FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Reloaded
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu



Polemica picăturii chinezești



Într-un vechi film franțuzesc, Inamicul public numărul 1, personajul interpretat de Fernandel este confundat cu un mare mafiot. Răpit de adversari, este sechestrat într-o încăpere insalubră, i se confiscă ochelarii de miopie severă și, pentru a-l determina să mărturisească (ceea ce, evident, nu știa), este supus la tortură: un robinet pică în continuu și doi paznici îi suflă fum de țigară în nas. Personajul arborează fără rezerve veșnicul său zîmbet bonom și își arată candid dinții de cal.

Photobucket


Supliciul la care e supus actorul, cunoscut drept picătura chinezească, este o dovadă a rafinamentului chinezăriilor, dar și a răbdării lor diplomatice fără de margini. Dovadă, cunoscuta insistență a guvernului chinez în a da „avertismente severe” americanilor împotriva survolării spațiului lor aerian de către avioanele (spion) U2. Severitatea avertizărilor, ajunse, pe principiul picăturii, la cîteva mii, se conjuga perfect cu lipsa oricărei posibilități de ripostă punitivă.

Nu știu de ce, procedul mi se pare analog unei cunoscute polemici reiterate sîcîitor, asemenea unor picături de apă chioară dornice să găurească piatra (în era nitroglicerinei). Alteori, pare să fie doar un zbor de muscă cu vocația dăscălelii, care, abătut prin preajma unui microfon, ține să dea impresia unei escadrile de bombardiere.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Mihai Iulian Matei, sunteti partinitor, va faceti ca nu observati atacurile lui nea proful de sport, CTA?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-02-24 17:01:56
         
 
  D-le Octavian Sergiu Ciurtin, aceeași rugăminte.  
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-02-24 15:23:34
         
 
  D-le Mihail Buricea,

Ultimul d-voastră comentariu a fost invalidat din două motive:

1. atac la persoanele domnilor Atanasiu și Peia
2. off topic.

Fiind prima și ultima (sper), luați această înștiințare și ca pe o rugăminte: comentați textul, nu autorul, cu atât mai puțin atunci când îi atacați persoana. Vă mulțumesc pentru eventuala înțelegere!
 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-02-24 15:22:48
         
 
  " Nu vă supărați, dar s-a încheiat deja pacea virtuală. Și procesul criminalilor de război. Puneți, vă rog, armele-n rastel. Pupăturile se amână."

CTA, la nani, s-au împărțit pijamalele deja!
pa și pu...pici, inamice...number une!

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-22 00:46:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  OSC, preocuparea ta veșnică pe internet este neghiobia. Ai devenit legendar: inteligența ta dată prin ciur e cît un fir de făină. Un milion de ciurtini = o unitate IQ.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-22 00:31:28
         
 
  erată

conștiință și încă câteva...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-22 00:23:42
         
 
  Am trăit s-o văd și pe asta... CTA și-a pus poza!
ha,ha,ha... halal inamic!
" Nu știu de ce, procedul mi se pare analog unei cunoscute polemici reiterate sîcîitor, asemenea unor picături de apă chioară dornice să găurească piatra (în era nitroglicerinei). Alteori, pare să fie doar un zbor de muscă cu vocația dăscălelii, care, abătut prin preajma unui microfon, ține să dea impresia unei escadrile de bombardiere."

ăsta e pixi, ce să-i faci, un personaj!

" Personajul arborează fără rezerve veșnicul său zîmbet bonom și își arată candid dinții de cal."


Supliciul lui sau mai bine zis, felul lui de-a se comporta începe când " Răpit de adversari, este sechestrat într-o încăpere insalubră" și de atunci, pixi, răpus de îndoială, mort de invidie, garnisit cu ifose și cu multe mustrări de conștință, fuge-n lumea paranoică a netului, unde, cu lăturile care greu le-a digerat, aruncă furibund în colo și-ncoace, amenințând, (alături de drăjdia înghițită cu pene cu tot).
... și de atunci, netul," i se confiscă ochelarii de miopie severă și, pentru a-l determina să mărturisească (ceea ce, evident, nu știa), este supus la tortură: un robinet pică în continuu și doi paznici îi suflă fum de țigară în nas. ", ca să nu-l arunce la gunoi într-un sac negru second-hand.

dar, personajul nr. 1 nu moare,( așa-s caii), ci recurge la magia neagră niponă și zice "haicu mine", luându-și un nou nume!

Minune... fraților! Pixi mai are un nume de virus, își zice „nelcor” și își face o descriere „coșer㔠undeva în lumea calculicilor! Pe lângă faptul că încă se dă cu bărcuța în literatura română, acum are o școală de samba, pardon, de haicu! Probabil că urmează să-și facă sepucu și noi nu aflăm...
Iată ce ciripește:
„Preocuparea mea principală pe internet este haiku-ul. De cînd sînt activ pe internet, am tot învățat lărgindu-mi mereu aria de interes. Sînt convins că cel mai mult și mai temeinic înveți făcînd, din mers, de nevoie.( măcar recunoaște că o face din mers) Mi-am așezat cuibul printre voi pentru că sînteți mult mai avansați și sînt sigur că, oricînd voi avea nevoie, voi găsi un sfat, un sprijin, o sugestie. Mă mir și eu ce am fost în stare să fac pentru cei ce iubesc poezia niponă în numai un an de zile. Dar internetul oferă posbilități nebănuite pentru cei ce-l folosesc. „

http://www.cirip.ro/u/nelcor



 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-22 00:21:51
         
 
  LB, se vede că te-a mușcat ecsi, vaccinul se face la Matei Balș. Pînă nu-i prea tîrziu.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-21 23:46:19
         
 
  latunski, criticul lu` peste, a inceput sa frece manganul exact in trocul lui peia si atanasiu. apropo, pepenele ala e o reteta minunata pentru batranel. ca tot ii plac lui gogosarii si ii poarta sub izmenele blindate..  
Postat de catre Label Black la data de 2010-02-21 23:37:26
         
 
  "3. Aviz și altora."

Muceanule, ai citit editorialul?

Ce cred eu că se cere userilor este să nu se refere la persoane, ci la texte. Tu te ocupi neregulamentar de ifosele și scăfîrlia lui latunski. De-aia n-ai niciun haz. Și, fără puțină abstinență, nici n-ai s-ajungi decît un interlop înfuriat cu pretenții de gogoașă literară.

Vei începe să pui ceva textual pe site-ul ăsta doar cînd nu-ți vei mai exhiba nulitatea revanșardă și nu te vei mai trage de brăcinari cu interlocutorii. Talentul e un pic de subtilitate, un mod de a-ți ascunde pornirile bădărănești în texte bine cizelate, care nu vorbesc decît vag și aluziv de persoana cu care-ai vrea să te păruiești, dar au efecte de-a dreptul caustice asupra ei.

Succesuri.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-21 21:58:27
         
 
  latunsky am înțeles perfect și demult, în ceea ce te privește, fii fără grijă, doar nu o să m-apuc de acuma să-ți înmulțesc cu zero ifosele...cam atâta e de scăfârlia ta...
voi credeți că a nega totul fără a fi în stare să puneți nimic în loc, este artă?
nu vă mai căzniți să "răspundeți", nu o să trec să vă citesc "intențiile"
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2010-02-21 21:32:17
         
 
  Folosind metoda turnesolului, brevetată recent de EC, am procedat așa:

- cu o pompă aspiratoare am transferat însăilarea dezarticulată a lui Moceanu, care, pentru că n-are nicio bază textuală, băltește mai jos, într-un pahar Berzelius

- ca să-i măsor pH-ul am introdus apoi în pahar o hîrtiuță de turnesol violetă

- lichidul gălbui s-a înroșit pe dată

- semnul arată o concentrație ridicată de acid ureic

Pentru că nu sînt apropitar, îmi permit să-i recomand autorelui, care ca un băiat mare ce se găsește nu-și controlează bine sfincterele să poarte pamperși (dacă se poate de unică folosință) pentru a evita răspîndirea spiritului de nișă. Modelul îl poate vedea mai jos.

Photobucket

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-21 16:51:44
         
 
  Clasicul Petre Mocanul se simte scuipat în creștet!
Șterge-te repede,clasice, apoi te prefaci că nu s-a întîmplat nimic.
Cu strigături de acest fel nu ai loc în decît în panteonul populat de...știu eu cine.
Fii subtil băiatule! Nu ca de obicei, cînd mînînci mîncare deja mîncată.
Ceva mă face, totuși, să cred că ai înțeles ceva!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-02-21 14:49:21
         
 
  Cum naiba, întâmplarea pune toate calitățile în capul zornăit al unui veleitar care îți poartă numele?
cine naiba ești dumneata,cu neisprăvile duse spre sublim de îți permiți să scuipi pe toată lumea de sus?
în afară că îmbraci în celofan niște cuvinte și fornăi ceva ne-principii, nu am simțit nimic venind dinspre tine în afara duhorii suficienței morbine...a, da, îl ai aghiotant de don Peia, o gâscă care și-a pus pene de păun...în rest, numai de bine
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2010-02-21 14:04:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE