FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nemulțumirea
Text postat de elia david


A fost odată un greieruș foarte harnic.
Toată ziua muncea.
De cântat nu cânta decât seara târziu, înainte să se culce, și dimineața devreme, înaintea tuturor.
Fiindcă trezea furnicile din somn, acestea îi vorbeau urât și îi aruncau cu grăunțe în cap.
Dar lui nu-i păsa.
Nici de înjurături și nici de câți munți de grăunțe adunase.
Pentru el era important să aibă un program și să-și facă bine treaba.
Fiindcă doar atunci avea inima împăcată și putea să cânte.

Într-o zi, furnicile s-au întâlnit în fața cortului de frunze în care greierușul locuia de la ultima ploaie.
- Tu, care ne strici mereu liniștea, ieși, să-ți zicem ceva!
- Nu pot, am de reparat o chitară !
- Ieși, că te ajutăm noi s-o repari.
Atunci greieușul ieși.
Dar nu ca să-i repare niște furnici nepricepute chitara, ci pentru că voia să scape de ele, ca să-și continue lucrul.

- Am vrea să pleci cât mai repede, nu te iubim! spuseră furnicile.
- De ce nu mă iubiți? întrebă greierușul mirat.
- Muncești prea mult!
- Cânți prea frumos!
- Ești prea ordonat!
- Nu te vaiți niciodată! spuseră furnicile în cor, fiecare altceva.

Greierușul nu înțelegea.
Dar hotărî să le facă pe plac și să se ducă unde va fi mai bine primit, pentru a se apuca din nou de muncă și de cântat.

În cortul lui veni o familie de broaște puturoase, cu zece brotăcei care orăcăiau zi și noapte...


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Label Black.
Atunci, te mai astept. :)
 
Postat de catre elia david la data de 2009-02-04 21:05:03
         
 
  Uneori fiecare dintre noi simte nevoia intoarcerii la copilarie. Povestile care practic, ne-au crescut. E totul usor aici. Nu se mai simte viforul de-afara! R.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-04 12:29:44
         
 
  Adrian, iti multumesc.
Deocamdata prefer sa scriu. :)
 
Postat de catre elia david la data de 2009-02-04 10:32:31
         
 
  elia, iertare că mă bag singur în seamă, însă aș vrea să te completez și să te dezamăgesc azi, pentru ca tu să nu a încerci acest sentiment teribil mâine.

nu, elia, nici de publicat nu e foarte greu, greul începe abia cu distribuirea tirajului, și, vai!, cu încasarea drepturilor care îți revin în urma vânzărilor.

îți spun toate astea în calitate de stan pățitul, toate sunt de un roz impecabil în faza de creație, de editare și tipărire, gama cromatică virând brusc spre nuanțe albastre-vineții odată cu distribuirea. așadar, ochii în patru!

de la mine, tot binele din lume!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2009-02-04 00:08:15
         
 
  Multumesc, Tea.

De scris e mai simplu decat de publicat.
Dar ma straduiesc.:)
 
Postat de catre elia david la data de 2009-02-03 23:21:26
         
 
  Imi place "inversiunea" parabolei, Elia....oricum ai da-o, viata iti ofera surprize si, poate, fara ele ar fi anosta.

publica pentru copii, Elia, au destul "garbage" la-ndemana....si fara puritate copilaria se pierde.

aprecierile mele,

calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-02-03 18:47:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cristina, Dan, Adrian, va multumesc.

Adrian, mi-a mai spus cineva ca aduc in scris cu Emil Garleanu - putin mai tarziu m-am apucat sa-i transpun cateva povestiri in versuri... Volumasul rezultat ("Din lumea lui Emil Garleanu") este si acum in sertar, in asteptarea unui editor destupat, care sa vina la domiciliu.:)

 
Postat de catre elia david la data de 2009-02-03 13:06:28
         
 
  elia, ai cumva pe emil gârleanu în arborele tău genealogic? fără să vreau, redevin copil...
ideea de a scoate o carte pentru copii cred că nu-i rea deloc, rămâne doar să dai peste un editor destupat la minte...
eu, unul, îți țin pumnii!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2009-02-02 18:20:23
         
 
  Imi place povestea, calmul si refugiul de aici. Cred ca ar fi bine sa existe o sectiune de scrieri pentru copii in site.  
Postat de catre Dan Muresan la data de 2009-02-02 16:25:01
         
 
  Da,mi-a placut foarte mult...mai vreau sa scrieti,daca se poate O INTREAGA CARTE CU POVESTI!  
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-02-02 13:49:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE