FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Batut cu pompa de la bicicleta
Text postat de Carmen Stanciu
In perioada in care tot crestinul se bucura de Invierea Domnului, adunand-si intreaga familie la masa, un baiat de 17 ani era batut cu pompa de la bicicleta de catre tatal vitreg, pentru ca a dat bani la fondul clasei. Adolescentul nu a mai suportat atitudinea tatalui vitreg si durerile cauzate in urma batailor si s-a prezentat in a treia zi de Paste la Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, reclamand tratamentul aplicat de catre cel care ar fi trebuit sa ii ofere protectie.

Baiatul prezenta urme vizibile de violenta pe un picior, insa cadrele medicale le-au comunicat celor din sistemul de protectie a copilului ca nu este necesara internarea in spital a acestuia. Prima masura de protectie a fost preluarea baiatului in cadrul Centrului de Primire a Minorului in Regim de Urgenta. Vineri, baiatul a fost internat la neuropsihiatrie infantila pentru o serie de evaluari. "S-a dispus efectuarea unei evaluare in regim de urgenta din punct de vedere medical. S-a luat legatura cu autoritatile locale si sunt in faza de adunare a datelor pentru intocmirea anchetelor sociale. Urmare a recomandarii medicului specialist a fost internat la sectia neuropsihiatrie infantila pentru o evaluare completa si complexa", a mentionat Felicia Mihai, sef serviciu - Complex Servicii Comunitare din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Botosani. Potrivit celor comunicate de minor, totul a inceput de bani. Minorul ar fi primit o suma de bani din partea tatalui pentru a plati niste facturi, lucru pe care baiatul nu l-a facut. Intrebat de bani, adolescentul i-ar fi spus tatalui ca a folosit banii pentru a achita fondul scolii deoarece acesta refuza sa ii dea banii pentru scoala si ii era rusine de colegi. De la cearta a fost doar un pas pana la scandal. Potrivit celor declarate de baiat, tatal i-ar fi aplicat mai multe lovituri peste picior cu furtunul de la pompa unei biciclete. In functie de rezultatele anchetei sociale si a celor constatate in urma evaluarii minorului de catre specialistii din cadrul sectiei de neuropsihiatrie infantila, autoritatile pentru protectia copilului vor stabili care sunt masurile de protectie ce se impun. De asemenea, saptamana trecuta baiatul a fost vizitat atat de tatal abuzator cat si de mama acestuia, cu permisiunea reprezentantilor protectiei copilului. "Este foarte bine ca acest baiat in varsta de 17 ani s-a adresat protectiei copilului. Din pacate, situatia este mai complicata la copii de varsta foarte mica, care nu se pot apara, care nu pot sesiza singuri si atunci tragedia este cu atat mai mare", a mentionat Felicia Mihai.

Violenta naste monstri

Un copil abuzat fizic devine la randul lui, in multe din situatii, abuzator(...)

Bataia - considerata de parinti ca „rupta din rai”

Din pacate, prin cazurile care le ajung in atentie, specialistii din sistemul de protectie a copilului constata faptul ca unii parinti mai considera inca bataia o forma de educatie. Multi dintre parinti nu stiu sau ignora faptul ca aceasta asa zisa forma de educatie distruge copilaria iar ca si adult, bataile din copilarie se vor resimti in comportamentul abuzatului(...) http://www.evenimentuldebotosani.ro/viewArticol.php?articol_id=33998


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE