FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
REVISTA?
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
S-a oprit la veșnica pagină numărul 1. Despre asta am mai vorbit și în alte vremuri. Inclusiv despre aspectul jalnic al prezentării.

La cele vreo 3 texte din 2006 s-au adăugat alte 3 din 2009. Hei-rup muncitoresc.

Nu înțeleg însă ce legătură are revista Europeea cu cele două postări cu haiku-uri? Niciuna din persoanele respective nu a fost și nu este membru al site-ului. De fapt sînt copiate cîteva pagini dintr-o revistă Haiku pe 2006.

Vă mai aduceți cumva aminte cum s-a ajuns la confuzia asta?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Păi era vorba de o revistă cu personalitatea ei, care nu se vărsa automat în Europeea. El voia doar să figureze pe internet așa cum sînt textele de la "CONSACRAȚI". În lista respectivă, de la 163 la 196, Magdalena Dale a introdus asemenea texte. Poate și Nicolițov a fost confuz în ce dorea, dar dv... Parcă era (și este) vorba de autori membri ai site-ului. Sau n-am înțeles eu "experimentul" europeean?

Nicolae a cam avut de unde învăța.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-06-11 17:56:24
         
 
  Am primit revistele în format print din partea domnului Valentin Nicolițov cu rugămintea de a publica acele texte. Am cred inclusiv cele două scrisori de însoție a revistelor respective. Dacă mai primesc și altele le public.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-06-10 22:15:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE