FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
BEBELOAICEI
Text postat de ecsintescu virtual
Am inceput textul asta de cel putin trei ori. Nu stiam cum sa-l scriu mai metafizic si mai ecoliterar. Sa-ti spun ce misto e viata la mare. Cat e de simpla, chiloti goi, traditii ingropate in nisip. Nisipul e o clepsidra, sa nu uiti asta. ( imi spun asta ptr mine, stai linistita)

Am atatea in cap. Ma blochez, sa stii asta. Deci. Ma, bebeloaico. BEBELOAICO. Sa taci, o secunda sa taci, si sa nu ma mai iubesti. Dar sa taci.
Nu stiu cum a inceput. Adica stiu. Un comms aici la Ion Corbu pe site. Pe urma au urmat altele. Te-am simtit si stiut. Sa-ti fac stenogramele celor 1500 de zile? Mi-ar trebui vieti.

Copilul care da foc la fața de masa, mi-ai zis. Era acum o infinitate de zile. BEBELOAICO.
Si zilele au curs. Si ai intors clepsidra. Mereu si mereu. Si numai pentru mine.
Am fost si viu si mort si beat si treaz si votca mea, tu! BEBE a mea..

Grupirul..sa fim grupirați. Nu știu sa pun ghilimele. Nu-și au rostul. Nu intram in citate si nu iti spun ..O Romanie a Bunului Simt, sau Hai Romania, sau Mihaela dragostea Mea, nu, nimic din toate astea.
Iti spun ca ai fost langa mine incat idiotul de mine te-a vazut in el si pana cand viata ne va desparti a fost un mesaj box trimis tuturor.
Asa, ca o vorba de postaci.
Postacii sunt unii care scriu comentarii. Inclusiv pe
Europeea.

Țurțureta,fatãã, țoarcãnã, Țoarcãnaaaa...iubirea mea. Fataaaa meaaa. ȚuuuțUUUrã. Bebe a mea. Nu pot fara fatã, așa sa stii!

Am fost la mare. Fara tine. și nu e nimic. E o balta. Asa sa știi!

Si promit, si-ti jur, iubita mea.. Orice!

Pentru ca nu pot sa respir fara tine.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  asta e viata, nene.. daca stii sa iubesti, Kama Sutra scrie pe tine, cred :)) uite asa, ajungi de ii faci pe latii sa-si rupa de pe ei:)neputinta doare. si pe mine ma doare ! daramite pe altii. sa iubesti, nea ecsi, pana la adanci batraneti, ca e frumoasa iubirea si infrumuseteaza si sufletul omului. dau anunt matrimonial, poate `oi gasi si eu un nebun... frumos, sa ma iubeasca si pe mine:) LA MULTI ANI, IOANA, TRAIAN, VA IUBESC SI VA MULTUMESC PENTRU CLIPELE MINUNATE PETRECUTE IN ACEASTA TOAMNA.  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-12-28 00:03:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE