FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Romania se schimba
Text postat de Label Black
Romania uita. Se schimba. Calculatorul memoreaza orice informatie legata de noi si de sufletul nostru. In firele lui gasim adevarata dragoste a vremii noastre. Acolo, jos, in substratul hard-disck-ului de 200 de Gb, in stare sa stocheze cateva miliarde de documente din word. Romania isi trimite flori! Direct de pe site-ul felicitarilor virtuale, unde exista o sumedenie de modele, un infinit. De ce sa cumperi o floare de la tiganca grasa din colt, cand poti bine-mersi sa trimiti un link in care persoana iubita sa gaseasca rodul lumilor unde culorile se unesc! Ce mai conteaza daca floarea nu e palpabila? Important este ca ea a fost trimisa in adresa X – de e-mail! Cati dintre noi mai cunosc privirea unei femei atunci cand strange in palma trandafirul rosu, tocmai primit la intalnirea de miercuri seara?
Romania uita. Se schimba! Telefoanele stau in fata fiecaruia dintre noi, oriunde ne ducem, oriunde mergem. In mall, il vezi pe fiecare vorbind cu o superioritate evidenta: “Sa vezi ce poze mi-am facut aseara, in Crush, la baie”… Bineinteles, a facut niste poze cu o camera digitala, le-a modificat pe loc, astfel incat sa nu i se cunoasca nici o pata de pe fetisoara galbejita, nici un cosulet rosiatic de pe frunte ori din varful nasului. Ochii ii sunt de un verde deschis, extrem de frumos, care aminteste de culoarea campului, a libertatii. Ii vezi la Kfc cum se scobesc in masele si vorbesc la telefon : “Frate, trec pe la tine diseara, sa rezolvam chestia aia. Eu acum sunt in mall, mananc o aripioara, ca baietii”.
Ne strangem cu totii la meciuri in diverse locatii, unde bem un Carlsberg si spargem seminte. Purtam diverse discutii despre Mutu, Hagi si restul. Cati dintre noi isi amintesc de semintele sparte acasa, cand fiecare gol starnea o isterie imensa si auzeai vocea unui vecin de dedesubt : “ GGGGooooooooolllllllllll”? Cati dintre noi isi amintesc de iesirile pe strada dupa un succes al tricolorilor si scandarile in cor? Acum… in piata Ovidiu se strang decapotabile prin a caror turela iese cate o blonda goala, tinand in mana steagul tarii. Nu e dementa? Pura dementa?
Iesim in cluburi, unde uralele si suieraturile tinerelor martafoaice iti sparg timpanul. Cate dintre acestea cunosc parfumul sufletului pereche intins pe cearsafuri? Cate dintre acestea simt lipsa unui brat care sa le fie alaturi atunci cand ii este greu?
Romania intra in bezna. O bezna intarita. O smoala. Romania e plina de smoala, astazi. In discoteci nu se mai asculta Beatles. Daca nu esti incaltat cu pantofi, nu esti primit inauntru. Daca nu te ridici si dansezi cand canta Guta, esti ciudat. Daca ai un punct de vedere, esti marginalizat. Ceva de genul – Nu esti cu noi, esti impotriva noastra! Nu mai exista cale de mijloc. Eu… eu nu m-am schimbat! Sau, cel putin, asa am crezut. Am crezut ca in ochii lui Baby, fericirea este nelimitata. Fiind cu Lavinia, m-am simtit ca un implant in nervii tuturor. Fiind cu Lavinia, m-am retras intr-o intimitate de-a dreptul uriasa. Fiind cu Lavinia… fiind cu Lavinia… fiind cu Lavinia. Eu mi-am pastrat demnitatea, opinia, gandirea, ea s-a schimbat. Mereu, din impreuna lipseste ceva. Mereu. Acum,la cateva zile dupa ziua indragostitilor, o vad asemuindu-se tuturor, intr-un declin al iubirii. Romania e intr-o continua schimbare,baby,! Si cu ea ne schimbam si noi!
……………………..
Oamenii uita! Fiecare dintre noi are un sentiment limitat. E pacat cand nu vezi dintre toti acesti indivizi, nici unul nu iti este aproape, cand iti este greu. Vorbesti cu aceeasi persoana, iar si iar, ii ceri aceleiasi persoane ajutorul, sprijinul. Romania uita! Se schimba!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE