FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catrene de doliu
Text postat de Dumitru Cioaca
flotila europeeana
care-a luptat pentru Geoana
a pierit nemuritoare
'n-gura lupului de mare.

p.s.
incoltiti de-o jale eterna
Genu, Peia si Cristescu
hohotesc lui Ecsintescu
sa coboare steagu-n berna.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  a trecut iar mosul pe la mine
si anu` asta, ca de multe ori
eram culcat pe patul din odaie
curcubeu cu doua trei culori,
papucii nu i-am curatat, imi tine?
fin`c-o facusem iar de \"oaie\"

precum veti banui, stiu bine
cadoul l-a primit sub dus, in baie!

gand bun nea` Mitica!
t

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-08 07:12:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am inteles. Superb raspuns. Foarte tare.
Da..
Notre respect, domnule Cioaca!

Apropos de biserici. Aveam de facut un proiect de vizita interparlamentara Romania-Italia. Vizita la Roma.Povestea aia cu Mailat si etc. Am spus impreuna si eu si IBG, ca daca ai preotii si implicit biserica de partea ta, ai comunitatea sau parte a comunitatii. Proiectul era facut pentru PSD. S-a dat acceptul, masa la Mariott, se stabileste strategia bla bla. Se intoarce delagatia dupa 7 zile. Suntem convocati in sedinta. Nu a mers cu un popa. Un deputat PSD din delegatie, un deputat de Braiala ii bagase preotului 50 de RON (SIC)in buzunar. Preotul, care era de 25 de ani acolo i-a usuit. Cu sudalme. Italia a votat ieri anti PSD. No comment.
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-08 01:29:18
         
 
  Draga Ecsi
Anticomunismul celor fugiti inainte de revolutie este cu siguranta peste media anticomunismului mediu al Poporului Roman si aceasta datorita faptului ca multi din ei au trecut prin tot felul de privatiuni dupa fuga lor cur ar fi timpul petrecut prin lagareleb de refugiati politici, sicanele facute de autoritatile romane sotiilor si copiilor ramasi in tara pana la reunirea familiilor. La ceei care s-au realizat material in noua lor patrie anticomunismul nu mai joaca decat un rol foarte secundar in viata lor,dar la cei care nu au reusit profesional, (din pacate soarta nu trateaza pe toata lumea la fel) anti-comunismul a devenit si mai virulent fiindca datorita comunismului ei au fost nevoiti sa paraseasca tara. In astfel de comunitati in care sunt multi oameni la limita dintre realizare si nerealizare apar multe disensiuni si suspiciuni chiar intre membri acestor comunitati.
Cand presedintele Constantinescu a vizitat America ambasadorul Mircea Geoana a ales comunitatea noastra ca sa fie cea vizitat de presedinte. Imi amintesc ca unul dintre membrii consiliului de conducere al Casei Romane in care ma aflam pe atunci l-a intrebat pe ambascaador care venise ca sa discute planul viitoarei vizite de ce a ales comunitatea noastra care este destul de mica (mai putin de 5000 de memdri)
Ambasadorul a raspuns:
-fiindca voi nu va certati pe biserici!
Chiar in acel moment in New York se dadea o lupta in sanul puternicei comanitatii romanesti pentru niste popi si niste biserici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-08 01:21:15
         
 
  Un alt exemoplu domnule Peia.
In 1981 cand un deregat a ciuruit cu gloante plamani presedintelui republican Reagan acesta cand s-a urcan pe masa de operatie s-a uitat la profesorii universitari care urmau sa-l opereze si cu cea mai serioasa mutra le-a spus:
-sper ca nici unul dintre voi sa nu fie democrat.
Seful echipei de cgirurgi care era democrat din tata in fiu i-a raspuns:
-Domnule presedinte noi astazi cu toti suntem republicani!

In aceasta zi de doliu europeeic domnule Peia noi trebuie sa ne purtam ca o singura lacrima indiferent de culoarea noastra politica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-08 00:57:21
         
 
 
Acu pe bune batrane! De ce te otarasti asa? Viata e frumoasa, femeile sunt demiurgice, cotidianul este senzational, de ce draq nu traiesti. Totul iti pute, totul te frusteaza. Florian e securist, Radu asculta telefoane, Corbu trebuie sa puna mana pe par, Domnul Cioaca e tradator, doamnele de pe aici flirteaza cu toti barbatii ( asta tine de neputinta ta) Pe bune, fa ceva cu viata ta ca e pacat. Daca esti bolnav fugi la doctor. Daca esti suparat inveseleste-te, daca ai probleme barbatesti mananca telina. Razi, bucura-te de viata, de acest site, de fiecare clipa. Sa te invat eu?!
ecsi
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-08 00:55:53
         
 
  hi hi hi
Superb

Domnule Cioaca, romanilor plecati in strainate le pasa de Romania? Asta este motivul pentru care voteaza chiar stiind ca nu vor sa se mai reintoarca? Adica, faptul ca voteaza x o fac pentru ca daca x castiga va aduce America in Romania? Sau voteaza implacabil orice candidat care nu e "comunist", comunismul fiind principala cauza a emigrarii? Ma refer la emigrantii din-ainte de revolutie. Va multumesc
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-08 00:52:03
         
 
  Dl. Cioacă,
Faptul că, întîmplător, am avut aceeași opțiune cu un individ pentru care nu am nici cea mai neînsemnată considerație, nu înseamnă că trebuie, musai, să mă asociați cu el. Mai ales că știți cîtă deosebire de profil moral este între mine și specimen.
Lucru pe care l-ați făcut, mă jignește profund.
(Ioan Peia)

Domnule Peia
Faptul ca am sugerat ca dumneavoastra si domnul Ecsintescu ca si subsemnatul am plans concomitent la o nenorocire nationala nu insinueaza nici un fel de asociere afectiva.
Personal am asistat la doi dusmani de moarte care au plans concomitent in fata unui mormant proaspat deschis: unul pe post de sot iar celalalt pe post de amant.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-08 00:47:04
         
 
  Batranul vorbeste singur. Il vad. Sta in fata computerului cu ochelarii pe nas. Plange in pumni. Are cipilica pe capul chel. Fatza-i este neagra aramie ca dintr-o ilustrata din Punjab. E smintit. Politica l-a inveselit. Sta si se zgaieste la realitatea si ii replica CTP-ului. Fireste ca e mai bun. Mai bun decat el, decat Basescu, decat Antonescu, decat Dumnezeu. Se gandeste la MISA. Aia macar faceau urinoterapie. Adica puteau sa faca ceva. Cand era tanar si el uda copacii. Acum nu mai poate. Dar ce timpuri erau alea. Ce copaci frumosi...

Fragment din urmatoarea mea proza, domnule Cioaca, cu scuze ca mi-am permis acest lucru la dumneavoastra sub text .

Ecsintescu Virtual
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-08 00:28:43
         
 
  Ești beat iar, tîrîtură de maidan!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-08 00:16:51
         
 
  Domnule Cioaca,
Cred ca "batranetea" nu inseamna o stare fiziologica, etatea. "Batranetea" inseamna senilitatea, caracterul ursuz, frustrarea, dementa. Starea de "Batranete" poate aparea la 18-30-50 de ani. Poate aparea oricand. E o stare de neputinta atavica, un soi de ura viscerala cauzata de impotenta fizica si metafizica. "Batranetea" inseamna aroganta si atrofiere.
La ea fac referire. Sunt "batrani" care se cred genii ei fiind vai mama lor. Aceasta "batranete" o infierez eu. Vad ca un batran de tipul asta tot se da june in puteri fiind excitat de descoperirile politice facute de unul din cei doi neuroni astenici. E jalnic, sa-l indrumam spre culcare. Batrane, ramane ca-n seara aia. Paracioasa mica...

Ecsintescu Virtual
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-08 00:13:15
         
 
  Domnu' Cioacă,
Jivina care a comentat sub mine nu merită nici scuipat în ochi. Poate observați care este tema lui predilecție, de cînd îl știu: jignirea bătrîneții, adică a sfîrșitului de drum al oricărui om din lumea asta, după ce și-a consumat părelnicul timp în care s-a nimerit să existe. Acest tip insalubru, îngălat, josnic, dereglat psihic din pricina băuturii și a educației de jaosă condiție, își permite să vorbească despre "comportament grobian". El, care e o cloacă pestilentă, așa cum i-am demonstrat odată, prinzîndu-l în cea mai imundă expresie a lui. Lumea e plină de astfel de ratați insolenți, care jignesc profund ideea de ființă umană morală. Pe acești inși declasați, eu i-aș închide în pușcăria de nebuni și aș continua cu un vers din Eminescu. Din păcate e slobod și împute îprejurimile. Umbrește fața luminoasă a soarelui. Și, din nenorocire, sunt foarte mulți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-08 00:06:21
         
 
  Batranul nu are cum sa aiba aceeasi optiune cu absolut nimeni. Batranul traieste in propria lui plasmuire.

Ecsintescu
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-07 23:59:25
         
 
  Dl. Cioacă,
Faptul că, întîmplător, am avut aceeași opțiune cu un individ pentru care nu am nici cea mai neînsemnată considerație, nu înseamnă că trebuie, musai, să mă asociați cu el. Mai ales că știți cîtă deosebire de profil moral este între mine și specimen.
Lucru pe care l-ați făcut, mă jignește profund.

Iar cînd am vorbit de străinii - și accentuez: străinii - care ne-au hotărît soarta, cu toate că stau în jilțuri comode și ne judecă savant, am avut în vedere un personaj colectiv.

Oricum, ar fi trebuit să știți, avînd în vedere experiența de viață, că sunt momente în care nu poți să faci glumițe răsuflate nicicum. E ca și cum ai cînta la drîmbă lîngă catafalcul tătînelui trecut în veșnicie. Pe mine mă doare. Și este firesc să reacționez. Am sentimentul reîncarcerării din vremea lui Ceaușescu și al umilirii speranței mele de înseninare din micul spațiu vital în care am apărut și în care exist, măcinîndu-mi desnădejdile, și de unde nu m-am putut rupe nicicum, cu toate că m-au umilit tot felul de jivine omenești. Spre deosebire de cei care plîng, ipocrit, pe umerii țărișoarei lor, lăsate, hăt, în urmă și recită panseuri melodramatice de patriotism fățarnic, dar cînd mai aterizează pe aici, nu știu cum s-o întindă mai repede de unde au venit!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-07 23:56:36
         
 
  Excelent domnule Cioaca. La epigrama ma refer. Asta nu inteleg unii. Vor sa repare o nedreptate prin alta nedreptate. Vrem sa scapam de dictatura injurand ca handicapatii ca la usa cortului. Devenim brusc analisti politici si infieram un om pentru propriile noastre tare. Un batran poet de pe aici are exact acelasi comportament grobian ca al lui Basescu. Numai ca Basescu mai bea din cand in cand un paharel si mai ...pe Elena. Vorba lui Marin Preda: Cand bei uiti de toate si cand faci dragoste moartea isi ia talpasita. Basescu inca poate sa faca acest lucru iar daca batranul putea si el poate ca era mai calm pe acest site cu traditie ecoliterala.
Notre respect, domnule Cioaca. Am postat un articol de-al lui Victor Ciutacu si as fi curios sa va ascult respectuos punctul de vedere.
Ecsintescu Virtual
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-07 23:44:56
         
 
  Domnu' Peia
De aceasta data nu aveti dreptate fiindca, nedorind sa ma amestec in treburile interne ale Poporului Roman, nu am mers la vot. Recunosc ca acum cinci ani am pacatuit votand cu marinarul, dar acum sunt curat ca un prunc caruia i s-au schimbat scutecele. De ce imi luati dreptul de a participa la durerea colectiva? Cu ce va deranjeaza mica si neinsemnata mea lacrima dedicata acestui dezastru naval? Diaspora la care va referiti are o coada lunga ca o cometa si eu nu ma aflu la radacina cozii ci la varful ei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-07 23:38:46
         
 
  Domnu' Cioacă,
Păstrați un moment de doliu național, mai degrabă, decît să ne procopsiți cu epigrame nesărate. Sunteți responsabili de nenorocirea noastră.
Mă mir că nu puneți o manea băsesciană!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-07 22:43:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE