FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Coșulețul cu povești
Text postat de elia david



A fost odată un coșuleț cu fructe.
Care aveau multe vitamine și arătau destul de frumos pentru niște fructe adevărate.
Cum stăteau ele în coșuleț, și așteptau să vină cineva să le mănânce cu poftă, le-a trecut prin cap o idee:
Ce-ar fi să zică fiecare câte o poveste?
Și așa au și făcut.
S-au apucat de povestit, fiecare pe rând, câte o istorioară de pe vremea când locuiau în livadă.

Primul care povesti fu mărul, cel cu un obraz verde și unul roșu.
Apoi o pară zemoasă, care povestea și plângea, povestea și plângea, cu niște lacrimi parfumate de-ți venea să i le sorbi una câte una.
Nectarina se ținea tare, nu vărsă nici o lacrimă, dar nici nu povesti nimic.
O puse pe verișoara ei, piersica. Iar aceasta nu se lăsă până nu-și istorisi toață viața – de la sâmburele crăpat din care ieși, într-un târziu, o urechelniță plictisită.
Două prune gemene se sfătuiau ce să spună, ca să le facă invidioase pe celelalte fructe, numai că se luară la bătaie și se umplură singure de vânătăi. Iar istorioara lor rămase nepovestită.
Noroc cu ciorchinele unui strugure, ale cărui boabe ținură să zică, una după alta, câte ceva și cu niște gutui grăbite să umple camera de aroma nemuritoare a basmelor din copilărie...

Abia după ce toate fructele sfârșiră de povestit, veni și copilul pofticios pe care îl așteptau.
Numai că acesta, neavând preferințe, le gustă pe fiecare în parte, le întoarse puțin, ca să nu se vadă, și duse coșulețul musafirilor care nu mai mâncaseră de mult fructe culese direct din livadă.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gheorghe, Label Black, Laura, va multumesc mult. Ma bucura si ma incurajeaza cuvintele voastre.

 
Postat de catre elia david la data de 2009-02-10 09:30:12
         
 
  E adorabil copilul din poveste; si istet foc! :)))
Esti un zambet, Elia!
 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-02-09 12:39:18
         
 
  Se gasesc raze pana si in cele mai intunecate pesteri! Felicitari Elia David!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-09 11:00:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Superbă poveste, ingenios envoi-ul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-09 10:58:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE