FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Spiritul europeeic despuiat
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Ce este spiritul europeeic?

tot o abureală ecoliterară 45% (5 votes)

exalația unui ghiveci potlogăresc 18% (2 votes)

ceea ce a ieșit la iveală din cutia Pandorei 0% (0 votes)

încă un mod de a se umfla-n pene al meșterului Corbu 0% (0 votes)

Other: 36% (4 votes)

Total Votes: 11


Din numărul de votanți se poate înțelege limpede că prea puțini sînt interesați de sintagma bunghită de apropitar. E și firesc, spiritul pe aici s-a cam evaporat. Vorbele de duh n-au căutare, sînt agreate doar măciuca și scatoalca.

European nu-i zice, că Europa-i prea departe pentru fauna locală. Noi o luăm de la capăt cu veșnicele patrupede vagaboande.

A cîștigat abureala deconspirată.

Cei care au votat altele nu și-au menționat explicit opțiunea, au preferat sudalmele din comentarii. Nu le-a insuflat nimeni un pic de spirit (salutar) și nici nu le-a suflat cum să dreagă abureala c-o vorbă academică.

rezultatele sondajului aici


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Ce este spiritul europeeic?"

Aceasta-i întrebarea. Puteți răspunde sau puteți ieși din vizuină făcîndu-vă că știți.

Nu credeți că e la fel de jenant ca, simultan, să permiteți toate mizeriile pe site (dînd nonșalant toată responsabilitatea în seama turnesolului) și să lăsați în seama ciurtinilor și buricilor susținerea grațioaselor scorneli cu care acoperiți pios ceea ce nu catadicsiți să eliminați?

Turnesolul vă arată foarte antrenat dacă nu ahtiat după duhoarea pe care o dezavuați ipocrit. Dv. cum stați cu introspecția?

Rămîn la concluzia că toată mascarada de aici este emanația unui corb veleitar care și-a procurat penajul de păun. Dar cîrîie groanzic de fals.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-21 09:41:28
         
 
  Sconcsul intră în vizuina iepurașului. După o vreme îl întreabă pe iepuraș: dragă ce pute aici la tine? Jenat, timid și ușor speriat, iepurașul răspunde: Știți, eu...până să... înainte să veniți aici nu mirosea a nimic urât.....
OK tună sconcsul! Nu plec de aici până nu dispare mirosul!

Aviz celor cărora Europeea le miroase urât! Mai multă introspecție domnilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-02-21 05:30:01
         
 
  Alt bețiv, care a rămas cuplat pe 4 58!
Cred că ăsta-i numărul de sticle la care ajuns.
Cică rîde! Și-mi este imposibil să nu-mi imaginez un ditamai bîlciul, cu un sclemberic vesel, fără motiv, în el.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-21 00:27:43
         
 
  Peia,
aport 4 58
ha ha ha ha
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-21 00:10:49
         
 
  Da.
Primul sondaj care trebuie făcut e în căpățîna ta.
Deși am strica uneltele de pomană, că nu am găsi decît rumeguș.
Ce să facem cu el, că tehnica încălzirii cu materia asta primă s-a dus.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-21 00:06:40
         
 
  iar ne ia asta cu sondajele lui. e tare tipu` :)  
Postat de catre Label Black la data de 2010-02-20 23:06:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE