FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
16 februarie 2009
Text postat de Label Black
Daca as stii ca a fost ultimul Valentine`s day din viata mea, as spune ca nu conteaza! Sunt de-a dreptul fericit. Linistea din mine a fost schitata dupa un design al unui destin virtual. In ce sens? Eu nu am putut niciodata sa iti modelez un drum. In schimb, am visat la unul impreuna. Mi-am dorit ca, in lipsa mea, sa poti avea ceva care sa-ti aminteasca de mine. Am ajuns sa vad ca promisiunile pot fi respectate, ca fiecare inel leaga o casnicie, ca fiecare zambet este un substrat al oamenilor bucurosi.
Te-am vazut purtandu-mi camasa, tricoul, sosetele si nu am putut decat sa fiu mandru ca esti langa mine. Te-am vazut dimineata, la prima cafea, nearanjata, nemachiata, naturala si nu am putut decat sa fiu mandru ca esti langa mine. Te-am vazut cautandu-mi in buzunarele blugilor, inainte sa-i bagi la spalat, si nu am putut decat sa fiu mandru ca esti langa mine. Te-am vazut conducandu-mi masina ori de cate ori m-am imbatat ca un porc si nu am putut decat fiu mandru ca esti langa mine. Te-am vazut aruncandu-mi tigarile cu zambetul pe buze si nu am putut decat sa fiu mandru ca esti langa mine.
Acum, cand am trecut de toate intamplarile astea, cand florile au fost daruite, cand imi dau seama de cat de fericit ma faci, eu nu pot decat sa fiu mandru ca esti langa mine. Daca as stii ca a fost ultimul Valentine`s day din viata mea, as spune ca nu conteaza! Sunt de-a dreptul fericit!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  un text mediocru(nici macar adolescentin)bantuit de greseli gramaticale si repetarea (obsesiva)a unui cuvant care ar fi putut da chiar titlul scriiturii:de 16 ori mandru
george ionita
 
Postat de catre George Ionita la data de 2009-02-20 08:05:08
         
 
  A.A.A - tinand cont ca in text vorbesc numai despre mine, cine crezi ca este personajul principal? Asupra cui se revarsa toate aceste ganduri personale? E un subinteles evident!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-17 08:22:11
         
 
  "sunt mândru, sunt mândru, sunt mândru, sunt mândru..." - iubirea e umilă, Răzvane.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-02-16 23:07:01
         
 
  ...Label Black, Răzvane, am mai spus-o, o mai spun: poți iubi oricât, oricum, oricând, dar când o scrii, dacă nu găsești corespondentul ei prin cuvânt, prin sugestie, printr-un catalizator exteror și material loial sentimetnului, dacă nu găsești expresia, textul nu devine mai mult decât o înșiruire de litere. Oricât, oricum, oricând ai iubi. Iar dacă ai să-mi spui că pentru o delcarație de de-ajuns, am să te întreb: ok, având în vedere cine o citește, nu? Iar dacă faptul de-a elibera o trăire e de ajuns, mă gândesc de ce mai postezi...

...În treacăt spus, sintagma "sunt mândru" este atât de personală, deci atât de egoistă, încât, repetată obsesiv, aduce o notă de cucerire a vreunui trofeu. Și în final fie spus, ai observat că, în text, vorbești numai de tine?


Toate bune!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-02-16 22:55:23
         
 
  Ce-mi place cand mi se zice asta! Esti indragostit rau.. Doamne - cata dragoste risipita!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 22:24:58
         
 
  Razvan, esti indragostit rau!
Dar rau de tot!
Ei, asta este foarte bine!!!

Ma bucur cand vad oameni fericiti. :)


 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-02-16 20:39:08
         
 
  sa fie un e-mail : [email protected]

 
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 15:50:34
         
 
  da  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-02-16 15:44:21
         
 
  Multi plimbareti la mare! :) banuiesc ca te referit la e-mail, nu?  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 15:37:23
         
 
  Răzvan,
să-mi dai și mie o adresa electronică:))
eu sunt plimbăreț prin zona ta
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-02-16 15:12:18
         
 
  Raluca. :))) Zambeste-ti! Vin vremuri grele! Criza se simte si in abisul asta. Albastru! :)  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 14:17:16
         
 
  Liviule, esti un dur! Toti pustii care iubesc pentru prima oara.. de ce nu ai spus - toti porcii care se pregatesc de taiere pentru prima oara..? Tot un drac! :))

Stiu dintr-un post trecut ce inseamna dragostea pentru tine! Nu vreau aceeasi discutie! In fond, aici nu e vorba despre dragoste. O dedicatie poate fi perceputa in miliarde de feluri. Orizontul e larg. Tu esti singur! Iarasi! :)) Glumesc!
Nu! Pe bune, e mult mai fals ce descoperi , dupa aceea, ca e - dragostea! Gandeste-te!
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 14:13:30
         
 
  Cristi, vedem!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 14:07:49
         
 
  si eu care te credeam in stare sa te multumesti cu putin:), asta e:) aparentele inseala:)
 
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-16 14:05:33
         
 
  Label Black, chiar trebuia? Acu' va ști toată suflarea că sunt un monstru care se hrănește cu nefericirea semenilor și poate fi ucis doar de fericirea lor.

M-ai deconspirat. :)

PS Toți puștii care iubesc pentru prima oară au impresia (mai trebuie să subliniez - eronată?) că nimeni pînă la ei nu a mai făcut-o și nimeni după ei nu o va mai face. Abia mult după aceea descoperă ce e, cu adevărat, dragostea. Da' asta e deja altă poveste.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-16 13:59:14
         
 
  Răzvan,
mândru, mândrie, a fi mândru....
excelent textul, dar alege alt cuvânt.
pentru mine.:))

de bine,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-02-16 13:56:29
         
 
  Raluca, doamne, acum am vazut ca existi! N-ai inteles mai nimic. Fericirea nu inseamna putin - tocmai asta e ideea. Sunt niste valori pierdute, renascute. Recastigate. Un desen ar fi foarte utile. Oh...boy! Say it isn`t so???  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 13:47:14
         
 
  Vine vara - bine-mi pare! Radule, litoralul incanta numai cu gandul dar imaginea lui e saraca. De-aia ne mutam cu totii, sictiriti de moldovencele venite cu pluta pe uscat! Chestia cu cititul - cand o sa treaca - e buna! Desigur!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 13:40:52
         
 
  I. eu am inteles esenta, chiar daca am citit de cateva ori:)). Altii nu o fac. Nu au cum! De... nu e pentru toti atat de limpede! Liviule - citesti?  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 13:37:48
         
 
  Razvan, fratioare, tu chiar iubesti...

Nu sunt de aceeasi parere cu Liviu, eu zic sa scrii, sa tii jurnale chiar, pt. a avea ce reciti cand o sa-ti treaca (adica in cel mult o luna de-acum incolo, la deschiderea sezonului de gagici, faza pe municipiu)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-16 13:35:04
         
 
  razvan, a fi mandru de cineva este o reactie emotionala care are anumite criterii, iar ele nu se potrivesc, neaparat, iubirii sau fluturilor din stomac, in or out family. de ce ai fi mandru de cineva care iti poarta pijamalele? ar trebui sa fii mandru de tine ca cineva atat de important tie poarta un lucru atat de intim tie. asta vroaim sa zic dar nu m-am facut inteleasa. fireste ca e bine si cum zici tu.:)

...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-02-16 13:32:16
         
 
  Si atat de bine imi pare, cand nu-ti convine, Liviule!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 13:31:55
         
 
  Label, care să fie urmarea? Nu va avea urmări. Nici urme nu va lăsa.

Printre atîtea texte banale, parcă mai contează unul?

Sigur că totul e plăcut cînd iubești și ești iubit. Transformă asta textul tău în literatură? Nu cred. E o constatare absolut casnică a stării de bine.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-16 13:29:50
         
 
  Pentru ca asta inseamna familie, totusi! Totul, repet, totul - e placut cand iubesti! P.S - E banal! Absolut!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 13:24:40
         
 
  ok. dar, atunci, de ce erai mandru de ea, totusi?:)

...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-02-16 13:21:54
         
 
  De ce sa transform, I? Sa denaturez un adevar? ULTIMA - valentine` day - nu stiam!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 13:19:24
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "ultima Valentine's day". oricum ai lua-o tot, la feminin e.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-02-16 13:14:53
         
 
  propunere: transforma "mandru ca esti langa mine" in "mandru de mine" si poti avea o pfs care chiar pune o problema.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-02-16 13:13:03
         
 
  Sunt convins ca a meritat sa pun acest mini-text! Indiferent care ar fi urmarea lui.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 13:07:55
         
 
  Oricum, Label, un text de o cumințenie la care nu ar putea aspira, luate împreună și în coautorat, Cristinika Marelk și Raluca Tănase, sub oblăduirea și înaltul patronaj al maicii Protopopeasa.

Nu știu ce ți-a venit. Febra postării, bag sama.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-16 13:05:40
         
 
  Liviule, e o greseala pe care o fac frecvent. Nu stiu de ce! Probabil, din neatentie!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-16 12:59:32
         
 
  Și cam excesiv acest mîndru că ești lîngă mine. Știu că ai vrut să subliniezi, să întărești. Da' ce e prea mult strică.

Și încă odată aș știi spre final. Tot excesiv. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-16 12:49:27
         
 
  Dacă aș ști. Știi? :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-16 12:45:38
         
 
  corectează : daca aș ști, se scrie cu un singur i, condițional optativ.
nu toate inelele leagă o căsnicie, multe sunt purtate orientativ, simbolic, pervers, etc.
ce puțin înseamnă, pentru unii, fericirea.
rușinică, nu se caută prin buzunare, poate deveni periculos, nu știi ce poți descoperi.
dacă ești mândru, e bine ! o, boy !:)
 
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-16 12:45:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE