FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
VOT
Text postat de Stan Papusa
Pentru că tot trăim febra alegerilor, vă întreb și eu, ultranominal:

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Elena Toma, n-ai inteles.
repet: o d o a m n a nu procedeaza asa cand este provocata. niciodata
si tu esti o doamna
 
Postat de catre ionescu mihai la data de 2008-12-03 20:40:34
         
 
  barbu victor... sa inteleg ca esti de acord cu atitudinea preacolegilor care ma discreditează, în timp ce încercarea mea de a mă apăra mă incriminează, da ?

ai haz, și chiar am nevoie să zâmbesc... am avut o noapte grea și maine am alt reportaj, deloc ușor, vei vedea, dacă mai dorești :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-03 20:25:27
         
 
  Elena Toma, te-am urmarit aseara, printre picaturi, la otv. n-as fi facut asta daca n-as fi butonat telecomanda si n-as fi dat peste figura ta.
trebuie sa recunosc ca ai o voce calda si, ceea ce m-a uimit, calma.
barbatul din mine s-a revoltat cand a fost nevoit sa puna in balanta atitudinea ta de aici si ceea ce vedeam si auzeam.

de unde rezulta ca, prin ceea ce faci aici, te discretitezi.
adica iti faci rau singura ''la imagine''.
daca ma intelegi

limiteaza-te la texte literare si primesti aprecierile mele.
atitudinea mahalagista nu-ti prieste.
si ce daca esti provocata?
o doamna nu se manifesta asa
indiferent de provocari
 
Postat de catre ionescu mihai la data de 2008-12-03 19:19:42
         
 
  Începând cu măturătoarea străzii, aurolaci, mafioți, criminali, profesori, ingineri, PROSTITUATE*, directori, miniștri, secretari de stat, etc., cărora le iau interviuri, îți dai seama, tu, virtual, ce interes prezinți pentru mine, care nu cred în cai verzi pe pereți.
(Elena Toma)

nu te cred ca sti mirese
ce-s mai dulci decat mimoze
pan' nu-mi trimiti niste poze
si o lista cu adrese.

* Mi-am permis sa scriu cu litere mari ceva pe care Elena fiind femeie isi permite sa scrie cu litere mici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-12-03 19:03:02
         
 
  Stan Păpușă !
Personal, nu am niciun interes să te cunosc. Chiar nu mă interesează cine ești, te asigur că am contact, zilnic, cu zeci de persoane, am un club cu peste 3000 membri, iar ca reporter de investigații mă confrunt cu personaje mult mai interesante decât tine, un virtual obscur.

Începând cu măturătoarea străzii, aurolaci, mafioți, criminali, profesori, ingineri, prostituate, directori, miniștri, secretari de stat, etc., cărora le iau interviuri, îți dai seama, tu, virtual, ce interes prezinți pentru mine, care nu cred în cai verzi pe pereți.

Mi-a displăcut Virtualii, în pofida succesului printre colegii virtuali. Mi-a creat un disconfort delicat, dar... fac parte din categoria oamenilor de bun simț, ți-am comunicat oferta unei persoane interesate să investească în glumița ta, al cărei personaj feminin este inspirat din întâmplările virtuale. Ai simțit nevoia să mă botezi, ok, asta e Elena Bomba ! Mi-am spus părerea, o mențin.

Dar ce vină am eu că, râzând de schițele tale pe care le-am arătat, în glumă, într-un cerc de prieteni, ideea ta a prins și am fost delegată să-ți comunic, tocmai eu ? Am dat dovadă de colegialitate. Nu te interesează oferta, e, fix, problema ta.

De ce nu povestești despre perioada detenției tale și te lași furat de ideea de a mă ironiza pe mine, iar este problema ta !

Nu am considerat lipsa de respect gestul tău. Cum am ajuns tocmai eu vedeta schițelor tale, iar nu înțeleg, deși... ai remarcat cât m-a iritat același gen de schiță semnată Rechesan Gheorghe, ai continuat.

Imaginea mea, terfelită de Radu Ștefănescu, Rechesan Gheorghe, Stan Păpușă&co, trebuie să rămână bătută-n cuie pentru că așa vreți voi. Eu nu am dreptul să ripostez, nu am dreptul să vă bat obrazul, iar dacă am cutezat să răspund provocărilor... am căzut din lac în puț.

Dacă ar fi fost invers, eu să te încondeez, cum tu ai făcut-o, ai fi stat pe marginea mizeriei, trecând peste nesimțirea mea ?

Nu-mi amintesc să-mi fi permis vreun atac la persoana ta, doar am ripostat. Și o voi face, atâta timp cât ascunși în spatele unor nume false, mă atacați.

În loc să te deranjeze atitudinea preadistinsului Rechesan, insultele, expresiile triviale la adresa mea, simplă femeie, nu persoană publică, ai preluat ideea, amuzat, inspirat. Mai mult, ai avut tupeu să-mi scrii un mail prin care mă invitai să citesc Virtualii, să-ți gust nerușinarea, d-le profesor universitar.

Cu toate acestea, în fața bunelor intenții ale cunoștinței mele, care și-a propus să scrie un scenariu de film inspirat de Virtualii, eu am rămas același coleg, sincer încântat de șansa ta, râzând și eu de întâmplare.

Decizia îți aparține, nu insist, mi-am făcut datoria.

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-03 18:43:19
         
 
  Doamna Toma, asta spun si eu, indirect: ca stiu ca sunteti o persoana de valoare, care face si a facut multe si tocmai de aceea ma mira ingrozitor ca o persoana cunoscuta de atata lume isi permite aici in acest spatiu virtual sa se comporte atat de ciudat, ca sa spun asa.
Sper ca acum intelegeti.
Adica eu sunt de parere ca daca v-ati limita sa postati literatura nu ati ajunge niciodata la ce ajungeti aproape zilnic.

In legatura cu propunerea, deocamdata nu o consider serioasa ci o simpla incercare de a afla cine sunt, ceea ce mi se pare neserios. Sunt un simplu profesor universitar, pasionat de calculatoare, poezie, proza, tantra, tir cu arcul si sculptura in sapun (arta invatata pe vremea primei mele perioade de detentie, dar sa nu intram in amanunte acum).
Cu stima,
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-12-02 17:57:51
         
 
  Păpușă, draguta mea,
sondajele arata exact ceea ce e în capetele conceptorilor si sustinatorilor lor.

eu sunt "user" 1000 al circului.
ar trebui ca cineva sa ma dea afara
cînd spun:
ia strangeti voi cojile de semnite si voturile, faceti curatenie, deschideti ferestrele!

pupica

Mia




 
Postat de catre definitiv retras la data de 2008-12-02 15:07:51
         
 
  Stan Păpușă... și dacă tot nu crezi în oferta mea, dacă timpul îți permite, intra pe aceste link-uri și vei înțelege de ce eu nu-mi permit să fac circ, dimpotrivă... deontologia profesională mă obligă la decență, bun simț, altruism, atunci când îmi asum o responsabilitate.

vei decide, singur, dacă merit să fiu dată afară de pe site sau să mă număr printre voi.

cine e Elena Toma ? o simplă femeie, al cărui nume scris pe Google, te ajută să-i înțelegi sufletul.

.........................................
http://radior.eu/radiointern/echipa/elenatoma.html
..........................



elena toma te ajuta sa devii vedeta

http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=1089&Itemid=29
............................................

http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=1089&Itemid=29
.....................................

ziarul CURIERUL http://www.curier.ro/temp/c3740.pdf

.................

dupa lansare, la cenaclul BOcancul literar
http://www.bocancul-literar.ro/cr/10585
...............................


http://www.ionutcaragea.ro/poezii_files/prietenii%20poetului_files/elena%20toma/elena%20toma.html
...........................................

http://stiri3.rol.ro/stiri/2005/11/tragedia_unei_cantarete.htm
..............................................

roxana mitrescu aninoasa http://www.oamenicareajutaoameni.ro/Oameni%20care%20ajuta%20Oameni/Cazuri/aninoasa.html
....................

retrospectiva silviu brasov http://www.oamenicareajutaoameni.ro/Oameni%20care%20ajuta 20Oameni/Cazuri/retrospectiva_silviu.html
...................
cazul din piatra neamt http://www.oamenicareajutaoameni.ro/Oameni%20care%20ajuta%20Oameni/Cazuri/9F097563-9C21-4F04-B9D0-E499ED6D715A.html
.........................
caz Bragadiru Ciprian Anton http://www.oamenicareajutaoameni.ro/Oameni%20care%20ajuta%20Oameni/Cazuri/35ECF477-778D-4D33-AE86-F5017F1F5423.html
.......................
caz Andrei Nedelcu Bucuresti http://www.oamenicareajutaoameni.ro/Oameni%20care%20ajuta%20Oameni/Cazuri/1D6DAE8E-5716-4811-8879-6DD8486462B7.html
.......................
caz Ioana Preda Pitesti http://www.oamenicareajutaoameni.ro/Oameni%20care%20ajuta%20Oameni/Cazuri/212CED66-5E9D-4BBB-8AF1-D2F6068D725B.html
..........................

articolul Elena Toma si Trupa Pardon http://cl.bocancul-literar.ro/cr/617
......................................

poezii- pe site-ul lui ionut caragea http://www.ionutcaragea.ro/poezii_files/prietenii%20poetului_files/elena%20toma/elena%20toma.html
........................

http://www.abecedar.com/emisiune.html
www.abecedar.com/emisiune.html
ema in emisune http://www.abecedar.com/primapagina.html
www.abecedar.com/primapagina.html
....................................

http://www.abecedar.com/primapagina.html
.................................................

cazuri .. http://www.esnips.com/web/cristalcub

.........................................

elena toma articol in cronica romana
http://www.cronicaromana.ro/elena-toma-si-a-recapatat-memoria-dupa-ce-a-pictat-o-cascada.html

.................................................
film retrospectiva 2 ani
http://www.oamenicareajutaoameni.ro/Oameni%20care%20ajuta%20Oameni/Cazuri/2ani.html
..................................


.............................................

5 ian 2007 - TVS Pitesti realizator : Elena Toma invitati: Mariana ...5 ian 2007 - TVS Pitesti.
realizator : Elena Toma. invitati: Mariana Baba Paun, Adina Tulbure, Mariana Badea.
Creative Media & Art ...
www.abecedar.com/emisiune.html - 10k - În Cache - Pagini similare
.................................................

www.ircadhoc.evonet.ro
..........................................

www.elin.adhoc.go.ro
.........................................

filmul cu ciprian anton... http://www.esnips.com/doc/2a1a3bf6-a5d6-44df-a366-d2debd7c0af7/ciprian
................................................

filmul cu Mihaela din piatra neamt
http://www.esnips.com/doc/f93cef4f-2d79-4b42-9649-66601ac2c389/piatra-neamt
................................................


IMPORTANT SITE..POZE CLASA DE ARTE www.photoandreas.com
.................................................

www.agonia.ro/index.php/author/16086/index.html - 62k
.................................................
http://autori.citatepedia.ro/de.php?a=Elena+Toma
...............................
Simfonia lalelelor retrospectiva part1 http://www.youtube.com/watch?v=VEfIal_EBJ8
......................................

Simfonia lalelelor retrospectiva part 2 http://www.youtube.com/watch?v=jx2vX8YBQzk
....................................

simfonia lalelelor Alexandru Popa http://www.youtube.com/watch?v=WFpxpL4hFQw
videoclip Lalele http://www.youtube.com/watch?v=ZrNXmXNl9dI
.................................................
CITATEPEDIA...http://blog.citatepedia.ro/de-la-cantec-la-culoare.htm
..............................................

www.elenatoma.piczo.com
.....................................

aici există doar o parte din activitățile mele.


mulțumesc pentru considerație și aștept să mă contactezi. sponsorul căruia te-am recomandat dorește să scrie un scenariu de film inspirat din Virtualii.

succes !

colegial

ET





 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-02 09:26:40
         
 
  momeală, spui ?
în niciun caz !
nu mă caracterizează, dimpotrivă !
cui ar folosi ?

indiferent de atitudinea ta, rece_HAN... eu rămân același om, disciplinat de încercările vieții.

și pentru că tot ai avut grijă să specifici:

" elena toma din virtual ", te asigur, Elena Toma este același OM, atât în virtual, cît și în realitate.

cine e Elena Toma ? răspunzându-vă, risc să par lipsită de modestie, dar o fac pentru a mă face mai ușor înțeleasă, pentru a vă convinge că spiritul meu combativ are motive întemeiate
- din dorința de a vă atrage atenția asupra naturii voastre controversate
- din pură colegialitate
- din nevoia de a mă apropia de voi considerându-vă oameni de excepție.

nu pot fi mai mult decât înțeleg natura umană, cum nici voi nu puteți fi mai mult decât puterea voastră de înțelegere vă permite.

intru pe acest site, căutând relaxarea, după activități obositoare pentru mulți.
activități care îmi redau energia, echilibrul, confruntându-mă cu situații limită, în fața cărora, lacrima, cuvintele sunt inutile. situații disperate ale celor care încă se mai amăgesc crezând că pot găsi în semeni alinarea, înțelegerea, sprijinul fără de care nu pot supraviețui, neștiindu-se, neputându-se adapta.

habar nu aveți, ce traume declanșați în conștiința celor cărora le aplicați tratamente pline de violența verbală care vă caracterizează.

și pentru ce, această pedeapsă aspră ?
nu toți au avut posibilitatea să urmeze facultatea de filologie pentru a comenta, scrie un text la nivelul unui prof de lb. română, dar asta nu-i împiedică să-și doreasca a progresa, din dorința de a scrie poezie și nu numai.

cine vă dă vouă dreptul să umiliți, să râdeți de încercările lor ? doar suntem într-un atelier literar, nu pe site-ul Uniunii Scriitorilor.

dacă sunteți atât de capabili, de ce intrați aici ? eu am crezut că o faceți dintr-un act umanitar, spiritul de colegialitate apropiindu-vă de cei mai puțin înzestrați, dornici să învețe, nicidecum să fiți călăii, ucigașii speranțelor noastre.

e ca și când, unui însetat, îi torni în paharul cu apă și puțină otravă, în timp ce el vede în tine șansa la viață.

acestea sunt o parte din tristețile unora care au plecat de aici, ale altora, care, nedumeriți de atitudinea voastră, nu reușesc să vă înțeleagă.

aceasta este atmosfera pe care ați reușit s-o creați pe acest site.
călcați în picioare, ignorând că, în alt spațiu, oricând și voi puteți fi călcați. dar, poate, sunteți masochiști, vă căutați durerea:))

colegial... sincere salutări HAITEI, care se vrea stâpâna unui domeniu ce nu-i aparține, EUROPEEA.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-02 09:01:24
         
 
  Faza 6 MOMEALA -Gheorghe Rechesan
Iata ca am ajuns si momelit.

Doamna Toma, va multumesc foarte mult de oferta, nu imi pun intrebari cu privire la alte aspecte si va rog sa imi trimiteti datele cu numele editurii si persoana de contact care e asa de interesata de scrisul meu si cand voi avea ce da la tipar o voi contacta. (puteti posta un comentariu pe blog http://europeea.wordpress.com, nu il voi aproba, dar eu il voi vedea din administrare si voi avea datele).Iar dupa aparita cartii ma voi revansa fata de dumneavoastra.

ca un post scriptum va spun ca daca intr-adevar ati fi atat de detasata, de cu simtul umorului si de in regula incat sa ma ajutati sa ajung la edituri, nu ati fi certata cu atata lume. Imi amintesc ca mai ieri nu dadeati doi bani pe ce scriam si va dadeati peste cap sa ma jigniti.
nu va spune nimic faptul ca nu s-a facut aici la comentarii coada de useri care sa imi spuna: stane esti tampit, elena este o doamna si sondajul e cretin?





 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-12-02 07:38:15
         
 
  Faza 6 MOMEALA  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-12-01 23:17:40
         
 
  Stan.. suna-ma... ne vedem cand ai timp... te voi prezenta sponsorului. tu vei decide ce vei dori sa publici !
noapte buna !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-01 23:12:32
         
 
  Faza 5 DIVIDE ET IMPERA )varianta elena bomba)
n arhiva a umblat
:)))

si ? care-i problema ?

uite, a avut succes, ce a scris el. sponsorul care se ofera sa-i publice Virtualii s-a amuzat copios, chiar daca pe mine m-a deranjat ce a scris Papusa. si, daca pot ajuta, de ce sa nu o fac ? dintr-o gluma, s-a ajuns aici, nu aduce anul ce aduce ceasul.

nu-l mai influientati pe Papusa...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-12-01 23:04:55
         
 
  rece_HAN... prea luminat
in arhiva a umblat
:)))

si ? care-i problema ?

uite, a avut succes, ce a scris el. sponsorul care se ofera sa-i publice Virtualii s-a amuzat copios, chiar daca pe mine m-a deranjat ce a scris Papusa. si, daca pot ajuta, de ce sa nu o fac ? dintr-o gluma, s-a ajuns aici, nu aduce anul ce aduce ceasul.

nu-l mai influientati pe Papusa...
nu fi invidios... cere-ti scuze !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-01 23:02:24
         
 
  Faza 1. TATONAREA

don Stan Păpușel, am primit pe mail invitația ta de a intra pe bog-ul sus amintit.

te asigur, dacă ai cunoaște un mare adevăr, ți-ar fi jenă de tot ce ai scris aici, indiferent de talentul, care, nu știu cum se face, simte nebunia de a se lansa în acest Virtualii.

până atunci, pot spune: orice cauză este determinată.

- a ta, în a scrie această dorită carte
- a personajului ridiculizat tocmai pentru o cauză nobilă, care, se pare, trece pe lângă tine, lăsându-te rece.

colegial

ET
Postat de catre Elena Toma la data de 2008-11-12 15:15:30

Faza 2 DERUTAREA ȚINTEI
vaaaaiiii... ce talent, ce subiect incitant.
editurile se vor bate, care să te publice prima.
cartea va ajunge scenariu de film, vaaai... ce succes îți prevăd !

brava Stan, nu degeaba ești Păpușă, pe bune !
țara arde și baba se piaptănă, mare creație, ecoliteratură, n-ai găsit alți fraieri care să-ți elogieze capodopera și veniși să te inspiri din albastrul europeean.

cine se aseamănă se adună- pun pariu, nici tu, nici rechesan, nu veți reuși să publicați ceva în afara atelierelor literare, de ce să n-o spunem pe aia dreaptă ? cine dreaq, credeți voi, va avea răbdare să citească inepțiile voastre ?

numai de caterincă sunteți buni, halal.

cumpărați-vă ISBN, dar nu vă veți înghesui să dați banii pe propriile măgării.

Stane, te credeam om cu capul pe umeri, văd că ești " Călărețul fără cap ", ai citit cartea, da ?
Faza 3 DIGRESIUNEA
măi, Stănele, dragule ! :)
incontestabilă plăcerea ta de a scrie.
simt, pulsul îți vibrează când scrii.
se cam screme, oleacă, dar apreciez voința de a te autodepăși.
citind dialogul tău cu rechesan, mi-am amintit de un banc :

Doi mosnegi se intilnesc:
- Ce mai faci, ma Vasile?
- Uite, am fost la femei.
- Si, si... cum a fost?
- Mai curat decit la barbati.

apropo de " dat în stambă, în halul ăla ", care hal, care stambă ?
Faza 4 ȘARJAREA (atac la umbrelă)
reciteste, nea Papusa, ce ai scris acolo.
cine s/a dat in stamba, eu sau tu ?
a/ti spune adevarul, asta inseamna a ma da in stamba ?
daca ai iubi o femeie si altii ar face haz de prost gust, cum ai incercat tu, si mai ai si tupeul sa ma inviti sa-ti citesc mizeriile,
ma intreb : ce sentiment te-ar incerca ?
m/ai dezgustat, pur si simplu !
nici macar nu ai bunul simt sa-ti declini adevarata identitate, sa stim si noi, daca faci cat o ceapa degerata. v/ati gasit, tu si rechesan, marii scriitori, sa faceti bufonerie pe seama unor oameni care au curajul sa-si apere numele, sentimentele care-i leaga.
cine draq crezi ca va fi interesat de ineptiile tale, in afara celor de aici ?
ai trait pana acum degeaba ?
ce te faceai daca nu ai fi gasit, tocmai aici, "subiecte" care "sa te inspire" ?
din experienta ta de viata, nimic ?
n/am chef sa ma enervez, esti patetic !


Postat de catre Elena Toma la data de 2008-11-14 12:54:54
Faza 5 SEDUCEREA
tan Papusa... felicitari si stea pentru originalitate.

Te-am recomandat unui sponsor care doreste sa publice lucrarile tale. Necunoscandu-te, nu am stiut sa dau detalii, doar am recomandat textele pe care le-ai postat pe europeea. I-au placut schitele postate cu titlul Virtualii.
Contacteaza-ma la 0744 43 42 09, stabilim o intalnire, vii cu materialul pe care doresti
sa-l publici.

colegial

ET
Postat de catre Elena Toma la data de 2008-12-01 20:00:00
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-12-01 22:51:19
         
 
  rece_HAN... invidios
pe succesul lui Stanica
baga morcovu, duios
parc-ar fi o papusica:))

Stan, nu-i lua in seama... contacteaza-ma.. e serioasa oferta mea...
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-01 22:28:34
         
 
  Dom'profesor,
Atenție! Manevra KGB Nadejda Berlin 1973 varianta elena bomba!
Maiorul
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-12-01 22:23:45
         
 
  Cine sa-l publice pe saracu' asta:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-01 21:14:51
         
 
  Eu: Und' te duci?

Mitică: La five o'clock, la madam Piscopesco.

Eu: Fugi, nenorocitule!


fugi, Stane, fugi...

si cartea, las-o, facem o cheta, te publicam noi, haita :)

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-01 21:13:22
         
 
  am repus steaua !
rusine, celui care a scos-o !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-01 20:50:06
         
 
  cine a luat steaua oferita de mine ?

va rog, nu ma puneti in dificultate.
nu mai provocati disensiuni.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-01 20:46:48
         
 
  Sunt de alta parere. La o prima vedere, da, dumneavoastra va aparati. Dar cum si cat e problema.
Dupa opinia mea va aparati absolut dezechilibrat, pentru o ironie atuncati sapte jigniri, pentru o strambatura aruncati o bomba atomica.
Plus ca mai atacati si dumneavoastra destul de des.
Asa mereu o sa vedeti nu stiu ce text. Trebuia sa puneti un singur comentariu la textul care va aducea atingeri, si un comenariu care raspundea cumva literar "atacului" si atat.
E pacat ca va bagati in cap ca sunteti mereu o victima, in realitate, din cate am vazut, si am vazut destule, sunteti agresor si calau cel mai adesea.Mai reflectati, mai bine. Si intrebati-i si pe ceilalti cum e, poate ma insel eu.
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-12-01 20:45:47
         
 
  Stan Papusa.. invitatia facuta este reala.

am si eu o intrebare : de ce mie imi este adresat acest mesaj si nu lui rechesan ?

1. daca nu ar fi existat OMBILICUL... nici Aladin pe lampa fermecata nu ar fi existat,
2. Corosiv, ca un coroi nu ar fi existat daca URNA CU PUTORI nu ar fi fost scrisa.

... nu am facut decat ce am crezut de cuviinta sa ma apar...
Stan Papusa... in locul meu, cat ai fi rezistat, ignorand, cat, pana cand..

nu astept raspuns...
astept sa ma contactezi, este serioasa oferta pentru publicarea cartii Virtualii

colegial

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-01 20:33:38
         
 
  am vrut doar sa va fac sa intelegeti ca exagerati mult cu zeci si zeci de comentarii aiuristice si ca de multe ori parazitati siteul.
E pacat, caci sunteti o persoana cu talent si care ar fi respectata si admirata daca nu v-ati comporta in halul in care va comportati in mediul virtual.
Ce am vazut aici la comentarii
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=31339
m-a ingrozit. Daca asta e site literar eu sunt patriarh
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-12-01 20:14:18
         
 
  Stan Papusa... felicitari si stea pentru originalitate.

Te-am recomandat unui sponsor care doreste sa publice lucrarile tale. Necunoscandu-te, nu am stiut sa dau detalii, doar am recomandat textele pe care le-ai postat pe europeea. I-au placut schitele postate cu titlul Virtualii.
Contacteaza-ma la 0744 43 42 09, stabilim o intalnire, vii cu materialul pe care doresti
sa-l publici.

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-01 20:00:00
         
 
  Și dacă nu întrunește majoritatea cu cine face alianță?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-12-01 19:46:39
         
 
  Ignor faptul că ați nominalizat și acord un vot pentru ideea plină de umor.

Respect,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-12-01 19:44:42
         
 
  Faină ideea ta. Felicitări!  
Postat de catre Florin I. Cernat la data de 2008-12-01 19:44:11
         
 
  Umor de buna calitate!

Vot,

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-12-01 19:38:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  VOT, VOT, VOT:))

p.s. Felicitari pt idee:)

Amical,
Eu'
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-01 19:02:16
         
 
  Varianta domnului Rechesan e geniala.

deci

 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-12-01 18:21:23
         
 
  Aș mai ad[uga o rubrică: NU, AR TREBUI CONSERVATĂ ȘI ARĂTATĂ FIECĂRUI NOU USER!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-12-01 17:14:03
         
 
  vot, maestre, ca stelele pier sau "se duc in alt cer", vorba cantecului  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-01 17:11:28
         
 
  Vot pentru originalitatea "discursului":)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-01 17:08:57
         
 
  Dom' profesor, e pueril ! Unii o să voteze la 4 mîini!)))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-12-01 17:08:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE