FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sorin Oprescu INDEPENDENT
Text postat de ecsintescu virtual
Sondajul Insomar comandat de PDL si dat, ieri, publicitatii confirma, inca o data, ceea ce stia de cateva luni si anume teama tot mai acuta a lui Basescu fata de eventuala candidatura a independentului Sorin Oprescu.

Ultima editie a emisiunii de pe Antena 3, Zig-Zag, a lui Ion Cristoiu a agitat si mai mult spiritele si a ridicat fiori de pe sira spinarii tuturor strategilor de campanii prezidentiale. Pentru prima data in istoria electorala a Romaniei un independent suceste calculele tuturor jucatorilor din viata politica si este creditat cu reale sanse in lupta pentru Cotroceni.

Cifrele sondajului arata in felul urmator. Traian Basescu 35%, Mircea Geoana 21%, Crin Antonescu 15% , Sorin Oprescu ( ca independent) 11%, Vadim Tudor 10%. In cazul in care Sorin Oprescu ar fi candidatul PSD, scorurile sunt urmatoarele: Traian Basescu 36%, Sorin Oprescu 22%, Crin Antonescu 13% si Vadim Tudor 12%.

Sondajul Insomar ascunde o interesanta manipulare a presedintelui jucator. Sorin Oprescu ar obtine 22 de procente daca ar fi candidatul PSD si numai 11 % daca ar candida independent. Se observa ca numele lui Geoana lipseste din formularele sondajului in cazul candidaturii lui Sorin Oprescu din partea PSD. Chiar daca la prima vedere ar parea ca Basescu doreste sa-l neutralizeze pe Geoana, lucrurile stau putin diferit.

Basescu este paralizat de teama candidaturii doctorului Oprescu ca INDEPENDENT. Motivele sunt simple. Ca independent, Sorin Oprescu este singurul candidat care poate obtine voturi din electoratul tuturor partidelor si al tuturor candidatilor inclusiv de la Vadim Tudor, care va fi un actor extrem de important pe scena alegerilor din decmbrie. Acest lucru se va intampla in primul tur, dar fenomenul va fi mult mai pregnant in turul 2. Independentul Sorin Oprescu va cataliza toate voturile celorlalti candidati dar si a celor care nu au participat la vot fiind nemultumiti de toti ceilalti combatanti. Singurul care il poate invinge pe Basescu in turul 2 este Sorin Oprescu. Ca independent.

In cazul in care Sorin Oprescu va candida din partea PSD, chiar daca va ajunge in finala, Basescu va fi cu siguranta castigatorul alegerilor. Sorin Oprescu nu ar mai avea aura de personaj providential, independent, etc. Ar pierde din credibilitate si nu ar mai putea repeta rasunatorul succes de la locale. Nu ar mai contabiliza voturile celorlalte partide si si chiar cele ale simpatizantilor PSD ai lui Geoana, care exista, fara indoiala. Acestia nu ar mai participa la vot sau ar vota negativ. Daca adaugam si luptele din culisele PSD, tabloul candidaturii Doctorului din partea partidului de unde a plecat pentru a castiga de unul singur bastionul dreptei din Capitala este mai mult decat sumbru, este chiar grotesc.

Prin acest sondaj, Traian Basescu a incercat o manipulare si a arat pisica PSD-ului. In noaptea dinaintea prezentarii sondajului, PSD-istii s-au intalnit la Kiseleff. Tarziu, in noapte, greii PSD au iesit cu mic cu mare sa anunte sprijinul pe care PSD i-l da lui Geoana. Solidaritatea era mai mult condescendenta, dupa modelul matern, “e prost, dar macar e prostul nostru”.

Si a mai vrut ceva Basescu cu acest sondaj. Incerca sa reia teza de la locale cu asocirea prin orice mijloace a lui Sorin Oprescu cu PSD.

Nu se stie daca Sorin Oprescu va candida. Deocamdata isi vede de treaba la Primaria Generala. A redat bucurestenilor parcarile Dalli, aceasta gaura neagra marca Basescu-Udrea-Cocos, amenajeaza parcurile dupa modelul marilor capitale Europene, (in conditiile in care Videanu, Halaicu, Lis au dat tunuri imobiliare cu terenurile din parcuri) si are curajul sa investeasca pentru bucuresteni in conditii de criza, fara sa dea sute de mii de euro pe scene sau perdele.

A propos! Am primit invitatie pe Twitter de la… Sorin Oprescu!

UPDATE: Se confirma. Este adresa oficiala a lui Sorin Oprescu. Are conturi si pe FaceBook si pe Hi5.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Observ ca in recentele sondaje de opinie figureaza si “independentul de PSD”, doctorul primar Oprescu. Faptul ca s-a decis sa candideze este tradat de stirea ca, ingrozit de recenta propunere a Autoritatii Electorale Permanente care prevede ca pentru a candida la Cotroceni trebuie sa platesti o suma de aprox 300 000 de EURO, acesta a gasit solutia de planta prin Bucuresti ceasuri aurite in valoare de 700 000 de EURO. La banii astia este imposibil sa nu mai ramana ceva aur electoral. Toata viata lui, Oprescu a avut doua obsesii: ceasul rau si carnatul mic. Daca de obsesia carnatului a scapat, au mai ramas ceasurile, despre care am aflat ca doreste sa le aureasca.
Este clar, insa, ca Geoana, aflat intr-o totala invidie pe doctor, l-a chemat la partid si i-a spus ” Doctore, ai imbatranit si observ ca ai probleme cu ceasul. Gata cu independenta ca iti face rau. E randul meu sa fiu independent. De altfel, cred ca voi face tot PSD-ul un partid de independenti, dupa ce castig alegerile, asa ca stai linistit ”
Se spune ca Oprescu i-ar fi raspuns ” Mai istetule, cum iti spune tie Iliescu, tu nu te bucuri de increderea pe care o am eu. Le-am spus ca le fac autostrada suspendata, ei bine, am suspendat-o de tot. Tu, daca vrei sa fii independent, pregateste cei 20 000 de EURO pe cap de emigrant intors in tara, si apoi mai vorbim”

Ecsi, de data asta m-ai convins, tot atat de convins precum este si Adrian. Il votez si eu, ca prea te straduiesti. O fac cu credinta ca ne va fi mai bine fara el ca primar, iar ca presedinte independent, devine in mod implicit inutil. Un presedinte independent politic este un nonsens.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-13 20:10:36
         
 
  Am sã votez cu Oprescu!  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-08-13 15:08:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE