FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sorin Oprescu
Text postat de ecsintescu virtual
Sorin Oprescu a adresat o scrisoare deschisa poporului psd. Candidatul independent face ce trebuia sa faca de foarte multa vreme. Sa-si revendice rolul pe care l-a avut in randul “poporului PSD”. Sa spuna clar ceea ce tot PSD-ul vede. Sa spuna ca Geoana este exponentul baronilor locali. Cu Geoana presedinte vom avea ca prim ministru pe domnul Bazac si sefa peste tara pe soacra lui Geoana si pe Mihaela HPV. Redau mai jos textul scrisorii.

Scrisoare deschisa catre simpatizantii si membrii PSD
Apel catre poporul PSD-ist

Vin spre voi cu gandul si cu sufletul curat si deschis, asa cum au fost toti cei 15 ani cat am fost impreuna.
Stiu ca pentru multi dintre voi am ramas acelasi Sorin Oprescu, care s-a batut pentru voi si nu v-a facut niciodata de rusine.
Ne-am bucurat si ne-am intristat impreuna.
Ne-am incurajat si sprijinit in faptele si gandurile noastre.
Am visat si actionat impreuna, crezand ca vom cladi impreuna o tara noua, o viata noua.
Eram entuziasti, increzatori, ne respectam unii pe altii si mai ales, eram uniti.
Toti eram mandri ca faceam parte dintr-un partid puternic si respectat.
Eram mandri ca suntem parte din acest partid, ca-l putem reprezenta si prin el putem reprezenta si apara interesele celor multi si amarati din tara aceasta.
Asa era PSD-ul pe atunci: un adevarat partid de stanga, gandit, structurat si format din autentici oameni de stanga, cu puternice convingeri sociale, cu aplecare si interes real catre omul de rand. In acel partid am fost convins ca merita sa intru. In acel partid am muncit, mi-am pus sufletul si credinta aproape 15 ani din viata mea.
Viata mea, cu gandurile si trairile mele, langa viata voastra, cu gandurile si trairile voastre.
Gandeam si simteam la fel. Si acum am convingerea ca vibram, gandim si simtim la fel. Numai ca eu am avut inca din 2006 curajul sa o si spun, pentru ca sunt liber. Voi taceti, suferiti si scrasniti din dinti, pentru ca sunteti umiliti, derutati si inspaimantati.
Daca vorbiti si luati atitudine vi se pune pumnul in gura, sunteti exclusi sau marginalizati si, ce-i mai rau, puteti pierde painea de zi cu zi a familiei voastre. Si asta este mai important.
Omeneste, va inteleg. Asta au si vrut… Sa va inchida gura!
Dar am credinta ca nu v-au inchis si ochii, sufletul si mintea. Eu cred in inteligenta si taria voastra de caracter. Simt si ma doare furia si revolta voastra mocnita, pentru ca e nedrept si umilitor pentru voi.
In 2005 insa, s-a rupt ceva. Idealurile si munca noastra au inceput sa se destrame. In fruntea partidului, prin jocuri de culise, cu siretenie, s-a cocotat un lider fabricat in afara partidului. Majoritatea dintre dvs stiti bine adevarul.
Eu, Sorin Oprescu, am avut curajul s-o spun atunci, la congresul PSD, in 2006. O spun si o cred si acum: “Mircea Geoana nu este un om de stanga, este un oportunist politic si nu un lider autentic”.
Va spun sincer gandurile mele! Cititi-le, judecati-ma, contraziceti-ma sau aprobati-ma.

1. Devenit lider al partidului, a dus o politica de dezbinare a acestuia, prin duplicitate si fatarnicie, eliminand si marginalizand oamenii de valoare, atat la nivel central cat si la nivelul organizatiilor locale.
2. Camarila de la varful partidului lui Geoana a capturat si blocat partidul, indepartandu-l brutal de electoratul de stanga si tradand interesele poporului PSD-ist.
3. Toata perioada cat Geoana a fost lider al partidului a fost plina de incoerenta, inconsecventa, de ezitari, de politica duplicitara. Compromisurile politice au avut un singur scop: accesul la ciolan al clanului sau si al familiei sale (nevasta-sa si soacra-sa) in defavoarea partidului si a interesului celor multi. A mimat 5 ani opozitia, a pactizat 10 luni cu PD-L la guvernare. Singurele operatiuni adevarate ale lui Geoana au fost combinatiile economice, in scopul obtinerii cascavalului politic. Demagogia si lacomia clanului sau este singurul sau motor, singura sa motivatie reala. Cu Geoana presedinte, PSD-ul –numai prin unii dintre conducatorii sai- a fost mai apropiat de putere decat de popor. Cu puterea a batut palma, cu poporul, NU!
4. A fost mereu un vanator de functii si un profitor. A venit in PSD cand PSD era la putere si a beneficiat de toate avantajele, desi in 1996, il felicita pe Emil Constantinescu, pentru victoria impotriva “cancerului democratiei romanesti”, referindu-se la PSD si la liderul de atunci, Ion Iliescu. Pe atunci, va reamintesc, ca Ion Iliescu avertiza:”Aveti grija pe mana cui lasati partidul!”.
5. In perioada 2005-2008, a destructurat PSD-ul, pierzand electoratul din Ardeal si Nordul Moldovei, precum si un numar mare de membri de partid. Acestia au plecat fie indepartati, fie dezamagiti de conducerea partidului.
6. Aflat intr-o coalitie in numele asa-zisului interes national, a predat in genunchi voturile electoratului PSD, asigurandu-si beneficii pentru camarilla lui. Apoi, la sfaturile consilierilor straini a fost partasul intregii crize politice din ultimele doua luni, destabilizand tara si mai mult, in plina criza economica. Si toate acestea, numai pentru a-si face jocul personal de a poza in contracandidat credibil la alegerile prezidentiale. O atitudine iresponsabila, in care a dominat numai interesul sau personal, ca intotdeauna, in tot ceea ce face.

De ce va spun toate acestea acum, voua, prietenii mei si tuturor celor care ma cunosc de ani de zile? Pentru ca, eu cred cu toata taria ca Romania are nevoie de un partid puternic de stanga care sa reprezinte cu adevarat majoritatea populatiei. Daca nu avem o reprezentare de stanga puternica si credibila riscam ca societatea romeneasca sa ramana impartita in doua:
-unii foarte putini si mereu aceeasi, care-si permit orice, bogati, care au profitat de toate conjuncturile politice;
-si altii, cei multi, care-si duc cu greu existenta, traiesc umiliti si tristi, cu frica zilei de maine.

Vreau sa va ganditi bine si sa intelegeti ca votul pentru Mircea Geoana nu inseamna un vot pentru voi, pentru poporul PSD, care inca o data risca sa fie amagit si tradat. Exista primejdia ca decapitarea lui Geoana sa insemne si decapitarea PSD-ului. Si asta nu trebuie sa se intample, pentru echilibrul scenei politice romanesti. Cei multi din electoratul de stanga trebuie sa ramana reprezentati. Vocea si dorintele lor trebuie sa fie auzite si respectate de clasa politica. Acestea sunt prea pretioase pentru a depinde de un singur om, de un individ de calitatea si caracterul indoielnic al lui Geoana. Nu trebuie sa-i mai dati puterea lui Geoana. Asa cum a distrus un partid, va distruge si tara. Pentru ca toata viata lui politica a fost dependent si subordonat altora si nu interesului natiunii romane.
Stiti ca pentru ei nu existati, dar existati pentru mine!
Stiu ca voi ma intelegeti si imi respectati atitudinea!
Stiu ca aveti convingerea ca nu m-au invins! Nu m-au ingenungheat, asa cum n-au reusit sa va ingenungheze si pe voi, cei multi, care ati stat deoparte de jocurile actualei puteri. Nu inteleg, cum nici voi nu intelegeti, de ce unii lideri de valoare ai partidului –si-l includ aici si pe dl Iliescu- nu au curajul sa spuna adevarul pe care il stiu atat de bine, ca si voi. Ar fi gestul de demnitate si constiinta pe care-l asteapta in continuare, poporul PSD-ist, intreaga opinie publica si toata societatea civila.

Dragii mei,

A venit timpul sa decidem impreuna ce vrem pentru Romania!
A venit timpul sa invingem saracia, proasta conducere a tarii si coruptia!
A venit timpul sa schimbam impreuna Romania, vocea celor multi sa se auda si sa intram in normalitate! O normalitate pozitiva, constructiva, in interes national!
Acum este momentul schimbarii. Este sansa noastra de a schimba Romania in bine! Nu trebuie s-o ratam! Dezvoltarea Romaniei este prioritatea absoluta!
Forta voastra, a celor care cred in valorile de stanga, va fi suficient de puternica, pentru a curata de impostori scena politica romaneasca.
Aveti incredere in mine, asa cum am eu incredere in voi!
Cu aceeasi afectiune si prietenie,
Sorin Oprescu
zis Doctoru’
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Uneori...
visăm la nemurire
Alteori...
nici măcar nu trăim
Am uitat să ne bucurăm
de soare sau de roadele pământului
Am uitat să trăim !
Nu mai știm de pământul din noi,
de cerul care ne acoperă.
Nu mai știm decât să ne târâm,
precum șerpii,
prin lume.
Și, totuși, uneori...
visăm la nemurire !
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-11-23 12:35:07
         
 
  Îi urez succes domnului Oprescu. Și sănătate îi doresc, multă sănătate.
Toată lumea știe că, indiferent de rezultatul acestor alegeri, Vanghelie care este, si pe care banuiesc il cunosti mai bine ca mine, se pregătește sa devină noul lider PSD. Este foarte posibil ca răspunsul pe care îl așteaptă domnul Oprescu să vină într-o altă epistolă deschisă și semnată de actualul și ilustrul primar al sectorului cinci, strategul PSD Marian Vanghelie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-21 13:56:36
         
 
  cred că, (doctorul) Oprescu, are multe voturi in Bucuresti, in tara nu prea e bine cunoscut, nu se vede a fi un potential presedinte... stiu ca e bun in ceea ce face, profesional, sau la nivel de Bucuresti, dar, pe aici pe la noi, in Ardeal, se bate multă monedă pe turul 2, adică, pe...Geoană-Băsescu.
nu cred ca doctorul are vreo sansa,
asta e parerea mea,

Doamne fericește-i pe români.

t.

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-11-20 13:03:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE