FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea vie
Text postat de Emanuel Cristescu
Europeea poate fi, textual vorbind, critică, autocritică, acidă, cinică, nedreaptă, uneori chiar grosolană, alteori sinceră, blândă, prietenoasă, îngăduitoare și multe altele. Simultan ori pe rând. Scrisul, ca expresie a percepțiilor și trăirilor individuale, împărtășibile ori nu, își are propria autonomie și propriul curaj existențial. Ca activ tangibil, poartă cu sine intangibilitatea viziunii cu varii disponibilități axiologice. Talentul și/sau munca determină în ultimă instanță nivelul valoric, atât cât va fi fiind, al fiecărui text, înțelegând prin valoare, un concept dinamic și perisabil ori dimpotrivă, diacronic, revalorizabil.

Scrisul are multiple motivații. Acestea, în principal, țin de natura eului auctorial scrisul reprezentând un fel de tranzitivare prin intermediul căreia se transferă viziunile, spaimele, angoasele ori, în multe cazuri, simplu spus, trăirile individuale, din planul lăuntric în plan public. O asumare semnificantă ca un fel de decoropralizare conceptual individuală-cuvântul gând- și corporalizare a eului în text – cuvântul scris și publicat. Rareori, și de regulă din considerente critice, lectorul este interesat de motivațiile scrisului. Cititorul acest „deus valoricus” în cele mai multe cazuri este interesat de text și de reverberațiile ori rezonanța textului cu, i-aș putea spune, „sinele lectorial”.Care are sau nu gust, capacitate de analiză și sinteză, propria axiologie și, în ultimă instanță, bucuria și plăcerea de a citi.

Așa cum autorul, scriind, se descrie, mai mult ori mai puțin conștient, și lectorul, citind, se descrie recunoscându-se în text și reverberând ori rezonând cu acesta. Astfel textul poate fi valorizat ori revalorizat, în plan existențial, având de-a face cu un fel de „rescriere” adică oferindu-i-se o nou㠄potențialitate” care poate ajunge până la o nouă viziune textual-axiologică.

Europeea este ori poate fi altruistă, afirmativistă, negativistă, dreaptă ori nedreaptă și multe altele. Într-un cuvânt, vie!

PS. Departe de a fi o capodoperă textul „Dans” al autoarei Ana Sofian este cu mult mai departe de a fi un text slab. Controversele o dovedesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Andrei Florian,
Nu alunecați vă rog în derizoriu,utilizînd astfel de sintagme, comentariul meu nu a fost un "linșaj", a fost doar o opinie critică tranșantă (puteți indica acolo, la text eventual, ce expresii care-mi aparțin au călcat persoana sensibilă și discretă în picioare); de altfel Ana a fost călduros primită de europeici, mărturie stau comentariile laudative, punctele și stelele
Nu are rost să continui o polemică cu dumneavoastră, din moment ce este evident că sunteți extrem de subiectiv și aveți reacții exagerate doar pentru că întîmplător am avut la un text aceeași opinie cu copilul teribil al Nevropeii; așadar adresați-vă nemulțumirile persoanei în cauză, eu sunt sătul de conflicte gratuite(și chiar suntem de aceiași parte a trupei europeice, cel puțin din pdv estetic)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-03 11:22:49
         
 
  Nu, domnule Rechesan, suficient as fi fost daca as fi spus ca respectivul comentariu este o tampenie prin adresare, o tampenie prin abordarea vadit ostentativa fata de o colega, fata de o doamna, pana la urma. Regretul despre care vorbiti ma cuprinde si pe mine, dar acest fapt nu ma impiedica sa va impartasesc opiniile atunci cand ele sunt elegant si colegial exprimate. De altfel, de foarte multe ori m-am abtinut sa va atrag atentia supra modului in care comentati pentru ca in mare masura eram in acord cu privire la valoarea literara a textelor respective, si doar formularea comentariilor lasau de dorit. Aceasta retinere nu o am numai fata de comentariile dumneavoastra, si doar foarte rar ma decid sa intervin, pentru ca nu este prima oara cand fac acest gest. In cazul Anei Sofian a fost un linsaj. Din intamplare, am mai citit-o pe Ana pe Bocancul Literar si nu scrie rau, iar, ca si prezenta virtuala este de o decenta eleganta, o colega a carei prezenta este una discreta si placuta.
Nu poti calca o persoana in picioare, sau sa asisti la asa ceva, doar pentru ca nu ti-a placut textul sau. E aberant, nu are nicio noima, e gratuit.
Observ ca "de aceiași parte a salonului oftalmologic ", cu acelasi mod de abordare, cel care v-a stat alaturi la textul Anei Sofian a mai atacat o colega de-a noatra, pe Loredana. Nici mie nu-mi place poema Loredanei, dar sa sterg cu ea pe jos si sa o calc in picioare pentru ca nu imi place cum scrie nu o voi face niciodata. Cu siguranta, salonul nu este un salon oftalmologic.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-09-03 10:00:39
         
 
  D-le Florian,
Suficiența cu care vă adresați mă conduc la două răspunsuri:
1. În presupunerile pe care le faceți la adresa mea sunteți foarte departe de subiect
2. Comentariul la textul la care faceți aluzie și la care ați avut un alt punct de vedere este acolo, se poate dezvolta și argumenta obiectivitatea, opiniile și argumentele critice, ironia prezentă sau nu
Închei cu un sincer regret, pentru că aveam iluzia că suntem de aceiași parte a salonului oftalmologic
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-02 22:58:56
         
 
  Domnule Rechesan, mai usor cu talentul pe scari. Daca va considerati un autor talentat, adica autorizat sa emita verdicte, ceea ce de multe ori este doar expresia unei autosuficiente, nu incercati sa pozati intr-un sanitar al site-ului. Aciditatea comentariilor dumneavoastra este mai degraba expresia unui exhibitionism al caracterului, si creaza o senzatie vecina cu ridicolul. Sa presupunem, in mod ipotetic, ca as intra sub unul dintre textele dumneavoastra, si, dupa ce l-as demonta bucata cu bucata, as inchide comentariul cu o fraza de genul "E o tampenie de text". Daca dupa comentariul meu ar comenta si ecsintescu de genul: "zexe ai raison", orice user care si-ar fi dorit sa comenteze textul in mod colegial si-ar infrana pornirea fireasca cu lehamitea de a deschide o polemica nesfarsita si neproductiva. O ironie fina ar fi fost suficienta.
Credeti-ma pe cuvant ca se poate comenta si altfel. Decapitarea aceasta, facuta de dragul expozitiei de muschi virtuali, nu va aduce niciun aport de virilitate, de talent, de imagine, etc. Site-ul este un site de amatori, iar chiorul este imparat in lumea orbilor. Un comentariu critic nu trebuie sa contina exprimari contondente la adresa demnitatii persoanei, indiferent cat de talentat va credeti, sau de pozitia preferentiala in care va gasiti in raport cu ceilalti useri.
Domnul Cristescu este o persoana care nu conteaza foarte mult in economia acestui site. Va rog sa ma scuzati domnule Cristescu, dar eu asa vad lucrurile. De cele mai multe ori, atacurile la adresa Dlui Cristescu nu au decat o logica falsa. O logica dupa care atacatorul considera ca daca se ia de rever cu autoritatea numarul unu a site-ului, se pozitioneaza cel putin pe aceeasi treapta cu dansul. Poti critica pozitiile pe care le ia domnul Cristescu sau le poti aproba, dar nu poti ataca persoana Cristescu. Din acest motiv consider ca multe din epitetele cu care sunt insotite aceste atacuri sunt in aceeasi masura si lovituri nedemne la adresa demnitatii domniei sale. Faptul ca le tolereaza este si cauza majora a jihadului declansat pe Europeea, iar atacatorii considera ca daca se trag de sireturi cu administratorul o pot face cu orice user ordinar. Nimic mai fals, nimic mai neproductiv.
In alta ordine de idei, site-ul este pustiu fara multi dintre cei care au renuntat sa mai posteze din diferite motive.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-09-02 20:18:50
         
 
  Domnule Atanasiu, faceati aluzie?? Va rog sa ma scuzati, nu intelesesem. Eu credeam ca ati ridicat o problema de principiu, de care ne lovim cu totii in cariera, si incercam sa va linistesc. "Demisie vexata"? Nu fiti asa de incruntat! Era doar o mana intinsa unui prieten mai destept, Profesorul, de catre un biet aspirant la titlul de parinte. "Represalii"? Ce urat suna!! Peste dumneavoastra nu se mai afla nimic decat oceanul de iubire sau de ura fata de prunc fiindca procesul de descentralizare din invatamant se apropie de sfarsit. Ministerul, inspectoratul, Uniunea X, Uniunea Y, au devenit vorbe, vorbe. paroles, paroles adica. Hai, fiti mai intelegator si iubiti mai mult! Nu va mai pierdeti in aluzii rautacioase. Vine iarna si prin geamul ala crapat pot intra zmeii. Sa ne fure copiii.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-09-02 20:10:16
         
 
  "personal, salut astfel de caractere!"

Felicitări! Mie mi s-a părut totdeauna expresia unei demisii vexate, gata să treacă la represalii.

(Nu vă ascund că asta simt și în cazul la care fac aluzie doar.)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-09-02 19:53:49
         
 
  "domnule profesor, educati-l, ca eu il omor"

Domnule Atanasiu, mie replica mi se pare geniala. Am avut si eu prilejul sa ma lovesc de astfel de marturisiri in cariera mea si i-am reconsiderat pe parintii care le-au dat glas (inainte, mi se pareau palizi, fara vlaga). Conteaza, fireste, accentul (pus pe primele, pe ultimele cuvinte), privirea, gestica mainilor parintelui respectiv, a dumneavoastra, conteaza unde a fost crapat geamul, si unde va aflati dumneavoastra si taticul in momentul destainuirii. Insa daca trecem peste amanunte, putem trage cateva concluzii: parintele are umor, isi recunoaste odrasla ca fiind sange din sangele lui, intelege faptul ca profesorul are datoria morala si cetateneasca de a asigura unilateral (in lipsa suportului celeilalte parti) educatia celui mic oferindu-i, deci, partea leului, si, nu in ultimul rand, are o minunata calitate: modestia. Va lasa pe dumneavoastra sa decideti: va iubiti elevul, ori ba? Daca da, salvati-l! Daca nu, ca tot suntem in tema, predati echipamentul! El nu a putut. Si punct.

personal, salut astfel de caractere!

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-09-02 19:37:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "de ce nu mai postează "haita"?"

Îmi displace total termenul taxonomic "haita".

Sunt un om, cred eu, deschis și tolerant însă am și îmi asum păcatul vanității: aici intră cine vrea și rămâne cine poate. Europeea se va închide dar nu va ruga pe NIMENI NICIODATĂ să publice aici. Însă va invita iubitori de literatură și va respecta și promova toate valorile care publica aici. Dezinteresat.

Răspuns: grevă, boicot ori incompatibilitate estetic-ideologică.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-02 19:16:59
         
 
  "Am vrut să văd dacă trebuie să închid site-ul sau nu."

Mulți părinți au această atitudine managerială față de odrasla lor și o exprimă chiar așa: eu te-am făcut, eu te omor. Într-o formulă mai personalizată, un tată foarte supărat că l-am chemat să plătească un geam spart de fiul năbădăios mi-a reproșat amenințător, cu damf de spirtoase în glas: domnule profesor, educați-l, că eu îl omor!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-09-02 19:10:07
         
 
  Domnule Cristescu,
Dacă aș fi fost proprietarul europeei aș fi pledat în același mod!Sau poate nu... Din fericire pentru mine nu sunt și limitez controversa pe care o avem la o imagine simplă: iubirea pentru europeea trece prin stomac, dar meniul ce se prepară în ultima vreme e hipocaloric!
Totuși (nu-mi răspundeți, e doar un retorism facil)de ce nu mai postează "haita"?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-02 19:07:35
         
 
  "Pe care îl..." se va citi "Pe care îl doresc..."  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-02 18:58:04
         
 
  Domnule Rechesan,

Mai intai destupefiati-va. Am raspuns detaliat intrebarilor domniei voastre inclusiv acuzelor "mimați entuziasmul" etc. Au relevanță statisticile întrucât ați afirmat negru pe bleu "că activitatea pe sit stagnează" Statisticile dovedesc, iată, contrariul. Este adevărat statisticile nu pot demonstra calitatea însă la aspectul calitate v-am extras câteva texte, dintre care unul chiar vă aparține.

Pentru că ați adus în discuție și alte probleme, unele generale, nu le mai reiau, am găsit de cuviință să răspund tuturor și să fac trimitere și la alte aspecte. Fără să vă acuz în vreun fel. A fost dacă doriți exprimarea unui punct de vedere cu trimitere și la alte comportamente de pe site.

Așadar puteți comenta în continuare. Sper să înțelegeți că un punct de vedere favorabil unui text față de care aveți un punct de vedere nefavorabil nu este un motiv de a nu mai face comentarii pertinente, etc. etc.

Pledoaria mea pentru toleranță ca de altfel tot comentariul se adresa și altora. Îmi asum eroarea de a nu fi scris "Domnului Gheorghe Recheșan, și nu numai" Fac acum cuvenita rectificare.

PS
La îndemnul explicit de boicotare a site-ului nu am reacționat, o vreme, în niciun fel. Am vrut să văd dacă trebuie să închid site-ul sau nu. Evoluțiile de pe site au demonstrat că nu trebuie. Cu această ocazie și profitând de interpelarea domniei voastre am sugerat și cum văd eu comportamentul pe site. Pe care îl viu, activ, inteligent, ferm dar prietenos. Valorile se stratifică și nu sunt incompatibile cu textele unor useri aflați, poate, la început de drum ori în stadiul bunelor intenții sau al aspirațiilor. Comportamentul brutal, sentințele fără apel și altele de acest gen au făcut ca mulți membri să plece de pe ste. Iar imputarea gestului a fost pusă în seama mea!
Astăzi a fost prima zi când am luat atitudine în favoarea site-ului. Cu o conotație adresată tuturor acelora care iubesc Europeea să sprijine gestul meu.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-02 18:53:33
         
 
  D-le Corbu
Sunt de-a dreptul stupefiat:intervenția mea o considerați ca rezultînd dintr-o atitudine intolerantă?Au vreo relevanță statisticile pe care le afișați? E raitingul de trafik ranking un criteriu valoric al textelor? Sugerați că am intrat cu "buldozerul și bocancii" în Dansul Anei Sofian?
Vă promit în schimbul efortului dumneavoastră de a lectura aceste întrebări retorice să nu mai fac niciun comentariu pertinent asupra textelor postate; mă voi mărgini în a socializa călduț:mi-a plăcut, e sensibil, bravo, stea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-02 14:50:34
         
 
 
"http://www.trafic.ro/top/stiri-massmedia/#interval=W&results=15&extended=yes&sorter=ABS_VISITORS&dir=yui-dt-desc&date=&startIndex=795&selected=europeearo"

Site-ul în comă, conectat la aparate. Dar megafonul emite în draci. Și Terry a dezlănțuit pasiuni continentale, dar cînd n-au mai fost bani a fost deconectată.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-09-02 12:20:39
         
 
  Puteți verifica veridicitatea afirmațiilor mele cu privire la activitatea de pe site accesând link-ul: http://www.trafic.ro/top/stiri-massmedia/#interval=W&results=15&extended=yes&sorter=ABS_VISITORS&dir=yui-dt-desc&date=&startIndex=795&selected=europeearo

și apoi, intrând pe "i" informații puteți vedea și alte date statistice.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-02 10:57:14
         
 
  Domnului Gheorghe Recheșan,

”Oricît ați încerca să mimați entuziasmul”,

Nu „mimez” nici un entuziasm. Ca inițiator și administrator al acestui site am obligația să mențin site-ul în funcțiune conform rolului și misiunii sale asumate atâta timp cât există interes din partea userilor.


„este evident că activitatea pe sit stagnează și valoarea textelor postate și a autorilor consacrați (inclusiv aici)este în scădere.”

Nu este deloc evident. Atât timp cât vor fi texte ca acestea

„copii de bogdaproste”
„detalii”
„RAPORT FINAL”
„Solitar”, cu excepția „a sângelui”
„Ipostaze”

și citez doar din prima pagină, nu puteți face demonstrația scăderii valorii textelor.
Dacă faceți o analiză statistică o să observați chiar o creștere a activității de pe site. Numai în ultimile zile în clasamentul trafik ranking a trecut de pe locul 817 pe locul 805 și trendul pare a fi crrescător. Și asta în condițiile în care cu obstinație nu am întreprins aici nicio acțiune care să contracareze chemarea la grevă ori boicotarea vădită pe care unii membri le-au promovat. Am vrut să am o diagnosticare reală și, din fericire, am constatat o revenire a multor useri. Revenire pe care o puteți constata și domnia voastră înșivă.

Acum pot să fac apel la membrii activi să-i anunțe și pe ceilalți care nu au mai activat ca urmare a escaladării certurilor de pe site din ultima perioadă, că situația s-a normalizat. Cu privire la certuri pe site , atenționez pe toată lumea, că nu le voi mai tolera.

„În orice ecosistem sănătos, prezența prădătorilor menține, prin selecție naturală fondul genetic nealterat și implicit biodiversitatea.”

În sistemele de tip axiologic „prădătorii” trebuie să mizeze mai mult pe IQ și mai puțin, recomandabil, deloc, pe „forț㔠în impunerea ori promovarea valorilor sau modelelor.

”Absența multhulitei "haite"(între rîndurile căreia am avut și eu onoarea să fiu prezent)își pune amprenta asupra echilibrului de aici!Am observat în ultimele săptămîni, lipsa criticilor atitudinilor critice, exces de amabilități reciproce, formalism și în general o lîncezeală malignă!”

Nu pledez pentru lâncezeală, textele mele o pot dovedi, însă nici pentru stări conflictuale eterne. (și acelea în cele mai multe cazuri extraliterare) Susțin polemica civilizată, tăioasă însă cu ștaif. Iar, pe site nu este deloc lâncezeală. Și, sper starea de ușoară expectativă în care unii membri se vor fi situat să înceteze. Și mai sper că în domeniul valorilor textuale se poate opera cu anumită delicatețe nu cu buldozerul ori bocancii. Dacă un text nu place cuiva, dacă un user nu se ridică la nivelul așteptărilor, ei bine nici textul nu trebuie anentizat nici autorul nu trebuie exterminat. Este suficientă exprimarea civilizată, chiar tranșantă a unui punct de vedere și atât.

„Acest fapt ar îngrijora pe orice lider al unui cenaclu, iar reacțiile unor membri oricît ar fi de umorale mi se par justificate!De aceea așteptăm soluții nu texte triumfaliste”

V-am spus mai sus existența unor texte valoroase și creșterea numărului userilor activi, nu mă îngrijorează. Dimpotrivă îmi dau speranțe. Chiar dacă în corul casandrelor se cântă poate, pe mai multe voci.


”PS Textul "Dansul" în pofida pseudocontroverselor (pentru că în subsol există doar aprecieri facile și 2 poziții tranșante)este departe de a fi un text viabil și acest fapt demonstrează chiar anemia la care mă refer anterior”

Cum am mai spus-o textul „Dans” al nou venitei Ana Sofian nu este un text capodoperă însă este departe de a fi un text neviabil. Ba, pentru anumite gusturi, ar putea fi considerat un text bun. Dacă realmente vă interesează subiectul putem face un exercițiu de lectură. Cu argumente și contrargumente.

Iau din intervenția domniei voastre preocuparea sinceră pentru „soarta” site-ului și vă aștept în continuare cu texte valoroase și cu mai puțină încrâncenare.

PS. Știți că există o zi internațională a toleranței? Toleranța este și trebuie să devină un adevărat modus vivendi al fiecăruia dintre noi. Cu necesarul respect reciproc al opiniilor. De exemplu înțeleg că domnia voastră militați pentru contraria contraribus curantur în timp ce eu optez pentru similia similibus curantur. Și mai cred că putem coexista pe „arătura” bleu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-02 10:11:24
         
 
  Domnule Cristescu,
Oricît ați încerca să mimați entuziasmul,este evident că activitatea pe sit stagnează și valoarea textelor postate și a autorilor consacrați (inclusiv aici)este în scădere.În orice ecosistem sănătos, prezența prădătorilor menține, prin selecție naturală fondul genetic nealterat și implicit biodiversitatea.
Absența multhulitei "haite"(între rîndurile căreia am avut și eu onoarea să fiu prezent)își pune amprenta asupra echilibrului de aici!Am observat în ultimele săptămîni, lipsa criticilor atitudinilor critice, exces de amabilități reciproce, formalism și în general o lîncezeală malignă!
Acest fapt ar îngrijora pe orice lider al unui cenaclu, iar reacțiile unor membri oricît ar fi de umorale mi se par justificate!De aceea așteptăm soluții nu texte triumfaliste
PS Textul "Dansul" în pofida pseudocontroverselor (pentru că în subsol există doar aprecieri facile și 2 poziții tranșante)este departe de a fi un text viabil și acest fapt demonstrează chiar anemia la care mă refer anterior
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-02 08:52:46
         
 
  Nu, nu m-am culcat.
Inseamna ca eul auctorial, mai sus anuntat si clamat, este propagandistic reflectat si tarat in NUE FOLGE DER VORLESUNGEN ZUR EINFUHRUNG IN DIE PSYCHOANALYZE...

recunosc, am cautat cartea in biblioteca mea frivola ,de aici, de la Bucuresti.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 01:31:36
         
 
  Nu, nu m-am culcat.
Inseamna ca eul auctorial, mai sus anuntat si clamat, este propagandistic reflectat si tarat in NUE FOLGE DER VORLESUNGEN ZUR EINFUHRUNG IN DIE PSYCHOANALYZE...

recunosc, am cautat cartea in biblioteca mea frivola ,de aici, de la Bucuresti.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 01:29:22
         
 
  În fine! Comentariile sînt moarte dar Europeea este vie! La fel ca în bancul ăla cu omul mort.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 01:27:58
         
 
  Ce dracu! Chiar te-ai culcat?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 01:20:24
         
 
  Sînt născut în 1936 din imaginația lui Mihail Bulgakov. Asta însemnează că sînt bătrîn?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 01:19:24
         
 
  Haisă polemizăm,Traiane! Ești disponibil?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 01:16:09
         
 
  Lolita. Pciu! Kvod eta exprimare_  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 01:14:12
         
 
  Stiam ca nu. Am incercat marea cu degetul. Notre respect. Cand spun batran, nu m-am referit la varsta fiziologica. Aia e cea inselatoare. Si, crede-ma esti extrem de tanar. Probabil niu ca Lolita. Sau, cine stie.
Pciu!
Mult noroc!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 01:08:16
         
 
  Traian, noi ne cunoaștem. Și eu sînt bătrîn. Față de tine. Față de Maica Tereza sînt tînăr. După o sută de ani n-o să se observe diferența. Chiar crezi că mă poți prinde cu asemenea probleme minore ? Ha?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 01:04:44
         
 
  Alege o tema:)

am sa sar la creasta pintenog.

Mi-e dor de batran! Ce-o face el, saracul, alungat si singur si bolnav.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 00:47:38
         
 
  "Ecsintescu" .Așa se scrie? n-am vrut să greșesc. Dar, pișcotarii sînt de două feluri: literari(inofensivi) și politici(pericuoși). Vrei să polemizăm? Atacă-mă! E plezirul meu. Oare cum spui? că sînt foarte beat...Dar cum dracu' te exprimi așa de convențional, că am uitat...a...notre respect ... pe umărul drept
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 00:44:46
         
 
  Știu Latunski; mi-a spus Nina!  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-09-02 00:41:56
         
 
  Cristi, polemica si pamfletul dau viata. Notre respect, Latunski.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 00:36:42
         
 
  Maestre Latunski, cu mare respect, sunt un supus admirator al dvs. Asta offtopic.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 00:35:35
         
 
  Asta dă viață acestui sait, Munteanule!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 00:35:17
         
 
  Maestre Latunschi,
Se scrie "Ecsintescu".
Domnul CTA si alt domn care a plecat spasit din fata genialului Ecsintescu Virtual, apropos, batrane prieten ramane ca-n seara aia, reprezinta exceptia gerontofila si metastazica a acestui site si confirma regula ilustrata de bunul nostru gazduitor, onor tineretii dumnealui, domnul Ion Corbu.
Textul "Dans" este un text foarte slab. Asta nu inseamna ca Ana trebuie sa tina cont de punctul de vedere al lui Ecsintescu. Important este sa-l contrazica taios, sa se lupte pentru textul ei. O asigur ca marea majoritatea dintre noi, europeeicii scriam prost la inceput. Unii au evoluat - domnul Cta, altii au involuat - ecsintescu Virtual. O asigur pe Ana de tot respectul meu. Scrie, si asta e tot ce conteaza.

P.S. Mi-e dor de batran!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-09-02 00:34:19
         
 
  Din păcate, obiectivitatea unor indivizi este umbrită de ranchiună.  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-09-02 00:30:32
         
 
  n-am nici o gară cu Manuel, cu Corbu și cu Elena Ștefan! Polemizăm?, eseistule...?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 00:28:02
         
 
  Chiar m-ai scîrbit! Și nici nu sînt Exintescu!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 00:25:05
         
 
  Să dea dracu' dacă eseurile pe care le scrii sînt înțelese de cineva. Poate hai -ku-kuiele pe care la postezi. Și să moară mama lui Frankfurt pe Oder dacă ești înțeles! Scrie, puiule, ceva pe românește, apoi mai discutăm!Aribba!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 00:22:44
         
 
  Iar intervernția matale este a unui orb călăuzit de un șchiop  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-09-02 00:14:41
         
 
  Venerabile, sînteți pe arătură. Textul de față este expresia căznită a unui ciung de a se aplauda singur.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-09-01 23:54:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE