FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
diagnoza nadragilor
Text postat de Dumitru Cioaca
"Dupa 8 luni de munca la diferite campanii pentru candidati diferiti, un Prostanac da cu piciorul la o sansa istorica.
Asta este..."
(Ecsintescu Virtual)

mi s-au plans nadragi-ti rosi:
-asta-n veci nu ne va drege
fiindca mereu isi alege
doar catindati pagubosi.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  notre respesct

credeti-ma ca sunt in alt film, ei guvernantii.

Toti se viseaza napoleon

:))
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-07 03:30:29
         
 
  Draga Ecsi
Gafa lui Geoana nu consta in faptul ca a mers la Vantu fiindca sunt convins ca nu a mers de placere ci iompins de o anumita nevoie. Nimeni nu merge sa-si lase capitalul politic la o casa toleranta pana nu e absolut necesar. Greseal lui este ca s-a lasat prins si in politica se spune ca poti sa calci toate cele zece porunci atat timp cat ai grije sa nu o incalci pe a unsprezecea:
sa nu te lasi prins!
In alta ordine de idei, parerea mea este ca indiferent cine devine presedinte situatia Romaniei va ramane in continuare grea in conjunctura economica mondiala actuala.
p.s.
ma bucur nespus ca ai ramas cu acelasi sanatos simt alumorului
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-07 03:20:08
         
 
  hi hi

mentionez ca ei m-au ales pe mine si pe noi. :)

am castigat bucurestiul de trei ori, se stie ca cei mai multi utilizatori net sunt aici.

Nimeni nu l-a pus pe Geoana sa mearga in vizita la Vantu. Am si scris si publicat urmatorul text dupa confruntare:

" Cand Ion Iliescu l-a facut prostanac pe Mircea Geoana s-a spus de catre psd-isti ca Ion Iliescu este invidios pe maitanarul sau preopinent. Mai mult, Bunicuta a fost citata si de tabara adversa a social-democratilor. Mica rautate a lui Iliescu a intrat in folclor cu forta unei anateme. Degeaba a dat-o la intors Ion Iliescu, cum ca Mircea are disponibilitatea sa invete, ca are fond bun si ca ii preda stafeta. Degeaba Mihaela Geoana a declarat unui cotidian central ca Mircea nu e Prostanac. Folclorul nu iarta. Mircea Geoana a intrat in folclor drept “Prostanacul”.

Aceste alegeri au fost o sansa pentru Mircea Geoana. Catalizarea tuturor fortelor politice impotriva lui Traian Basescu, considerat pe buna dreptate dusmanul sistemului democratic si cel mai grobian presedinte pe care l-a avut Romania de la Carol al II-lea incoace, si coalizarea presei impotriva aceluiasi Traian Basescu pentru ca de la Vadim Tudor si alegerile din 2000 nu se mai intamplase o asemenea sansa istorica ca un personaj politic considerat outsider sa poata castiga cea mai inalta functie in stat.

Similitudinea dintre aceasta campanie a anilor 2009 si cea din anii 2000 era perfecta daca si acum, la fel ca si atunci, nu exista o confruntare directa dintre cei doi combatanti. Acum intelegem de ce Geoana a fugit de confruntari ca dracu’ de tamaie. Pentru ca aceasta confruntare a devenit si va deveni extrem de importanta pentru Mircea Geoana.

Totul a decurs conform planului. Prima parte a aratat un Basescu obosit, care tot uzita aceleasi teme prafuite: Vanghelie, Hrebenciuc, Voiculescu, Vantu.
De partea cealalta Geoana era viu, incisiv, spontan. Se descurca bine. Ultimul minut inainte de pauza. Lovitura de gratie: “Traian Basescu: La confruntarea trecuta v-am intrebat unde erati cand va cautam. Ati spus ca nu ati fost la domnul Vantu. La cateva zile, dl Vantu a iesit pe televiziunea proprie si a spus ca v-a chemat in Delta. Astept scuze catre romani ca ati mintit.
Mircea Geoana: Nici mie nu imi mai place. Am avut aseara o intalnire cu domnul Vantu, asa cum ati avut si dumneavoastra in anii in care erati apropiati. M-a sunat dupa ce intr-un interviu am spus ca este malefic si turbulent si am avut o discutie despre ceea ce reprezinta o relatie corecta.”

Zbang! Mircea Geoana si-a transformat porecla de prostanac in renume. Si-a batut cuiul in propriu cosciug. Dupa lansari si relansari, dupa sute de mitinguri si zeci de mii de psd-isti mobilizati, dupa ce condeie extraordinare ca Victor Ciutacu, Andrei Badin, Cristian Sutu si alti ziaristi l-au mangaiat numai si numai pentru a scapa tara de tiran, dupa ce Crin Antonescu si-a calcat pe suflet si a facut alianta din exact acelasi motiv, ei bine, Mircea Geoana s-a dus la Vantu in miez de noapte cu 3 zile inainte de alegeri spulberand un vis care capata contur. Visul de a salva democratia de un presedinte cu veleitati de Idi Amin. Multdorita pauza publicitara l-a salvat pe Geoana de muscatura letala a tiranului.

Dezbatarea a continuat. Nici nu conteaza ce s-a mai spus. Ramane vocea lui Mircea Geoana surprinsa de microfoane dupa incheierea dezastrului : "am intors in partea a doua, a fost foarte bine". O recunoastere sincera a unuia care isi merita porecla.

Seara continua. Antonescu a catalogat intalnirea lui Geoana cu Mogulul ca fiind o gafa in contextul alegerilor. Sorin Ovidiu Vantu a declarat ca este prieten la catarama cu Geoana de 4 ani, ingropandu-l pe vizitatorul nocturn pana la gat. Ce dracu mai este de spus?!

Ion Iliescu a stiut ce spune. Mircea Geoana este un prostanac. Daca pana in aceasta seara el era intrat in folclor, de astazi el este intrat in istorie.

Si cu toate astea, il voi vota pe Geoana. Pentru mine democratia este mai importanta decat o vizita tembela la un mogul care isi doreste sa cumpere cu bani ceea ce oamenii nu pot cumpara niciodata: dragostea, simpatia si recunoasterea semenilor sai."

Notre respect!
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-07 02:50:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE