FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Familia Geoana arde mocnit la flacara cea mov
Text postat de ecsintescu virtual
Prostia a fost o prezenta interesanta in Romania din illo tempore pana astazi. De la “prosti da’ multi, maria ta” la “Ionica cel prost” al lui Creanga, pana la prostimea ca patura sociala si la prostii devoratori de manele, prostia a devenit o stare de gratie. Pana la urma, nu este nimic rau in asta daca ne gandim ca in plina criza economica s-au dat de la buget zeci de milioane pentru ridicarea a inca 1000 de lacase de cult, ca – deh, nu-i asa?! – fericiti cei prosti ca a lor e imparatia cerurilor.

Aseara am aflat ca nu exista prosti sau prostanaci ci numai atacuri energetice. Chestia asta a scos-o “Mihaela Dragostea mea”, ex-madam Kennedy de Dambovita (ptr doua ore), nevasta Prostanacului care s-a culcat presedinte si s-a trezit dobitoc. Sincer sa fiu, afirmatia familiei Geoana m-a distrat copios. Am ras cu lacrimi, am ras a paguba, gandindu-ma ca, daca atacul energetic al lui Ion Iliescu ar fi fost luat in seama de PSD, astazi Basescu era deja istorie. Cate atacuri energetice o fi lansat Udrea, o atacata en-titre, la adresa lui Geoana, de l-a trimis la Vantu sa se reloaded?

Am considerat afirmatiile Mihaelei un puseu de deznadejde. Cum mama dracului sa fii de acord ca barbatul pe care tu si mama ta l-ai format ca om politic, cu un noroc prostesc de a candida si de a fi sprijinit de toata suflarea, cu Ion Iliescu in frunte, sa fie atat de prostanac incat sa faca scufundari in piscina mogulului, noaptea, cand toate pisicile sunt violet? Normal ca dai vina pe astre, Omide, cositor, Sabaat, tapi,bobi si papusi voodoo. Fireste ca movu’ e culoare de curva si ca Basescu i-a strecurat un fir de ... tigancii in buchetu’ cu trandafiri.

M-am oprit din ras atunci cand Mihaela dragostea-mea a spus ca Ion Iliescu si Adrian Nastase reprezinta trecutul iar Mircea Geoana si Liviu Dragnea reprezinta viitorul. Da, era atacata energetic!
Cu dunga mov!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ????
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-19 02:52:07
         
 
  Pai bine, domnule, de cand esti tu "sincera"? :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-01-19 02:24:52
         
 
  Ma gandesc ca suntem o tara data-n bobi. Ne mai salveaza Maglavitul. Am pupat bebeloaica. Noi ne scriem toate textele impreuna, nu stiu la ce te referi. Notre respect!

Hai in Tibet
Hai la maglavit

Sa luam si batranul cu noi?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-19 02:16:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ecsintescu, si cand te gandesti ca atacatii astia de molii au fost la un pas de "victoria in alegeri", te trec toti fiorii. Romanii au ales intelept. De altfel, as putea spune ca au fost nevoiti sa aleaga asa, din lipsa de contracandidat. Poate data viitoare, cine stie, vom putea alege cu adevarat.
Pup-o pe Ioana din partea mea si transmite-i cele bune.
Aaaa, si era sa uit, cand mai scrie texte de pe contul tau spune-i sa isi ascunda mai temeinic identitatea ...."Sincera sa fiu, afirmatia familiei Geoana m-a distrat copios"
In rest, ai scris un text bunicel, frumoaso :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-01-19 01:58:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE