FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Schimbare de anotimp
Text postat de Suzana Deac

M-aș piti sub aripa ta o lună, o zi, un minut. Ți-aș sprijini cotul dacă ai vrea să ții undița. M-aș preface în pește dintr-o clipă în alta să mă pot uita în ochii tăi.
Dar aș putea fi și vâslă în curbura îndepărtată a Dunării să te îndrum spre locuri înmiresmate, unde vocile nu se distorsionează, unde simțirile se scufundă în adâncuri imperceptibile.
M-aș strecura în solzii peștilor, în culorile calde ale soarelui, în mesajul vântului. Ți-aș citi dintr-o carte în liniștea necunoscută, glasul meu împlinindu-se în final, devenind unic, specific și irepetabil ca să se amestece în cântecul clipocind timid al izvorului de nu știu de unde.
Îți apleci capul spre mine când obosești din cauza cruzimii oamenilor, când vrei să te odihnești după atâta muncă intelectuală, îți orânduiești poverile asupra mea, figură suspendată în mâini călduroase și rezistente la greutăți care prind tot ce pare în cădere.
Dacă va îngheța anotimpul, te aștept în vârf de munte, dar aș vrea să mă ascund în buzunarul tău sau în ridurile fularului, fiindcă iarna mi-e frig și numai lângă foc mă pot încălzi. Te voi însoți fără condiții când aluneci pe schi din vârfuri spre infinit, în curbe mă voi agăța de tine, iar în vale mă voi uita cu obrazul meu înroșit la obrazul tău plin de culoare și greutatea impresiei.
... Dintr-o dată frigul se preface în caniculă în noi sau înafară, nu se știe încă, paloarea se înroșește de dragul plăcerii sau dacă merită, te stropesc cu apă în căldura sufocantă, pe tine, pe el, pe toți care nu se simt bine departe de mine.
De ce sunt eu ? Să te răcoresc când ți-e prea cald și să mă încălzești când îmi pierd căldura.
Ceea ce rămâne de decis acum: este cald sau a venit un anotimp mult prea rece?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Danut,
iti multumesc pentru bunavointa, e bine de stiut ca si un catren te poate incalzi uneori.

Carmen,
asa e, "deseori sentimentele nasc anotimpuri in noi"si ele se amesteca dupa vointa omului.
Cu drag,Suzana
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-03-23 06:46:21
         
 
  Deseori sentimentele nasc anotimpuri in noi...eu am simtit de multe ori toamna...cei mai fericiti sunt cei care au in suflet primavara. Textul tau mi-a oferit o lectura placută.
Cu drag,
SIC
 
Postat de catre Carmen Stanciu la data de 2009-03-22 21:52:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  De-aș fi anotimp, ți-aș face pe plac
să ai ce dorești, să fi fericită
aș face să intre toate zilele-n sac
să poți să alegi, numai pe cea dorită.
 
Postat de catre Danut Gradinaru la data de 2009-03-22 18:44:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE