FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Editori, Loredana fii carpe diem
Text postat de ecsintescu virtual
Domnule profesor,

Buna seara.

Probabil ca sunt vinovat, probabil ca ati procedat corect. Este site-ul dumneavoastra si el trebuie sa prezume in afara oricaror vinovatii sau nevinovatii. Fireste ca regret ca i-am raspuns lui Ioan Peia abrogand spiritul ludic in favoarea unei lovituri sub centura. A fost o replica tembela la un comentariu pueril. Sunt sangvinic si nu imi pare rau. Fireste ca stiu ca am fortat nota, cumva. Nici asta nu-mi trezeste procese de constiinta. Problema este alta.



Ecsintescu provoaca repulsie, scarba, teama, tabloidizeaza. E un punct de vedere. Daca lumea literara paraseste un site cultural din cauza unui manelist este firesc sa luati masuri. Drastice.



Nu va sugerez sa cantariti bine spusele lui Peia sau filmuletul Loredanei dragostea titlului melodiei, nu. Nimic din toate astea.



Astazi am semnat un nou contract cu Victor Ponta. Pentru PR, consiliere de imagine si politica. Nu este important si asta. In timpul negocierilor i-am amintit de spusele lui Ion Iliescu din 2004. Aveti grija pe mainile cui lasati acest partid. Asta doresc sa va spun si dumneavoastra. Aveti grija pe mainile cui lasati acest site. Nu cred, in afara joculetelor mele, ca Ioan Peia poate fi un editor. Ar insemna o contrazicere a ideilor dumneavoastra.



Folositi facebook, twitter si link buiding. Europeea nu este cunoscuta. O sa castigati mai mult. Sunt tineri care vor sa se afirme, care scriu bine. Nu au unde sa posteze. Agonia este o cloaca. Europeea, un site cu adevarat liber.



Avem un contract in derulare cu Fundatia Dan Voiculescu. Pentru Gala Tanarului Actor. Un eveniment care va avea loc pe 10 mai. Lucrez si la mogul...Adresa unui blog facut de noi este www.teatrulromanesc.wordpress.com. O sa va punem la blogroll.



As dori sa ne vedem la un moment dat. Sau sa va sun. Am sa fac asta maine. Acum e tarziu.



Ce sa va mai spun...A..Ioana nu stie ce s-a intamplat, habar nu are ca am nivel 10. Oricum ar rasufla usarata. Nu va ascundem ca muncim in draci. N-am mai vazut vodca de cateva luni. Dar e ca mersul pe bicicleta. Nu se uita. Label Black este un barbat absolut oau.Tanar si talentat . E vulgar. Da prin gura regulamentului aplicat preferential. Sa fie omorat.



Si..din interior. Vanghelie a negociat voturile cu Ponta. Ca asa-i e-n tenis.



Cu maxima consideratie si mare respect.



Traian Voicu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bănuiesc că editorul nu a fost destul de atent la textul care are erori impardonabile:

- de logică și proprietate a cuvintelor: Este site-ul dumneavoastra si el trebuie sa prezume in afara oricaror vinovatii sau nevinovatii.

- de logică și consecvență sau amnezii din două-n două fraze: Fireste ca regret ca i-am raspuns lui Ioan Peia abrogand spiritul ludic in favoarea unei lovituri sub centura. A fost o replica tembela la un comentariu pueril. Sunt sangvinic si nu imi pare rau.

- de exprimare românească: Nu este important si asta., parcă se zice nici

- Ca asa-i e-n tenis.

Literal (că literar nu s-a brevetat genul) poate fi încadrat la bilețele de amor ratat, răvașe răsuflate, denunțuri camuflate, publicitate mascată, propunere șantajistă de consiliere blogeristă și parteneriat (O sa va punem la blogroll).

Europeea este, evident, inovatoare în această direcție. Site liber, nu cloacă.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-23 17:34:55
         
 
 
"Ecsintescu și Label Black vor fi în carantină o lună de zile."
(Emanuel Cristescu)


"Nu va trece mult și mustul otrăvitor al vietăților puse temporar sub obroc, va izbucni, printre crăpături, la suprafață."
(Ioan Peia)

Ecsi, mi-am facut cruce!:)) Din ce "crapatura" ai iesit omule?! Nu erai in carantina?!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-02-23 15:47:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE