FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dincolo de Europeea
Text postat de Emanuel Cristescu
Am primit:

"Domnule profesor,
se-mplinesc [...] ani de când singura activitate exceptand profesia, este site-ul pe care-l patronati. Daca am reusit sa apar in cateva volume [...] spun asta fara modestie, intrucat daca am inregistrat un progres (lexical, semantic, artistic etc.) el se datoreaza exclusiv Europeei. Am încercat sa invat de la fiecare autor, din fiecare text, am acceptat sugestii și am suportat unele comentarii tendentioase, pentru ca si acelea aveau la baza elemente intru evolutia mea.
Domnule profesor, fereastra site-ului este deschisa zilnic pe monitor, eu petrec dimineata […] ore si seara (impropriu spus), uneori [….] ore, lecturand texte, lasand sau nu semne, comentarii, în funcție de situatie. Mă uit amuzat in urma si-mi vad scrierile copilaresti din debutul meu aici, imi place unde am ajuns (iar fara modestie) si sunt convins ca peste alti doi ani, imi vor starni un zambet textele pe care acum le consider "divine". Totul se va repeta, nu cred in desavarsire, dar stiu un lucru: mai mult sau mai putin, in fiecare zi, nu voi fi cel de ieri.
Va multumesc si imi doresc sa aveti puterea de-a intretine material si spiritual viata site-ului.

Cu respect,
[….]"


Și nu este singurul mesaj de acest fel. Prezint scuze corespondentului meu pentru nedelicatețea de a face public acest mesaj personal fără a-i cere încuviințarea (am înlocuit totuși datele personale prin [….]) însă am vrut să-i fac și lui o surpriză.

Poate nu l-aș fi publicat însă detractorii Europeii pot constata că pe lângă toate relele din lume pe care le produc eu și gogorița de speriat copii mai există și alte fațete ale cristalului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bine le mai ticluiți!

Gogorița rămîne, ați uitat să introduceți în text ecoliteratura.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-09-25 00:07:31
         
 
  Atunci este firesc.
Sper ca Europeea să rămână ecoliterară, vie și primitoare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-24 23:31:04
         
 
  Imaginati-va si dumneavoastra.
Bine-nteles ca si de bine si de rau.
Dar era mai bine sa fi fost numai de bine.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-24 23:27:00
         
 
  "Cum pot unii sa scrie asa ceva !?"

Adică de bine ori de rău?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-24 23:24:17
         
 
  Domnule profesor,
Si eu i-am indemnat pe multi romani de aici, din Canada, doritori in a citi o poezie sau proza romaneasca, sa vina pe Europeea unde pot gasi asa ceva. Nu va spun ca de la o vreme, multi sunt uimiti nu numai de poeziile sau textele postate dar mai ales de comentariile din subsolul acestora exclamand :
Cum pot unii sa scrie asa ceva !?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-24 23:22:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE