FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nistorescu, cel care isi permite
Text postat de ecsintescu virtual
Nistorescu, cel care isi permite

Cotidianul este condus, incepand de ieri, de Cornel Nistorescu. Prin aceasta mutare, Vantu resusciteaza, practic, presa de autor din Romania, un “brand” disparut odata cu preluarea ziarului “Gandul” de catre Adrian Sarbu si Media Publishing.

Presa romaneasca a stat, mai mult de un deceniu, sub semnul ziarelor de autor. Ion Cristoiu, Cornel Nistorescu, Sorin Rosca Stanescu, Dumitru Tinu si Cristian Tudor Popescu stabileau linia directoare a ziarelor pe care le conduceau, asigurandu-le, astfel, un transfer de personalitate. Se stia, atunci, ca Evenimentul Zilei este ziarul lui Cristoiu si apoi al lui Nistorescu, Adevarul este al lui Tinu si Popescu iar Ziua ii apartine lui Rosca Stanescu.

Aparitia trusturilor mari, fie ele straine - cum este cazul Ringier - fie autohtone, conduse de mogulii Vantu, Voiculescu, Patriciu, au achizitionat ziarele, iar directorii si redactorii sefi ai cotidianelor respective au demisionat sau au devenit simplii semnatari, odata cu ei disparand si amprenta pe care acestia o puneau pe continutul si stilul publicistic. Politica publicatiei era trasata de mogul sau de corporatie, in functie de interesele acestora, si, de multe ori, editorialele semnate de fostii directori sau redactori sefi erau in contradictie flagranta cu linia directoare trasata de la centru. Noii redactori sefi erau mai mult niste slujbasi in simbria mogulului. “Adevarul” este ziarul lui Patriciu, nu al lui Cartianu, “Evenimentul” este al lui Ringier, “Jurnalul” este al lui Voiculescu si nu al lui Tuca si exemplele ar putea continua.

Sorin Ovidiu Vantu face o miscare interesanta si, totusi, riscanta. Prin aducerea lui Nistorescu el relanseaza practic ziarul de autor. “Cotidianul” nu va mai fi publicatia lui Vantu, va fi a lui Nistorescu. Pronostichez un mare succes de casa. Pentru ca, in ciuda unor nume deosebite din caseta editoriala a Cotiadianului, (Cristian Sutu, Cristian Patrasconiu, Pavel Lucescu, etc.) Cornel Nistorescu are staif si pedigree de nascator de ziare si formator de opinie. Plus reputatia de fiara, in redactie. El vine direct din vechea scoala de gazetari nascuti, nu facuti, scoala “Scanteii Tineretului”.

M-a amuzat asazisul scandal despre “cenzurarea” aplicata de Nistorescu in chiar prima zi a directoratului sau la “Cotidianul”. Miza e mica, un marunt turnator. Mediul on-line a fost bombardat de virale cu aceasta poveste. Explicatia e simpla: un exercitiu de PR. Trebuia sa se stie ca ziarul “Cotidianul” este, acum, al lui Nistorescu. Cel care taie si spanzura! Cel care isi pemite!

p.s. Redutabil si vertebral, IT Morar da un exemplu de jemenfichism cu care nu sunt de acord, pe blogul sau.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu m-am omorat niciodata cu lectura editorialelor domniei sale, si nici nu sunt fan talkshow, astfel incat n-am stiut niciodata cine e personajul Nistorescu si nici nu m-a interesat sa aflu. Nici macar acum, dupa recenta sa numire ca director al Cotidianului si scandalul mediatic de dupa. Poate ar fi fost util un search pe google, dar n-am fost deloc sigur ca individul merita efortul asta. Am preferat sa-l privesc cateva clipe. Evident, amicul e un impostor. Dar azi, curios, mi-am cumparat Cotidianul. Ceva mai putine pagini ca de obicei, parca, imi zic. Ii citesc editorialul. La fel de subtirel, asta ca sa nu zic de-a dreptul penibil. Incoerent, stangaci, pe alocuri pueril. Egalat in derapajul resentimentar doar de saracia lexicala data de lipsa evidenta a lecturilor facute la vremea lor - daca e adevarat ce se spune. Si daca nu e adevarat, ce? Nistorescu, oricum, nu e. Nistorescu are. Pentru a fi iti trebuie caracter. Si de ce nu, un dram de talent. Dar fantomele sunt invincibile. Nistorescu nu va demisona, nu va renunta, chiar daca peste o luna-doua va conduce un tabloid. Prieteni, nu e nevoie sa-l clonati pe Nistorescu. Alti veleitari de marca asteapta la usa redactiei. Dar nu va apropiati prea tare, damful asociat se poate dovedi letal.

(scuze pt. offtopic, prieteni)

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-08-07 11:57:04
         
 
  Domnule Peia,
Nu v-am intrebat daca sunteti barbat in puteri?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-06 00:23:16
         
 
  valea!
sofistica ta tembelă îmi provoacă greață.
vorbește cu moroii de-acum.
cînd lumea va scăpa de indivizi de teapa ta, se vor limpezi cerurile.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-06 00:11:31
         
 
  Dumneavoastra imi tineti companie acum. Si vad ca nu va distreaza!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-06 00:06:43
         
 
  Domnule Peia,
De ce va enervati cand cineva va intreaba daca sunteti fericit?

Reformulez:

Domnule Peia, sunteti un barbat iubit?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-06 00:05:49
         
 
  dramaturgia haotică în care faci tumbe de măscărici îi distrează numai pe handicapații ce-ți țin companie.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-06 00:04:56
         
 
  sictir, "gogoșar expirat"!
fă anchete sociologice în rîndul ciracilor de teapa ta.
tu nu poți conjuncționa cu societatea oamenilor normali.
fericirea, după tine, este plăcerea de a ingurgita, odată cu drogul, propriile-ți excremente.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-06 00:02:16
         
 
  Domnule Peia,
Dumneavoastra sunteti fericit?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 23:57:20
         
 
  tu nu poți ferici sa jigni decît viermii din specia ta.
bucurați-vă la grămadă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 23:50:06
         
 
  tu nu poți ferici sa jigni decît viermii din specia ta.
bucurați-vă la grămadă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 23:48:20
         
 
  Ultimul comment care mi-a fost adresat se vede cu ochiul liber ca e dictat de IBG.E clar ca ma lupt cu morile de vant.Seara linistita,Ioana!Eu nu uit si nu iert...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-08-05 23:47:25
         
 
  Ultimul comment care mi-a fost adresat se vede cu ochiul liber ca e dictat de IBG.E clar ca ma lupt cu morile de vant.Seara linistita,Ioana!Eu nu uit si nu iert...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-08-05 23:46:41
         
 
 


TII! KALOS!
mizilescu potlogar © All Rights Reserved. IMI PLAC BARBATII



Îmi pare rău că nu mi-am dat seama. Ăsta-i blogul pișicherului și copiază de pe al luni Nicolae.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-05 23:44:03
         
 
  fLORIN,
ce inseamna sa ranesti oameni pe un site literar?
si cum se face?

Crezi ca l-am ranit pe domnul Peia?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 23:38:33
         
 
  Domnule Peia,

Sunt fericit ca existati!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 23:37:01
         
 
  normal că ești același!
prin ce miracol anatomo-fiziologic să se schimbe viermele în om! ești atît de fericit în ticăloșia
ta primitivă, încît trebuie reconsiderată masiv ideea de abjecție.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 23:29:08
         
 
  Amigo,faci un joc duplicitar.Ai ranit oameni.Nu pe mine.Mie mi se rupe de gogoshari expirati ca tine.Totul se va intoarce impotriva ta,mai devreme sau mai tarziu,pentru ca nu ai caracter...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-08-05 23:22:08
         
 
  Rudy,
Eu imi semnez singur textele. Chestia cu paracioasa mica e un banc vechi de cand lumea. Eu nu am spus ca m-am schimbat. Sunt acelasi. Si ma joc. Si rad. Imi cer scuze pentru fiecare jignire pe care ti-am adresat-o. Tu esti un nefericit si imi pare sincer rau. Prefer carciumile cu staiff. Eu macar ies, nu stau in casa ascuns in spatele PC-ului. Sa auzim de bine!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 23:12:18
         
 
  Mestere,nu esti prea original...Faza cu "paracioasa mica" ai copiat-o de la maestrul Stef...Presupun ca ultimele comentarii pasnice ti le-a scris venerabila IBG...Pe cine vrei sa pacalesti?Poate pe sarmanul domn Corbu,care e de buna credinta si inghite minciunile tale gogonate cum ca te-ai schimbat,esti un om nou,nu te mai imbeti ca porcu',nu mai vii la intalnirile cu amicii ascunzand in buzunar un reportofon,nu mai scormonesti prin vietile oamenilor,etc. Exista si o deficienta de exprimare...In loc de "si acum la scris" era mai corect sa precizezi:"si acum la bodega"...Lupu'-si mai schimba parul,dar tot alcoolic si pervers ramane...

Scarbit,
Rudy

 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-08-05 23:07:32
         
 
  Va uitati in oglinda, Domnule Peia? Cui va adresati? Mai bine scrieti o tristica!

Pe cai..
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 23:07:03
         
 
  jigodie!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 22:59:37
         
 
  Cer scuze unei anumite comunitati pentru "paracioasa"

Si acum la scris.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 22:52:26
         
 
  Florin,
Ramane cum am stabilit ieri seara.
Peia,
Ramane cum am stabilit in seara aia. Ca ti-a placut. Si domnului profesor i-a placut pentru ca de-aia lasa comentariile. Paracioasa mica!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 22:51:00
         
 
  da, chiar așa!
tu de pe unde ai mai apărut, pseudonimule, de scoți cartonașe din gușă de căte ori te trezești din mahmureală?

liviu,
ca să poată sufla, oamenii ar trebui să înlăture pricina reală a obstrucției.
dar dacă le face plăcere să absoarbă aer infestat, treaba lor.
putem spune că lipsa de atitudine hotpărîtă și poziție abrupt principială, duc, inevitabil, la derapaje sociale, față de care zadarnic mai clamăm intervenția divinității.
în cazul ăsta, și dumnezeu ne ia de proști și ne pune să ne descurcăm singuri. cee a ce eșuează în scîrbă existențială.
parcă-l și văd că zice: "o meritați, pigmeilor"!














 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 22:45:42
         
 
  Absintescule,esti editor?De cand isi permite un ins cu n fetze ca tine sa dea avertismente maestrului Peia?

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-08-05 22:20:12
         
 
  Domnule Peia,
Este ultimul avertisment!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 22:10:05
         
 
  Dacă mă întrebați pe mine (presupun că nu o veți face, dar îmi asum riscul de a vorbi în van) a curs destulă cerneală pe acest subiect - mai degrabă pe lîngă el.

Mai lăsați oamenii să sufle.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-08-05 21:42:43
         
 
  dacă i-ar ieși...
pînă și cuvintele refuză să-l definească!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 21:38:01
         
 
  faptele ulterioare au grăit  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 21:36:36
         
 
  faptele ulterioare a grăit  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 21:36:15
         
 
  din primul moment, de cînd și-a făcut vizibilă țăcălia pe aici, am intuit că acest individ este un mare impostor, o lichea patentă, un perfid care întrece în abilitate orice rasă de viperă, un jegos din tagma birjarilor, o mocirlă de ins etc etc... aș putea înșira o sută de epitete drăgălașe și nu le-aș isprăvi. faptele ulterioare a grăit cu evidență absolută. pui de securist, cu gena aruncată în ordinul dominicanilor - este mai josnic decît o năpîrcă. nu are nici firișor de scrupule în gura de canal, numită, în mod abuziv, conștiință. ar vinde-o și pe mă-sa, dacă iar ieși ceva de-un gît. unui astfel de de exemplar biologic trebuie să-i aplici, iute și fără comentarii, procedeul zdrobșirii căpățînii, precum șerpilor ieșiți în drum.
despre cine e vorba?
ia ghiciți...
dau un premiu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-05 21:35:01
         
 
  Domnule profesor de sport,

Nu prea inteleg ce vreti sa spuneti. Putina ambitie.

Andrei,

Colaborez, for free. Oricum Anda iti multumeste pentru reclama.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 21:33:24
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
Nuanța:


TII! KALOS!
mizilescu potlogar

© All Rights Reserved. IMI PLAC BARBATII


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-05 21:23:36
         
 
 
Nuanța:


TII! KALOS!
mizilescu potlogar

© All Rights Reserved. IMI PLAC BARBATII


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-05 21:22:57
         
 
  La naiba, ecsi, ce sa nuantez? Dupa cum ai spus si tu, preferi colaborarile bine platite. Te pot intreba, insa, cum primesti banii? Inainte, sau dupa? Pentru ca limbajul jurnalistic folosit in textele de acolo este specific colaborarilor de gen.
Adica asemanator marelui jurnalist Nistorescu in articolul sau "Nuty spaima...." .Chiar asa, oare cum isi primeste banii si el? Tot atat de bine o fi platit?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-05 21:05:00
         
 
  Vrei sa nuantezi?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 20:31:37
         
 
 
Mizilescu "colaborează" ca și Nicolae, copiază și lipește aici unde fraierii îi iau de bună "creația".

Chestia aia cu dat sursa nu se poartă dacă o faci cuvînt cu cuvînt. Ghilimelele nici atît.

Trăiască bloggerrismul și pușlamalele cu ștaif!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-05 20:31:20
         
 
  Nu, m-am lamurit. Mai mult, acum stiu si ce fel de colaborarari preferi.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-05 20:26:12
         
 
  Este un blog la care colaborez, el fiind facut de mai multi autori printre care si andaa. Din cate stiu, mai se cauta colaboratori. De altfel, se si mentioneaza acest lucru. Nu am ascuns niciodata ca am colaborari cu zeci de bloguri.
Neclaritati?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 20:12:27
         
 
  Ar fi trebuit sa iti asumi, ori una, ori alta. Ca sa fiu mai explicit, ori iti plac barbatii, iar in acest caz pot intelege pozitia ta fata de Nistorescu si ca iti asumi si textul, ori ca ai copiat textul de pe acest blog.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-05 20:03:13
         
 
  Da. E un blog interesant...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 19:57:51
         
 
  http://andaa.ro/2009/08/02/cornel-nistorescu-cel-care-isi-permite/
Lucru manual ...
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-05 19:50:41
         
 
  http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/862294/Nistorescu-scandalul-condus-de-serviciile-secrete-si-de-Cotroceni/

Arta medievala....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-05 19:07:30
         
 
  Ecsintescu, m-ai lasat fara cuvinte. In schimb, am facut altceva, pe bani putini, desigur.
http://www.youtube.com/watch?v=TJHWKtsFMsA
http://www.youtube.com/watch?v=r_t0RcdJODQ
http://www.youtube.com/watch?v=t0ZOTeX4sVw
http://www.youtube.com/watch?v=SMJtK5Ek_4w
http://www.youtube.com/watch?v=XMouGI3pnRk
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-05 19:03:58
         
 
  Andrei,
Evidenta da dreptate asertiunilor mele. Era doar o analiza a unui scandal media. Nimic electoral!

Nu mi-am depus CV la Cotidianul. Dupa cum stii, in presa se plateste prost.

Multam.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 13:11:37
         
 
  Ecsintescu, buna credinta se prezuma, nu se demonstreaza. Mie nu trebuie sa imi demonstrezi nimic, si observ ca tu chiar crezi in ceea ce spui.
A, ...am uitat, insa, sa te intreb daca ti-ai depus CV-ul la Cotidianul. Ar exista o explicatie justa pentru pozita ta. Altfel, discutia noastra isi pierde substanta si se transforma intr-o serie de sloganuri electorale cu care m-ai cam plictisit, iar eu nu sunt platit pentru asa ceva.
O zi buna!... mai am si altceva de facut
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-04 12:53:05
         
 
  IT Morar a avut o atitudine verticala. El nu poate lucra cu Nistorescu. Indiferent de marele caz Romosan. Care a fost exacerbat voit din ratiuni de publicitate. Asta incerc sa iti spun. Totul este facatura! O facatura cu victime colaterale. In cazul Patrasconiu mi se pare normal, chiar daca nu sunt de acord, ca Nistorescu sa decida care va fi caseta editoriala. Este directorul ziarului. El a fost numit pentru ca ziarul intrase in moarte clinica.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 12:06:36
         
 
  Ecsi, oare cum poti sa iti inchipui ca poti "aburi" o suma mare de oameni inteligenti, asa cum sunt userii acestui site, invocand explicatiile infantile balmajite stangaci de Nistorescu? Daca as fi dorit sa scriu acest articol, fara sa ma manjesc de namolul urat mirositor din subsolul acestei povesti, as fi abordat atitudinea de "lasati, mai baieti, veti vedea ca va fi bine, pana la urma". Tu insa, desi Morar, prietenul tau, a luat atitudinea corecta, insisti sa invoci calitatea unui fost ziar, scris si condus de fosti angajati si colaboratori ai Cotinianului, proiectand-o pe imaginea unui ipotetic ziar ce va deveni sub conducerea lui Nistorescu. E absurd. Total absurd si ilogic.

Btw, daca traiesti printre jurnalisti, trebuie sa stii ca in cazul cand un apropiat al redactorului sef al unei publicatii oarecare ajunge subiectul unei anchete de presa, acesta, adica redactorul sef, isi declina competentele redactionale adjunctului sau. Este o lege nescrisa a jurnalismului, asa cum ai da "buna ziua" cand intrii intr-o incapere.

Resuscitarea despre care vorbesti tu este prohod.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-04 12:01:08
         
 
  Este un no name. Nistorescu a creat acest scandal din ratiuni de PR.
Romosan este un turnator de mana a 14-a. Daca se scria de ceilalti turnatori - Balaceanu Stolnici, Coposu, Amedeo Lazarescu, Traian Basescu, Paleologu-mai ziceam.

Retine: TOTUL A FOST O FACATURA DE PR!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 11:55:17
         
 
  Romasan nu este no name, este bunul si apropiatul prieten al lui Nistorescu. Numai si aceasta asociere de nume Romasan-Nistorescu sau Nistorescu- Romasan poate fi considerata o stire. Iar Nistorescu asculta de comenzile lui Romasan, fapt dovedit ca amenintarile celui din urma au fost executate fara nicio ezitare sau etica profesionala de mai umilul sau prieten. Oare cu ce il are la mana pe Nistorescu? Aceasta este intrebarea pe care si-o pune orice jurnalist in zilele acestea.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-04 11:21:31
         
 
  Daca Nistorescu musamaliza o stire despre turnatoria lui Coposu, eram de acord cu tine.
Romosan e no name. Oricum in cursul editie de maine va aparea o ancheta completa despre acest "caz".
Nu intelegi ca totul a fost o facatura de PR. Care a reusit. Trebuia ca publicul sa retina ca Ziarul Cotidianul este al lui Nistorescu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 11:12:55
         
 
  Daca nu ai incredere in mine, il poti intreba pe IT Morar, bunul tau prieten, de ce a refuzat sa mai scrie sau sa isi asocieze numele cu Nistorescu.
"De miine nu mai public editorialul saptaminal din Cotidianul. Nu-mi cereti explicatii", Robert Turcescu
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-04 11:10:13
         
 
  Ecsi, avem o parere diferita despre resuscitarea presei. Tu si Nistorescu o vedeti prin musamalizarea subiectelor cu privire la deconspirarea fostilor turnatori, iar eu ma situez de partea celorlalti. Nu e nimic grav, este doar o diferenta de opinie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-04 11:07:28
         
 
  Andrei,
Spuneam mai sus ca se doreste resuscitarea presei de autor. Ca toata tevatura cu cenzura si etc este un exercitiu de PR. Daca ai fi urmarit desfasurarea actiunii ai fi vazut ca am intuit printre primii acest lucru, inca de Duminica. ( pe unul din blogurile noastre aceasta postare a avut peste 2000 de cititori). Iata ce scrie nistorescu astazi, confirmand lovitura de pr.
“Trebuie sa le multumesc tuturor celor care au contribuit la aceasta furtuna de pe net. Unii au fost ironici, altii nedrepti, unii au exagerat, altii au lansat aberatii. Sa fie primit! Toate la un loc au facut ca ieri dimineata Cotidianul sa se epuizeze de la prima ora intr-un tiraj pe care nu l-a mai avut de mult (fara carte sau DVD). Unii sunt bloggeri cu audienta, altii sunt postaci de profesie…” PUNCT.

Asadar, articolul s-a vrut doar o analiza la rece a unui "scandal" cu iz de publicitate, care a facut si victime colaterale.

Neclaritati?

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 10:49:52
         
 
  Exintescu, hai sa facem impreuna un exercitiu de logica si sa impartim personajele implicate in acest caz in doua echipe.
Inchipuie-ti ca esti pe stadion si ca in teren au intrat urmatorii:
In prima echipa se gasesc sportivii Romosan, informator dovedit al securitatii, Nistorescu, jurnalist nedovedit, Vantu, formator de opinie la FNI, Petrom Service, etc.
Din a doua echipa, intra in teren prietenul tau Morar insotit de jurnalistii Cristian Patrasconiu, Mirela Corlatan, Eugen Istodor, si ceilalti, ca sunt mai multi
In primul minut al meciului, Nistorescu se repede cu un X5 la arbitrul Costin Ilie, care se gasea pe motocicleta, ii smulge fluierul de la gat si ii arata cartonasul rosu Mirelei Corlatan, pentru ca a ras de Romosan ca are sortul rupt in spate si i s-au aratat toate dedesubturile. Apoi, executa o intrare prin alunecare la Patrasconiu si ii rupe picioarele, dupa care fluiera un fault la acelasi Romosan pe motiv ca nu i s-a dat dreptul la minge, desi acesta o ascunsese in san timp de mai bine de 20 de ani pretinzand ca este obez.
In tot acest timp noi doi scuipam seminte din tribuna si comentam:
Ecsintescu - Vezi ma, zexe, asa se face jurnalismul. mi-a spus mie bunul meu prieten IT Morar
Zexe - Ecsi, scoate capul din ziar, uita-te pe teren, si nu mai scuipa semintele spre mine ca m-ai umplut de coji
Ecsintescu - A inceput meciul, deja?
Zexe - Nu, s-a terminat!
:) las-o moarta, ecsi, sau apuca-te de comentarii sportive
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-04 10:28:31
         
 
  Rudy,
E ok. Chiar nu are sens..
Noapte buna.

Scuza-mi tembelismul ala cu grisul.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 00:49:14
         
 
  Cotidianul e unul din cele mai bune ziare. Prietenul meu IT Morar a scris pana astazi acolo. Am prieteni care isi fac meseria cum scrie la carte. Banuiesc ca nu cumparati nici Opinia Nationala fiindca e editata de Bondrea care se spune ca vindea diplome..( sofism cras stiti ca nu e adevarata afirmatia dar ea circula ca zvon)
Daca ne raportam la moguli atunci nu ar trebui sa mai ne uitam la tv, sa mai ascultam Radio, sa mai citim ziare si chiar carti. Si Liiceanu e un mogul, nu-i asa.


Nu uitati de nivel. Va multumesc.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 00:47:58
         
 
  Exintescule,serios?IBG a facut gris la ora asta?

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-08-04 00:47:03
         
 
  Radulescu Florin,
Nu crezi ca e cam tarziu pentru tine? Mama a facut grisul...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 00:42:36
         
 
  Sa denunte ce. Ca legal toti beneficiem de prezumtia de nevinovatie? Ideea de mercenariat e cam ambigua. Ca sa lucrezi in presa trebuie sa lucrezi la un mogul, cam asta vreti sa spuneti.
In articol asta spuneam ca se vrea reintoarcerea la presa de autor. Off, nu ne intelegem.

Nu uitati de rugamintea pe care v-am adresat0o! Va multumesc anticipat. Dar stiu ca va place sa fiti rugat.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 00:39:51
         
 
 


Milogu-i fericit că l-a blagoslovit Sfinția Sa!

Photobucket

Vorbă de grecotei subțire: TII! KALOS!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-04 00:38:51
         
 
  "Sa denunte ce" LICHELISMUL. Mai bine mi-ar cădea mâna decât să cumpăr COTIDIANUL cu director sau ce dracu o fi Nistore iar finanțator Vântu! Mă duc la bibliotecă și îl caut pe DRP. sau pe Dulea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-04 00:17:58
         
 
  CE MAI VREA MILOGUL ASTA DE ECSINTESCU?IAR A INCEPUT CERSEALA PENTRU NIVEL?SAU TE POMENESTI CA VREA SA FIE EDITOR?!!:))ABSOLUT PATETIC!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-08-04 00:17:13
         
 
  Sa denunte ce. Ca legal toti beneficiem de prezumtia de nevinovatie? Ideea de mercenariat e cam ambigua. Ca sa lucrezi in presa trebuie sa lucrezi la un mogul, cam asta vreti sa spuneti.
In articol asta spuneam ca se vrea reintoarcerea la presa de autor. Off, nu ne intelegem.

Nu uitati de rugamintea pe care v-am adresat0o! Va multumesc anticipat. Dar stiu ca va place sa fiti rugat.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 00:17:03
         
 
  Sa denunte ce. Ca legal toti beneficiem de prezumtia de nevinovatie? Ideea de mercenariat e cam ambigua. Ca sa lucrezi in presa trebuie sa lucrezi la un mogul, cam asta vreti sa spuneti.
In articol asta spuneam ca se vrea reintoarcerea la presa de autor. Off, nu ne intelegem.

Nu uitati de rugamintea pe care v-am adresat0o! Va multumesc anticipat. Dar stiu ca va place sa fiti rugat.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 00:12:56
         
 
  IBG 100.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-04 00:09:47
         
 
  "Ca se vinde lui Vantu sau lui Patriciu sau lui Ringier, prea putin conteaza." Prea puțin contează? Pentru proști poate. Pentru oricine înțelege și nu denunță, înseamnă COMPLICITATE. Vântu, și dacă are dreptate într-o speță, trebuie anatemizat. El a dus imoralitatea le PERFECȚIUNE. Iar cine se pune în slujba lui, ori este handicapat, ori mercenar. Adică ticălos și detestabil. Chiar dacă ar fi laureat Nobel.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-04 00:08:34
         
 
  Acum am vazut commul cu "ticalos" Ok...:))

Nu uitati de ce v-am rugat.

Si credeti-ma nu doresc sub nicio forma retragerea nivelului domnului Peia.

Va promit un text in care o sa-mi spun puncrul de vedere despre moguli si oamenii "vanduti" din presa.

Va multumesc!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 00:06:06
         
 
  Eu am spus ca Nistorescu are condei si ca este un foarte bun jurnalist. Fireste, nu sunt de acord cu ceea ce face si dupa caz scrie, domnia sa.
Ca se vinde lui Vantu sau lui Patriciu sau lui Ringier, prea putin conteaza. sA speram ca va veni vremea ca blestemul fni sa se abata asupra acestui papitoi care este Vantu. Si justitia. Nu, nu pot fi partizanul lui Vantu niciodata in viata.

ce parere aveti despre commul domnului Peia? Si sa nu uitati ce v-am rugat. Nu mai ocoliti subiectul. Va multumesc!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-04 00:03:32
         
 
  "Eu am spus ca Nistorescu are condei si ca este un foarte bun jurnalist."

Marii ticăloși ai lumii cu lachei profesioniști și-au pus în operă planurile diabolice!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-04 00:03:22
         
 
  "Salut dezghetul de pe Europeea! Sa inteleg ca ati abrogat de la principiul de ecoliteratura."

Ești mai "ticălos" decât prevede standardul! Acum am înțeles. Lasă-mă până mâine.

PS. Da nu se zice "ati abrogat de la principiul"

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-04 00:01:32
         
 
  Eu am spus ca Nistorescu are condei si ca este un foarte bun jurnalist. Fireste, nu sunt de acord cu ceea ce face si dupa caz scrie, domnia sa.
Ca se vinde lui Vantu sau lui Patriciu sau lui Ringier, prea putin conteaza. sA speram ca va veni vremea ca blestemul fni sa se abata asupra acestui papitoi care este Vantu. Si justitia. Nu, nu pot fi partizanul lui Vantu niciodata in viata.

ce parere aveti despre commul domnului Peia? Si sa nu uitati ce v-am rugat. Nu mai ocoliti subiectul. Va multumesc!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 23:54:02
         
 
  Și tu accepți că Nistorescu poate conduce un ziar? Că poate fi un lider de opinie? Mă dezamăgești ecsintescu. Dacă aș fi rău te-aș trimite să citești, știu, tu o să zici am citit, de 50 de ori Suflete tari. Și te-aș pune să scrii de mână măcar de două ori. Până și pentru vulgaritate, la o adică, poți fi iertat. Dar să susții moralitatea slujirii lui Vântu este peste puterile mele! Sic transit gloria mundi!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-03 23:48:46
         
 
  Domnule Cristescu,
Sa inteleg ca savurati comentariul domnului Peia!?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 23:47:39
         
 
  Nistorescu nu a cumparat legea. Victimele nu au pornit actiune pe latura civila a procesului penal. Procesul se judeca, Nistorescu nu are carnet. Va lua 3 luni cu suspendare. Nu exista morti. Este ok.
Indiferent cui si daca se vinde Nistorescu este un mare jurnalist. Are condei. Fireste ca nu ca al domnului Ioan Peia, dar are.

Nu ma uitati cu ce am discutat vis a vis de o reparatie. ( fiind vina mea, de aceea insist) va multumesc.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 23:43:44
         
 
  Deci:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35126

Comentariul semnat Ioan Peia este ecoliterar?
Cel postat la poezia Traiesc periculos- cont ibg

El sta pe site de la ora 13. Autorul se bucura de plenitudinea lui. Sa inteleg ca pactizati cu acest gen de scriere? Doar va intreb, respectuos.
Imediat ma explic si cu Nistorescu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 23:39:04
         
 
  Ai înțeles GREȘIT ecsintescu. Europeea a fost și râmâne ECOLITERARĂ. Așa că ai grijă. Am spus că redarea nivelului nu este ireversibilă! Nu putem discuta aici decât de la ecoliterar în sus!

"Nistorescu este un mare condei. Povestea cu accidentul e simpla. Le-a cumparat victimelor apartamente si le asigura 5 ani renta viagera 1000 euro pe luna."

Scandalos. Adică a CUMPĂRAT LEGEA. Și tu ecsintescu ești de acord?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-03 23:35:32
         
 
  Buna Seara Domnule Cristescu.

Salut dezghetul de pe Europeea! Sa inteleg ca ati abrogat de la principiul de ecoliteratura. Ma bucura acest lucru. Am spus tot timpul ca nu trebuie sa ne ferim de cuvinte. Am o intrebare: Pot posta si texte considerate licentioase? Domnul Peia a facut-o intr-o serie de commuri la poezia IBG - tRAIESC PERICULOS. link:http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35126 ( apropos de IBG sper sa nu uitati ce v-am rugat). Va felicit pentru lipsa de inhibitii de care dati dovada, lasand si comentarii mai picante.

Nistorescu este un mare condei. Povestea cu accidentul e simpla. Le-a cumparat victimelor apartamente si le asigura 5 ani renta viagera 1000 euro pe luna.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 23:29:37
         
 
  Național, este ceeace ne unește. Naționalist este tot ceea ce ne dezbină. Moral este tot ce nu ne face să ne fie rușine de noi înșine! Atunci când nu ne vede nimeni!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-03 23:18:41
         
 
  Buna seara,

Sunt după câteva săptămâni infernale. Ultima, a fost cu două nopți albe la propriu. Nu credeam că mai sunt în stare. Ca în vremurile studenției!

Am citit acest topic și comentariile. Câtă risipă de inteligență! Câtă pasiune! Câtă frumusețe ideatică! Trec peste urâturi! Însă nu pot să nu observ verbul coroziv al colegului Peia, sclipirile contestatului și răscontestatului ecsintescu, profunzimea observației și deosebita cultură ale Ameliei Cojocaru, "briciul" rafinat al lui Andrei Florian!

Dacă am conștientiza și ne-am uni, chiar în antagonismele care ne separă, le-am putea da clasă lui Nistorescu, Vântu și compania! Oricât ai fi de talentat este imoral să devii lacheul unui "asasin economic". DRP, pentru cei născuți mult mai târziu, Dumitru Radu Popescu, poate fi considerat un înger în raport cu Nistorescu! (aveți idee cum o fi mușamalizat accidentul pe care l-a comis?) De ce? Păi ăla nu avea de unde alege. Și poate o fi crezut sincer în ideile socialiste! Nistorescu? Se pune cu arme și bagaje în slujba unui criminal economic care acționează prin intermediari și care cumpără conștiințe, miniștri, guverne, etc. Și totul cu bani de furat! Să slujești unor moguli ajunși moguli prin rapt, corupție, hoție și delapidare, prin transferul proprietății tuturor în propriul interes, este imoral și nejustificabil, indiferent de suma pe care o primești.

Iată mize cu adevărat europeice!

PS: Meandric, Amelia Cojocaru a confirmat. Și m-a surprins plăcut. Extrem de plăcut. Atât ca fond problematic și abordare culturală cât și din punctul de vedere al caracterului!

Europeea, pentru ignoranți, nu moare. Europeea este vie și puternică. Valorile nu apar la kil. Dacă peste timp se va auzi fie și de o singură valoare europeică ar fi extraordinar. Am citat în acest com. mai multe. Iar în alte comuri și mai multe. Pentru cei care se rezumă la firul de praf de pe degetul cu ajutorul căruia le arăți Calea Lactee doar atât: să păstrăm un moment de jenă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-03 23:15:35
         
 
  Update2 : UPDATE: Se confirma. Iata, un fragment din editorialul de maine al lui Cornel Nistorescu: ,,“Trebuie sa le multumesc tuturor celor care au contribuit la aceasta furtuna de pe net. Unii au fost ironici, altii nedrepti, unii au exagerat, altii au lansat aberatii. Sa fie primit! Toate la un loc au facut ca ieri dimineata Cotidianul sa se epuizeze de la prima ora intr-un tiraj pe care nu l-a mai avut de mult (fara carte sau DVD). Unii sunt bloggeri cu audienta, altii sunt postaci de profesie…”  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 19:45:31
         
 
  Update: A fost o facatura de PR. Chiar daca a avut si victime colaterale, afacerea “Nistorescu” a avut efectul scontat. Se stie, Cotidianul nu mai este al lui Vantu, el este al lui Nistorescu.
In urma cu cateva minute Cotidianul scria in editia on line ca se va face o antologie a acestei “Furtuni de pe net”, Nistorescu urmand sa raspunda intr-un editorial.

Extraordinara tactica noului director si boardului Realitatea-Catavencu. Regret victimele colaterale, IT Morar si Patrasconiu. Dar pana la urma orice revolutie isi are victimele sale.

Cornel Nistorescu este cerberul, satrapul, fiara de la Cotidianul. Si Cotidianul este de la 1 august ziarul lui Nistorescu.

Au relatat exemplar “revolutia” Reporter Virtual, Mihnea Maruta, Cristian Sutu si Zoso
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 19:34:33
         
 
  fă pași!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 19:17:26
         
 
  Va avertizez, Domnule Peia. Pentru antepenultima oara!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 18:57:18
         
 
  păi tu care ești un clovn, nu poți să te dai de-a berbeleacul și să rîzi singur, de tine, ca prostul!

și ți-am mai zis, lasă pozele jucate și mușcă prafu!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 16:06:46
         
 
  Nu vreau sa suferiti!
si nu are cine sa ma mai amuze!
pa.

Acest comm a fost postat de mine si de pe cont ibg. Am incurcat laptopuri. Sorry
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 15:41:15
         
 
  mă doare-n posterior, ecsintescule!
în sfîrșit, o veste bună pe ziua de azi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 15:35:37
         
 
  Domnule Peia,
Din surse va spun ca e posibil sa ramaneti fara nivel. Mi-ar parea rau.

Acum am treaba, ne vedem mai tarziu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 15:30:25
         
 
  err:
"drept care nu știi de unde S-O apuci"
m-a sedus logica subliminală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 15:24:30
         
 
  Adică, după socotelile mele aproximative, doamna Amelia este aproape o domnișoară?!

Surprinzător, din cel puțin două motive:
1. Ăștia mai juni nu au nici reper, nici o convingere, fie ea și puțin șuchie. Sunt amorfi și neînrădăcinați în nici o țarină, infestați de diversități efemere, fără nici un gradient.
Luați grămadă, ca la tîrgul de curiozități, produc alunecări de teren. Majoritatea au în cap unde degetar de cultură. De rapiță. Iar cei cărora li se mai clătește ceva prin dovleac, sunt mercenari înhăitați cu oricine se nimerește. Dacă mai dai peste unul, cine știe cum! care să aibă alcătuire de om de ispravă, cu scaun la cap, adică, te uiți cum să faci iute-iute și să-l recrutezi pentru a-l trimite la muzeul de curiozități naturale.

2. De obicei, un individ devine habotnic (scuze, nu acordați noțiunii importanță sacrală) după o anume vîrstă, cînd orizontul începe să se întunece și, atunci, singura luminiță de speranță rămîne cea a izbăvirii.

În fine, mă bucur că am avut onoarea de a vă fi "partener" de dialog pentru scurte momente de tensiune, întrucît, sunt convins că e cu mult mai acceptabil să te afli în conflict cu un om principial, care nu abdică de la propria-i regulă, decît cu o pramatie care apucă în toate părțile deodată - drept care nu știi de unde să-l apuci - și împrăștie în jur numai odoare pestilențiale.

Eu nu vă contrazic, e foarte posibil ca lucrurile să stea așa cum spuneți în privința capacităților intelectuale ale domniei-voastre, căci acolo, în mijlocul viespăriei, trebuie să ai sînge-n instalație ca să reziști.
Cel puțin, așa se vede de aici de la mine - un biet provincial ratat.

Mă uimește, însă, numai o anume lipsă de disponibilitate în a asimila întreaga paletă informațională de date, vehiculată în această lume trecută și prezentă și procesarea lor obiectivă și neprejudecată. Sunt unele repere, e adevărat, necesare pentru ca lumea să nu derapeze definitv, dar fetișizarea lor duce, inevitabil, în extrema cealaltă. Faptele, în nuditatea lor nepartizană, ne grăiesc cu elocvență mută despre aceasta.

Fiind departe de mrejele politicii și abandonînd-o brusc, la cîțiva ani după revoluție, cînd am văzut, scîrbit, cu ce se mănîncă, nu pot spune că o cunosc la acel nivel. Îi simt doar efectele pe propria-mi piele și mă răcoresc înjurînd... Hrana spirituală a săracului care simte că îi este hotărît destinul peste capul lui și că lichelele și derbedeii au ajuns să ne comande.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 15:20:50
         
 
  Napoleon??? ecsi, iar gafezi...

Maria Luisa
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-08-03 15:06:12
         
 
  la obiect: aducerea lui Nistorescu a fost un gest de disperare, Cotidianul MUREA! Se citeau intre ei. Vorba lui Nicolae: oamenii nu-s atat de tampiti! sa ne fereasca Dumnezeu sa se trezesca Gheorghe. Praf se alege de-alde Gregoire...
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-08-03 15:04:32
         
 
  Amelia,

Totusi nu esti Napoleon. Cred ca depasesti masura realitatii. Mai usor, pls.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 15:01:41
         
 
  Ioan Peia, spuneti dumneavoastra: "Amelia nu e o amelie, ci un Nistorescu mic". Trecand peste gravitatea acestei remarci, stiti la fel de bine ca oricine de aici, ca eu i-as da clasa acelui Nistorescu. Pot fi o mare Amelie, niciodata un mic epigon. In al doilea rand, va dezamagesc ca de obicei: prima si ultima data cand am fost ziarista a fost in perioada post-decembrista, cand, la 16 ani, scriam articole șuchii de amorul artei la un mare, pe atunci, cotidian. Vreo doua luni. N-o mai fac din cateva motive:

1. Nu s-a nascut ziarul care sa ma reprezinte

2. Cand se va naste, nu voi putea lua bani de pe urma a ceea ce cred si vreau sa sa intample in societatea romaneasca. Voi scrie, fireste, cu har si iubire: de tara si de Dumnezeu.

3. Dejectiile care se revarsa din Cotidianul, in care persevereaza leprele de acolo, i-au indepartat cititorii. Au blocat comentariile la articole, au dat carti, s/au prostituat in fel si chip. In timpul asta scuipau peste orice sarbatoare a romanilor, peste orice personalitate draga noua, in urma unor inalte comandamente morale primite de la SOV. Va garantez ca citeam, ca si multi altii, doar ca sa vad pana unde poate ajunge nimicnicia lor si, de aceea, pot sa-mi sustin spusele cu mii de exemple. Ma autoflagelam adesea parcurgandu-le dejectiile.

4. Cunosc politica, asa cum cunosc si literatura, si filosofie, si istorie. Am argumente logice cu care sa fac fata oricarui tir: ateu, proletcultist, piețar sau postmodernist. Le-as spune, însă, mai bine, "marș!!!". E mai sănătos, credeți-mă. Iar când, vorba dumneavoastră, va fi stârpită abjecția, vom putea să fim oameni si nu vom mai fi plătiți pentru a crede și a scrie ceva.


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-08-03 14:34:18
         
 
  Auzi cum îi zice meseriei ăleia, cu care se laudă: job! Jobul lui!! Vidanjorul egzinetscu are job.
Meserie de șerbetar, ce mai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 13:39:32
         
 
  Update: Incepand de astazi Cristian Patrasconiu nu mai semneaza pentru Cotidianul.
Este prima greseala pe care o face Nistorescu. Probabil vor urma si altele.

Dupa ce IT Morar a anuntat pe blog, intr-un articol-mostra de verticalitate,ca renunta la colaborarea cu ziarul Cotidianul, iata ca publicatia a fost vaduvita si de un alt mare condei, cel al lui Cristian Patrasconiu.

Cristian Sutu face un gest barbatesc de solidaritate pe blogul sau.

Sa-I fie teama lui Nistorescu de pixurile lui Patrasconiu si Morar? Vrea Vantu sa transforme ziarul in “oficiosul” PSD?

Indiferent de cauze, cititorul Cotidianului va avea de suferit!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 13:39:08
         
 
  Domnilor, doamnelor, ma retrag sa scriu si eu un text de patru mici. Voi reveni spre seara, dupa ce imi termin jobul pentru care sunt platit. Dupa cum se misca treaba pe Europeea, textul meu va aparea, cel mai probabil, poimaine. Promit insa sa ma conformez, ca altfel sunteti in stare sa imi luati si cele 10 puncte peste nivelul minim de incredere oferit oricarui user ordinar.
O zi buna tuturor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-03 12:48:34
         
 
  Interesant!
Deci, așa cum am bănuit, Amelia nu e o amelie.
Ci un nistorescu mic!
Uite că v-a scăpat...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 12:39:28
         
 
  Mare brînză de manipulare politică pe un sait de cîțiva zeci de vizitatori!
Se screm degeaba egzinteștii, care combat, cînd într-o tabără, cînd în alta, după consistența soldei.
Cîștigă și ei cît să nu moară de foame și să le ajungă de-un gît.
Nu cred în eficiența unei astfel de manevre.
Chiar dacă o fac unii, o fac degeaba.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 12:35:30
         
 
  Nu pricep ce doresti sa spui. Imi conditionezi prezenta activa si libertatea de a-mi exprima opiniile? Adica e musai sa scriu daca doresc sa imi exprim parerea critica? Stiu ca nu pot beneficia de credibilitatea pe care ti-ai castigat-o tu pe Europeea, dar ma simt bine si asa, fara notorietate. De altfel, conform regulamentului, nivelul meu de acces pe Europeea este conform cu "opera" mea, asa precum este si la tine, de altfel. Daca doresti sa iti exprimi parerea de la inaltimea nivelului tau, al operei tale, ma rog, nu vad cu ce te-ar impiedica nivelul meu. Esti liber sa o faci, asa precum sunt si eu. Sau doresti sa propui sa mi se scada nivelul? Nistoerescu mic ce esti!
Vrei sa ma umilesti ca nu pot scrie atat de bine ca tine. Ti-a reusit
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-03 12:29:35
         
 
  Cîte mizerii și lucrături în presă!
Cîtă magmă infectă!
E un tip de șacalizare care întrece cu mult orice închipuire.
Ecsintesțialist privind problema, totul este just și neamendabil. Apariția fiarelor apocaliptice,- gen semnatarul acestui articol - care s-au născut, trăiesc și prosperă din descompunere morală și extaz promiscuu, a devenit, se pare, un fenomen globalizant. Și de ce nu am fi avut și noi faliții noștri?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 12:25:39
         
 
  Andrei, o alta eroare, daca-mi permiti. Cersetoria este un obicei pe care noi il hranim atunci cand dam, de mila, bani. In mod gresit se va comenta mai jos ca aceasta mila nesanatoasa vine din crestinism, ca ideile liberal-capitaliste ar trimite omul la munca, samd. Voi detalia cu alta ocazie. Intre mila si ipocrize este un pas imens. Revenind: nu s-a schimbat absolut nimic pe Europeea. Prin comentariile pe care le facem in subsolurile unor texte cu iz politic, noi insine le hranim prezenta aici. Tu insuti, de pilda, nu ai postat de o vesnicie absolut nimic literar aici ci ai hartuit userii cu opinii politice de stanga. Daca nimeni nu i-ar raspunde la provocari sau la textele incriminate, ecsintescu ar pleca sau ar incepe sa scrie literatura atunci cand timpul i-ar permite.

In umila mea parere, pot spune ca 90% din textele literare au iz politic. Pot argumenta. Stiu, forma conteaza si aici sunt de acord cu tine: ar trebui sa fim manipulati in alt chip, inteligent. Sau abil. La Tv ne uitam la seriale de 2 lei. E mai simplu pentru neuron. Aici cautam mahalagismele. Raspundem la ele, ne dam cu parerea. Si atunci consumatorul va primi, in dulcele stil capitalist, mahalagisme.

Andrei, crede-ma, literatura nu a murit pe Europeea. Calitatea sa, de multe ori la limita suportabilului, suportata din motive de amicitie post-literara, hranita, ne face sa ne jucam si aici de-a politica

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-08-03 12:15:55
         
 
  Andrei,
Cornel Nistorescu este noul director al unui ziar care are si o pagina de cultura si care vinde carti impreuna cu ziarul. Mi s-a parut interesant sa vedem si noi cei de pe Europeea mecanismele numirii lui Cornel Nistorescu la Cotidianul. :)
Andrei,
Care este ultimul text literar pe care l-ai postat aici?
Notre respect!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-03 12:08:27
         
 
  Amelia, imi cer scuze pentru eroarea comisa. Orientarea nu s-a schimbat, e aceeasi. Doar notiunea de atelier literar a site-ului s-a schimbat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-03 12:00:24
         
 
  Andrei, te rog mult ceva: explica, cu argumente daca poti, ce ai vrut sa zici in afirmatia facuta in pagina disparuta:

"data fiind noua orientare politica a acestui site...".

Ecsintescu a postat cateva texte politice, in opinia mea, mediocre. A lasat deschisa caseta comentariilor, puteai sa-i faci praf textul daca aveai (si sunt sigura ca ai) instrumentele necesare. Daca nu ai avut chef sa intri in polemica, e altceva. Pe de alta parte orientarea mea politica este net diferita de a ta, de a lui ecsintescu sau de a domnului Corbu. Pe acest site nimeni, niciodata, nu mi-a cenzurat opiniile cu toate ca, trebuie sa recunosti, ele erau demulte ori neavenite fata de "europenism". Loredana Cristea, Ioan Peia, Mihail Buricea, Nicolae Tudor sau Tea Nicolescu au, si ei, opinii politice care par a se exclude de multe ori. In acest caz te intreb: ce politica are site-ul? Si ce-ti justifica tie afirmatia? Si in final, ce conteaza pentru tine opiniile politice ale domnului Cristescu?

rog sa fiu scuzata pentru commul fara legatura directa cu subiectul, dar textul respectiv nu mai exista iar eu nu vreau sa raman cu aceasta nelamurire. Sunt convinsa ca aceasta intrebare a stat pe buzele mai multor useri: care este politica siteului acum? care a fost? care va fi?



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-08-03 11:46:38
         
 
  Scuze Amelia, nu toti profii de sport sunt ca CTA!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-08-03 11:12:44
         
 
  Caft, pe mucles, între securiști, pentru putere!
Joacă tare ăștia, vere, se strecoară prin toate cotloanele disponibile, și cred că fraierii nu se prind, îi cred îngeri.
Păi comunismul matale, mr. buricea, i-a prăsit, i-a antrenat și i-a-nvățat la rele, ce te vaiți?
Sau te pomeni că ești și matale unu mai mititel, rămas în afara horei și te cam rîcîie-n piept povestea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-03 11:02:48
         
 
  "Imi vine sa borasc. IT Morar, Cristian Sutu, Patrasconiu il pun la zid pe bloguri": Mazare, omul zilei

"in ciuda unor nume deosebite din caseta editoriala a Cotiadianului, (Cristian Sutu, Cristian Patrasconiu..."; " Redutabil si vertebral, IT Morar..."

ecsintescule, te-ncumeti la o discutie despre Cotidianul? Despre "Gregoire" Cartianu, da? "Cotidianul va fi publicatia lui Nistorescu": e-po-cal. I'm here!!!

Domnule Buricea, daca o singura data va mai permiteti sa vorbiti in acesti termeni despre profesorii de sport, va promit ca reluam discutiile despre "capitalul". Despre cat ati inteles din trustul "Ringier" si despre poporul roman. Sper sa fi fost destul de clara. Intorc pagina in ceea ce va priveste si pierdeti o amica de mare nadejde.

Astept provincia



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-08-03 11:00:16
         
 
  "Deformatia" profesionala ma obliga sa atasez si link-ul la materialul cu impricinatul:
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-6018100-debutul-lui-cornel-nistorescu-cotidianul-acuzat-cenzurarea-unei-anchete-despre-prietenul-sau-petru-romosan-ioan-morar-anunta-nu-mai-scrie-cotidianul.htm
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-03 10:53:45
         
 
  Ecsintescu, nu pot comenta textul tau cu sclipiri de geniu literar. In schimb, citind pe Hotnews despre jurnalistul impricinat, m-a amuzat teribil un comentariu scris de "Dianora" intr-un mod mai putin liric decat al tau, recunosc. Comentariul a fost conceput sub forma unui mesaj trimis de Maria Vlas lui Cornel Nistorescu:

"De va veni la tine Vantu
Soptind povestea mea amara
Cuvantul lui sa nu te-nfranga
Suflarea lui sa nu te doara.
Nu-i vina ta, asa e scrisa
Nemilostiva lege-a Firii
Sarutul otravit al brumei
Ucide toamna trandafirii (mai precis in noiembrie)
Pana atunci, ai grija, nu semna nimic, pune bani intr-un cont bine ascuns si trimite-i pe amaratii din redactie sa doarma linistiti, ca doar vegheaza trustu' pentru ei...."


Mentionez ca site-ul HotNews a devenit, dupa parerea mea, mai literar decat europeea.
Sa ne auzim sanatosi, domnule Buricea!
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-03 10:48:00
         
 
  Bun articolul!
Asta este capitalsmul rapace, cumpara tot, chiar si constiinte!
Vedeti ca o sara pe dumneavoastra profesorul de sport, cu multa educatie ... fizica!
Vot si 2 stele!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-08-03 10:33:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE