FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
EROARE
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu, distinse Tiberiu Mihut, nu textul "Între lumini" a prilejuit textul meu "Ipocrizii" ci un com. al colegului Radu Ștefănescu, com. pe care l-am invalidat și care se află în editură și poate fi verificat de oricine are un nivel să acceadă acolo.

Rămânerea sau plecarea de pe Europeea este o opțiune exclusiv personală însă am vrut ca lucrurile să fie clare. De altfel nimic nu m-ar fi putut opri să-l invalidez dacă l-aș fi considerat vulgar. Sigur, cum am scris într-un comentariu, este posibil să mă fi putut înșela. De aceea ar fi bine să vedem și alte opinii.

Comentariul meu s-a vrut un simplu comentariu ca semn că textul este inteligibil. Atât.

Cred că a fost un viciu de comunicare de tipul unde dai și unde crapă.

Oricum succes.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sper ca nu a plecat tiberiu mihut din europeea. este si talentat si inteligent. ar fi pacat.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-11-14 00:39:14
         
 
  Te înșeli iulia,( nu mă cunoști decît superficial)nu e nici o invitație!? E doar amărăciune pentru că unii, chiar dacă au privilegiul de a fi "altfel" simt nevoia să incrimineze aiurea pentru neputințele lor!

P.S. Chiar așteptreapariția lui Tiberiu, mai ales că îmi datorează o explicație... principială!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-11-14 00:30:19
         
 
  desi, la cat te cunosc eu, finalul exclamatiei tale suna a invitatie....
Gheorghe, poti sa te opresti !
fiecare... e "altfel"...
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2008-11-13 19:25:31
         
 
  Mariana,
Nu te lamenta,Tiberiu a renunțat doar la contul TM ...acu are altul: ty*** și o să te surprindă cu o nouă apariție!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-11-12 19:06:51
         
 
  Tiberiu Mihuț a plecat. Și el...

Vedeți-vă liniștiți, cu toții, de treburi.
Eu nu pot să nu mă întreb, însă, iar: DE CE? Cum n-am pretenția să și găsesc răspunsul (cu atât mai mult, să mi se ofere), întrebarea e retorică, firește...
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-11-12 17:13:05
         
 
  Sunt convinsa ca a fost o confuzie din partea lui TM, cum am si spus-o in ultimul com pe pagina textului "Intre lumini", chestia e ca apar comentariile lui numai dupa validare, deci mai trebuie asteptat.

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-11-11 17:19:51
         
 
  Bănuiesc, așa cum bănuiește și domnul Mihuț o conspirație care-i lezează dreptul la exprimare, că ofuscarea provine din cauza nivelului pe care îl are domnia-sa! Din acest motiv vă rog să-i acordați nivelul 100 pe care orgoliul domniei sale îl împiedică să vi-l solicite franc!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-11-11 17:09:17
         
 
  Gheorghe Rechesan,

Nici eu nu înțeleg. Cred că o suspiciune exagerată va fi fiind cauza. Ca în cazul textului "Între lumini". Însă poate ne explică.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-11-11 16:47:47
         
 
  Domnule Corbu,
Evitînd să îmi dați un răspuns direct întrețineți paranoia celui care a gafat!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-11-11 16:47:25
         
 
  Eu nu doresc plecarea nimănui. Atâta doar că am invalidat și voi invalida și în viitor orice text în care voi constata sau voi fi sesizat, că sunt cuvinte vulgare. Cine scrie pe Europeea poate face diferența între cuvinte și cuvinte vulgare. Cine nu poate face această diferență nu scrie pe Europeea.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-11-11 16:45:12
         
 
  Domnule Cristescu,
Vă rog să lămuriți cu obiectivitate ce semnificații are alăturarea numelui meu la această gafă( care aparține exclusiv susceptibilității exacerbate a lui TM!)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-11-11 16:43:45
         
 
  Indiferent cat de vulgar a fost comentariul lui Radu Stefanescu eu sper din tot sufletul ca acest distins poet sa ramana pe acest site. Prin plecarea lui nu numai prietenii dar si dusmanii sau dusmancele lui (daca ii are sau le are) ar fi mult mai saraci.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-11-11 16:37:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE