FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
- o carte ce le va stãpâni pe toate -

Primejdia s-a apropriat prea mult de locuri care trebuiau sã rãmânã pure. Astãzi, Literatura a alunecat în tãrâmul umbrei. Cei 9 cenzori înfricoºãtori au trecut râul Decenþei în ziua de sânziene ºi au pornit în cãutarea cãrþii supreme. Când o vor gãsi, puterea lordului întunecat va deveni de neoprit. ªi atunci Literatura se va cufunda în bezna veºnicã.
Poeþii au reuºit sã învingã în bãtãlia din Abisul Cuvintelor, însã victoria lor oferã doar un rãgaz temporar. Întunecimea se va întoarce în scurt timp. Chiar acum, armatele poeþilor conformiºti (oameni care odatã fuseserã mândrii, dar care astãzi au alunecat în puterea cenzorilor) mãrºãluiesc spre noi. Toate speranþele sunt puse în doi copii, care, fãrã sã realizeze importanþa misiei lor, cãlãtoresc pe cãrãrile întunecate ale Literaturii încercând sã arunce cartea supremã în focul din adâncul muntelui Metafora!
Vor reuºi ei sã ajungã acolo fãrã sã priveascã în paginile întunecate...? Pentru cã, odatã ce a vãzut acele semne, mintea se întunecã pentru totdeauna ºi omul devine sclavul ºoaptelor...

Rãzboiul cãrþii a început! Prozatorii, epigramiºtii ºi poeþii luptã încã o datã împreunã împotriva seniorului întunecat ºi a celor 9 cenzori... ªi, cu toate astea, soarta tuturor zace în mâna a doi copii. Iar asta nu este o metaforã!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE