FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ca să moară mama lor!
Text postat de latunski criticul
Messire!
(așa se scrie, așa se citește, musiu se pronunță)
Aportul domniei voastre pe acest sait este remarcabil, cum cramele de unde vă trageți numele. Probabiliștii, neduși pe la cîrciumi, pe la bibliotecile sătești și pe Muntele Mic, cred că e vorba de Muntele Mare, ei citesc romane polițiste și mor de invidie cînd Rodica Ojog Brașoveanu scrie la fel de bine.
Un atac e un atac. Două atacuri fac cît un viol.. Adică: „O dată-i ca nici o dată, abia de două ori se pune-o dat㔠– cum spune și Alui Nechază . Ăsta, Alui Nechează, avea un mod original de a se insinua în diminețile pline de soare și de candoare ale vecinilor săi. Trecea prin cut (cutul este o subdiviziune a satului, a nu se înțelege că e vorba de sait ori, doamne feri și apără, de tăierea pe englezește - așa cum se scrie așa se pronunță), îl vedea pe Ion al Sfîrcului cum urina lîngă gardu-i proprietate personală și îi întindea mîna cu maximum respect: „Hai noroc, Ioane, bună dimineța să-ți fie!”. Ion îi strîngea mîna lui Nechează care asta aștepta: „Bine, măi Ioane, tu te piși pe gard și apoi dai mîna cu mine?”. Ion al Sfîrcului își privea mîna muncită și nu pricepea nimică. Să admitem că era lipsit de simțul umorului.
În același timp, stahanoviștii de la Cluj care nu reușesc să prindă iapa Fefeleagăi din motive de streche ascultă irmoasele legiuitoarei zămislite la Rm. Vîlcea, cam pe unde nu avea cum să se ițească acel cod al lui Calimah: „Velcare și velcine va îndrăzni a se năpusti asupra tinerelor fete cu ștrumenegul învărtoșat, spre a le zubzî pre dinainte ori pre dinapoi, pedepsit fi-va de lege prin tăierea*....puncte, puncte (Condica țivilă a Moldovei, 1817)
Cu drag, vă iubesc! Notre respect- vorba lui Exi.
„Iubirea e un lucru mare
Ce leagă două inimi tare!”. Nu știu cine a zis, sorry. N-am soră! A murit !

*- (continuare) – scîrbavnicului mădular
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE