FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Peștișorul
Text postat de elia david
A fost odată o sticlă de apă minerală.
Plină de bule mici, mici de tot, care înțepau limba.
Și dacă erai un copil vorbăreț și dacă erai unul din acela despre care se spunea că i-a mâncat pisica limba, tot te înțepau.
Ba, îți mai intrau și în nas, fiindcă nu stăteau nici o clipă locului.
Dar cel mai rău era când țineai puțin sticla cu fundul în sus – după ce o deschideai, bulele te atacau, nesuferite, din toate părțile.

Într-o zi, văzând că nimeni nu prea mai ia de gât sticla de plastic, apa minerală și-a chemat toate bulele, ca să le spună ceva:
- Dragele mele, nu îmi place cum vă purtați.
Sunteți foarte vioaie și săritoare, dar, uite, sunt copii care nu vă plac.
Mai bine ar bea apă plată decât să se lase atinși de voi.
Cred că e momentul să vă mai calmați puțin.
Poate chiar să zâmbiți?

Dar bulele erau tot mai nemulțumite și mai încrunatate.
Se agitau și bolboroseau în așa fel încât nimeni să nu înțeleagă nimic.
Puteai să ții la ureche, ore în șir, sticla de plastic și să nu pricepi deloc ce vor să spună.
Însă, dacă erai un copil deștept și cu inima largă, îți dădeai seama imediat.

Așa se face că un băiețel, care a dorit să rămână anonim – adică apa minerală să nu-i afle niciodată numele - a deșurubat dopul și a eliberat bulele, ce l-au sărutat, fericite, pe amândoi obrajii.

Apoi, dintr-o punguță transparentă, a răsturnat în apa cea liniștită... un peștișor.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Adriana si Label Black - sa zicem ca povestile acestea sunt scurte pentru ca nu am timp de povesti mai lungi. In curand nu o sa mai am timp deloc. :)  
Postat de catre elia david la data de 2009-02-12 18:00:59
         
 
  poate pt ca "esentele tari se tin in sticlute mici"?:)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-11 14:16:47
         
 
  elia, mi-a placut! :)
am o intrebare: de ce nu scrii povesti mai lungi?
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-11 14:15:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-11 09:58:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE