FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
A fost, sau n-a fost?
Text postat de Andrei Florian
Corneliu Vadim Tudor: Bună seara!
Radu Moraru: V-ați încăpățânat să mergeți până la CNSAS.
Corneliu Vadim Tudor: Nu am pierdut nicio polemică în viața mea și s-a depășit orice măsură de abjecție în postul lui Dan Voiculescu, Antena 3, s-a purtat subuman. Era clar că am dreptate și m-au făcut falsificator. Arăt eu a om care falsifică documente? Am zis și aseară. Eu sunt colecționar de documente și odată am și prezentat aici. Am 5 documente originale semnate Napoleon Bonaparte. Am documente Balzac, Hugo, am document Abraham Lincoln și falsific documente privindu-l pe Ion Cristoiu? Ce Dumnezeu, domne!?! Le-a luat mințile!?! Am arătat în treacăt când am fost luni aici, nu am vrut să îl arăt pentru că eu am o altă teorie. Cine a lucrat pentru serviciile secrete, unii dintre ei au fost chiar patrioți. Pe mine mă deranjează când își falsifică unii biografia, mă deranjează că de pe acea platformă au făcut averi incomensurabile, cum este Dan Voiculescu. Să se spună lucrurilor pe nume. Știți ce comod mi-ar fi dacă m-aș pune bine cu unii moguli de presă sau oameni foarte bogați? Cum zicea cineva mai important decât noi, Martin Luther: nu pot altfel, decât să fiu un om drept. Că se vorbește de banii lui Ceaușescu. Parlamentul a stabilit, dar stabiliseră și alte organe înainte. Ceaușescu nu a avut niciun ban. Ca dovadă că putrezește în pământ și nu a dus în groapă nimic cu el. Dar erau banii Securității. Dacă e să știe românii, care au un foarte pronunțat spirit critic, să știe lumea unde sunt banii acestei țări. Securitatea a avut banii pentru operațiuni speciale. E, imediat după evenimente, nici nu s-au răcit bine cadavrele acelor copii nevinovați, oameni ca Dan Voiculescu, care el era deja acoperit, au știut conturile din bănci, au știut parolele și s-au dus glonț. Așa a apărut din senin, nu auzise nimeni de el. Nu era Iulian Vlad, nu era generalul Constantin Nuță, să fie niște celebrități ale Ministerului de Interne. Eu însumi, care îi mai vedeam la meci, nu am auzit în viața mea de Dan Voiculescu.
Radu Moraru: Asta e o dezvăluire. Eu am crezut că știați dinainte.
Corneliu Vadim Tudor: Bine, auzise Nicu Ceaușescu de el, l-a luat pe lângă UTC, pe acolo. A făcut toate jocurile. Nu e prost de felul lui.
Radu Moraru: Dar Parlamentul a spus că nu a avut Ceaușescu bani. Ceea ce nu înseamnă că se mai pot investiga aceste lucruri, adică să se descopere câți bani avea Securitatea.
Corneliu Vadim Tudor: Dar vine un moment când te izbești de oameni implicați, care au profitat de acei bani. Unul din marii profitori este Dan Voiculescu. Și profită în continuare.
Radu Moraru: Dar aveți și proba?
Corneliu Vadim Tudor: Păi proba sunt cele 5 posturi de televiziune. Berlusconi cât e el de premier, de 3 ori a fost premier al Italiei și are doar 4 posturi. Neica nimeni, Dan Voiculescu, are 5 posturi.
Radu Moraru: Nu e relevant.
Corneliu Vadim Tudor: E, că mă înjură pe mine și nu le permit. Și e relevant că cu bani furați a închiriat o piață în București, Covasna, cere acreditări la ziariști, citește „Ziua” de astăzi, noul director este un tânăr talentat, Mihai Pâlșu, reproduc eu mâine articolul din „Ziua”. Și să vezi ce teroare face în piața aia unde bagă prețuri de dumping. Până trec alegerile. Doar-doar se va vedea în Senat și numărul 2 în stat. Că aranjamentul cu Mircea Geoană este să îl facă pe Dan Voiculescu președintele Senatului. Îl suspendă în câteva zile pe amărâtul de Traian Băsescu, că nu pot să îi spun altfel că parcă nu se trezește la realitate. Tot trăiește într-o bucurie. Se duce, baie de mulțime. Până o să îi dea ăștia o baie de scuipați sau de noroi. Și eu nu vreau! Că ziceau unii că de ce am făcut alianță cu Traian Băsescu? Nu am făcut alianță cu niciun Traian Băsescu, dar decât să vină Dan Voiculescu cu Mircea Geoană, doi securiști la putere, eu mă mut în altă țară.
Radu Moraru: Nu aveți probe aici.
Corneliu Vadim Tudor: Ce probe, că Dan Voiculescu că a fost securit? Cum nu, că a fost colonel de Securitate.
Radu Moraru: Hai să rămânem la un subiect.
Corneliu Vadim Tudor: Da. Uitați documentele. Un tânăr, Vintilescu am înțeles că îl cheamă, de la „Cotidianul”. E condus de Emil Hurezeanu?
Radu Moraru: Nu.
Corneliu Vadim Tudor: Cine conduce „Cotidianul”?
Radu Moraru: E un consiliu director.
Corneliu Vadim Tudor: Eu nu știu de ce au avut ei interes să își facă praf credibilitatea. Ei cică au făcut o captură, au filmat. Eu am prezentat acel document, am trimis mașina acasă, nici nu am pus preț. Aia era o copie. Uitați originalul. Eliberate de CNSAS cu ștampilă. Sunt două. Și am găsit și documentul celălalt, din care reiese, dacă mai interesează pe cineva, că pe mine nu mă interesează că m-a turnat Ion Cristoiu atunci, mă interesează că mă înjură acum, pe banii murdari ai lui Dan Voiculescu. Și asta nu îi voi permite. Și să nu mai mintă că eu m-am dus la el cu o pagină de poezii închinate Elenei Ceaușescu și s-a opus Nicu Ceaușescu. Nu. Păi el turna la tovarășa locotenent major în documentul al doilea, notă raport din februarie ’83 că i-am adus câteva poezii de dragoste. Și dacă erau, care era problema? Dar de ce mă turna el la Securitate și de ce nu recunoaște? De ce minte că eu am falsificat documentul? De ce „Cotidianul” minte, de ce Cancan minte? Cine le mai cumpără? Nu mă veți doborî pentru că eu vin cu materialul clientului, cum zicea mentorul meu, Eugen Barbu! Astea sunt documente de la CNSAS. Și le-am obținut în baza legii, am aici și Monitorul Oficial.
Radu Moraru: Da, am cerut eu.
Corneliu Vadim Tudor: El zice că nu era el Coroiu. Păi uite am și eu Cartea Albă a Securității pagina 371, în 18 august ’87 i se schimbase întru câtva statutul. Că am întrebat specialiști de la CNSAS. În 1982-1983 el apare sursă, sursă este informator al Securității, dar cu un statut mai special. Erau membri de partid. Și oameni cu un anumit ștaif. El era redactor CC al UTC. Și în ’87-’88 a fost făcut director al revistei Teatrul, deși nu a avut nicio tangență cu teatrul. Erau mari dramaturgi în țară. Era Paul Everac, care trăiește, are 84 de ani, era Horia Lovinescu și nu au ajuns directori. Și domnul activist CC UTC Coroiu, Ion Cristoiu, ajunge director la revista Teatrul. De ce? Pentru că era omul Securității. Deci sursa era informator. Că a devenit obiectiv între timp, adică urmărit, avea un dublu statut. În Cartea Albă a Securității, uite aici 10-15 note împotriva mea. Filajul meu. De ce l-ați crede pe el și nu pe mine? De ce se minte că eu am fost omul Securității, când nu am fost? Am fost urmărit 24 de ore din 24. Cât să mai perpetuează minciunile în țară după 20 de ani? Cine a lucrat pentru serviciile secrete ale țării, în multe cazuri aveam de-a face cu patrioți, chiar mari patrioți. O rușine acum că lucrează unii cu străinătatea. Asta e inadmisibil. Eu voi rămâne un patriot român. Nu vrei să citești notele?
Radu Moraru: Hai să citesc. Notă raport. Dar acest document l-ați luat de la CNSAS?
Corneliu Vadim Tudor: Da, domne. În baza legii. 5 noiembrie. E dreptul meu.
Radu Moraru: Deci astăzi. La întâlnirea notă raport.
Corneliu Vadim Tudor: Nu. Citește DSS SMB.
Radu Moraru: Direcția Securității Statului. Securitatea Municipiului București. 122 CS, dar cred că se și poate vedea.
Corneliu Vadim Tudor: Să mai zică tânărul Vintilescu că a făcut el o captură și că marginea era dreaptă. Dar ați vrut originalul? Am adus originalul.
Radu Moraru: Da. Mie mi s-a părut tot scenariul de aseară creionat de anumiți ziariști...
Corneliu Vadim Tudor: Dar ce titlu avea la Antena 3? „Ion Cristoiu, dezminte mizeria și calomnia”. Adică eu sunt un om mizerabil? Nu am altă grijă decât să falsific? De ce s-a făcut cuibul ăla de securiști acolo?
Radu Moraru: Nu știu. Faptul că ați citit în mai multe ziare, acolo erau articole semnate de foști colegi de-ai mei.
Corneliu Vadim Tudor: Domne, e unul Bogdan Tiberiu Iacob.
Radu Moraru: Da. A fost coleg cu mine pe vremuri la Evenimentul Zilei.
Corneliu Vadim Tudor: Acesta a mai scris porcării pe vremuri și l-am dat în judecată acum 6-7 ani și a pierdut. Și a plătit vreo 2-3 sute de milioane de lei vechi. Acum iar mănâncă ce nu trebuie! Iar minte, cic㠄falsuri marca Corneliu Vadim Tudor”.
Radu Moraru: Nu. Ei nu au fost atenți la emisiune, că dacă erau atenți...
Corneliu Vadim Tudor: Dar de ce scriu atunci? De ce se bagă unde nu le fierbe oala?
Radu Moraru: Ei au preluat din Cotidianul, pentru că ei nu verifică și ce m-a deranjat este că au încercat o decredibilizarea.
Corneliu Vadim Tudor: A mea! Adică ce am zis înainte și ce zic acum nu e credibil!
Radu Moraru: Deci din momentul în care mi-ați spus sigur, că mie nu mi-a venit să cred, dar pe de altă parte, când am aflat că și Lech Walesa a cochetat cu KGB și Milan Kundrea și mulți alții.
Corneliu Vadim Tudor: Cu KGB Lech Walesa?
Radu Moraru: Da.
Corneliu Vadim Tudor: Așa se explică cum a ajuns președinte. Și el a venit la procesul de demascare al comunismului în 2006.
Radu Moraru: Atunci am spus așa, pentru că nu poți să sari în apărarea cuiva fără să ai documente clare, să spui că nu a fost sau a fost. Eu de asta am pus întrebarea. A venit acest ziarist de la Cotidianul și a spus domne am dovada că e un fals.
Corneliu Vadim Tudor: Domnule, eu în locul lui Vântu l-aș da afară.
Radu Moraru: Da, adică observațiile că e cu â și din punctul meu de vedere au fost o copilărie. Pentru că noi am și spus că e o transcriere acel document, după un alt document.
Corneliu Vadim Tudor: Dar nu am negat, domne. El m-a sunat în ziua aia pe la 14. Domnule Corneliu Vadim Tudor așa... zic se poate.
Radu Moraru: Nu. Mie nu mi-a plăcut reacția lui Ion Cristoiu și câțiva din foștii lui elevi și foștii mei colegi care au încercat să creeze mici diversiuni.
Corneliu Vadim Tudor: Ca să îl apere pe Ion Cristoiu sau ca să mă atace pe mine?
Radu Moraru: Nu, dar ce nu au știut că modul lor de reacție a fost cam unitar. Deci e prima chestie pe care o observi. A doua este reacția lui Ion Cristoiu. Eu îl știu pe Ion Cristoiu de foarte mulți ani. Nu așa procedează. 1. Ne-a făcut incorecți că nu l-am sunat.
Corneliu Vadim Tudor: Dar nu își dă o importanță cam mare?
Radu Moraru: 2. Reacția sa din emisiune a fost penibilă. Adică deloc credibilă și cu tot felul de povești cum a scris el la Radio Moscova. Cum a făcut, cum a dres. Cum în mod normal, el vulcanic cum e când i se face o nedreptate, păi sărea din studio. Nu privea așa. El știa probabil mai multe.
Corneliu Vadim Tudor: Domnule, el e supărat că au scăpat astea de la distrugere. Astea fac parte din dosarul 1. Știi ce înseamnă asta? Înseamnă dosarul Presa.
Radu Moraru: Incredibil! Hai să vedem. Aceste note, dacă erau găsite pe marginea drumului trebuiau supuse la tot felul de teste. Fiind însă cerute, astăzi, 5 noiembrie, Corneliu Vadim Tudor primește aceste documente de la CNSAS. Vă citesc o notă raport din 10 februarie +83.
Corneliu Vadim Tudor: Nu. Sunt copii pentru că el le-am primit cu mult înainte. Ele fac parte din dosarul Presa, dar se consideră că referindu-se la persoana respectivă fac parte din dosarul lui de urmărire, pentru că eu aici eram urmărit.
Radu Moraru: „La întâlnirea din 10.03.83 sursa Coroiu mi-a relatat că l-a vizitat la redacția ziarului Scânteia Tineretului poetul Corneliu Vadim Tudor care a adus câteva poezii de dragoste spre a-i fi publicate în Suplimentul Literar. A vrut să știe care este părerea despre versurile sale, dacă sunt geniale. La răspunsul lui Coroiu că va reține doar una, Corneliu Vadim i-a spus că este încă necăjit de atitudinea colegilor de breaslă pe care au avut-o cu ocazia lansării cărții sale Idealuri, poezii dedicate vieții și activității șefului statului. Susținea că a fost acuzat că a scos această carte nu din sinceritate, ci pentru că urmărește dobândirea unor câștiguri și consolidarea poziției ca poet. În final însă a afirmat că a avut parte și de o mică bucurie deoarece tovarășul Pană i-a dat casă”. Semnat Stana Crețea.
Corneliu Vadim Tudor: Aici sunt niște neadevăruri. El minte. Că aia venea oficial? Cine crede că un reprezentant al Securității venea și arăta legitimația, turnați aici! Nu, domne. Uite frecvența turnătoriilor. O dată pe lună, pentru că a doua notă este din martie. Prima e din februarie ’83, a doua din martie. Ce avem noi. Or fi și altele.
Radu Moraru: Deci asta e din 10.02.1983. Așa arată și alte documente, aici pot să certific. Ce nu pot să certific este semnătura, dacă așa semna, ia să vedem e cu î sau â? E cu î!
Corneliu Vadim Tudor: Domnule, documentul e autentic. Asta e semnătura ei pentru că o am și eu în cele 19 volume ale mele.
Radu Moraru: O lună mai târziu...
Corneliu Vadim Tudor: Nu, stai să continui să vezi unde sunt minciunile. Deci aici spune clar, erau poezii de dragoste, recunoașteți ironiile lui, că eu aș fi întrebat dacă sunt geniale? Nu pot, eu sunt mai modest.
Radu Moraru: Și de aici rezultă că nu sunt geniale, că a reținut doar una.
Corneliu Vadim Tudor: Da. Mult se pricepea el la poezie. A rămas la Baconsky. Știi celebra lui poezie, la asta se pricepea că asculta Radio Moscova. Pe urmă că în cartea mea Idealuri erau poezii dedicate șefului statului. Minte, pentru că sunt două părți. E o parte de versuri și o parte de articole în care e vorba și de A. I. Cuza, de Tudor Vladimirescu. Îmi pare rău că nu am adus volumul, dar am lansat-o de ziua lui Ceaușescu la Uzina 23 August. Nu m-am plâns că ar fi boicotat-o cineva. Și cică am o mică bucurie deoarece tov. Pană mi-a dat casă. Nu mi-a dat nicio casă Pană. Eu mi-am schimbat casa, m-a ajutat primarul sectorului 1, Dumitru Gherghișan. Dar vezi cum mă turna? Uite domne, Corneliu Vadim se plânge că nu e apreciat, că a scris de Ceaușescu. Dar bine că i-a dat primarul casă.
Radu Moraru: Nu vă recunoașteți în acest portret?
Corneliu Vadim Tudor: Nu. Și nici în cel de aseară pe care mi l-a făcut. Și iată că după o lună mai dă o dată raportul tovarășei Stana Creța.
Radu Moraru: Da. Notă raport din 23-03-1983, sursa Coroiu mi-a relatat că din discuțiile purtate cu... dar să arăt documentul pentru că aici s-a încercat o dezinformare și mă enervează când se spune că nu suntem informați. Filmați aici.
Corneliu Vadim Tudor: Degeaba filmează acolo că dau eu originalul. Deci el e Coroiu de la Scânteia Tineretului.
Radu Moraru: Dar Dan Andronic care mă ceartă, actualul consilier al premierului, zice așa: „sursa Coroiu identificată de Corneliu Vadim Tudor ca fiind Ion Cristoiu a fost deconspirat în Evenimentul Zilei prin ’94-’95 drept o femeie”.
Corneliu Vadim Tudor: Unde scrie? Acesta e ziarist?
Radu Moraru: Pe blogul lui! Și spune așa, pe vremea aia și Radu Moraru lucra la Evenimentul Zilei.
Corneliu Vadim Tudor: Nu e ăla care a divorțat de fata lui Horia Alexandrescu?... Ăsta e ăla care a avut nuntă la Monte Carlo pe sute de mii de euro?
Radu Moraru: Cred că își permite.
Corneliu Vadim Tudor: Dar de unde își permite?
Radu Moraru: Spune așa: „Ion Cristoiu pentru că era la UTC nu putea fi racolat”. E adevărat?
Corneliu Vadim Tudor: Minte, domne.
Radu Moraru: Potrivit ordinelor date de Ceaușescu, un membru de partid nu putea fi recrutat ca informator decât cu aprobarea prim-secretarului județului.
Corneliu Vadim Tudor: Și de unde știe că nu s-a dat? S-a dat, ca dovadă că a devenit sursă. Ca dovadă că el figurează ca sursă și nu ca turnător. Sursă erau membrii de partid sau cu alt statut mai înalt. Era o femeie la Scânteia Tineretului și eu îi duceam poezii. Cine era ai, domne?
Radu Moraru: Nu. Cred că aici nu s-au potrivit.
Corneliu Vadim Tudor: Se încurcă în minciuni.
Radu Moraru: Citesc Notă raport din 23-03-1983. „Sursa Coroiu mi-a relatat că din discuțiile purtate cu Paul Anghel, Eugen Barbu, Corneliu Vadim Tudor despre articolul lui Dorin Tudoran difuzat pe postul de radio Europa Liberă s-a desprins concluzia că în redactarea articolului, Dorin Tudoran a fost ajutat pentru că tonul nu e cel care îl caracterizează pe Tudoran. După fiecare frază cu conținut dușmănos urmează alta de acoperire, a unui om așezat vizând pe câștigarea simpatiei celor care au ascultat emisiunea. Dorin vrea să reediteze cazul Goma, dar nu va avea succes, căci armele lui sunt îndreptate, dacă se iau în considerație articolele, împotriva unor scriitori simpatizați de marele public, Eugen Barbu și Ion Gheorghe. Tudoran se așteaptă să fie arestat pentru fapta sa pentru a deveni martir în țară și a fost apoi ajutat de postul respectiv. Eugen Barbu deja s-a pregătit pentru a scrie un articol dur împotriva lui Dorin Tudoran în numărul din săptămâna în curs al revistei Săptămâna.” Seamănă semnătura.
Corneliu Vadim Tudor: Da, tot Stana Crețea. Acum așteptăm și reacția lui Dorin Tudoran, că asta e o turnătorie mai gravă, apar nume de scriitori, de publicații. Implică mai multe destine. De ce se ocupa Ion Cristoiu, arbitrul democrației, făcătorul de președinți și gurul lui Dan Voiculescu, de ce se ocupa cu așa ceva? Deși nu mi-am propus să arăt și procesul-verbal, dar nu le arăt, pentru că nu vreau să le dau apă la moară și să îi ia pe oamenii de la CNSAS ăștia la întrebări, iată procesul-verbal din care reiese că la cererea dumneavoastră vi s-au eliberat filele respective. E vorba de filele 94-96 din volumul 1, adică dosar Presă. Asta pentru cei care încă se mai iluzionează că nu ar fi documente autentice. Sunt mai mult decât autentice.
Radu Moraru: E cutremur! Acum ce se mai poate spune de aceste documente că sunt falsuri?
Corneliu Vadim Tudor: Înseamnă că nu toți, că nu mai există, că suntem falsuri. Există numai Dan Voiculescu și piața Covasna, unde vinde el castraveți la preț de dumping.
Radu Moraru: Dar nu ați fi scos documentele astea. Ce v-a enervat?
Corneliu Vadim Tudor: Păi m-a enervat că a devenit el o găleată de lături, ca să folosesc verbiajul lui, că el așa a scris în Jurnalul Național de astăzi, că eu am devenit morișca de lături. Se poate așa ceva? Mă torni acum 25 de ani, mă torni în anii ’90 instigat de Virgil Măgureanu, mă torni și acum? Măi Cristoiule, nu îți e rușine? Cine ești tu? Ești chiar un pițifelnic. Mai vorbim după 100 de ani. Eu voi rămâne în istoria acestei țări, tu nu vei rămâne decât la Erată. Mă torni în toate epocile biografiei mele? Mai fă și tu o pauză. Pe el îl face avorton!
Radu Moraru: Eu sunt mai puțin important.
Corneliu Vadim Tudor: Pe mine găleată de lături. Bine că ești tu etalon moral. Că scria un ziar că în loc să mă ocup de adversarii politici mă ocup de Ion Cristoiu. Repet, nu am nimic și l-am menajat și recunosc că e un ziarist foarte talentat, dar e imoral ce face. E imoral să pozeze în etalon etic al societății, să stea ca o momâie, când Mihai Suzana Gâdea, că nu pot să îi zic altfel lui puștiul acesta, mă dă cu poză acum 3 săptămâni la Antena 3 alături de Nicolae Văcăroiu și alți senatori, că noi ne-am mărit pensiile, că poporul moare de foame, în timp ce Dan Voiculescu dă burse și fundația în sus și în jos. Și într-o pauză de publicitate l-am sunat, domnule Gâdea, de ce îmi dai poza acolo că eu am răspuns la toate apelurile voastre. Eram la Vatican în noiembrie anul trecut, mă primise papa Benedict al 16-lea și m-ai sunat, era 12 jumătate noaptea că avusesem o zi foarte grea, am ajuns rupt de oboseală și mă sună el. Era abțiguit.
Radu Moraru: Nu cred.
Corneliu Vadim Tudor: Am au absolut!
Radu Moraru: Eu îl apăr aici.
Corneliu Vadim Tudor: Lasă că și tu pilești!
Radu Moraru: Sincer da.
Corneliu Vadim Tudor: Și el ziarist promițător, dar au devenit toți negrii lui Dan Voiculescu. Și Dan Voiculescu nu are ce căuta în societatea românească. Locul lui e la pușcărie. A furat banii statului și îi fură în continuare. O bagă pe fiică-sa, Camelia, la înaintare, l-a băgat pe Codruț Șereș. Asta face mogulul Dan Voiculescu.
Radu Moraru: Eu vă cer probe. Pentru că între oamenii politici...
Corneliu Vadim Tudor: Dan Voiculescu e om politic?
Radu Moraru: Da. E și candidat.
Corneliu Vadim Tudor: Candidat la ce?
Radu Moraru: Candidat la Senat.
Corneliu Vadim Tudor: Dar de ce nu se duce la Piața Matache Măcelarul? Și mă sună el. Eram deja la Roma, domnule președinte, am auzit că ați avut o audiență la papa, v-a dat medalia. Când veniți în țară? Mâine dimineață. Nu veniți la mine la emisiune? Eram rupt de oboseală. M-am dus și el îmi pune mie poza acum 3 săptămâni că sunt un profitor nerușinat. Și i-am zis, domnule Gâdea, lasă-mă domne să intru în direct că mă doare sufletul. Eu sunt un om moral. E un proverb turcesc „pe voinic mai bine să-l omori decât să-l cerți”. Deci m-a certat, m-a umilit, că eu sunt un om curat, un om cinstit. Nimeni nu poate dovedi că sunt băgat în nicio afacere și o duc și eu destul de rău cu banii. Asta e situația, tirajele s-au prăbușit, cărțile nu se mai vând ca înainte. Asta e meseria mea. Fii atent! Și i-am cerut să mă bage și pe mine în direct să spun, domne, nu am fost la ședința aia. Nu mi-am votat nicio pensie. Nu am vârsta de pensie, sunt împotriva privilegiilor. Pe mine ideea de pensie mă sperie mai mult decât ideea de moarte. Încă mă consider un om tânăr și în putere. Și mi-a trântit telefonul. Acesta mie domne, Mucea Flaimucea, domne. Chiar așa, și Ion Cristoiu era în studio și tăcea înțelept ca Ilie Moromete pe marginea șanțului. E bine așa?
Radu Moraru: Și pe mine mă sperie de multe ori golăneala din presă și aici mă refer la modul de reacție. Deci dacă eu atac pe cineva cu documente, spun eu, mă miră când sar brusc niște oameni din aceeași breaslă și te atacă. Eu l-am atacat pe Ion Cristoiu, nu e normal să sară cățelușii. L-am atacat, adică am spus de Ion Cristoiu că nu a prins un subiect, am spus „duios Ion Cristoiu tăcea”. Nu a prins subiectul de 180 de milioane de euro. Domne, nu e normal. Comportamentul acesta e încurajat de Ion Cristoiu. Domnule Ion Cristoiu, dumneavoastră, în jurul dumneavoastră riscați să duceți sau să faceți prea mulți din ăia. Copilași din ăia nevinovați au luat viteză. Nu așa se face presă, lătrând și insultând. Noi aseară am întrebat dacă a fost sau nu a fost Ion Cristoiu. Și Corneliu Vadim Tudor a venit astăzi, a adus documente. 5 noiembrie 2008. S-a dus să le ceară. Nici nu am ținut legătură.
Corneliu Vadim Tudor: Sincer, știți ce somn chinuit am avut? Cum, domne, să spună o prostie? Adică suntem țara în care dacă zice cineva ceva e o prostie, toată lumea trebuie să îl creadă? M-a făcut albie de porci. Îți spun că m-am supărat foarte tare. Zic cum domne, am ajuns până la vârsta asta, în pofida tuturor evidențelor, din nou să mă bălăcărească? Nu îi ajunge? Și eu sunt turnător, eu sunt securistul. Dar toată Cartea Albă e plină de informări împotriva mea. Și de suspendări. Eu eram mai mult în afara presei decât în presă. Și ei îi mai zic și maestre. Vorba lui Arghezi, vorba asta e ca mângâierea porcului pe burtă. Așa îi zic ei, Gâdea se uită la el ca la Dalai Lama, nu e așa, maestre, din înțelepciunea matale?
Radu Moraru: Nu are nicio vină și voi produce după ce veți pleca, că am promis că la o anumită oră am spus că ne oprim ca să puteți ajunge la meci, însă după aceea voi produce și eu... că lucrăm cu materiale. Eu nu îl condamn pe Ion Cristoiu.
Corneliu Vadim Tudor: Nici eu nu îl condamn. Am zis eu ceva până acum? Că știam asta. Ani de zile nu am zis nimic.
Radu Moraru: De ce nu ați spus?
Corneliu Vadim Tudor: Domnule, pentru că am o altă viziune despre ce s-a întâmplat înainte de ’89. E biografia noastră, cu bune și cu rele. Și unii poate că și-au servit patria. Poate că m-au ferit pe mine de greșeli, că eu știam că sunt urmărit. Și de multe ori o să vezi în dosarul meu de urmărire. Ți-l aduc, îl pun aici pe masă. De multe ori spuneam atenție că suntem imprimați tot timpul. Deci am trecut cu bine. Or, niște organe de siguranță ale statului trebuie să aibă o țară. Acum nu mai avem servicii secrete. Intră toți nenorociții ca în brânză. E rău fără servicii. Friedrich cel Mare, marele rege al Prusiei, 1712-1786, moare la 74 de ani. L-a ținut pe Voltaire acolo 3 ani, la castelul lui, și el avea o vorb㠄eu am un singur bucătar și 100 de spioni”. Și era acum 200 de ani. Asta e lumea.
Radu Moraru: Dar ce părere aveți, Ion Cristoiu în cazul acesta, că spuneați că unii care au colaborat cu Securitatea au servit țara. Dacă Ion Cristoiu își servea țara?
Corneliu Vadim Tudor: Dar nu călcând pe cadavre. De pildă, acea femeie, Stana Crețea era sub jurământ, era o meserie, așa erau legile și era ofițer. Dar unii care călcau pe cadavre și puteau să împiedice să îți iasă pașaportul. Eu am avut bursa Heder. Am plecat eu cum am plecat la studii un an de zile, ca student la istorie la Viena. Luase Eugen Barbu premiul Heder, m-a desemnat pe mine bursier, trebuia să fiu sub 30 de ani și m-am dus la primul semestru. Vin aproape de Crăciun, în ’78 se întâmpla. Îi aduc și eu mamei Bota Music, îmi luasem și eu un aparat mic Kodak, o casetă cu Abba. Și fii atent! Petrec și eu sărbătorile de iarnă și vreau să mă întorc la sfârșit de ianuarie la al doilea semestru și să îmi iau și restul de bursă. Măi frate și nu îmi mai dădeau ăștia aprobarea de la Agerpress și nu mai îmi ieșea pașaportul. O lună, două. De ce? Până intru la directorul Ion Cumpănașu și îl întreb, domne, ce se întâmplă? Am o bursă, trebuie să mă duc acolo. Și zice nu ți se aprobă, dragă Vadim. De ce? S-au primit informări că vei rămâne în Vest. Și vei vedea că în dosarul de urmărire scrie că am fost la bursă și că am rămas în RFG. Una din greșelile din dosar, dar cineva m-a turnat. Și care a fost soluția propusă de Ion Cumpănașu și la sugestia lui Dumitru Popescu. Mi-a zis așa, dă-ți demisia din Agerpress. Lucrezi la Agenția Oficială de presă a statului și dacă rămâi în calitatea asta e grav. E rău! Poate că erau măsuri speciale după ce dezertase Pacepa. Pentru că parcă în ’78 a rămas el. E, asta se petrecea la începutul lui ’79. și mi-am dat demisia. Eu acum dacă e să ies la pensie, eu nu am vechimea aia. Deci perioada 1972-1978 mi s-a șters. Știai asta?
Radu Moraru: Nu. Dar ca să ne apropiem de finalul acestei părți, aceste documente sunt devastatoare. Îi rog pe colegii din presă să îi ia din captura noastră. De aici nu mai am ce să spun.
Corneliu Vadim Tudor: Bine, el poate să spună orice, dar se întoarce împotriva lui.
Radu Moraru: CNA va lua în discuție... domne, mie asta nu îmi place când te toarnă la CNA. Pâra asta mă deranjează.
Corneliu Vadim Tudor: Domne, dar parcă suntem Tom și Jerry, ăsta mă urmărește toată viața.
Radu Moraru: Dar sunt interesante și aici am strâns documente și mărturii ale oamenilor. Din moment ce Virgil Măgureanu era urmărit încă din ’85 de Divizia
Anti-KGB a UM 0 nu știu cât era, și Virgil Măgureanu stătea deasupra lui Ion Cristoiu și îl vizita, este evident pentru anii ăia că și Ion Cristoiu era în vizorul acestei Divizii
Anti-KGB.
Corneliu Vadim Tudor: Probabil. El a glumit sarcastic, așa că eu am zis că el din clasa a 5-a era în vizorul Diviziei Anti-KGB.
Radu Moraru: Nu, informația dată de mine cu informația dată de dumneavoastră să rezulte un lucru derizoriu.
Corneliu Vadim Tudor: Este o prostie. El a mărturisit că scria la „Vorbește Moscova”. Eu nu zic că din cauza asta l-ar fi urmărit ăia, dar din cauza relației cu Virgil Măgureanu da. Mai mult ca sigur.
Radu Moraru: Da, asta spun. Și astăzi am aflat că Ion Cristoiu stă el deasupra unui șef de serviciu. Atunci șeful de serviciu stătea deasupra lui. Nu am să spun nici eu ce șef de serviciu secret stă sub Ion Cristoiu, dar noi asta am spus. Și nu mi-a plăcut replica pe care a dat-o după, încercând să arunce totul în derizoriu pentru că domne, e spectaculos să fii urmărit de Divizia Anti-KGB. E istorică informația, pentru că sunt dosare care probează, ești sau că nu ești.
Corneliu Vadim Tudor: Dar unde sunt dosarele că le-a palmat Virgil Măgureanu? De ce au dispărut? Dosarul meu l-au făcut varză. L-a scos Radu Timofte acum câțiva ani și cică era la vedere, îl consultau toți și tot nu au găsit nimic. A, că am vorbit cu Iulian Vlad și Eugen Barbu la o cafea? Da, domne. Eu am fost un nume și înainte și după decembrie ’89. Și ce dacă am vorbit cu Iulian Vlad? Vorbesc și acum, și nu îmi place că bătrânul a fost hăituit, cum nu îmi place nici că e hăituit Victor Stănculescu și degradat. Dacă nu era Stănculescu, cu păcatele lui, nu ajungeau ei să fie multimilionari în dolari și în euro. Nu aveau ei atâtea posturi de televiziune. Și la 80 și ceva de ani, e copt de bolnav, îl umilești în halul acesta? De ce? Dar instigatorii politici de ce nu intră? Pe Gorbaciov de ce nu îl bagă și pe el la pușcărie, că el a fost părintele loviturii de stat. E o rușine! Nicio țară nu își permite să degradeze un general al armatei cu un rol istoric. Nu îmi place ce s-a întâmplat, că a împușcat familia Ceaușescu pe cei doi soți în zi de Crăciun, dar să ne gândim. În Chile, în ’73 are loc lovitura de stat militară, cu Augusto Pinochet, moare Salvador Aliente, bătrân de 70 de ani. Se întâmplă ce se întâmplă, o cotitură cum e acum în America. E, pe urmă se mai schimbă regimul, îl bagă pe bătrânul Pinochet la pușcărie, dar nu l-au degradat, nu l-au hărțuit. Mi se pare că s-a prăpădit. Dar de ce pățesc Stănculescu și Chițac umilința asta? Din partea cui? Cine erau ăștia, dacă nu erau cei doi generali?
Radu Moraru: Nu știu! Sunt niște fire invizibile în România, dar nu păreți afectat.
Corneliu Vadim Tudor: Mă amuză, domne.
Radu Moraru: Dar l-ați spulberat pe Ion Cristoiu cu aceste documente.
Corneliu Vadim Tudor: Domnule, sunt chestiile lui, faptele lui. Eu nu am nimic cu el, nu îl antipatizez. Îl simpatizez, dar atât îi fac, măi Jack, cum îi zic ăia dresați de lângă el, măi Jack, nu îți e rușine? Chiar așa merit eu? Atât de mult mă urăști? Ce sunt eu de vină că sunt cu două capete mai înalt și am numele pe care îl am și am scris peste 20 de cărți? Ce sunt eu de vină? Vrei să fii tu Corneliu Vadim Tudor și eu Ion Cristoiu? Aranjăm.
Radu Moraru: Vă dau o bombă de final. Mai avem un minut. În partea a doua vă arăt adevărate produse, cum poți să iei mințile unui tânăr și aici mă refer la Ion Cristoiu care nu a avut grijă de un tânăr care mai are un pic și nu știu ce o să se întâmple. Deși avea valori în el. Este incredibil! Ce spune Dan Andronic? Domne, atenție, Dan Andronic este cel mai tare consilier al premierului Călin Popescu Tăriceanu.
Corneliu Vadim Tudor: Un escroc. Un impostor. Un vagabond, o lepră, o secătură.
Radu Moraru: Nu, nu.
Corneliu Vadim Tudor: Dar eu zic metaforic. E pamflet. Știi cum zicea Mitică, am făcut și eu o metaforă! Că eu i-am explicat odată, zic măi țărane, cum i-am zis și lu’ Traian Băsescu cu șampania. Numai eu și Călin Popescu Tăriceanu i-am zis „La mulți ani!” Toată clasa politică i-a întors spatele. Eu am zis, domne, dacă mă invită la un pahar de șampanie, deși el e cam țăran, că e de Murfatlar cum zic țăranii, o să mă duc să îi explic cum e cu băutura asta și nu spun cu ură ce vreau să spun. Și nu îl urăsc nici pe Traian Băsescu. E mai singur decât oricând și îi întind o mână până ieșim din criza asta grea.
Radu Moraru: Dar aveți informații că îl vor suspenda după alegeri?
Corneliu Vadim Tudor: Da. E planul lor. Dovada că nu mint, uite documente originale. Când eu spun că ăștia au protocol, nu știu dacă și scris, dar verbal 100% să nu intrăm noi în Parlament și în ziua următoare îl vor alege președinte al Senatului pe Felix Motanul.
Radu Moraru: Nu, vă rog să nu mai...
Corneliu Vadim Tudor: Domne, văd că sunt la modă oamenii de culoare. Un negru la Casa Albă. E minunat titlul de film. A ieșit omul acesta cu un destin crucial, păi de ce să nu fie și Dan Voiculescu, că și el e de culoare.
Radu Moraru: Vă dau o bombă, ce spune Dan Andronic „Dacă Ion Cristoiu a fost informator, atunci Radu Moraru a fost șeful Securității!” Dane, ești consilierul premierului, nu poți să spui așa ceva, că eu nu pot să fiu șeful Securității. Nu am fost, dar poate voi fi!
Corneliu Vadim Tudor: Facem noi doi o securitate. Îi dăm în judecată, îl dăm pe Dan Voiculescu pentru că pretindem că noi suntem succesorii Securității. Și ne îmbogățim.
Radu Moraru: Mă deranjează că cică am complotat noi doi.
Corneliu Vadim Tudor: Ce să complotăm, să rezolve cu CNSAS. Dacă mint ăia, mințim și noi.
Radu Moraru: Doamnelor și domnilor, a fost Corneliu Vadim Tudor, care a furnizat documentele pe care le cerea presa, ați și lovit tare în statuia pe care Ion Cristoiu o ridicase. CNA o să trimitem aceste documente pentru că CNA anunța mare și tare uitați ce titlu au dat „CNA va analiza emisiunea Nașul” în plen.
Corneliu Vadim Tudor: Hai să nu analizez eu CNA-ul acesta că îi desființez. Numai o frază vreau să spun în încheiere și măcar Steaua să aibă succes, că așa supărat am fost în ultimele zile cu eșecurile din fotbalul românesc pe plan extern... Să vă dau un subiect de reflecție, mă gândeam astăzi când am aflat că Barack Obama a câștigat alegerile în Statele Unite. Am trimis și eu o telegramă de felicitare, dar niciun post de televiziune nu a pomenit că am scris și eu acestui om, dar mă gândeam la revenirea obsesivă, foarte stranie, în biografia lui Obama. Născut în 4 august, câștigă alegerile în 4 noiembrie, e al 44-lea președinte al Americii. De vreo 10 ori revine cifra 4. Îmi e teamă că e o cifră malefică înainte de istorie. În anul 44 î.Hr și cei care sunt experți în numerologie, în ’44 au fost asasinați Iulius Cezar și Burebista. În 4-04-44 au fost bombardamentele aviației americane asupra Bucureștiului. A murit peste 3 mii de oameni, în 4 martie ’77 a fost cutremurul. Deci nu știu ce destin va urma Obama. Îi doresc să fie sănătos, dar atenție la rolul cifrei 4. Să îi dea Dumnezeu sănătate și să întoarcă roata destinului în favoarea sa.
Radu Moraru: Până acum i-a purtat noroc cifra 4. Mulțumesc pentru prezență și pentru documente. Nu am mai văzut așa ceva, mai ales la un ziarist atât de important. Publicitate și revenim! Am revenit, suntem în direct. Dezvăluiri istorice despre unul dintre cei mai mari ziariști pe care îi avem. Sursa Coroiu este identificată drept Ion Cristoiu chiar în Cartea Albă a Securității, a fost când obiectiv când sursă și într-adevăr e ... cum să spun, mai cade un mit. Ion Cristoiu, cel puțin până la acest moment, am văzut și notele sau cum se cheamă acele hârtii prin care ridici documentele. Corneliu Vadim Tudor a ridicat din nou, deși avea de mulți ani aceste documente și aceste informații, s-a dus din nou să facă rost de ele, de data asta de la CNSAS. 5 noiembrie 2008 este astăzi. Acestea sunt două note-raport. Sursa Coroiu vorbea cu locotenent major de Securitate, doamna Stana Crețea, care apoi făcea note-raport către superiori, în care Ion Cristoiu vorbea de Corneliu Vadim Tudor sau îl turna, sau îl pâra pe Corneliu Vadim Tudor. Sursă înseamnă spus mai elegant altfel decât turnător. Adică sursa era mai sus decât un turnător și colegii dacă puteți filma, colegul de la cameră, aici se vede cel mai bine sursa Coroiu. În cealaltă notă la fel, sursa Coroiu și îi rog pe cei care se mai ocupă de analiza unor astfel de documente, vigilenții colegi de la Cotidianul, Răzvan Vintilescu și colegii săi, pot lua aceste capturi făcute de colegii mei. Asemenea documente am văzut și aseară. Acestea sunt documentele pe care eu le-am solicitat lui Corneliu Vadim Tudor în susținerea spuselor sale. E bine că a făcut asta Corneliu Vadim Tudor pentru că până astăzi era doar memoria sa, sigur foarte bună, dar în aceste note-raport, eu sunt curios acum cum va reacționa Ion Cristoiu, pentru că reacția de aseară m-a dezamăgit din nou. Colegii mei îl sună și dacă dorește oricând poate interveni, dar nu mai jigniți gratuit și nu jigniți în general pentru că trăiți în acvariul ăla și de multe ori faceți multe răutăți acolo, inclusiv asupra acelor copilași pe care îi aveți prin jur. Mai ales un tânăr de mare perspectivă, care a avut mai multe rele de învățat de la dumneavoastră și o să vă arătăm în curând despre ce e vorba. Până atunci dați-mi voie să vă prezint invitații. Astăzi am fost certat în mod suspect, pentru că ei în mod normal doar dacă își vorbeau între ei puteau să scrie toți cam la fel, ceea ce iar nu îmi arată prea bine, pentru că Ion Cristoiu la cât de mare ziarist e, ar trebui să se apare singur, nu să pună o ceată, o haită de multe ori să îl apere. Sigur că mulți au scris și de bună-credință, uitând însă că eu procedez ca și acum foarte mulți ani când lucram la Evenimentul Zilei, verific tot. Întreb, pun întrebări, cer dovezi. Fiindcă nu o să-l cred nici pe Ion Cristoiu, doar pe cuvântul lui, pentru că viața mi-a dovedit că nu poți să crezi oamenii pe cuvântul lor. Așa cum nu l-am crezut nici pe Corneliu Vadim Tudor în primul moment și i-am spus vă rog să îmi aduceți probe. Dar probabil că nu ar fi adus aceste probe dacă presa nu ar fi sărit pe Corneliu Vadim Tudor și dacă Ion Cristoiu nu făcea emisiunea de aseară în care sugera că sunt făcături și așa mai departe. 5 noiembrie 2008, Direcția Arhivă Centrală CNSAS, documentele arată ca alte documente pe care le-am văzut aseară și se pare că sunt multe alte documente și dosare. Aștept să văd cum reacționează Ion Cristoiu.


Cei ce doresc sa vada materialul video, il gasesc aici :
http://www.4shared.com/file/70047092/ca4cf70/Vadim_la_Nasulpart1.html
http://www.4shared.com/file/70047683/6635b215/Vadim_la_Nasulpart2.html
http://www.4shared.com/file/70046368/d113e39d/Vadim_la_Nasulpart3.html
mentionez ca cele trei fisiere sunt volume arhivate ale aceluiasi material si ca, inainte de a le dezarhiva, este necesar sa fie date jos de pe site toate trei
Cu respect, Zexe.
Cu respect, Zexe.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Opinia publică este o masă amorfă, manipulabilă. Cine și ce îi permite cuiva anume - nu spun ține, persoană importantă, mă-nțeledzi matale - să procedeze astfel? Să se substituie justiției? Care prevedere din Constituție? Că, bună - rea, dacă o călcăm și pe aia în picioare, nu ne mai rămîne nimic sfînt.

Ai spus o vorbă mare. Penalizarea în mod electoral. Aici e cheia. Dar cred că-mi răcesc gura de pomană. Ai priceput de mai jos ce vreau să spun. Păi, dacă-i penalizare, atunci să știm și noi: cine cu cine joacă, cine împotriva cui joacă, și, mai ales, de ce a fost mînjit arbitrul?

Opinia publică? Ha!...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-11-10 21:10:23
         
 
  Anda, ce placere sa te vad la mine in pagina. Multumesc de suport.
Domnule Bordas, sunt intr-un perfect acord cu opinia dumneavoastra. Nici nu va imaginati cat de mult imi doresc sa fie asa precum sustineti dumneavoastra, dar nu este.
Opinia publica, domnule, in lipsa oricarei variante de justitie neinfestata de amestecul politic, deci in lipsa unei justitii credibile, poate tine locul lasat liber cu buna stiinta, de cei numiti sa imparta dreptatea.
Poate suna nefirec ce spun, recunosc, dar alta varianta decat penalizarea acestora in mod electoral eu nu mai vad. Spun asta pentru ca opinia publica nu condamna la inchisoare, nu molesteaza fizic, nu obliga la plata despagubirilor, si nu lasa in urma sa dosare penale. Opinia publica are puterea sa inlature cancerul politic doar in masura in care acesta este corect localizat.
In concluzie, desi am premonitia ca nici macar asta nu se va intampla, demascarea la televizor nu omoara ... sa nu uitam de vestitul caz cu caltabosi si palinca, va mai aduceti aminte cine erau protagonistii?
Aveti cumva idee daca justitia a impartit drepatea? Desigur ca nu, dar nici nu ma astept sa o faca. Opinia publica, insa, i-a dat deoparte pe acesti nemancati
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-11-10 20:46:18
         
 
  Indiferent în ce țară am trăi, o astfel de abordare a justiției ne duce undeva înainte de... oare cum spuneam cîndva... ceea ce unii numesc revoluție iar alții se opun celor dintîi.

Demascare la televizor? Pe cînd execuții pe stadioane, vorba lui Vadim, care acum o lună era rău, iar azi tocmai a fost scos de sub jetul de Cocolino.

Dar, cum spuneam, campania e în toi. Din păcate pentru ea, nu sunt un fraier, vorba cîntecului.

Castraveții se vînd gospodinelor, nu grădinarilor.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-11-10 20:14:11
         
 
  Păi bine dom'le, pe mine nu mă pui?! Că dacă se uită și Liviu vi se triplează ratingul! Da' ce să faci cu atâția bani?! Mai bine îți cumperi o găină! (Asta e o replică dintr-un banc evreiesc, cine știe înțelege, cine nu...să se uite la B1TV la ora 21).

:)
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-11-10 20:07:31
         
 
  :)))

Nici eu nu mă pot supăra...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-11-10 20:07:21
         
 
  Cat priveste demascarile coruptiei, intr-o tara corupta pana la plasele, orice demascare a acesteia este binevenita, cu atat mai mult cu cat sursa informatiei este de prima mana.
"Într-un stat normal, demascarea corupției și tragerea la răspundere a corupților o face justiția, nu șeful statului" ...am sustinut eu ca traim intr-un stat normal? dimpotriva, traim intr-o tara infestata de mafia marilor grupuri de interese economice, o tara unde omul de rand este prizonierul incontestabil al mafiei instalate la nivelurile cele mai inalte ale structurii politice.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-11-10 20:07:06
         
 
  Domnule Bordas, aveti simtul umorului si apreciez aceasta calitate la oricine, inainte de orice.
Nu sunt platit dupa rating, desi mi-ar placea,si apreciez ca daca va uitati si dumneavostra ni se dubleaza ratingul, si, implicit, mi s-ar fi dublat si salariul:)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-11-10 19:57:24
         
 
  Pentru rating? :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-11-10 19:48:55
         
 
  Doamne ce emotii am! :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-11-10 19:38:28
         
 
  RECTIFIC: ORA 21:00  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-11-10 19:37:42
         
 
  In aceasta seara, la ora 20:00, intr-o editie exceptionala a celui mai vizionat talk show de televiziune

Mă faci curios. Nu cu privire la demascările fulminante anunțate, ci la sursa informației privind locul unu și cel dintîi. Mai lipsește să aflăm că realizatorul respectiv a pus, primul, coada la prună și a inventat mersul pe jos...

PS. Va demasca marea corupție și nu numai.

Aici mă faci să rîd. Într-un stat normal, demascarea corupției și tragerea la răspundere a corupților o face justiția, nu șeful statului.
Dar sunt înțelegător. E campanie, e România, e B1TV.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-11-10 19:32:40
         
 
  Tiberiu, nimic nu piere, totul se transforma in ... PSD.
Atentie! Presedintele Traian Basescu rupe tacerea la postul de televiziune B1TV. In aceasta seara, la ora 20:00, intr-o editie exceptionala a celui mai vizionat talk show de televiziune, Traian Basescu e hotarat sa spuna lucrurilor pe nume si sa demaste marea coruptie si nu numai.
Nu pierdeti aceasta emisiune istorica.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-11-10 19:20:43
         
 
  <>

Andrei, o fi cazut, n-o fi cazut, nu mai stiu...
20 de ani, e mult!

uf,
tm :)
 
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2008-11-10 14:28:12
         
 
  Tiberiu Mihut, nu textul in sine este subiectul pe care doream sa-l supun discutiei. Stiu ca este obositor sa-l citesti, din acest motiv am atasat link-urile de unde poti lua varaianta video.
Dupa ce il vezi chiar te rog sa comentezi.
Ceea ce ma mira, mai mult decat ma mira faptul ca domnul Ion Cristoiu ar fi fost sursa a securitatii, este reactia presei. A doua zi dupa prima emisiune cu acest subiect, in presa si pe bloguri au aparut niste "pitigoi" care au inceput sa atace atat postul de televiziune care a fost gazda emisiunii in care a aparut domnul Vadim cat si moderatorul emisiunii. Mai mult, s-a trezit Cristoiu sa reclame emisiunea la CNA. Ciudat mod de a vedea libertatea presei din partea unui jurnalist, nu?
Dupa emisiunea in care au fost facute publice actele ce pot servi ca dovezi pentru colaborarea lui Cristoiu cu securitatea, toata presa a intrat intr-o tacere inexplicabila. Iar ciudat, nu ?
Sa fie presa centrala intoxicata toata? sa fi fost Cristoiu cel mai influent delator al vremii? depozitarul actelor cu care poate darama capete ale presei centrale? Multe semne de intrebare, prea multe pentru o perioada de aproximativ 20 de ani dupa caderea comunismului, nu crezi?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-11-07 23:14:32
         
 
  Andrei,
interesant, n-am mai vazut postat un asemenea tip de text, transcriere completa a unui dialog. poate ca e o premiera, poate ca nu e, oricum, e bine, zic eu. intr-un fel, e exceptional.

permite-mi te rog o sugestie. textul e foarte lung si eu unul nu l-am citit in intregime. de aceea banuiesc ca nici altii nu l-au citit tot.
cred atunci ca mai eficace ar fi sa fi dat o dare de seama rapida despre problema, cu referinte exacte la text si la alte surse.
asta ai si incercat sa faci aici mai jos, in urma unei remarci a lui Liviu. eu nu as cere insa parerea ta neaparat (desi, daca vrei s-o dai, cu atat mai bine). eu sugerez doar un comentariu, cum spuneam mai sus, urmat de transcrierea cu pricina.
ce zici de asta?

:)

toate cele bune,
cu respect,
tm+
 
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2008-11-07 22:42:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Bordas, ca intotdeauna, aveti dreptate. Trebuia sa exprim si parerea mea cu privire la acest subiect de discutie, numai ca eu oscilez intre doua pozitii.

Prima pozitie este determinata de doua informatii provenite din surse diferite. Prima sursa se refera la cartea alba a securitatii, tiparita chiar la editura domnului Cristoiu, in care Coroiu este definit ca fiind numele de obiectiv al lui Ion cristoiu.
Cea de-a doua sursa este actul eliberat de CNSAS din doasrul de urmarit al domnului vicepreședinte al Senatului Vadim Tudor, in care se stipuleaza clar ca numitul Coroiu era sursa a securitatii comuniste. Cele doua informatii, puse una langa alta duc la o singura concluzie, anume, Ion Cristoiu a fost sursa de informatii a securitatii.

A doua pozitie este determinata de reactia domnului Cristoiu intr-o emisiune televizata in care se justifica intr-un mod induiosator. Acesta a spus clar ca nu este el acel Coroiu, cel care isi doinea colegii de breasla in tmpanele securitatii, si il numea pe Coroiu delatorul in fel si chip. Indoiala mea se naste din faptul ca la ziarul cu pricina ar fi trebuit sa fie doi de Coroiu, unul sursa iar altul obiectiv si zau daca imi inchipui dupa ce ii deosebeau pe cei doi.
Parerea dumneavoastra care este?
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-11-07 21:49:42
         
 
  Zexe, poate era util să ne împărtășești și opinia ta, dacă tot ai postat textul.

O fi devenit Vadim Tudor, brusc, demn de încredere? Cînd vorbea de flotă, parcă nu era.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-11-07 17:23:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE