FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
...pãmântul musteºte de black-metal

Aþi încercat vreodatã sã adormiþi ascultând muzicã la cãºti...? Dacã nu, nici nu ºtiþi ce pierdeþi. Doar aºa, în pragul somnului, în momentul în care visul se amestecã cu realitatea, poþi întelege mecanismele ascunse ale propriei tale minþi. Doar atunci vei reuºi sã înþelegi adevãratul impact pe care îl are asupra ta muzica. Doar aºa vei reuºi sã scapi de ideile deformate emise de toþi acei "cunoscãtori" înfumuraþi.
Existã evident diferenþe între genurile de muzicã. Rock-ul spre exemplu este considerat de mulþi o muzicã care incitã spre urã ºi distrugere. În timp ce muzica veche, clasicã, este consideratã o muzicã liniºtitoare... Eu vã voi spune însã cã muzica în sine nu are absolut nici o legãturã cu reacþiile omului. Astfel, existã în cazul fiecãruia dintre noi o muzicã care ne iritã, o muzicã care ne poate insufla dorinþa de distrugere.
Totul þine de gândurile care ne fac plãcere. Dacã noi ne simþim bine gândind zbuciumat, atunci rock-ul se va dovedi o alegere potrivitã pentru noi. Este pânã la urmã ca în cazul temperamentelor: s-ar putea spune cã avem într-un fel temperamente muzicale. Sunt unii oameni care simt cum le plesneºte capul când ascultã rock. Sau alþii care simt cã "turbeazã" când aud muzicã clasicã... Însã totul þine pânã la urmã de modul în care reuºeºti sã înþelegi ºi sã accepþi muzica. Nu trebuie sã asculþi o muzicã "agitatã" în momentul în care vrei sã te gândeºti la ceva liniºtit... ªi invers, când eºti înflãcãrat ºi asculþi muzicã clasicã, te vei simþi tras înapoi. De aici respingerea muzicii... Însã trebuie sã înþelegi cã nu muzica, ci chiar tu eºti cel care greºeºte...
ªi în final, pentru a spulbera o prejudecatã celebrã, vã voi spune cã natura primeºte muzica în acelaºi fel, cele care dãuneazã sunt emoþiile negative ale oamenilor. Cineva spunea cã o floare care "ascultã" muzicã rock va muri cu siguranþã. Eu însã vã spun: tineþi o floare într-un mediu în care oamenii sunt fericiþi, într-un mediu în care ei ascultã muzicã cu bucurie, ºi orice fel de muzicã ar fi aceasta, ea va fi primitã cu bucurie de orice fiinþã... Pe de altã parte, într-un loc cu oameni triºti, nici muzica cristalinã a apei nu poate aduce viaþa.
Din fericire, omul nu a reuºit sã insufle nici unui obiect creat de mâna sa, propria sa putere distrugãtoare... Aºadar, nu muzica este cea care incitã la violenþã, ci omul...
Þineþi minte asta, cãci sunteþi oameni...

ªi ne vom întâlni fie cã vrem fie cã nu:

"When you and I and all else dies..."
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE