FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Moartea îți venea ca o cămașă de lacrimi XXL
Text postat de Sorin Solaris
atunci dumnezeii tăi te-au aruncat într-o lume străină
ca pe-o haină mâncată de cari
ca pe-un orgasm
mincinos
în pântecul
planetei

erai doar o tumoare în plus în vaginul mamei ucise cu
pietre erai doar o cicatrice de
întuneric puroind pe
trotuarele
patriei

râdeai ca o capră bețivă stătută de secoli
în inima ta s-a cuibărit inima mea
clipocind ca un fluviu
de lacrimi
într-o deltă de
muci

mă pocnești te pocnesc ne pocnim
doar eu mă scurg însingurat
înspre luturi
învins
ca o pată de ruj
ieftin pe un
obraz obosit de
virgină

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ...Inca de la titlu, acest text vrea sa socheze. Titlul, unul comercial, cum ar spune oarescine, continua exact ceea te izbeste cand il citesti prima data, fie si in fuga (bai, frate, ce tare!)

...Amestecul asta de lirism si absurd, abordat, zic eu, din teama sau din lipsa masurii necesare ne-caderii in patetism l-am mai intalnit si prefer sa-mi tin pentru mine parerea cu privire la el.

...Whatever, ai vreo doua-trei metafore reusite, ingenioase - "cicatrice de intuneric", "delta de muci"... insa lipsa sugestiei si apelarea "de-a latul" la obiectul-tinta al ideii le pune in umbra.

...Privit, cumva, strict plastic, textul merita votat.


 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-04-29 18:17:55
         
 
  Sorin, iertare ca-mi dau si eu "cu parerea".
in primul rand - foooarte grav, un typo: intuneic
apoi, niste fleacuri: acest poem al disperarii ar fi fost aproape pe gustul meu, daca n-as simti undeva efortul tau de a nu spune "asa", temandu-te ca spunand "asa", spui tot. imi pare ca poemul tau e un soi de salt intrerupt, o spunere cu buzele stranse. nu stiu daca reusesc sa ma fac inteles. pe undeva banuiesc "tinta", dar nu cred e de ajuns. si nu e vorba de lexic aici, cu toate ca eu unul nu prea agreez vorbe ca "vagin" sau "orgasm" in poezia postmoderna - in lipsa oricarui element de sugestie, fie el si ludic daca nu de-a dreptul lasciv, vorbele astea mi se par artificiale si lipsite de orice virtute poetica - sigur, o sa-mi vorbesti de deconstructie, dar nici asta nu-mi place; e vorba ceea ce-mi pare a fi lipsa unitatii stilistice. poemul tau e scris parca la patru maini. una din ele a scris aproape pe gustul meu - nu o sa-ti spun care, pt. ca nu are importanta. oricum, am lasat aici o stea, asa fac de fiecare data cand revin asupra unui text incitant si-mi amintesc de el, fara sa vreau, a doua zi.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-04-27 15:31:08
         
 
  Scuze, am postat de pe nickul ala cu umorul.

 
Postat de catre General Motors la data de 2009-04-27 04:20:39
         
 
  Chestiunea e in felul urmator: varianta originala era mult mai tare, mai dura, pe undeva chiar porno, abundand in "pizdulino", "cer pizdarit de stele", "balta de sperma pe obraz de virgina", etc. Nu puteam publica in volum asa ceva, asa ca am recurs la ajustari. Din pacate am cam stricat poemul.

 
Postat de catre General Motors la data de 2009-04-27 04:18:54
         
 
  Tavy
Cred că ai referiri la text, nu? Dacă vrei să ne răfuim îți stau la dispoziție, da' nu cu măciuca așa cum ești obișnuit tu la stînă ci cu floreta pamfletului sau săgeata epigramei, n'est pas mon ami? Pînă atunci somn ușor și zama de varză aproape!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-04-26 23:34:08
         
 
  mă pocnești te pocnesc ne pocnim...

cu fratele Rechesan nu poti s-o scoti la capat!
lui nu/i place versul lin, usor, digerabil...
pe el chiar daca/l lovesti cu leuca carului nu/l deranjaza mai tare decat... actiunea determinata de un fapt concret/palpabil...
invaluirea pentru el, este cliseu...

domn parinte,
saptamana luminata... cu vot!

tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-04-26 23:07:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  D-le Recheșan, interesante și pertinente afirmatiile dv. O să încerc să mai umblu pe text și să fac modificările necesare. În fond, de aceea este un atelier literar, nu-i așa?
Voi mai posta și alte poeme din volumul meu aflat în lucru, așa că sunteți bine venit la mine pe pagină și cu alte sugestii. Lucrul acesta m-ar putea ajuta.

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2009-04-26 18:18:50
         
 
  D-le Solaris,
Mărturisesc am intrat pe pagina dumneavoastră atras de licărirea stelară și de titlul inspirat, dar ce-am aflat(încerc să nu fiu sarcastic ci doar critic în mod obiectiv!)?
"O haină mîncată de carii"
Cariul dacă la insectă face stihul referire e insecta ce roade doar lemnul, moliile sunt cele care...
Imaginea caprei bețive stătută(adică nemontată, nu?)de secoli(nu-mi place licența cu iz livresc în acest context)mi se pare rizibilă
Pe urmă, inima clipocind ca un fluviu de lacrimi( frumoasă imagine)eșuează într-o deltă de muci!În acest context, trecînd peste lecția argheziană(din bube, mucegaiuri și noroi)sintagma mi se pare risca(n)tă, nu se leagă de fel cu restul.
Ultima strofă e bună dar parcă desprinsă de restul zicerii.
Mai sunt cîteva typo și clișee nevinovate(pîntecele planetei, cicatrice de întuneric)și în ansamblu consider acordarea celor 2 stele de către un anonim(ă)user mai mult decît hazardată!
Bineînțeles e doar o părere, nu o lecție de prozodie negativistă și chiar cred că poemul ar merita o soartă mai bună și ideea rescrisă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-04-26 12:49:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE