FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Atentat la siguranta nationala?
Text postat de ecsintescu virtual
Maine, Curtea Constitutionala a Romaniei va decide daca taierea pensiilor si salariilor bugetarilor reprezinta o decizie legala conforma cu litera si spiritul Constitutiei. Este poate cea mai importanta decizie a Curtii de la infiintarea sa. Am deplina incredere ca judecatorii Curtii vor opri acest genocid economic si social.

Romania este in aceste zile sub ape. Parca s-a suparat Dumnezeu pe noi. Astea ne mai lipsea acum. Dupa ce ca romanii au pensiile si salariile hacuite se revolta si natura. Imi amintesc de anul 2005 si de peregrinarile presedintelui Basescu in lzonele inecate de inundatii. Zecile de vizite la podul de la Maracineni cu toata presa dupa domnia sa, cu cizme de cauciuc in picioare si caciulita aceea simpatica pe cap. Era o adevarata intrecere intre premierul de atunci si presedinte: cine ajunge primul la napastuiti. Cu toate acestea, singurele masuri concrete au fost casele lui Gigi Becali de la Vadu Rosca si campaniile televiziunilor.

Din pacate, cred ca, dupa episodul Hoara, nu vom vedea picior de premier sau presedinte in localitatile sinistrate. Oricum, se pare ca Traian Basescu este preocupat de un cu totul alt cod portocaliu. Asa cum scria presedintele Adrian Nastase referitor la arestarea lui Dan Diaconescu , este vorba despre un “Cod portocaliu de atentionare pentru prietenii lui Traian Basescu” .
Arestarea lui Dan Diaconescu copiaza la indigo episodul Gigi Becali. In plina criza de imagine a puterii odata cu taierea pensiilor si a salariilor, poporul are nevoie de un nou circ mediatic ca sa treaca neobservata o eventuala decizie negative a Curtii. Nu voi comenta, pentru ca inca nu cunosc speta, arestarea lui Dan Diaconescu. Insa , nu pot sa nu ma intreb si sa va intreb: atunci cand Traian Basescu si Emil Boc faceau intrecere in campania electorala la numarul de aparatii la OTV, Dan Diaconescu nu reprezenta pericol public? Nu trebuia, el, oare arestat? Traian Basescu a castigat alegerile si datorita lui Dan Diaconescu si televiziunii lui populare! Si pentru ca tot vorbeam despre pericolul public, acesta este reprezentat in opinia mea de toti cei care au mintit poporul cu televizorul ca vor trai bine, ca pensia le va fi marita, ca salariile vor creste cu 50% si, dupa ce au castigat Puterea, i-au aruncat pe romani in mizerie.

Update: “fenomenul campaniilor de presă la comandă cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspândirea de informații false despre activitatea acestora”, dar și “presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obținerii de avantaje de natură economică sau în relația cu instituții ale statului” reprezinta,in opinia CSAT , amenintari la siguranta nationala.

Intelegem acum acuzatia de santaj pentru Dan Diaconescu? Si inca o intrebare: Decizia Curtii Constitutionale de maine, in cazul in care ea ar statua genocidul social, poate fi un atentat la siguranta nationala?

text preluat de pe www.oananiculescumizil.wordpress.com
text preluat cu acordul autorului
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ecsintescu, daca nu stii nimic despre televiziune, pastreaza-ti mania ploretara pentru cauze mai bune. Radu nu a fost si nu este dependent de casca, iar mai bine ca mine nu stie nimeni de aici. In ceea ce il priveste pe Cristoiu, afla de la mine ca acesta se judeca cu Radu intr-un proces care se este in desfasurare si acum. Faptul ca, pentru a nu stiu cata oara, ai nivelul pe care il ai, se datoreaza limbajului mocirlos, limbaj de care nu te poti desparti pentru ca l-ai deprins din frageda pruncie. Nu mai impresionezi pe nimeni si nici credibilitate nu mai poti pretinde. Stii povestea cu Petrica si lupul?
Eu imi exprim indoiala ca articolul cu taierea pensiilor va trece de Curtea Constitutionala. Asa cred eu. Ramane de vazut, insa, de unde se vor taia diferentele rezultate din pastrarea pensiilor intacte. Banuiesc ca vor urma disponibilizari masive in sectorul bugetar.
Cazul lui Dan Diaconescu imi aminteste de cazul caltabosul. Se mai indoieste cineva de flagrantul instrumentat pentru Decebal Traian Remes si Ioan Avram Muresan? Ei bine, cei doi, cu ajutorul Curtii Constitutionale, au reusit sa invalideze in justitie probele care ii incriminau. Tot asemenea cred ca se va intampla si in cazul lui Dan Diaconescu. Am, insa, o retinere, pentru ca nu stiu daca proiectele celor doua coduri de proceduri, votate ieri de Parlament, aduc o modificare de substanta in aceasta speta si daca pot fi aplicate in cazul lui Dan Diaconescu. In concluzie, stiut fiind faptul ca milionarii de presa de la noi din tara nu ajung sa faca parnaie, vezi cazul celor doi, Sorin Rosca Stanescu si Bogdan Chireac, precum si probele furnizate de presa cu inregistrarile in care il strangeau cu usa pe seful ANI, Catalin Macovei, banuiesc ca OTV-ul va simti o crestere considerabila de rating iar Dan Diaconescu va stoarce tot ce este posibil din aceasta poveste. Deci, ecsintescu, nu mai tremura deontologic pentru Dan Diaconescu, pentru ca justitia din Romania este impotenta in cazul celor cu averi impresionante. Vezi cazurile deja clasice ale lui Nastase, Patriciu, Vantu, Becali, etc, cei care sunt, in fapt, ”fruntasii tarii”, fala si mandria Romaniei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-24 11:49:54
         
 
  Articolul spune cateva adevaruri dureroase. Eu nu cred ca organismul pomenit, plin de zelosi admiratori ai aluia, nici nu-i pronunt numele, va invalida genocidul. Sunt asemeni tuturor celor care iau partea acestui regim incompetent si criminal. Retoric, i-as intreba pe cei care considera, ca si mine, de altfel, ca regimul comunist a fost ilegitim: da' un mandat cumparat cu bani distribuiti in fuga in seara alegerilor, de cozile de topor disperate ca nu le "iese" tatelu' e legitim in vreun fel? Reprezinta cumva vointa maselor? Nu-mi raspundeti. Ganditi. Si daca mai puteti, redeveniti normali la cap. Exintescu, ai dreptate. Asta nu inseamna ca as fi cumva admiratorul tau ci numai faptul ca sunt silit sa-ti dau dreptate.  
Postat de catre sters sters la data de 2010-06-24 09:08:13
         
 
  Este incredibil ce se intampla! Incredibil! Radu Moraru, realizatorul tv dependent de casca, fara suflat e un zero barat, se erijeaza in messia presei romanesti. Langa el sta Pora. Nu stiti cine e Pora?
Kominternista presei care acum da lectii de moralitate. Nasul vorbeste de santaj? Pai baietelul asta e recunoscut in breasla ca un jurnalist prostituat. Imi vine sa vars! Nu imi place Dan Diaconescu, nu mi-a placut niciodata, dar modul aberant de anchetare dublat de tampenia asta cu strategia nationala ma face sa cred ca activistii regimului Basescu sunt cu mult mai rai decat comunistii si legionarii la un loc. Uitati-va la mocirla asta de om. Macar Cristoiu mai are putin bun simt, nu linge atat de adanc. Basescu si Radu Moraru vorbesc de Santaj???? Pai nu l-au santajat ei pe Cristoiu cu dosarul Coroiu? iMI VINE SA VOMIT!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-06-23 22:48:46
         
 
  Și-apoi, nici nu am ce pierde, nici ce cîștiga.
Pentru mine, jocurile au fost făcute cîndva, demult.
Poate părea, privită din afară, o poziție comodă, dar n-aș dori nimănui o astfel de zbatere...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 21:24:52
         
 
  Ok!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 21:17:04
         
 
  Domnule Peia, ma bucur ca aveti aceasta verticalitate demna. Restul nici ca mai conteaza. Va multumesc ca mi-ati confirmat parerea buna pe care o am despre dumneavoastra. Orice artificiu de retorica este scuzabil, si pentru mine, si pentru dumneavoastra.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 21:15:44
         
 
  Dragă Floriane,
Cu toate că faci un nou viraj specific, țin să-ți dovedesc fără tăgadă, încă o dată, ție și oricui, că, pentru mine, ca om care l-am trăit pe propria-mi piele, nu există dubiu: mă voi duce în mormînt cu convingerea că sistemul comunist s-a dovedit o practică criminală, avînd corespondență cu regimul nazist, chiar dacă, pe ici, pe colo au mai existat și mici oaze de suportabilitate. Probabil că le cam căzuse ideologia în izmene și începuseră domnii activiști să simtă dulceața libertății. Iată, fac aici aceeași afirmație și nu am nevoie de curaj pentru asta. Am avut cînd am ajuns, tînăr și frenetic fiind, în fața zbirilor. Apoi, dovezile istorice, pe care trebuie să fii orb sau interesat să le negi, grăiesc cu prisosință asupra acestui fapt indubitabil. Dar zău că nu am nevoie de vreo edidențiere specială pentru că fac, în mod apăsat, această afirmație.
Totuși, nu pricep legătura!
Păi, prin comportamnetul discreționar, încăpățînat și destructiv, actualii guvernanți trădează exact același tip de comportament. Și cine știe ce va fi, pe viitor...
Motiv pentru care mă văd nevoit să reacționez ca atare.
Asta-i tot. Cameleon nu am fost niciodată în viața mea. Nu văd cum aș mai putea sta drept în fața sinelui. Poate oricine să zică și să creadă orice. Îmi voi spune convingerile fără să ezit.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 21:09:45
         
 
  Domnule Peia, daca aveti curajul sa recunoasteti, si sub acest articol, parerea dumneavoastra sincera despre comunism si comunisti, aveti tot respectul meu. Altfel, invartosarea dumneavoastra conjuncturala poate fi interpretata ca o mulare flexibila si cameleonica. Nu ma intereseaza parerea lui ecsintescu despre comunism. O stim cu totii.
Aveti acest curaj?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 20:46:27
         
 
  E bine că ți-au mai crescut și ție hematiile, Ștefănescule!
Partea proastă e că bucuria ta e cam cîș: eu mi-s în acord cu realitatea care glăsuiește după cum i-i firea, și nu e aranjată să arate astfel nici de mine, nici de altcineva. Așa e cum arată. A avea aceeași părere transcede profilele persoanelor care aderă la ea. Căci pericolul amenință, în mod egal, pe toată lumea.
Dar uitasem: tu pescuiești în ape tulburi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 20:35:10
         
 
  Radu, Domnul Peia este o persoana inteligenta, indiferent de pozitia pe care considera ca este indreptatit sa o imbratiseze. Eu consider ca este un partener de polemica acceptabil, cand reuseste sa renunte la atacul la persona, ba chiar sa intre in acord cu parerile propinentului, opinii conform carora regimul comunist a fost un regim criminal si ilegitim.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 20:29:36
         
 
  Domnule, lasă-l în plata lui pe Andrei! Ce știe el? Să dea afară muștele din studio... mă rog, din sufrageria de la LABE 1. Așteptăm un Dan Diaconescu Direct redivivus, doar că având fizionomia aia, de șoșon cu ochelari, călcat de tren.  
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-06-23 20:25:15
         
 
  Andrei,
Radu Moraru a devenit o scursura pentru toata breasla jurnalistica!

Dupa ce se umilea la Becali, atunci cand jiji facea reitinguri fabuloase, acum il dojeneste doct. Asta pentru ca e lingaul lui Basescu. Andrei, cand tara e in colaps si cand pensionarii sunt condamnati la moarte in paralel cu casoaiele lui Videanu, tu ca jurnalist onest si independent nu ai dreptul moral sa spui ca masurile sunt ok pttr ca e ultima sansa a Romaniei!
2, Esti jurnalist sau asa te pretinzi. Crezi ca este normal ca Radu sa infiereze ca un cenzor de fosa septica toata breasla jurnalistica?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-06-23 20:23:32
         
 
  oarecum offtopic, va marturisesc ca pentru mine, ca editor, e imbucurator sa constat ca, in sfarsit, Ioan Peia e de acord cu ecsintescu. felicitari. continuati.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-23 20:20:41
         
 
  Andrei, cum comentezi acest lucru?

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-06-23 20:18:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ecsintescu, fals. Autorul nu este Tismaneanu. Insinuarile mascate sub intrebarea ta trebuiesc probate, altfel nu fac nici cat o ceapa degerata. Te invit sa faci public motivul suspiciunilor tale, altfel risti sa te umpli de propria-ti scursura umorala.
Eu pot sa spun ca, asa cum il cunosc eu pe Radu, nu ar fi putut concepe, nici macar in gluma, sa pretinda invitatilor sai bani. Niciodata!!!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 20:17:31
         
 
  E revelatoriu cum, pas cu pas, toate previziunile noastre au căpătat consistența crudei realități.
Pas cu pas, încet, pe nesimțite, după metoda acumulărilor mici, dar vesele!
Cînd am spus că vor veni astfel de vremuri, ca azi, toți trinbunarzii frenetici ai stăpînirii negau cu vehemență, ne ziceau că suntem niște comuniști reciclați.
Acuma rostim următoarea profeție: nu va trece mult și anumiți comentatori de pe la televiziile incomode vor fi interziși.
După care... ehe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 20:10:43
         
 
  Ioan Peia, pare-se că te înșeli. Nu strică ei orzul pe gâște care măcăne! Și-apoi, dintotdeauna, cozile de topor sunt arhi-mulțumite dacă sunt lăsate să trăiască și nu sunt strivite, ca niște gândaci de bucătărie, de bocancul stăpânului.  
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-06-23 19:51:24
         
 
  Vladimir Tismaneanu este indreptatit sa se pronunte numai cu privire la Freud. Ce ciudata inversiune, ta-su kominternist criminal si el un fervent anticomunist!
Andrei, daca pe timpul lui Ceausescu romanii mureau de foame, atunci de ce traiesc bine sub regimul Basescu.
Ceausescu a platit cu viata faptul ca a marit salariile cu 100 de lei.
Traian Basescu e adulat de fratii Paunescu ( aia care devalizau economia pe timpul lui Ceausescu)
Iti admiram logica. In ultimul timp m-ai distrat copios. Insa, ar cam trebui sa te mai uiti in oglinda! Sorry.

Intrebare: Radu Morar a luat vreodata 10 000 de euro pentru o emisiune electorala din noiembrie 21 , 2008? Te intreb pentru ca aseara scursura aia a spus ca nu a santajat si ca nu a cerut bani in viata lui de realizator tv. ( O sa argumentez eufemismul scursura)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-06-23 19:48:01
         
 
  Aha!
Se pare că nu frisonezi deloc, Florică.
Amorul sacru din zona crepusculară îți dă puteri.
Ești pus la dăpost.
Poți să sperezi, în continuare, la palma de grăunțe a stăpînului.
Trăiască nedestabilizatorii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 19:04:32
         
 
  Citez din cei indreptatiti sa se pronunte cu privire la siguranta nationala: “ In 1989, tara noastra era prabusita economic si izolata politc. Cetatenii sai devenisera victimele celor 42 de ani de comunism, un regim ilegitim si criminal. In 2010, Romania este o tara libera, parte a marii familii a democratiilor occidentale, membra a Uniunii Europene si a NATO.”  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 19:01:29
         
 
  "Update: “fenomenul campaniilor de presă la comandă cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspândirea de informații false despre activitatea acestora”, dar și “presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obținerii de avantaje de natură economică sau în relația cu instituții ale statului” reprezinta,in opinia CSAT , amenintari la siguranta nationala."

Ce mișto!
În curînd vor începe arestarea destabilizatorilor!
Deocamdată s-a dat o mică atenționare, mai așa, mai pe ocolite!
Vor rămîne TVR și LABE 1, respectiv "Evenimentul" în care vom avea, ca pe vremuri, relatări dăspre succesurile tovarășilor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 18:56:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE