FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Despre...
Text postat de latunski criticul
Despre Mariana a fulgerului (sau despre fulgerul Marianei)

Vine o vreme cînd ți se face lehamite de cei care își închid caseta comentariilor. Aveam oarece vorbe de bine despre firimiturile dintre ferestre. Și mie mi-au lovit hulubii cu ciocul în geamul de spital. Ba m-au lătrat și cîinii prin vecini, murind apoi călcați de oarece mașini. „O mie de vorbe-un ban „nu face” „ –zise prietenul meu, Ioan al Sfîrcului, în vreme ce eu îl ascultam siderat.
Fie ca duhurile din alt timp să urce pînă la „expresia viziunilor tale”. Prima parte a ...a ce ai scris... poate fi remarcabilă dacă e exploatată, acum rîde ca un copil în timp ce tu scrii...

Intervenția mea se explică prin faptul că am dormit pe etape. Nimic personal, fiind vorba despre mine, evident.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "apoi revin-o asupra obsesiilor tale"
Revin. O, revin să mă întreb cine oare pregătește criticii? N-am spus niciodată că textele mele postate au formă finală și nici că vor fi perfecte în timp. Lucrez însă continuu la ele.
 
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2009-09-17 07:48:49
         
 
  (nu vreau stele, nici batjocură) - apud Mariana...
-stelele le-ai primit, contabilizează-le, batjocură nu face nimeni, dar tu ești mulțumită de ce ai scris? Mai trăiește puțin, apoi revin-o asupra obsesiilor tale, dacă și atunci le zici Poezie eu îmi cumpăr un kil de halva...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-16 14:05:47
         
 
  Hai gaspadin kritikos, las-o pe Mariana, ea e hermetică...sunt destule ferestre fără ivăr și uși vraiște
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-13 12:56:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE