FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
CULTURA SIGUR CENZURATA
Text postat de ecsintescu virtual
In 2010 Fundatia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei va desfasura, sub sloganul „Cultura salveaza Romania! Salvati Cultura!”, cea de-a treia editie a premiilor Dan Voiculescu.
Anul acesta premiul va răsplăti tinerii actori. Vor fi premiate trupe de tineri actori din teatre, trupe particulare, studenti talentati ai Academiei Nationale de Arta Teatrala si Cinematografica.
Marele premiu, in valoare de 100.000 de dolari, va fi acordat unei trupe de teatru formata din maximum 7 actori, cu varsta cuprinsa intre 18-35 de ani. Acesta va fi decernat in cadrul unei gale ce va avea loc in data de 6 mai 2010, la teatrul Odeon din Bucuresti si va consta intr-un turneu la cele mai importante Festivaluri de Teatru din Europa (Paris, Londra, Berlin), pentru o perioada de 3 luni (90 de zile). Spectacolul câștigător va putea avea reprezentații in cadrul celor trei Festivaluri de Teatru.
Participantii, trupe sau tineri actori, se pot inscrie in perioada 5 – 28 Martie trimitand la adresa de e-mail [email protected], urmatoarele documente:
• Curriculum Vitae (fiecare membru al trupei)
• Portofoliu
• Detalii despre spectacolul cu care se face inscriere in concurs (distributie, regie)
• Inregistrare video: fie a unei interpretari anterioare, fie cu inregistrarea unei repetitii generale a piesei cu care va intra in concurs trupa participanta

Spectacolul înscris pentru concurs trebuie sa corespunda urmatoarelor genuri : teatru-dans, Comedia Del Arte, teatru-pantomima, coregrafie-cuvant. Participantii pot intra in festival si cu piese si texte personale.

Durata spectacolului nu trebuie să depășească 60 minute si se va juca in limba romana.
Preselectia trupelor care vor intra in selectia finala se va face in perioada 29 Martie – 2 Aprilie, de catre o comisie formata din specialisti cu experienta in domeniul artistic.
Juriul va fi format din mari personalități alea teatrului românesc și va avea următoarea componență:
• Doamna Dorina Lazar – Presedinte Juriu
• Domnul Florin Piersic
• Doamna Maia Morgenstern
• Domnul Victor Rebengiuc
• Domnul Horatiu Malaiele
• Doamna Olga Tudorache
• Domnul Marcel Iures

Regulamentul concursului
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE