FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Virtualii - cap.IV
Text postat de Stan Papusa
Profesorul Beia sorbi din paharul cu capucino și forfota din Mc'Donalds-ul din Constanța - zona Delfinariului - se strângea în jurul lui ca un halou de sfânt căzut. Condusese câteva ore fără oprire și era puțin obosit. În portbagaj pusese o serie de lucruri: folie de plastic, hârleț, sfoară, saci, o sticlă de la Sprite plină cu motorină. La câteva mese în fața lui un tânăr cu moacă de student frunzărea "Dilema".
"Pur și simplu nu văd care este diferența majoră dintre mine și Patapievici. Alta decât tupeul cu care propria gândire e aruncată pe tarabele Rodipetului, în talk-show-urile de la Realitatea și B1 și de fapt cam peste tot pe unde e loc." Beia înțelesese de multă vreme că aproape totul până la urmă e o chestie de conjunctură și de pliere pe șansa oferită de întâmplare. O treabă apropiată de știința întinderii pânzelor unei corăbii. Cineva sau natura pornește vântul și tu trebuie să știi să îl captezi și să-l folosești în interes propriu. Și asta cu atâta naturalețe și grație încât din afară să pară că n-ai făcut nimic, totul a fost o chestie de noroc.
Diferența dintre succes și ratare, VIP și cerșetor, literat autentic și hărțuitor pe site-uri ca acest nebun de Spirtual care îi tulbură ființa din temelii, este de ordin infim. Iată, dacă în clipa asta ar intra pe ușă fostul lui coleg de facultate Radu V. Pop, actualmente scriitor de succes și prieten la cataramă cu Dinescu – cu care se aude că trage niște beții crunte "la cetate", în compania câtorva țigănci bucătărese foarte arătoase – viața lui ar lua altă întorsătură.
Ar renunța pentru moment la intențiile vis-a-vis de Spirtual, ar merge la o băută cu Pop, ar găsi apoi un pretext să îl revadă la București, i-ar lăuda opera din care citise numai jumătate de roman – primul și cel mai prost, din câte spuneau criticii – și-ar vinde căsuța moștenită de la părinți, aflată la marginea Giurgiului și cu banii ăia ar începe să se învârtă în lumea bună, alături de Pop. Dacă ar fi cumpătat, banii i-ar ajunge o perioadă lungă de timp, suficient cât să-și facă relații în lumea publicistică, în mass-media și în afaceri. Și-ar schimba janghina asta de mașina care scârțâie cumplit, ar cumpăra în rate un jeep, s-ar înțoli bine, și-ar trage un ceas de câteva mii de euro, un smart-phone, ar închiria două din cele trei camere ale apartamentului din Giurgiu ca să aibă de carburant pentru jeepan și drumul spre succes ar fi deschis. Banii și succesul funcționează după principiul magnetismului.
De unde vorba genială din popor "ban la ban trage și păduche la paduche". Ba mai mult decât atât, pentru un manipulator de calibru, cum e el, este suficient să pară că ai, că ești, că poți, pentru ca lumea să o ia de bună și să te încarce cu valorile la care visezi. Ajuns în preajma oamenilor care contează în media, în cultură și în afaceri ar fi suficient să scoată un pamflet cum aruncă atâtea pe Evropeea, în războiul cu Spirtual și ar avea uși deschise. Chiar și Patriciu, Voiculescu sau Vântu ar putea fi interesați de el.
În scurt timp, cu șarmul de care poate da dovadă în momentele bune, cu aspectul lui atrăgător, cu pamfletul, cu chitara și versul năbădăios pe care îl poate produce la comandă, ar ajunge nelipsit de la petrecerile grangurilor, în compania băieților de la Realitatea-Cațavencu sau de la Antene. Poate ar avea propria emisiune, sau Humanitasul i-ar scoate cartea de pamflete politice pe care ar putea s-o scrie, dacă și-ar pune mintea și ar fi motivat, în jumătate de an.
"Ei, dacă Dumnezeu chiar există, dacă îl interesează de sufletul meu, dacă <> după cum spun panaramele alea de sectanți care tot vin la ușa mea cu pliante ridicole, să facă acum o asemenea minune. Și atunci da, aș crede iar." Relația profesorului cu Dumnezeu era o chestiune de offtopic a conștiinței. Pe vremuri aveau o relație specială sau așa credea el, dar după întâlnirea cu maiorul Reche Jan totul se schimbase.
"Trebuie să las gândurilea astea acum. Să mă relaxez: calm, calm și relaxat, analitic" se sugestionă Beia. Își roti privirea prin sala plină de puștime. Prezența lui acolo, la acea oră, putea să fie o greșeală. Nu vezi mulți oameni de vârsta asta pierzând timpul la ora prânzului în Mc.
Deodată intră o femeie plinuță, la vreo cincizeci de ani, rujată din plin, cu sâni imenși. Pe Beia îl trecu un fior. Femeia semăna izbitor cu Elena Bomba, ultima care îi mai trezise vreun interes real. "Ce o mai face Elena?" Dar îndepărtă cu energie acest gând și începu să cotrobăie prin geantă în căutarea ziarului Libertatea. Dacă va face niște shudoku își va reveni și se va putea concentra la ce are de făcut. Din neatenție, cuțitul de vânătoare căzu pe jos și sunetul puternic al plăselelor pe gresia bej atrase atenția puștoaicei care se plimba de colo-colo cu un mop. Fată făcu ochii mari, speriată. Beia se ridică fără grabă și porni spre ea.

***


Elena Bomba stătea relaxată pe patul imens din unul dintre apartamentele de lux ale hotelului Ritz-Carlton din Berlin. Își readucea în minte imagini de pe Potsdamer Platz, pe unde hălăduise îndelung. Motiv pentru care o dureau picioarele cumplit. Masca de pe față se uscase și sunetul apei care curgea în cadă o anunță că e momentul băii relaxante cu plante – unul din obiceiurile ei menit să-i conserve cât de cât frumusețea altădată devastatoare.
Vremurile când făcea ravagii cu vocea ei minunată printre securiștii strânși noaptea la Savoy parcă erau din preistorie. Îl cunoscuse și pe Pacepa, cântase pe genunchii lui, el îi atinsese sânii din greșeală, apoi sobru se scuzase cu răceala cunoscută de toți. Cu Pacepa nu era de glumit, cand te privea aveai impresia că te poate strivi ca pe un gândac. Iar în privirea lui se citea o intuiție ieșită din comun, pur și simplu parcă erai în fundul gol într-o piață plină. Se ridică din pat și o porni, chicotind, spre baie, cu pasul acela special învățat din Emanuelle: atingea ușor podeaua cu vârfurile degetelor, ca și cum ar fi fost o aripă, apoi cobora pernițele de sub degete, răsucea puțin piciorul spre exterior, apoi sprijinea toată talpa de sol. Urma celălalt picior, la fel de meticulos și de grațios. Emanuelle era pentru ea manualul perfect de erotism. Deși nu putea să nu recunoască deschis că subiectul filmului era absolut imbecil – niște extratereștri în formă umanoidă stăteau pe o navă și din când în când se teleportau pe Pământ câtiva, ca să învețe de la pământeni ce-i pasiunea și cum se face sex – totuși nu pierdea niciun episod. Mângâierile erau atât de lente, de aerate, totul părea atât de parfumat încât toată ființa ei fremăta la fiecare întâlnire dintre extratereștri și oameni.
Asta-și dorea de la un bărbat, tandrețe și căldură, poate puțină dominare, dar făcută cu tact, să nu se simtă o decăzută.
Nu ce-i ceruse ciudatul acela de Beia la prima întâlnire, când după ce se dezbrăcase la bustul gol în viteză își scosese cureaua de la pantaloni și i-o pusese în mâini: Arde-mă fără milă. Sunt foarte rău și o merit. Iartă-mă, mămico!
Intră în cada de hidromasaj, luă de pe margine castronul cu frișcă pregătit din vreme, își umplu pumnii făcuți căuș și fleoșc! Paleașca de frișcă la plic se întinse pe pieptul ei plin de pistrui.

Exact atunci Bordaj ieși din aeroportul Tegel și se urcă într-un taxi. În câteva ore avea să înceapă întrevederea pentru care venise.

~va urma~
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Paleașcă?Cred că e un typo, nu? Oricum vizual tabloul e reușit: colcăie de umor și senzualitate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-11-16 23:05:40
         
 
  este o bucata buna. poate, cea mai buna. fereste-te de pamflet si onomastica facila. ai tendinta sa clasicizezi persoanjele. ai stea.


...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-11-15 22:50:38
         
 
  încerc să fiu obiectivă, deși... cam greu! :))
iată de ce nu comentez subiectul! spun, însă, că scrieți bine!
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-11-15 22:23:21
         
 
  Intru în scenă. Ochii mari, urechile ciulite! :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-11-15 12:22:42
         
 
  iata si imaginea patului Elenei Bomba din hotelul Ritz-Carlton, fotografie facuta de serviciile secrete, la ordinul lui Bordaj.

http://z.about.com/d/hotels/1/0/X/V/guestroom2.jpg

sau pe blog
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-11-15 11:17:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE