FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Impactul
Text postat de Ana Sofian
Șed blând. Sunt un câine la ușa stăpânului.L-am iubit dintotdeauna, încă de când mă primise în casa lui, așa, flămând și murdar cum eram. N-a fost nevoit să m㠓dreseze”, pentru că sunt destul de docil. Latru scurt și doar la nevoie, nu-mi arog drepturi prin ograda vecinilor și învăț lucrurile din mers.
Bunăoară la cotețe se repezise un vulpoi din pădurea apropiată. Doamne nu-mi puteam închipui că în hățișul cela verde odihnesc asemenea arătări: elegante, cu blană strașnic de fină, în stare să calce în vârful picioarelor numai să prindă vreun cocoșel sau vreo găinușă în poiată. Un lătrat și jupânul a luat-o la sănătoasa. Bietele înaripate scăpaseră de jumuleală, dar nu și de repetarea unei intenții pe care roșcatul de vulpoi și-o pusese de multă vreme în gând. Dac-ați ști de câte ori am ținut piept dihăniilor de la deal! Nu-i cunoașteți? Deseori se apropie de stână și urlă; ochii le lucesc în întuneric și doar făcliile aprinse de stăpân mă ajută să-i alung. Am hotărât ca, într-o zi, să încerc să mă apropii de ei, doar facem parte cam din același neam și vorbim aceeași limbă; poate doar felul în care lătrăm/urlăm ne mai diferențiază. Să fie de vină doar pădurea ori “jungla” în care trăim?! Habar n-am.
E noapte. Pragul casei mi-e loc de odihnă. Veghez și nu uit niciodată să rămân credincios, chiar dacă mulți spun:,,Jigăritule, ești doar un câine!”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE