FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Romanie, sat fara caini
Text postat de ecsintescu virtual
Traim vremuri interesante. Kafka ar fi invidios daca ar sti cum lumea imaginata in cartile sale este atat de vie pe plaiurile noastre mioritice. Nu va mai fierb pentru ca pur si simplu nu am chef. Cristian Boureanu, gornistul PDL-ului si nepotul lui Oltchim, ocheste functia de secretar de stat in ministerul Finantelor. Stirea a aparut prima data pesurse. Inca un nepot pregatit pentru oligarhie, alaturi de fiica EBA europarlamentara, de amanta-ministru Nutzica, si, in final, de fiul regelui neincoronat al gunoiului, Honorius Prigoana. De amaratul ala de fiu-ministru Theodor Paleologu nu mai amintesc. Nu a fost suficient de rechin ca sa reziste printre harpoane.

Scriam ieri despre Andrei Gheorghe si numirea lui ca mare comunicator la ministerul sus-amintit. Poate ca am fost un pic cam dur si, fiind plin de draci, incoerent. Nu m-a deranjat aroganta lui Gheorghe din interviul dat Realitatii. Asta e omul. Tipul de barbat in putere care, oprit de Politia Circulatie beat si drogat, isi impinge iubita la volan. Ii place sa traga pe nas, e problema lui, cui nu-i convine apasa pe telecomanda si muta pe Jetix.

M-a scarbit, in schimb, aroganta lui Vladescu.
Ministerul de Finante inventeaza taxe dupa taxe si bir dupa bir, inclusiv taxa pe mancare si apa minerala (ca si cand in Romania sa bei apa si sa mananci salam sunt vicii), cea mai mare aberatie fiscala de la fumarit incoace. Ministerul de Finante ne anunta ca (cuvant ne eco) bani de pensii, dar fonduri pentru terenuri de golf pentru Nutzica or sa se gaseasca. Ei bine, in tot acest Kafka autentic, aflam ca Gheorghe va fi purtator de cuvant la Finante. Imaginati-va cam cum va aparea asta si cine ne va comunica, ca a mai aparut o taxa sau vreun impozit. Cata fericire pe fata lui tembela de Escobar-media. Imi vine sa borasc.

Spre seara, citesc ca Boureanu va fi secretar de stat in Ministerul cu pricina! Boureanu, finul incornorat chiar de nasul Vladescu, Ministrul de Finante. Cel care i-a furat metresa. Vladescu, finul lui Basescu. Al de o patroneaza pe Nutzica, a de vrea teren de golf acolo unde oina e sport national. Sa nu-ti vina sa-ti ( alt verb ne-eco) in toti nepotii, fiii si amantele Romaniei!? Oh, da.
Ma duc sa ma-mbat!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  intreb o intrebare a lui Ciutacu. Este normal ca romanii care urasc Romania, plecati fiind in tara lui Mc Donalds de fitze de salam cu soia si anticomunism declarat in clisura Dunarii, pot sa fie de acord cu taxa pe salam cu soia?

Basescu o sa inventeze taxa pe sperma. Ma bucur ca are cativa spermatozoizi in gat. Si sunt ai mei. Si mi-i asum.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-07 03:33:44
         
 
 
Corect! Ne-am nascut din oboseala ...Romanilor si din lacrimile dacilor.

E buna, ce (ne-eco) a noastra!

de ce extranierii ar decide pentru Romania reala?

strugurii sunt acri! Buget la cultura :zero

Romania are o chestie ciudata, isi revine ca boxeurul din pumni. Uneori cheama minerii?? Care ar fi minerii dezastrului asta? 3.5 miliarde de Euro la Udrea?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-07 03:18:56
         
 
  "Ce ne facem cu cateaua Elena care chiar daca nu e din Troia are ugere pentru cetatea lui Traian."
(ecsintescu virtual)

de cand sub frunza-i de vita
umbla numai monstri sacri
sa n-aud de-acea pipita
ce-are struguri foarte acri.

p.s.
cu-al Helenei trup viclean
eu nu dantui nici la bal
fiindca nu vreau ca Traian
sa creada ca-s Decebal.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-01-07 03:01:50
         
 
  no asta/i buna, dupa ce ca/i copy/paste din- pe sursele tale-, mai acuzi si cainii ca au stat blanzi sa/i omoare base
si nu spui ca i/ai imblinzit mataluta ca sa te poti adapa din sursa lu` altu`
parol

"Sa nu-ti vina sa-ti ( alt verb ne-eco) in toti nepotii, fiii si amantele Romaniei!? Oh, da.
Ma duc sa ma-mbat! "

si dus a fost, cu mathanii cu tot.

fleOskc cu bita/n balta, nenoroshire.


 
Postat de catre mihai-oliviu cristea la data de 2010-01-07 01:58:10
         
 
  Daca ne aducem aminte ca Basescu a euthanasiat cainii comunitari...epigrama e corecta. Ce ne facem cu cateaua Elena care chiar daca nu e din Troia are ugere pentru cetatea lui Traian.
Notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-07 01:10:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  intr-un sat ca Romania
nu dai de caini ideali
c-au fosti stersi de tirania
unor foarte mari sacali.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-01-07 01:08:10
         
 
  Fac precizarea ca aceasta postare a aparut pe un blog, acolo am putut face trimitere directa la www.pesurse.ro.
Multam
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-07 00:37:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE