FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Realitatea opusă
Text postat de Suzana Deac



Atât de mult doream să schimb visul cu realitatea, în care totul era neverosimil dar atăt de plăcut că mă durea frumusețea de dincolo de real. Mă trezeam între timp, dar vroiam terapia frustrărilor adunate, efectul compensator al viselor, și-l primeam, de asta și continuam visul în semiconștiință. Îl țeseam spontan și nestingherit.
Aveam nevoie de vise să mă descarce de dorințele recunoscute și ascunse, de aspirațiile imposibile, dar inerente într-o viață de om, uneori obsedant de repetitive.
Compuneam versuri pentru nemurirea ta și a momentului să-mi fie martor pentru starea de fapt care se ducea, se unduia, se modifica, se altera cu fiecare clipă. Eu am fotografiat momentul și l-am conservat într-o fracțiune de timp, care poate mă susține sau din contră, mă atacă, nimic neputând fi infailibil.
Buze mari, cărnoase mă posedau. Mă predau pentru un vis care nu poate invoca nici un martor. La proces. Mă puteți condamna pentru aspirații și dorințe nesăbuite, vise imprevizibile, inimaginabile. Fragile. Pentru moment, viitorul trebuia să vină, dar din anumite motive foarte obiective a întârziat până la sfârșitul scenariului dramatic.
Aș vrea să retrăiesc momentul semiobscur când buzele calde mă invadează, mă fac prizonier al iluziilor și mă descalifică pentru cursa lungă.
Am început să doresc să schimb realitatea cu un vis.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE