FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vremuri de criză
Text postat de Andrei Ghejan
Ce ciudat sună!... și totuși se pare că ne cam scarmănă scăricica, iar noi, ca niște simpli cetățeni ascultători (propagandistic vorbind) ne conformăm cuminți și șifonați în budoarul madamei Asta E!
Lenea, cumulativă, atât de caracteristică românului care „se respect㔠are în sfârșit acoperirea de care avea nevoie să fie „legiferat㔠în fața neputinței materializată prin sharing de incompetență în toate planurile. Ce rost mai are să ne vânturăm efortul inutil, când avem la îndemână atât de palpabila damă de companie cu auz absolut: Absolut Nimic? Orice-am face, nu iese! Păi ce să iasă mai frate, dacă strivim mațul doar în fotolii de fițe cu statistici de „nu papa-nu caca” și pisici/7 cu două rămase în post negru vital și orb de nepăsare? Dacă ghiorțăiala face scandal prea mare, o estompăm cu uși capitonate și sunăm un prieten „millionaire” pregătit, care a știut să fure cu talent mai din timp. Dar ce facem dacă chițcăie și ăla? Răspunsul ar părea simplu la prima vedere: muncă, sau blind la risc, numai că nu mai e chiar așa...
Să faci, ce? Nu știm să facem nimic ca lumea, decât gât mediatizat, gargară cu soluții de întinerit prostia din izvorul nesecat al ignoranței @... așa că ce să facem: rămâne doar rețeta știută: mai furăm un pic.
Dacă s-a cam golit sacul, inventăm noi ceva...
- Ia vezi bă! Impozit pe umbră e?
- E, șefu! Dar numai la cabluri...
- Soare e?
- Nu v-aude! E cu căștile pe urechi...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE