FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
credinciosul Genuneanu catre ateul Ioan Peia
Text postat de Dumitru Cioaca
CUM DE A FOST BĂSESCU ATÎT DE SIGUR DE VICTORIE CU 5 MINUTE ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA PROCESULUI ELECTORAL, CÎND ESTE CLAR PENTRU ORICE OM CU MINTEA ÎNTREAGĂ CĂ NU AVEA CUM?
(Ioan Peia)

desi Geoana ca un leu
spre prada s-a aruncat
tot Besescu-a castigat
c-asa a vrut Dumnezeu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Băi lichea de cartier nevidanjat,
Tu ai fi-n stare să te raliezi și cu dracu, numai că să-ți hrănești obsesia paranoidă legată de mine. Cred că nici noaptea nu-ți ies din gînd. Te rog să fii absolut convins că pentru mine nu reprezinți nici măcar efectul ipotetic al unui mol de cianură de potasiu. Ești o apă de ploaie stătură. Atitudinea asta de bătaie amicală pe umăr a tuturor, fără nici un fel de criteriu moral, numai ca să demonstrezi adevărurile tale de puțoi necopt la minte, departe de a mă feșteli, îmi procură distracții savuroase. Sunt convins că dacă nu aș fi intrat în conflict cu tine - ceea ce era imposibil! - eram genial, așa, ca mr. Buricea, poetul neamului. Apreciezi ceea ce te gădilă la glanda afectivă, scuipi ceea ce îți irită paratiroidele de june hyperexcitat, care gîndește cu nucușoare din izmene. Parcă ești un buldog mititel care sciaună pe la ușile tuturor, doar-doar i-o legitima careva pedigriul pierdut în boscheți.
Chiar aș vrea să-l văd pe dl. Atanasiu cum iese și se solidarizează cu tine, numai pentru că nu mă poate înghiți pe mine, din motivul infantil că nu-mi plac kaiku-urile și că i-am jignit preferințele. Chiar m-aș bucura, căci în felul acesta mi se confirmă, fără prea mare efort, teoriile sceptice despre consecvența morală a unor indivizi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 11:07:37
         
 
  Batranule,
Tristicele mata ma bucura. Disonanta flagranta cu ragaiturile si regurgitarile de care dai dovada din spirit senil-mesianic, ma fac sa cred ca sunteti un nefericit. Nu aveti viata, nu aveti iubire. De ce nu iubiti, domnule? De ce nu radeti si de ce nu va dati pe role ca domnul Atanasiu. Care e tanar. Am avut conflicte cu domnul profesor de sport. Am apreciat intotdeauna barbatia domniei sale. Spiritul polemic. Chiar daca fortat si inghesuit in compuneri cu eticheta eseu scrise cu cerneala simpatica. Dar CTA este barbat nu pampers. La lista frustrarilor s-a mai adaugat cineva. CTA. In afara de propria dumneavoastra paloarea imagistica, pe cine mai iubiti? Vasul de ceramica in care tarcaiala are rol de victorie finala si falocratica? Faceti-ma sa inteleg.

Ecsintescu Virtual
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-09 00:29:12
         
 
  Domnule Cioaca,
Excelent raspuns. Si extrem de avizat. Si argumentat. Si genial de frumos si de sincer. Si veniti si pe la noi domnule oltean, avem ce sa invatam.
Notre respect. Va spun asta cu toata sinceritatea mea.
Ecsintescu Virtual
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-09 00:22:44
         
 
  Dle Atanasiu,
Nu zic că distihul, sau ce-o fi, este de prost gust. Zic doar că e de proastă calitate. Dacă vreți să accpetați o părere ceva mai calificată, care a scris vreo zece mii de versuri cu rimă în viața lui și care s-a născut cu simțul cadenței și al versului sănătos, mai sănătos decît al domniei-voastre, vă asigur, e bine. Dacă nu, nu. Și chiar că în cazul ista, nu e nevoie chem pe nimeni întru mărturie. Poate în altele.
Mai bine scrieți ce vă pricepeți, deși filozofia de cabinet, livrescă și algebric rezonantă, e cam fadă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-08 22:51:45
         
 
  rapunsul unui carabanit

Domnul Peia
Citind si recitind comentariile dumneavoastre am inceput sa regret micile mele glume in care adesea sunteti introdus si dumneavoastra. Stiam ca ati fost si sunteti si epigramist atunci cand vreti si inca unul bun. Catrenelor mele tu trebuie sa le dati importanta pe care nu o merita mai ales ca multe din ele sunt cam nesarate.Eu insumi nu le dau prea mare importanta, le scriu pe moment si direct pe scrin, motiv pentru care toate cele virusate s-au pierdut pentru vecie lucru care nu ma deranjeaza fiindca si asa nu era prea mare branza de capul lor. Eu speram ca sa va descretesc nitel fruntea cu nimicurile mele.
In legatura cu mizeriile de care vorbiti si care se petrec in Romania sa stiti ca sunt constient de ele, totata familia mea e de olteni se afla in Romania. Desigur ca eu nu percep aceste mizerii ca cei ce traiesc acolo dar sunt constient de ele. De asemenea eu nu pot fi afectat de ele asa cum sunt cei care le traiesc zi de zi dar sunt afectat pe masura simturilor mele de om. Imi vizitez rudele cam odata la doi ani si sunt mereu intrebat, acum ca sunt pensionar, dece nu ma intorc in Romania. Asa cum ati spus dumneavoastra nu ma intorc fiindca mi se face rau cand vad mizerie si nu mi-ar prii ca eu sa fiu satul si sa vad pe altul flanad.Probabil ca asta este o lasitate din partea mea dar asta este. Si cu ce ar putea imbunatati situatia Romaniei revenirea unui pensionar din Statele Unite? De asemenea fuga mea din Romania nu a daunat tarii din care am plecat fiindca guvernatii de pe atunci alacelei tari nu avea nevoie de mine. Nu tineau cont de parea me ca persoana calificata intr-un anumit domeniu lucru care m-a facut sa cred ca ei stiind totul mai bine eu eram in plus. Eu am avut norocul sa pot fugi cum probabil multi ar fi facut-o daca ar fi avut acelasi noroc. Si sa stiti ca nu am fugit ca nu aveam ce manca ci de scarba. Am mai fost acuzat pe al site ca partidul m-a educat dupa care eu mi-am pus palma-n fund si am plecat. Nici acest lucru nu e adevarat fiindca partidul in afara de lozinci nu prea crea nimic iar cotele platite de parintii mei care au fost tarani cat si pamantul luat ulterior cat si apartamentul si masina confiscate dupa fuga mea au platit cu varf si indesat educatia pe care mi-a dat-o "partidul". Deci raul din Romania actuala nu trebuie pus in spatele fugarilor, care oricum sunt o minoritate neesentiala.
Cu toata stima.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-08 12:34:20
         
 
  Ar fi extrem de simplu, dle Cioacă, să
transmutați întreg muzeul acela sentimantalo-folk-gastronomic înapoi, în țara căreia se pare că îi duceți dorul. E atît de simplu! Cunosc, tot așa, niște frați care s-au întors în satul lor și și-au cheltuit toată agoniseala trasoceanică pentru a face oamenii locului un pic mai fericiți.
Dar nu mai insist, ca să nu vă stîrnesc sentimente atît de puternice, încît să vă determin, doamne ferește, să vă repatriați și să mă pomenesc cu mustrări de conștiință.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-08 00:49:14
         
 
  Exceptional domnule Cioaca.
Foarte bine scris.
V-as ruga si un un punct de vedere la textul lui Victor Ciutacu pe care l-am postat aici. Marturisesc ca am facut-o special ca sa va aud opinia. Va multumesc.
E.V
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-08 00:37:57
         
 
  Domnu' Peia
Ce-i drept singurul meu act de vitejie fata de regimul comunist a fost fuga rusinoasa din 1983.
Dar si acest act a fost inspirat de nesecata inteligenta a poporului roman care spune ca "fuga este rusinoasa dar este sanatoasa" In lagarul de la Treiskirchen am intalnit tot felul de viteji romani care facusera puscarie fiindca lipisera afise contra comunismului sau violasera fete de securisti tot pe motive politice. Toti acesti eroi au fost acceptati de americani ca refugiati polici fara nici o problema pe cand eu care dezertasem dintr-o functie de inginer sef, nu ma pricepeam la lipitul afiselor dusmanoase puterii populare si nici la violatul fetelor cu origine sanatoasa era cat pe ce sa nu fiu acceptat ca refugiat politic.
Pentru asta regimul comunist m-a cadorisit cu sapte ani inchisore pe care am preferat sa-i fac la locul meu de munca din Statele Unite.
Vei fi vesnic recunoscator acestei tari care dupa patru ore de frecatura la consulatul american din Viena a zis:
-Hai vino si tu prapaditule sa vedem ce poti!
Sa stiti insa ca si eu imi manifest patriotismul la locul unde m-am cuibarit. Datorita mie strada pe care locuiesc ia cunostiinta la fiecare Craciun de minunatul dampf emis de sarmalele oltenesti . Prin mine au dat multi prieteni americani de gustul mititeilor. Eu sunt cel care lupt impotriva iredentismului maghiar care vor sa aneze nu numai Ardealul dar si pe Dracula.
Marturisesc de asemenea ca la fiecare revenire la locurile natale jefuiesc tara de cel putini 30 de strachini de Horezu pe care le iau direct de la producatorii cunoscuti mie din copilarie ca pe acolo m-am nascut. Recunosc ca ma targuiesc cu acesti producatori ca la usa cortului, fiidca ,find cam din aceiasi samanta cu ei, stiu ca daca n-o fac or sa ma creada prost. Pe peretii bucatariei mele domnule Peia se afla peste 200 de astfel de cioburi si datorita mie arheologii viitorului studiind ceramica antica vor ajunge la concluzia ca tribul de la Horezu avea extinse relatii comerciale cu tribul din San Francisco.
Tot eu am introdus pe aceste meleaguri tehnologia dacica de transformare a prunelor in tuica.
Singurul lucru la care am suferit un esec total printre pieile rosi de pe coasta de vest a Statelor Unite a fost consumul ciorbei de burta.
Deci domnul Peia va rog sa va uitai la mine nu ca la un fugar ci ca la un sol care planteaza pe locul unde s-a oplosit tot ce are mai gustos si tare poporul Roman.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-08 00:35:13
         
 
  Ce l-ar fi mulțumit pe Peia?

Dumnezeu să-i facă voia
rîgîind salam cu soia.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-07 23:11:36
         
 
  Voi, cei care v-ați cărăbănit spre alte țări mai băftoase și mai mănoase, unde vă simțiți ca-n pampas și mai veniți, uneori, pe aici, să vă vizitați rudele sărace și bătute de soartă și care cutreierați, chipurile, de un "dor nețărmurit" față de "vatra strămoșească", dar iute-iute o tundeți înapoi cînd începe să vă pută a bolșevism, voi să nu mai scoateți nicio vorbă cu damf patriotic, că nu vă mai crede decît mutul! Habar nu aveți ce se întîmplă pe aici! Cîte taxe forfetare veți fi plătit? De cîte ori ați înghițit în sec, trecînd pe lîngă standurile din supermarketuri? De cîte ori v-ați uitat la copii voștri cu lacrimi în ochi, că nu le puteți asigura taxele necesare pentru a termina o școală superioară? De cîte ori ați zăcut într-un spital, uitați de dumnezeu și lepădați în ghearele morții?
De cîte ori v-ați simțit arestați la domiciliu și supuși bunului plac al mafioților?
(Se înțelege că nu vorbesc despre amărîții care au plecat la căpșuni sau la menaj umilitor, goniți de către camarila lui Băsescu, ce a cucerit țara! Suntem sub ocupație numai și numai din vina voastră!)

Ei bine, voi, vînzătorilor care ne-ați hotărît soarta de aci încolo, nestingheriți de faptul că vom pica sub cizma dictatorului, SĂ NU MAI AUD DE VOI ÎN VECI! 5 milioane de români nu mai vor asta, vă asigur. Ați pierdut considerația acestor 5 milioane, umilite de către voi și, desigur, purtați o gravă responsabilitate pentru gestul pe care l-ați făcut.
Ne-ați "ciuruit"!
Anatema sic!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-07 21:40:39
         
 
  Ei da, asta e o explicație! Dumnezeu de America - adorat al mormonilor, baftiștilor, quakerilor sau, pur și simplu, al unor emigranți, "fugiți" peste gard, pe alte meleaguri, cu sarcini precise de partid și stat?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-07 14:40:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE