FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
- o carte ce le va stãpâni pe toate -

Þinutul Literatura era acum la mila duºmanului. Cetatea Tomului Alb se prãbuºise sub atacul cenzorilor nemiloºi... Poeþii fuseserã capturaþi ºi închiºi în cele mai adânci temnice, ca sã nu mai vadã niciodatã lumina zilei. Prozatorii luptau epuizaþi în jurul ultimului turn. Dacã ºi sãlaºului peniþei de aur se va prãbuºi, totul este pierdut!
Autorii canonici care au sosit în ajutorul þinutului nu fuseserã de prea mult ajutor. Sãbiile lor erau tocite ºi fuseserã înghiþite uºor de grozãviile întunecate. Nimeni nu mai credea cã mai existã vreo ºansã.
ªi totuºi... Departe, pe pantele abrupte ale muntelui întunecat Metafora, micii cititori urcã anevoios. Prin hãþiºurile create de poeþii întunecaþi, luptându-se cu somnul provocat de interminabilele fraze, ei îºi croiesc drumul cãtre culme...
Ajung la peºterã, pãtrund în ea ºi aruncã lucrãtura lordului întunecat, cartea supremã, în focul din care a fost plãmãditã...

Un rãget zguduie vãzduhul. Lordul întunecat se stinge, iar odatã cu el dispar ºi operele sale... Fum iese acum din mantiile ce odatã îi acopereau pe cenzorii întunecaþi, toþi inamici se transformã în scrum... Numai acolo, departe, pe muntele Metafora, doi cititori pierduþi într-o mare de simboluri se întreabã: "De ce s-a ajuns aici?"...
Literatura a fost salvatã... Întrebarea este pentru cât timp... Cãci cine nu ºi-ar dori sã scrie cartea supremã...? Pânã la urmã toþi încercãm...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Felicitari pentru text! Este superb! M-ai lasat fara cuvinte...  
Postat de catre Mihaela Alexandru la data de 2006-01-26 20:07:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE