FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Adio, dar rămȃn cu voi: Reloaded.
Text postat de Gorun Manolescu
Ȋn păhărelul cu apică de aici furtunica dă semne de calmare. Au mai rămas (numai) doi. O mulțimea cu doar două elemente plus al treilea „Ø” care este inclusă [nu vă bucurați de dezacordul gramatical dacă nu știți de ce], tot ca element, ȋn orice mulțime Și cȃțiva, de pe margine, care aplaudă «imparțial» ca tot romȃnu’. Spiritele mari se ȋntȃlnesc. Ca Tanța și Costel. La Lehliu. Cercul (deocamdată) se ȋnchide. Transformȃndu-se ȋntr-un punct. Ȋn spatele căruia nu mai există decȃt adevăratul NIMIC. Ȋn jurul căruia respectivii se ciclează. Ȋntocmai ca un Do While fără ieșire. A fost vorba doar de o curățenie ȋn fugă. Vor veni probabil și alții să o continue. Ca aerul de pe acest sit să devină mai respirabil. Nu am veleități de «justițiar». Las asta ȋn grija unora din politica noastră dȃmbovițeană.

Ȋn altă ordine de idei. Cȃnd scriu și eu cȃte ceva care să semene a «literatură», cred ȋn ce scriu (altfel de ce aș mai face-o?). Asta nu ȋnseamnă că, după ce termin ce am de spus, nu am suficientă luciditate să mă compar cu alții și să mă pun la locul ce mi se cuvine.

Revin. Oi fi eu creștin dar nu suficient ca atunci cȃnd cineva mă lovește peste un obraz să-l ȋntind și pe celălalt. Că n-am ajuns (ȋncă) «sfȃnt». De fapt, cei doi și-au făcut-o cu mȃna lor. Cu impulsivitatea care ȋi caracterizează. Ea li s-a ȋntors.

Adio, dar rămȃn, măcar pentru un timp, cu voi (toți). Grădina lui Dumnezeu e mare. Și aici, ȋntr-un colț insignifiant, ne aflam și noi.
Făcȃnd parte și din lumea asta instantaneu manelist-globalizată. Și ne-am găsit să agonizăm (după puterile fiecăruia). Pieptănȃndu-ne pe chelii; tot așa, cu părul ȋntr-o parte (unii o fac chiar frumos)!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE