenire medievală, Biserica Dominicană cu orga și altarul, originale, de pe la 1600 și cu filosofia fricii de Dumnezeu, Turnul cu ceas, etc. Și prin Poiana Brașov cu bijuteria de bisericuță maramureșeanaă. Ce țară avem și vai! ce conducători. Universitari de la Babeș Bolyai se disociază de "batalionul" de la Cluj care s-a făcut preș la București. Însă cel mai rău este că am întâlnit poziții separatiste. Mulți ardeleni, români, nu de altă naționalitate, percep un fel de dictatură a miticilor (ciudat, în opinia mea, să înțelegi prin "boci" "mitici"!) venind din sud și declară exasperați că s-au săturat. Și unde? Acolo unde românismul este trăit și simțit cu adevărat!

Printre altele, am ținut și țin cu olandezii pentru că sunt o mână de oameni și au o țară ca o mică tipsie însă această mână de oameni, lăsați să facă și, poate stimulați de conducătorii lor, au făcut o minune de țară. Noi, cu o minune țară am reușit să ne facem viața un iad, prin conducătorii noștri! Poate moliftele de mai jos să mai facă vreo minune.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-14 00:39:10
         
 
  Gheorghiță, după ce termini cu restaurarea propriei pagini, poate te intorci la cele lumești - de pe aici, de pe aiurea...

Muțumiri, că se poartă... :)



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-07-13 21:38:54
         
 
  Despre Moliftele de mai jos,

care se citesc numai de catre preot, in ziua Sfantului Vasilie, la slujbele de obste randuite, sau la orice alta neputinta grava



Tulai, ce-oi păți? Că nu-s preot... Și nici nu suntem în ziua rînduită pentru cetire, și nici la vreo slujbă de obște rînduită, și nici la altă neputință gravă - alta decît aceea de a înțelege limpede că tot omul este dator a judeca cu mintea proprie și nu după bucoavne îngălbenite de vreme.

Oare mă va ierta Savaot?


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-07-13 21:34:23
         
 
  "Multumiri"- sorry, am uitat sa inchid ceva prin html, dar macar acum sunt sigura ca nu va scapa atentionarea.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-07-13 20:55:28
         
 
  mutumiri, ma molipsesc. :)

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-07-13 20:54:06
         
 
  Domnule EC,
este frumos gestul dvs de a multumi unui autor talentat pentru ca a lasat pamfletele inspirate de Europeea acolo unde le era locul. Ii multumesc si eu domnului Gheorghe Rechesan pentru asta. M-am bucurat sincer sa le pot reciti si cred ca mereu imi vor starni cel putin un zambet.

Pe de alta parte, n-ar fi rau sa transformati "mutumirile" in Mutumiri. Chiar daca, asa cum sunt, si ele mi-au starnit un zambet. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-07-13 20:43:03
         
 
  Pentru toti tovarasii mei de cartier, spre aducere aminte, le dedic o cunoscuta melodie de topic. Il veti recunoaste cu siguranta pe Iliescu, cel mai meserias artist in viata.



somn usor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-13 01:34:42
         
 
  Amelia, draga mea, draga
Spune-mi..A iesit? Ai slobozit Satana?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-13 00:13:38
         
 
  Amelia, o doamna culta si desteapta ca domnia voastra nu trebuie sa clacheze atat de lezne si sa cada prada traumelor schizoidale. Medicamentatia nu este totul. Hormonii sunt niste draci cu mult mai bicisnici decat evangheliile care-ti bantuie tarele.
Bateriile, draga mea. Bateriile te pot salva. Nicio aluzie la socurile electrice, crede-ma.

PS. Invitatia ramane valabila!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-12 23:54:45
         
 
  Amelia, te invit la o votca, ce zici. Cum se impaca morala crestina cu bolile psihice, o stiu, .. dar sunt foarte curios sa vad cum se impaca votca cu medicamentele..
Numai femeile singure stau la ora asta pe chat. Bateriile alcaline sunt ieftine. Hai Amelia, hai ca poti. Da-i inainte ca la pasopt.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-12 22:42:32
         
 
  îmi pare rău

am să mă rog pentru voi

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-12 22:36:38
         
 
  Amelia, nu vorbi de funie in casa spanzuratului.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-12 22:33:51
         
 
  Radu, ce dracu ma, scrieti in familie...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-12 22:21:21
         
 
  Povestea cu Dumitru Graur? Ai dreptate... Iarta-ma ca am deschis cutia Pandorei. Fuga la somn.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-12 22:20:56
         
 
  ecsi, sefu' a citit si a apreciat. acum poti sa stai jos.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-12 22:20:13
         
 
  Amelia,
Dumitru Graur ar fi fost invidios. Imagineaza-ti sa fi avut Google la dispozitie.
Radu, victoria Spaniei a fost logica ca si colportarea caracatitei Paul.
Domnule Cristescu, si eu am tinut cu Olanda
Andrei, Elena Udrea prim ministru si Hoara purtator de cuvant!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-12 22:08:08
         
 
  Emanuel, fotbalul modern e energie. Spania e mai putin civilizata, deci mai pura, deci mai vitala, rezulta ca victoria ei, desi urata, a fost logica. in plus, am tinut cu ei, ceea ce, in conditii normale, e suficient. in plus, Robben e urat ca porcu'. in plus, in situatii de unu la unu cu portarul nici chiar eu in curtea scolii nu trageam pe jos. in plus, daca nu pierdeau favoritii tai, as fi ratat ocazia rarisima de a ma imbratisa, macar in virtual, cu Emanuel Cristescu!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-12 21:47:48
         
 
  Vai!

Frumos tare, domnule Corbu, înălțător chiar! Cu câteva mici deficiențe: mai întâi e vorba, cred, despre anul 1848, nu despre 1948,când apare Securitatea, începe procesul naționalizării, și altele asemenea. În al doilea rând este vorba despre 3-5 mai (nu 15, ăla e martie, și e cu Lajos Kossuth, același eveniment. Dar nu se leagă decât pe filieră europeană: știți,probabil,poziția lui Bălcescu în confruntarea de la 48 între români și maghiari. Pentru noi, Blajul pașoptist are o semnificație aparte, aproape ca Munții Apuseni). E interesant că ați vizionat, totuși, finala în acel spațiu sacru - cel transilvan - aici a fost unica mișcare pașoptistă de pe teritoriul românesc și european, care merită a fi discutată aici).

În ce privește îmbrățișările, aveți dreptate: când n-ai nimic de apăra poți fi tolerant. Numai căe ciudat că tocmai la Blaj ați înțeles acest lucru.

echilibrul...el nu a existat niciodată
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-12 20:28:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  însăși  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-12 20:15:08
         
 
  Vă salut din Blaj. Astăzi am fost la Câmpia Librtății. Magnific. Ceea ce au făcut oamenii aceea în 15 mai 1948 este ireal. Și "reprezentanții noștri" de astăzi fie vând fie sunt pe cale de a distruge un ideal. Și sunt "intelectuali" care îi susțin. Domnilor cu un neam care a rezistat 2000 de ani nu se joacă barbut!

Am văzut aici, la Blaj, meciul Spania Olanda. Am ținut cu Olanda. Colega mea cu Spania. Când s-a terminat meciul ne-am îmbrățișat și felicitat. Am recunoscut că Olanda a jucat agresiv însă echilibrul s-a rupt cînd un olandez a fost eliminat. Astăzi am lucrat toată ziua împreună fără niciun incident. Sportul este, asemeni poeziei, un mijloc de apropiere între oameni nu de dușmînie, Ca și viața înseși.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-12 20:14:03
         
 
  :)))))))))))))))))))))))))))))))))  
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-12 15:50:56
         
 
  Comunistii, Amelia, comunistii au adus-o aici si iarta-ma daca nu sunt pro-comunist si nici vreun bolsevic pro-sovietic nu sunt. Te-as ruga, insa, sa-i nominalizezi pe ”noii imbogatiti”, ca pe cei vechi ii stiu, si pe cei din ”mass-media vanduta” agenturilor straine. Ia, hai, fa un gest de demnitate si nominalizeaza-i. Sunt mai multi?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-12 15:48:37
         
 
  :)

ești obișnuit să ai mereu ultimul cuvânt. ești invitatul meu

altfel, de lipsa de rușine a trepădușilor - noii îmbogățiți fără principii, fără trecut, reprezentanții unei mass-media vândute care face jocul "agenturilor străine", pro-europeni de circumstanță la care dacă te faci puțin cu argumente clachează decisiv intelectual și moral, suntem, cu toții sătui. Iată, domnilor, cine a adus România unde e azi!

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-12 15:39:41
         
 
  Exact ce spuneam, Amelia, nu exista nicio diferenta. E inutil. Altfel, de colaborationismul celor care au ales sa isi contoarsioneze sira spinarii in fata regimului criminal comunist, m-am cam saturat. Ii dispretuiesc cu atat mai mult pe cei care au avut de ales, dar au ales slugarnicia in locul libertatii. Mai bine taceai.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-12 15:25:01
         
 
  Florian, îți răspund în subsolul acestui topic fiindcă prezența mea aseară pe site a fost ca un mail netrimis detinatarului. În acest sens ai fost o oportunitate binevenită (ca orice oportunitate din lumea asta), și, în consecință, îți mulțumesc.

Glumița mea cu dosurile olandeze notorii, care reprezintă această nație așa cum, de pildă, elvețienii ridică în sus ceasurile, suedezii Ikea iar noi, înspre Iurop(a), degetul cel mijlociu, a vrut să evidențieze, pe de o parte, capacitatea mea de a fi eco, iar pe de alta că dreapta și stânga, aici, ca peste tot, sunt cât se poate de relative. Aș exemplifica, de pildă, cu Invincibila Armada, conquistadorii, Filip al II-lea și marele general Francisco Paulino Hermenegildo Teódulo Franco y Bahamonde Salgado Pardo (mai pe scurt, Franco). Spania a fost, firește, pedepsită, "ei" nu iartă (nu uita că marii "martiri" ai Inchiziției au fost sefarzii. în rest, numărabile execuții strategice, puțin importante pentru ei ca și pentru noi - cu notabila excepție care-o reprezintă domnul Peia). Ca și Germania postbelică. Unde sunt astăzi cele mai spălate creiere ale UIE-ului, dacă nu acolo și acolo? Probabil e întâmplător, așa cum e întâmplător că Vladimir Tismăneanu și mirabilii pitici de grădină reprezintă la noi portdrapelul ideologic al dreptei (Olanda familiei de Orania, care a adus stânga în Europa, Olanda tolerantă de veacuri cu minoritățile, Olanda patria popourilor... Mă gândesc la buri și mă liniștesc). Nu intru în amănunte. Ceea ce pot spune este că am discutat la telefon cu mulți oameni de sport aseară. Argumentele filo-olandeze nu erau în niciun caz politico-limbiste, ci se învârteau nostalgic în jurul lui Johann Cruyff sau, pertinent, făceau apologia celebrei școli de fotbal olandeze.

Sunt fiica unui mare antrenor. Probabil de aceea am fost vrăjită de Spania (cu care, mărturisesc, nu am ținut- aveam Argentina) o echipă condusă magistral de Del Bosque pe tot parcursul mondialelor. M-am obișnuit să privesc fiecare sport din punctul de vedere al antrenorilor, să-mi explic fiecare mutare și să trec prin orgasme intelectuale (mai puțin emotive) la faze de geniu. Spania nu are un lider, ceea ce, pentru mine, e o mare lipsă, Invincibila Armada are, însă, un adevărat Căpitan la timonă.

Floriane, eu nu vorbesc niciodată în afara subiectului, și niciodată nu comentez de dragul de a comenta. Tata...tata a cântat la palatul Buckingam romanțe, a fost antrenor de lot național mai bine de douăzeci de ani, tata scrie mai bine decât trei site-uri literare la un loc, a comentat magistral sute de meciuri la televiziuni și nu a fost niciodată membru de partid. Tata nu a fugit "afară" atunci când se-mpuțea treaba aici și-l umileau secretarii de partid. De la tata am învățat să spun, mereu, adevărul:

Nu înțelegi absolut nimic din politică, sport sau poezie, și, ce-i cel mai trist, nu ai deloc umor
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-12 14:48:51
         
 
  Amelia, nu mai consuma inainte sa comentezi. E inutil. Nu exista nicio diferenta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-12 00:12:09
         
 
  Clar, nu ai (nici) umor. asta pe lângă micile idei, ale naibii de deplasate pentru un meci de fotbal, sport de care pari prea departe pentru un rapidist

păcat

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-12 00:09:21
         
 
  Clar, m-am inselat. Spania este de dreapta, ai dreptate.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 23:56:00
         
 
  dacă-ți permiți speculații nelalocul lor, dă-mi și mie voie să fac. chiar dacă

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-11 23:44:43
         
 
  :)))))))))))))))))))))))  
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-11 23:43:42
         
 
  Amelia, poate ai dreptate si se prea poate sa gresesc eu. O fi Spania de dreapta?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 23:30:41
         
 
  Așa o fi, măi, Floriane, dar nu știu de ce mi se pare mie că stau prea mult în defensivă. Și prea întorc spatele la adversar, și-asta o fi tot de dreapta?

În plus, Olanda e ca Geoană, sortită după două finale ratate...



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-11 23:26:19
         
 
  Se stie bine ca Olanda este de dreapta, adica construieste durabil, inteligent si cu multa, foarte multa imaginatie. Stanga este anchilozata din nastere, unde mai pui ca este si ecoliterara :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 22:36:36
         
 
  Eu merg pe culoare, ca la poker. Nu m-a inselat niciodata. Ne vedem dupa meci, adica astept felicitarile dupa finalul meciului :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 22:34:24
         
 
  Care seamănă cu Boc!
Doar că ăsta nu aleargă degeaba!
Și nu se joacă cu lopețica-n nisip!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 22:32:32
         
 
  De la Olandezi ratează chiar El Fugitivo ăla de pe dreapta!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 22:30:50
         
 
  Cadea-i-ar ventuzele :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 22:30:31
         
 
  Se încheie 1-1.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 22:29:36
         
 
  Cîștigă Spania la 11 m.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 22:29:19
         
 
  Io merg pe brațul stâng al lui Paul


Asculta mai multe audio Sport

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-11 22:25:24
         
 
  0 - 0 la pauza. Care dintre voi mai merge pe culoarea castigatoare?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 22:18:59
         
 
  scuze!!! commul era pentru epigramele lui Ioan Peia...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-11 21:40:03
         
 
  sunt de toate aici, cateva excelente, cateva mai de cartier (A doua zi, după integrare, Integrare), cateva ieftine rau, si 2 care incalca regulamentul (Cei mai potriviți cetățeni pentru integrare, Odă) - "Nu vor fi validate textele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice)

prozodia, constructia - meserie. vot.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-11 21:38:35
         
 
  De cîte ori o văd că bîiguie pe acolo vorbe neînțelese, în care se-mpiedică din două-n două fraze, mi se încrețește pielea pe mîini, de rușine!
E, dar dacă-i plină de succesuri fata lu tata!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 20:49:16
         
 
  Oricum, sunt lucruri extrem de jenante pentru susținătorii lui. Unul, mai mult de cît jenant, este proțăpirea analfabetei de fii-sa taman în moțul Uniunii! Păi Lenuța Cacademiciana să nu-și aibă egal?  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 20:45:37
         
 
  Mă rog: "propriile-mi", dacă-mi permiți să nu fiu prea atent.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 20:43:43
         
 
  Dragă Floriane,
Ceea ce spui mă cam jignește...!
Iote că nu în gura televiziunilor mă uit eu, nici cele contra, nici la cele pro, cum deveni, brusc, pe lîngă Labe-nGroupUnu, și marea tembeliziune națională, la care Băsescu dă spectacole de mers pe frînghie, cu plasă dădăsubt, mai dădăsubt - așa cum făcea odinioară și tătelu Iliescu - ci judec cu propria-mi minte și intuiție.
Dacă îmi acorzi favorul că le pot avea, of course!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 20:42:43
         
 
  Nene Peia, punctul 3 l-am scris in mod special pentru cei care nu mai stiu altceva decat ceea ce invata de la televiziunile celor doi turnatori, Felix și Nuș. Altfel, daca nu as fi stiut, nu as mai fi scris punctele trei si patru.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 20:32:28
         
 
  Floriane,
Scuze!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 20:23:18
         
 
  Dragă floriane,
Sunt foarte supărat că, pardon! Cuza devenise cam curvar și cam dictator, fapt pentru care istoria ulterioară mi-a șifonat simțămînturile patriotice, dar am tendința să iau în seamă - de, ca un biet muritor de rînd - ce mi se întîmplă taman acușa, adicătelea cine-mi zîlție ușa.
Apăi acela nu e nici Cuza, nici Vîntu, ci parcă aș zice eu, ăsta care încerci să sugerezi matale că ar fi pur ca mielu-n scăldătoare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 20:22:43
         
 
  Oare bravul mariner,
- După vechile demersuri -
Ce făcea pe la Anvers?
Scria-n codicil... an/versuri?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 20:19:04
         
 
  Domnule Peia, consider ca ati raspuns, bifand punctul 3, ”Asa si asa, dar tot Basescu este de vina”. Macar aveti curajul sa opinati, semn al barbatiei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 20:17:02
         
 
  Nu știm, Floriane, prea bine și, la drept vorbind, ne interesează mai tare ce făcea Băsescu pe la Anvers!
Scria an/versuri pentru mama lui cea moartă-vie?!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-11 20:14:28
         
 
  Offtopic:
Apele involburate scot la suprafata gunoaiele
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7566833-trecutul-ascuns-lui-sorin-ovidiu-vntu-povestea-informatorului-nus.htm
Sondaj de opinie:
A fost Vantu turnator ordinar in slujba securitatii, in timpul regimului criminal comunist?
1. Da, asa se explica faptul ca majoritatea angajatilor sai sunt din fosta securitate

2. Nu, dar trebuia sa manance si el o panie dupa ce a iesit din parnaie, acolo unde a stat inchis pentru delapidare

3. Asa si asa, dar tot Basescu este de vina

4. Saracii turnatori! Ce aveti, ma, cu sarmanul om?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-11 20:02:10
         
 
  A, si ca sa fiu ontopic, remarc talentul cu care autorul reuseste sa aduca multumiri cronicarului. Steluta si vot.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-10 23:35:05
         
 
  A batut Germania. In direct.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-10 23:32:24
         
 
  ana are jartiere. preluare?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-10 23:06:43
         
 
  colportorii sunt Brutus  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-10 22:48:13
         
 
  sound de trup feciorelnic zdrobit de asfaltul umed. ploaia pe acoperis. schelalait de pudel recunoscator intre perne.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-10 22:41:45
         
 
  amice esti stupid. Shaespeare dixit  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-10 22:28:05
         
 
  cu maini tremurande, Romeo desface pergamentul si incepe sa recite catrenul de amor compus de amicul de A. Popescu. din pacate, efectul obtinut e opus celui scontat. distrusa, Julieta prefera neantul. cortina.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-10 22:23:39
         
 
  rezon. urmeaza scena balconului.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-10 22:18:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE