FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Te iubesc, codița , un lucru atat de simplu
Text postat de ecsintescu virtual

Incepe simplu. E ca un gol in stomac. L-as putea confunda cu un atac de panica sau cu o premonitie rea care imi bantuie vintrele. Ma linistesc imediat. Sunt omideele. Vin iubirea mea. Si vin in fiecare zi, in fiecare ora, in fiecare minut.

Omideele sunt niste lucruri. Sunt tzeachiile si tziupiturile tale, rasfaaatz, rasfatzul meu cand nu-mi place mancarea de redzim, mangaierea bebeloicutzelor ( care sunt niste lucruri si ele, paishpe-tzinshpe, Baconski si macarale) , tzioco-tzioco care are pletutze sii coditze, caliontul tau neglu, ocusorul verde, patladzica cu coditza, cu coditzaa maaa.( asa ca un castravete, sau cum???) .

Tzioarca-maaaa, tzioarca-maaa, tu fata micaaa. Iubiroaico, Iubiroaico, bebe a meaaaaa.

Te iubesc, bebeloaico. Incepe simplu. E ca un fluture in stomac. Ca mai multi. E ca un atac de panica. Ca o premonitie rea - nu stiu ce m-as face fara tine. Si vin omideelee.

Omideele sunt niste lucruri simple.

Totul a inceput atat de simplu…

Am vrut sa te trezesc sa-ti spun. Am plans fericit, uitandu-ma la tine. M-am gandit, ma coditza, ca omideele trebuie sa zboare. Stiu ca n-o sa te superi. Toata lumea trebuie sa stie... totul e atat de simplu.







Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei Florian,

Nici dacă ai fi scris astăzi pentru prima oară aici nu s-ar justifica aprecierea globală conotativ pejorativă pe care ai făcut-o cu privire la valoarea site-ului Europeea.
Cu un pic de atenție ai fi constatat chiar în prima pagină câteva texte valoroase.
Sper ca reacția pe care ai avut-o să fi fost doar una punctuală pe care să fi extrapolat-o ușor iritat de insistența dialogului și de diferența de percepție electorală care vă separă.
Nu poți evalua Europeea după un singur text și nu poți considera reprezentativ textul epistolar și sentimental sub care ai comentat.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-08-24 11:04:25
         
 
  Ecs, copil, incearca sa nu cazi in butoiul cu superficialitate. Iii spui tu, lui Zexe: "Acum te inteleg de ce nu te pricepi la literatura, ne scriind niciun text literar pe aici". Poate ca ar trebui sa te detasezi de "aici" si sa cauti textele literare ale lui Andrei Florian si in alte spatii, pentru a avea o imagine mai de ansamblu. Cei care scriu pe mai multe site-uri si sub mai multe nume stiu de ce... Si de la tine chiar aveam aceasta pretentie, daca pricepi ce vreau sa-ti spun.

Cat despre text, da, e simplut, da, are o farama de literatura in el, dar nu suficient. De exemplu, sunt convinsa ca eu, personal, nu-mi voi mai aduce aminte acest text dupa un timp, asa cum imi aduc foarte bine aminte de "Giulgiul rosu".
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2009-08-24 11:02:15
         
 
  Inchid aici sirul comentariilor mele cu mentiunea ca acest text este emblematic pentru Europeea, iar votul lui Cristian este binemeritat. Pana la urma, bunul gust este o notiune relativa care se raporteaza la un etalon valoric, iar succesul unei creatii este stabilit de mediul in care este publicata si de eltalonul la care se raporteaza.
O zi buna tuturor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-24 10:23:03
         
 
  Îmi cer scuze, Traian, pentru intervenția offtopic.
O săptămână reușită!
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-08-24 10:11:21
         
 
  Andrei, nu am spus nicaieri ca Europeea ar fi un site fara miza. Am spus ca discutia noastra nu are miza. Cel putin nu pentru mine. Pur si simplu ma plictisisem.

Cristian, notre respect.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-24 10:06:44
         
 
  Andrei, m-ai ironizat fără motiv. Eu n-am atentat niciodată la opiniile tale și dacă vei căuta atent, vei remarca aparițiile mele discrete și pacifiste.
Oamenii nu seamănă; caracterele, temperamentele sunt inegale, precum și înzestrarea cu un limbaj literar-artistic, în cazul nostru. Dacă tu posezi toate acestea la superlativ, nu pot decât să te apreciez, însă permite-mi să discreditez malițioziotatea vizibilă de care ai dat dovadă în ceea ce mă privește.
Este luni și-ți doresc o săptămâna așa cum o vrei tu!
Cristi.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-08-24 10:00:50
         
 
  Cristian, nu se intampla nimic cu mine. Site-ul devine altceva decat ceea ce pare a fi. Si da, ecsintescu are dreptate si el. Europeea a devenit un site fara miza, nu numai textele. Stefanescu a sesizat asta inaintea mea.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-24 09:15:13
         
 
  Andrei, aici nu era locul să analizezi comentariul meu. Noi doi chiar nu avem nimic de împărțit. Eu citesc tot ce se postează pe Europeea și las semn acolo unde vreau. De ce calități paranormale dispui tu, ca să știi ce anume mi-a plăcut la textul lui Traian?
Nu te cred un frustrat, însă din atitudinea pe care o ai reiese că ceva se-ntâmplă cu tine și nu e de bine.
Crede-mă!


 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-08-24 02:00:01
         
 
  Noapte buna, Andrei. Sper sa ai un somn simplu. Macar atat.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-24 01:48:43
         
 
  Ecsi, ne vedem maine. Ma duc sa dorm si eu. Seara buna la toata lumea!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-24 01:47:34
         
 
  Cristian, culca-te la loc. Nu este o discutie pentru puterea ta analitica. Textul este asa cum ai spus tu, pentru ca, pana la urma, este o chestie de gust. Si da, ai dreptate, nu m-ai intrebat nimic. Culca-te la loc.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-24 01:45:37
         
 
  Andrei, eu nu imi construiesc propria telenovela. Scriu scenarii pentru telenovele. Pe care tu le arhivezi. Pana la urma, care este miza acestei discutii? Ca nu prea pricep. Unde ai vazut tu vulgaritate in discutiile noastre?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-24 01:44:19
         
 
  Cristian,
Andrei Florian traieste complicat.
Multumesc, again, pentru vot.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-24 01:38:42
         
 
  Ceea ce era de demontrsat ai demonstrat tu, eu nu am facut decat sa constat ca ai dreptate. Ai discursul lui Vanghelie si genialitatea lui Becali. Nu ti-am cerut sa imi scrii cv-ul sau sa imi argumentezi inclinatiile tale spre un anumit gen de literatura. Dar, ca si Vanghelie, sau Becali, incerci sa incropesti o telenovela a propriei deveniri ca sa iti justifici agresivitatea si vulgaritatea. Comunistii invocau, pe vremuri, aparteneta la o "origine sanatoasa". A cui compasiune crezi ca o poti starni?
Ecsintescu, cand treci pragul acestui site, trebuie sa iei in considerare ca nu suntem o comunitate de idioti creduli. Iar faptul ca il aduci in discutie atat de des pe Dl Corbu, nu te poate investi cu credibilitate. Tot pe vremuri, comunistii incepeau discursurile cu multumiri tovarasului Nicolae Ceausescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-24 01:38:16
         
 
  Andrei Florian este patetic.
Nu l-am întrebat nimic.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-08-24 01:34:41
         
 
  Andrei, confunzi pornografia cu textele mele. Spre exemplu, ele au fost bine primite de Editura Est. Radu Stefanescu si Ioan Peia nu mai publica aici, temporar, pentru ca, in cazul lui Radu este vorba de o chestiune personala iar in cazul batranului pentru ca i s-a luat nivelul. Lucru care m-a intristat. Site-ul l-a ridicat numai Ion Corbu. Punct. Nici eu si nici macar tu. Unde ai vazut tu pornografie publicata pe acest site? Andrei, eu sunt ceea ce sunt. Nu ma intereseaza sa fiu altceva. Traiesc simplu, vezi ultimul text. Muncesc la fel de simplu. Un primar general, un deputat, si acum, poate un presedinte. Vezi, mi-e simplu. Tu esti un tip complicat. De aici diferenta dintre noi.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-24 01:11:12
         
 
  Ecsintescu, exact ca si pe scena politica, pe "scena" Europeea au renuntat sa mai publice cei care au pus amprenta talentului pe acest site, si as aminti doar pe doi dintre ei, pe Stefanescu si pe Ioan Peia. Omul sfinteste locul, si, asa precum Vanghelie si Becali au sfintit partidele care le conduc, asa si pe Europeea se aud glasuri tot mai vocale ale celor ce doresc sa sfinteasca lipsa talentului.
Este un spectacol trist. N-am inteles niciodata de ce te incapatanezi sa pari ceea ce nu poti fi. Pana si Becali a inteles ca este mai bine sa nu mai faca declaratii politice in public iar Vanghelie a lasat almanahele deoparte pentru a se feri de ridicol. Tu poti scrie o literatura pornografica de buna calitate asa cum Vanghelie poate fi un aprozarist stralucit iar Becali un cioban cu calitati manageriale. Aici, insa, domnul Cristescu interzice aparitia acestui gen de texte. Nu poti face si literatura pornografica sau discursuri electorale, si, in acelasi timp, sa fii un postator de talent pe Europeea. Cand iti spune unul ca esti beat ai dreptul sa ii intorci spatele, dar cand in urma ta, toti cei care au ridicat acest site, investind timp si talent, aleg sa paraseasca site-ul de jena ca numele lor sa fie asociat, fie si conjunctural, cu acest spectacol trist de impostura si ipocrizie, ar trebui sa iti pui mai multe intrebari cu privire la locul productiilor tale "literare". Nu te invita nimeni sa parasesti site-ul, dimpotriva, iti cere sa abordezi o alta atitudine.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-24 00:58:50
         
 
  Andrei, esti rautacios. Europeea este mai mult decat o scena pentru amatorii care doresc sa isi citeasca textele, ca rod al pasiunii pentru literatura.. Europeea este un loc unde multi s-au lansat in literatura sau, cum e cazul meu, in aceasta aventura teribila a new-media. Ion Corbu face o treaba excelenta. Si o face din teribilism fara a obtine niciun castig material. Merita tot respectul nostru. Europeea e chiar mai mult decat atat. Nu am timp sa iti raspund.

Textul meu e un text simplu. Daca nu ai parte de lucruri simple, atunci nu il intelegi. Cat despre pasajul dintre ghilimele, nu am ce comenta. E prea pueril si imberb. Arata o oarecare invidie si fata de autor, personajele din text si scena pe care textul se joaca.
Iti doresc sa scrii si tu astfel de strategii electorale. Succes! Si o diferenta. Tu postezi pe Europeea dupa ce devenisesi ziarist sau arhivar. Eu am postat pe Europeea si apoi am lucrat in trei campanii electorale. Avantaj Europeea.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-24 00:34:08
         
 
  Europeea este o scena pentru amatorii care doresc sa isi citeasca textele, ca rod al pasiunii lor pentru literatura. De data asta ai urcat tu si ai inceput simplu, cu un gol in stomac. Sala te urmarea curioasa sa vada cum se va manifesta atacul tau de panica. La un moment dat, ti-a venit ideea salvatoare sa povestesi despre bebeloaica ta si i-ai starnit spiritul analitic lui Cristian
".. sa va povestesc cum ma iubesc eu Bebeloaica. Aseara, pe cand ne harjoneam, Bebeloaica ma muscat de ... mai bine va arat" si, dupa care te-ai intors cu spatele spre sala, ti-ai desfacut cureaua si ti-ai dat pantalonii jos " se vede?" Sala a ramas muta, si doar Cristian s-a ridicat odata cu umila sa capacitate analitica si a inceput sa aplaude. "Nu acolo, nu de acolo m-a muscat, mai la stanga, si mai la stanga, asa, acum poti sa aplauzi mai departe".
Da, este un text simplu dar nu poate fi tratat ca text literar, cel mult ca stategie electorala.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-24 00:09:59
         
 
  talentul in loc de subiect, m-am tampit  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 23:55:14
         
 
  Este un text de suflet. Simplu. Mult prea simplu pentru a ma putea desfasura. De cand lucrez in consulting si scriind sute de pagini de strategii, monitorizari, analize, discursuri etc, ma misc mai greu in literatura. Asta nu inseamna, sper, ca mi-a disparut subiectul. Poate din iarna lucrurile vor intra in normal. Acum te inteleg de ce nu te pricepi la literatura, ne scriind niciun text literar pe aici.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 23:54:42
         
 
  E un text slab. Recunoaste! Eu il inteleg pe Cristian ca se bucura pe ascuns la vederea aspectelor intime si mult prea intime, dar sa recunoasca si el.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 23:41:05
         
 
  Andrei, acesta este un text simplu. Dar nu un simplu text.
Cristian a acordat un vot pentru care ii multumesc.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 23:34:15
         
 
  Ecsintescu, textul este cu mult sub capacitatile tale lirice.
Cristian, incearca sa te exprimi coerent "Apreciez scrierea cu umila mea putere analitică și las votul pe deplin meritat".
Daca despre umila ta putere analitica m-ai convins, legatura acesteia cu votul deplin meritat este ilogica. Nu era mai simplu sa spui " Ecsintescu, acest text este scris pe gustul meu. Imi place la nebunie si unitatea de debut si toate garnizoanele ce urmeaza, si faptul ca ma bagi in seama imi place..." etc.
Daca legi calitatea textului si votul binemeritat de umilinta cu care iti exerciti capacitatea analitica, nu faci altceva deact sa reduci valoarea textului la capacitatea ta analitica.
Fie vorba intre noi, nici nu iti trebuie capacitate analitica ca sa comentezi astfel de texte.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-23 23:23:06
         
 
  Domnului Ioan Peia,

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 03:03:40
         
 
  Atunci voi reveni cu votul.
Îți mulțumesc pentru că nu ai ignorat semnul meu.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-08-22 21:36:28
         
 
  Cristian, a trebuit sa repostez textul. Mai jos este commul tau

Comentariile userilor

Traian,
aici mi se pare mult prea intim, dar acceptabil ca un fragment în jurnal.
"Sunt tzeachiile si tziupiturile tale, rasfaaatz, rasfatzul meu cand nu-mi place mancarea de redzim, mangaierea bebeloicutzelor ( care sunt niste lucruri si ele, paishpe-tzinshpe, Baconski si macarale) , tzioco-tzioco care are pletutze sii coditze, caliontul tau neglu, ocusorul verde, patladzica cu coditza, cu coditzaa maaa.( asa ca un castravete, sau cum???) .

Tzioarca-maaaa, tzioarca-maaa, tu fata micaaa. Iubiroaico, Iubiroaico, bebe a meaaaaa."

Restul textului, mai exact unitatea de debut și ultimele patru pasaje sunt pline de sensibilitate și spirit artistic.

Apreciez scrierea cu umila mea putere analitică și las votul pe deplin meritat.

Cristi
Postat de catre Cristian Munteanu la data de 2009-08-22 14:35:43
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 21:29:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE