FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Made in Holland
Text postat de Andrei Ghejan
Photobucket
Instantaneu surprins în Leidse Sq. – Amsterdam, într-o seară ca oricare alta. „vedetele” noastre de carton reșapat, supermediatizate în show-biz-ul românesc de producăcătorii cu urechi din același lemn prelucrat, ar putea face un efort să-și recicleze bin ignoranța-gratuitatea, urmând un simplu curs de stradă într-un oraș civilizat, în care ar putea avea șansa să întâlnească artiști adevărați, cu studii serioase, care nici măcar așa n-au loc pe scenă de concurența acerbă la nivel box-office real, nu contrafăcut ca la noi. Absenteismul obiectivității, păcăleala din interese pur comerciale, vânzarea și vânzoleala prostiei sub formă de produs artistic muzical rom-arta-stai-că-vine și a specimenelor aferente, mediatizarea inculturii de către ipochimene mai vinovate chiar decât flașnetele defecte pedalate la intoxicare, sunt tot atâtea motive pentru care „surdul” n-aude, dar le potrivește... în studiouri amatoricești, din nefericire: prost, aritmic, (afon bonus) și bolnav.
Până una-alta, acustica străzii aici în Amsterdam e, se pare, mai bună:
„I feel good” la propriu și la figurat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-08 17:01:09
         
 
  Adriana,
sarut degetelele care au tastat cuvantul prieten.
Abia astept sa infloreasca lalelele...
Cu drag,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2009-02-08 11:43:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu ca Romaniei i-ar lipsi oameni cu talent autentic. Doar ca nu stiu cum se face ca ei nu ajung niciodata in locul potrivit. Nu-mi iese din minte un om care canta Vivaldi in plina iarna pe strada. Pana acasa si mult timp dupa aceea m-am intrebat ce o fi cu omul acela? Canta demential. Nici nu stiu ce e mai rau: ca talentul nesustinut se risipeste sau ca vedetele fabricate peste noapte ne intoxica incet dar sigur societatea. Uf, Andrei. Salut si eu un prieten vechi si drag. .  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-07 15:30:57
         
 
  erata: multumesc  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2009-02-06 11:38:35
         
 
  Liviu,
iti miultumesc pentru vizita; chiar mi-era dor de tine si de luciditatea de care dai dovada consecvent.
La randul meu, iti urmaresc constant lucrarile, in care mesajul nu a lipsit niciodata.
Cu drag,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2009-02-06 11:36:41
         
 
  Andrei, acustica din România e ceva mai proastă decît la Amsterdam. Eu, fiind în primele rînduri, ți-am auzit vocea. Din păcate nu cred că va fi auzită și de cei care ar fi trebuit să-i soarbă fiecare șoaptă. Urechile lor sunt prea vătuite, iar foșnetul euroilor prea drag lor.

La noi se poartă Simona Senzual și Sexy Brăileanca. Dincolo de ele totul devine penumbră.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-06 08:57:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE